در آنتالیا چی بخریم ؟ از کجا بخریم؟

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
در آنتالیا چی بخریم ؟ از کجا بخریم؟

مطابق با آمار، آنتالیا چهارمین شهر گردشگری ترکیه به شمار می‌آید و یکی از محبوب‌ترین تفریحگاه‌های این کشور در میان ایرانیان. این شهر ساحلی یکی از بهترین نقاط جهان برای سفرهای بهاری و تابستانی است. شهری که هم می‌شود لوکس به آن سفر کرد و هم ارزان. شهری که از افراد مختلف با روحیه‌ها و سنین گوناگون میزبانی می‌کند و برای آنها روزهای خوش می‌سازد. در سفر به این شهر و مراجعه به مرکزخریدها و بازارهایش می‌توانید بهترین خریدهای عمرتان را انجام بدهید. اگر قصد سفر با تور آنتالیا را دارید و نمی‌دانید چگونه می‌توانید بهترین خریدها را انجام بدهید همراه ما باشید تا به شما بگوییم چه چیزهایی را، چگونه از آنتالیا خریداری کنید.


مرکزخریدهای آنتالیا و خرید اجناس لوکس

آنتالیا پر از مرکزخریدهای درجه یک است که با مراجعه به آنها می‌توانید سراغ برترین برندهای پوشاک را بگیرید و آنها را خریداری نمایید. خرید کردن از این مرکزخریدها برایتان ارزان تمام نمی‌شود اما این حسن را دارد که شما با مراجعه به آنها می‌توانید بهترین پوشاک دنیا را خریداری کنید. این مرکزخریدها در جای‌جای شهر پخش هستند و شما هرکجای آنتالیا باشید به راحتی می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. یکی از معروف‌ترین مرکزخریدهای این شهر مرکزخرید میگروس است که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است و شهرت زیادی در میان گردشکران دارد. مرکزخریدی که بیش از ۱۳۰ فروشگاه دارد و شما با مراجعه به آن می‌توانید سراغ برندهایی همچون زارا، مودو، بولنر و ... را بگیرید. همچنین این مرکزخرید در خود چندین سالن سینما دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید فیلم‌های روز دنیا را با کیفیت‌های عالی مشاهده کنید.

 

تور آنتالیا و پیشنهادهای تابستانی مراکز خرید

مرکزخریدهای آنتالیا

آگورا از دیگر مرکزخریدهای مشهور آنتالیا است که جدای از پوشاک، می‌توانید سراغ وسایل الکترونیکی را نیز از آن بگیرید. در مرکزخریدهای آنتالیا می‌توانید اجناس لوکس را خریداری کنید. بنابراین اگر با بودجه‌ی محدود به آنتالیا رفته‌اید و یا اینکه برای خرید قصد ندارید هزینه‌ی زیادی صرف کنید، چندان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم به این مرکزخریدها تشریف ببرید. مگر اینکه بخواهید در آنها تفریحاتی غیر از خرید انجام بدهید.


اوت‌لت‌های آنتالیا و خرید مقرون به صرفه

بعد از مرکزخریدها، بهترین مکان‌های آنتالیا که از آنها می‌توانید خریدهای باکیفیت انجام بدهید اوت‌لت‌ها هستند. در این اوت‌لت‌ها شما با برندهایی که چندان مطرح نیستند مواجه می‌شوید و به همین دلیل می‌توانید ارزان‌تر خرید کنید. در این اوت‌لت‌ها می‌توانید برندهای مطرح ترکی را نیز خریداری نمایید. یکی از مشهورترین اوت‌لت‌های آنتالیا Deepo نام دارد. این اوت‌لت جدای از یک مرکز خرید، یک مرکز تفریحی نیز به شمار می‌آید. چراکه ۵ سالن سینما دارد و تعدادی از توریست‌ها تنها برای تماشای فیلم پا به این اوت‌لت و فروشگاه‌هایش می‌گذارند. اگر به همراه خانواده به آنتالیا رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این اوت‌لت مراجعه کنید. چرا که ۳ هزار متر مربع پیست کارتینگ دارد و در آن می‌توانید یک تفریح خانوادگی انجام بدهید.

 

۶ جاذبه دیدنی کهن در سفر با تور آنتالیا

اوت‌لت‌های آنتالیا

خرید از بازارهای پرشور آنتالیا

جدای از مرکزخریدها و اوت‌لت‌ها، آنتالیا مانند هر شهر توریستی دیگر در جهان، بازارهایی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید وارد رویدادهای مردمی شهر شوید، با مردم معاشرت کنید و چیزهای جالب خریداری نمایید. در این بازارها شما هم می‌توانید مواد خوراکی تازه خریداری کنید و هم می‌توانید لباس‌های ارزان تهیه نمایید. یکی از بهترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید در بازارهای آنتالیا خریداری کنید تی‌شرت‌ها و تاپ‌ها هستند. شما می‌توانید این اجناس را با قیمت‌های بسیار ارزان خریداری کنید. چراکه از برندهای مطرح نیستند. البته فقط یادتان باشد هرقیمتی که فروشنده به شما پیشنهاد داد، چانه بزنید و آن را بشکانید.

 

بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

 بازارهای آنتالیا

در این بازارها همچنین می‌توانید صنایع دستی خریداری کنید. صنایع دستی یکی از بهترین کالاهایی هستند که در سفر با تور آنتالیا می‌توانید خریداری کنید. اجناسی کاربردی، در اندازه‌های مختلف. اجناسی که برخی‌هاشان نیز تزئینی هستند. یکی از بهترین این بازارها ایلی کاپیلی هان است. بازاری که بازدید از آن خودش یک تفریح به شمار می‌آید. چرا که پر از کالاهای بومی و زیباست. نکته‌ی مهمی که در خرید از این بازار باید در نظر بگیرید، دقت در اجناس شکستنی است. حتما قبل از خرید، از سالم بودن کالایی که می‌خواهید اطمینان حاصل کنید.

 بازارهای آنتالیا

خرید در آنتالیا

به هنگام خرید در آنتالیا چند نکته را باید در نظر داشته باشید:
1- تخفیفات ویژه‌ی فروشگاه‌های مختلف مرکزخریدها را رصد کنید.
2- در بازارهای آنتالیا، به قصد تفریح گشت و گذار کنید و خرید هم انجام بدهید.
3- بیشتر خریدهایتان رادر اوت‌لت‌ها انجام بدهید.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران