هتل های میدان تکسیم استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
هتل های میدان تکسیم استانبول

چندین مورد از هتل‌های بسیار خوب استانبول، حوالی میدان تکسیم قرار گرفته‌اند. البته دلیل این موضوع نیز، محبوبیت بالای این محله و حضور اغلب گردشگران در آن‌جاست. محله‌ای که خیابان استقلال و برج گالاتا را در خود داشته و از سمتی به تنگه بسفور می‌رسد. خیلی از گردشگران ایرانی نیز، ترجیح می‌دهند در هتل های میدان تکسیم استانبول اقامت داشته باشند. بر همین اساس، بهتر دیدیم در نوشته‌ای، به معرفی ۱۰ تا از بهترین هتل‌ها در این میدان بپردازیم.

 

بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول

انتخاب‌های امروز ما همگی بهترین هتل‌های میدان تکسیم هستند که امکانات کاملی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می‌دهند. البته تعداد بسیار زیادی هتل در نزدیکی میدان تکسیم و محله‌های اطراف وجود دارد و تقریبا با هر بودجه‌ای، جایی برای اقامت در آن حوالی پیدا خواهید کرد.

مجموعه سوییت‌های توم‌توم

انتخاب هتل منساب در استانبول به اندازه گشت و گذار در بهترین جاهای دیدنی استانبول مهم است. مجموعه سوییت‌های توم‌توم یکی از گزینه‌های عالی اقامتی در این شهر به شمار می‌روند. بعد از نوسازی این ساختمان که زمانی محل زندگی راهبه‌های فرانسوی کاتولیک‌های لاتین تبار بود، این محل به یک هتل بسیار عالی در منطقه‌ای تاریخی بدل شد. بنای این هتل نشان‌گر تغییرات معماری ابنیه در قرن نوزدهم استانبول بود که آرام آرام این شهر را به "پاریس شرق" تبدیل می‌کرد و رنگ و بویی اروپایی داشت.

مجموعه سوییت توم‌توم (Tomtom Suites) در کل شامل ۲۰ اقامتگاه بوده که همه‌ی آن‌ها دارای طراحی داخلی فوق‌العاده شیک و فضای گسترده‌ای هستند. این سوییت‌ها دارای فضایی مدرن بوده و کاملا با نمای بیرونی ساختمان متفاوتند. از سرویس بهداشتی و حمام مرمر بهره برده و دارای امکانات کامل هستند. این هتل چیزی نزدیک به ۱۵ دقیقه پیاده از خیابان استقلال دور است و چندین رستوران و کافه استانبول در چند قدمی آن‌جا قرار گرفته‌اند.

  • آدرس: Tomtom, Firuzağa Mah.Boğazkesen Cad No:18, Tomtom Kaptan Sk., 34425 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902122924949

 

 

بهترین هتل های ترکیه

عکس: iamistanbul.com

 

هتل پرا پالاس، از مهمترین هتل های میدان تکسیم استانبول

هتل پرا پالاس استانبول (Pera Palace Hotel) یکی از معروف‌ترین اقامتگاه‌های تاریخی استانبول و از مهم‌ترین هتل های میدان تکسیم استانبول به شمار می‌رود. جاهایی که از افراد مشهوری همچون آگاتا کریستی یا مصطفی کمال آتاتورک در گذشته میزبانی کرده است و از سال‌های ۱۸۰۰ جزو نمادهای شهری استانبول به شمار می‌آمده. گفته می‌شود، زمانی که قطار اورینت اکسپرس از پاریس به استانبول می‌آمد، مهمانان اروپایی همه در این هتل اقامت پیدا می‌کردند.

البته پرا پالاس چندین بار نوسازی شده و حالا هتلی مدرن و لاکچری به شمار می‌رود. این هتل در جایی عالی قرار دارد ک درهایش رو به رستوران میلکا (یکی از بهترین رستوران‌های شهر) باز شده و از سمتی دیگر به بلوار تارلاباسی می‌رسد. این مجموعه دارای رستوران‌هایی فوق‌العاده عالی، مجموعه اسپا و سلامتی و امکانات کامل است.

  • آدرس: Evliya Çelebi, Meşrutiyet Caddesi, Tepebaşı Cd. No:52, 34430 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902123774000

عکس: hotel-ds.com

 

ریکسوس پرا استانبول

ریکسوس پرا استانبول (Rixos Pera Istanbul) در بنایی نوساز قرار گرفته اما طراحی داخلی آن، کاملا برگرفته از دکورهای قرن نوزدهمی در شهر است. این مجموعه که جزو بهترین و مجلل‌ترین هتل های میدان تکسیم استانبول به حساب می‌آید، دارای ۱۱۶ اتاق و ۲۱ سوییت لوکس و بزرگ بوده که همگی دارای فضایی استثنایی و لوکس بوده و کاملا تجربه‌ای لاکری از تور ترکیه را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

این هتل تنها چند قدم با محله معروف تفریحات شبانه آسمالی فاصله دارد و دارای ۴ رستوران شیک و عالی، چند بار، مجموعه اسپا و سلامتی و ... نیز هست. در میان رستوران‌های ریکسوس پرا استانبول، رستوران روفتاپ ارا از جذابیت‌های این مجموعه است که با پوشش شیشه‌ای در هر زمانی از سال قابل استفاده بوده و از آن‌جا نمایی عالی از محله و همچنین تنگه بسفر استانبول برایتان به نمایش در می‌آید.

  • آدرس: Kamer Hatun, Meşrutiyet Cd. No:44, 34435 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902123777000

 

معرفی هتل‌های هیلتون استانبول

عکس : rixos.com

 

هاوس هتل ، از بهترین هتل های میدان تکسیم در محله کادیکوی

یکی دیگر از هتل های میدان تکسیم استانبول که محبوبیت بالایی داشته و در خیابان بانک‌ها قرار دارد که محله‌ایی تاریخی در کادیکوی به حساب می‌آید. این مجموعه لوکس و مدرن دارای امکاناتی نظیر سالن مجهز فیتنس، پارکینگ رایگان، اتاق‌هایی با تراس اختصاصی، و رستوران‌هایی مهرکه است که غذاهای بین‌المللی ارائه می‌کند.

هاوس هتل (The House Hotel 45) اتاق لاکچری دارد که همگی آن‌ها دارای طراحی مدرن و زیبا هستند و از تکنولوژی روز در کنار امکانات کامل رفاهی بهره می‌برند. بعضی از اتاق‌های بزرگ نیز دارای تراس و مبلمان درون تراس هستند که برای روزهای خوش آب و هوا، فوق‌العاده عالی به نظر می‌آیند. در کل این مکانن، جایی مجلل با امکانات بسیار خوب برای اقامت به حساب می‌آید و با توجه به نزدیکی به مراکز توریستی همچون خیابان استقلال یا برج گالاتا، گزینه‌ای عالی برای اقامت در تور استانبول در نظر گرفته می‌شود.

  • آدرس: Sütlüce, İmrahor Cd. No:16, 34445 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902122565050

عکس: hotel-istanbul.net

 

 بانکرهان هتل گالاتا

این هتل در چند قدمی برج گالاتا قرار گرفته و با ۳۶ اتاق دو نفره و شیک، تنها بزرگسالان را پذیرش می‌کند، پس گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها به حساب نمی‌آید. بانکرهان هتل گالاتا (Bankerhan Hotel Galata) بوتیک هتلی جذاب و یکی از هتل های میدان تکسیم استانبول به حساب آمده که ترکیبی از مدرنیته و المان‌های کلاسیک را برایتان به همراه خواهد داشت. همچنین موقعیت مکانی آن‌جا نیز دسترسی به مراکز مهم توریستی آن اطراف را راحت می‌کند.

اگر چه که این هتل دارای تعداد محدودی اتاق است اما همین اتاق‌ها نیز از نظر اندازه و ظاهر با هم متفاوت هستند. مثلا شما می‌توانید با قیمتی نسبتا پایین، اتاق‌های ژاپنی ۱۷ متری را اجاره کنید یا این که این که اتاق‌هایی با منظره‌ی دریا را اجاره کنید که قیمت بالاتری دارند. در مجموع، یکی از بزرگ‌ترین امتیازات بانکرهان، موقعیت مکانی آن است و از نظر اندازه اتاق‌ها، نسبت به دیگر انتخاب‌های ما در این لیست، فضای محدود‌تری دارد.

  • آدرس: Bereketzade, Banker Sk. No:2, 34421 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902122435617

 

شهرهای نزدیک استانبول | ۸ شهر توریستی و محبوب

عکس : hrs.com

 

هتل نورداسترن

این هتل درست در مرکز محله کاراکوی استانبول واقع شده و با توجه به این که ایستگاه تراموا در فاصله‌ی چند قدمی از درب هتل قرار دارد، خیلی راحت می‌توانید به سلطان احمد، کاخ دلمه باغچه، خیابان استقلال و بسیاری از نقاط دیگر در محله بروید. هتل نورداسترن (NordStern Hotel) دارای ۲۰ اتاق و سوییت بسیار عالی و مجلل است که طراحی داخلی آن ترکیبی از هنر دوره عثمانی و نیوگوتیک به حساب می‌آید. استفاده از رنگ‌های خالص و کنتراست بالا جلوه‌ای جذاب به نورداسترن داده اما ممکن است برای بعضی از افارد خیلی جذاب نباشد.

تمامی اتاق‌های این مجموعه، پنجره‌هایی رو به تنگه‌ی بسفور دارند و خود هتل نیز تنها چند قدم تا تنگه فاصله دارد. هتل نورداسترن متاسفانه دارای رستوران اختصاصی نیست اما صبحانه‌ای کامل در آن‌جا سرو می‌شود و همچنین چندین رستوران مختلف نیز در فاصله‌ی چند متری از هتل واقع شده‌اند.

  • آدرس: Azapkapı, Tersane Cd. No: 5, 34421 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902123582222

عکس: hrs.com

 

هتل مرمره تکسیم

هتل مرمره تکسیم (The Marmara Taksim) درست در مرکز میدان تکسیم قرار گرفته است و دقیقا نزدیک درب مترو قرار دارد. با توجه به قرار گیری این هتل در ورودی خیابان استقلال، هر زمان و در هر ساعتی از شبانه روز که اراده کنید، می‌توانید وارد این خیابان شده و از امکانات آن‌جا استفاده نمایید.

این مجموعه نیز جزو بهترین انتخاب‌ها در میان هتل های میدان تکسیم استانبول بوده و دارای فضایی مدرن و به روز است که این را می‌توان در طراحی مینیمال اتاق‌ها کاملا مشاهده کرد. مرمره تکسیم دارای یک استخر روباز، مرکز اسپا و سلامتی، رستوران‌ها و بارهایی عالی، سالن مجهز فیتنس و ... است و همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا از میان اتاق‌های دو نفره با قیمت مناسب تا سوییت‌های بسیار بزرگ، انتخاب مناسب خود را داشته باشید.

  • آدرس: Gümüşsuyu, Osmanlı Sk. No:1 D:B, 34437 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902123348300

 

بهترین هتل‌های محله بشیکتاش در استانبول

عکس: bestwestern.nl

 

هتل لازونی

در میان تمامی انتخاب‌هایی که امروز از میان هتل های میدان تکسیم استانبول ، هتل لازونی (Lazzoni Hotel) دورتر از بقیه به میدان است با این حال، کیفیت این هتل باعث شد تا حتما از آن‌ا اسم ببریم. لازونی دارای ۱۳۰ اتاق بوده که در استایل ترکیبی کلاسیک و  مدرن طراحی شده‌اند و منظره‌ای عالی از تنگه بسفور را برایتان به نمایش می‌گارند.

البته این هتل دارای امکانات بسیار زیادی از جمله رستوران روف‌تاپ فوق‌العاده با پوشش شیشه‌ای، استخر سرپوشیده، مجموعه اسپا بسیار شیک و یک حمام ترکی تمام مرمر لاکچری، سالن فیتنس مجهز و ... است و همچنین تنوع بسیار خوبی در اتاق‌ها و سوییت‌ها داشته که شامل اتاق‌های خانوادگی نیز می‌شود.

  • آدرس: Sütlüce, İmrahor Cd. No:14, 34445 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902123110000

عکس: lazzonihotel.com

 

هتل اینترکانتیننتال استانبول

هتل اینتر کانتیننتال استانبول (Intercontinental Istanbul) یکی از شعب این برند هتل‌های زنجیره‌ای محبوب است که در میان هتل های میدان تکسیم استانبول قرار داشته و در فضایی شیک از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این مکان را می‌توان یکی از لاکچری‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین هتل‌ها در تکسیم به شمار آورد که دارای اتاق‌هایی بزرگ با تراس رو به تنگه هستند و همچنین یک تراس روفتاپ عالی نیز دارد که در آن‌جا می‌توانید به سفارش غذا و انواع نوشیدنی بپردازید.

تمامی امکاناتی که در مورد هتل‌های دیگر گفتیم، همگی در اینتر کانتیننتال استانبول نیز بوده و از نظر خدمات نیز این هتل، یکی از بهترین‌های منطقه به حساب می‌آید.

  • آدرس: Gümüşsuyu, Asker Ocağı Cd. No:1, 34435 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902123684444

 

۱۰ استیک‌هاوس‌ معروف در استانبول

عکس: trip.com

 

هتل رادیسون بلو پرا

در میان هتل های میدان تکسیم استانبول، رادیسون بلو پرا (Radisson Blu Pera) از جمله هتل‌های نوساز به حساب می‌آید. قرار گیری در کنار خیابان اصلی دسترسی به این هتل را ساده کرده و تمامی مراکز معروف منطقه از جمله خیابان استقلال نیز در چند قدمی آن‌جا قرار دارند.

این هتل اگر چه از جمله هتل‌های ۵ ستاره لوکس به حساب می‌آید اما بیشتر فضایی مدرن و به روز دارد تا این که درگیر تجمل و دکورهای آنچنانی باشد. اتاق‌ها و سوییت‌های متنوع، رستوران و بار اختصاصی و سالن فیتنس مجهز، اتاق کنفرانس و سالن اجتماعات و ... نیز از امکانات آن‌جا محسوب می‌شود.

  • آدرس: Evliya Çelebi, Refik Saydam Cd. No:19, 34430 Beyoğlu
  • شماره تماس: 00902123772500

عکس: hotel-of-istanbul.com

۰۹ فروردین ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 17 شهریور 1402)

نظرات کاربران