خرید از برندهای محبوب لباس ترک در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
خرید از برندهای محبوب لباس ترک در استانبول

ترکیه پلی بین غرب و شرق است. جایی که اروپا به آسیا پیوند می‌خورد و گذشته‌ی امپراطوری‌های بزرگی به آن جا گره خورده است. در چنین کشوری که از هر نقطه‌اش هنر نمایان است، هستند تعداد زیادی طراحان لباس که سال‌های زیادی است کارهای بسیار ارزشمندی تولید کرده به فروش می‌رسانند. برندهای معتبری که حالا در اقصی نقاط دنیا فروش دارند و بهتر است شما نیز در سفر با تور استانبول به دنبال خرید از آن‌ها باشید. برندهایی که از اجناس لوکس تا کارهای متوسط را شامل شده و برای هر سلیقه‌ای چیزی عرضه می‌کنند. اگر می‌خواهید با محبوب‌ترین برندهای لباس ترک آشنا شوید، در ادامه ما چند مورد از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 


Herry


این برند کار خود را با یک بوتیک لباس زنانه در سال ۹۲ در استانبول آغاز کرد، اما از همان روزهای ابتدایی کار خود را برای طراحی و تولید لباس نیز جدی گرفت تا اینکه حالا به یکی از برندهای معتبر و مهم ترکیه بدل شده است و برای کسانی که طراحی‌های مدرنِ مد را می‌پسندند، انتخاب اول است.

 

۴ مرکز آرایشی و زیبایی در استانبول، شهر مد و فشن و گریم‌های روز دنیا

 

 Herry

 


Gizia


این برند نیز همچون بسیاری از برندهای مهم و خاص ترکیه، در استانبول متولد شد و از همان ابتدای امر نیز به واسطه طراحی‌های بین‌المللی و بسیار زیبایی که در سطح بالای مد انجام می‌داد معروف گشت. هر کدام از کلکسیون‌های Gizia توسط تیم طراحی خاصی ساخته می‌شود که طرح‌های خود را با الهام از بخش‌های مختلفی از دنیا قلم می‌زنند.

 

 

 Gizia

 


KAYRA


KAYRA نیز از آن دسته کمپانی‌هایی بود که در ابتدا کار خود را با فروش اغاز کرد اما بعد از ۱۰ سال و از سال ۱۹۹۲ تمرکز خود را بر روی تولید پوشاک زنانه گذاشت و حالا این کمپانی یکی از پیشتازان این کسب و کار در ترکیه محسوب می‌شود. KAYRA سالانه بیش از ۵۰۰ هزار لباس تولید کرده و به دسته هزاران مشتری خود در سراسر جهان می‌رسانند.

 

بهترین فروشگاه‌ها برای خرید جدیدترین لباس‌های مد روز برای آقایان در استانبول

 

 KAYRA

 


Dogo Store


این کمپانی به طراحی‌های نوآورانه‌ و جوان پسندش معروف است. اگر چه Dogo Store ابتدا کار خود را در سال ۲۰۰۶ و در ازمیرِ ترکیه آغاز کرد، اما در حال حاضر دو شعبه در استانبول دارد که یکی از آن‌ها در خیابان استقلال بوده و دسترسی به آن در سفر با تور استانبول بسیار راحت خواهد بود. این فروشگاه طی همین سال‌های نسبتا کوتاهی که شروع به کار کرده توانسته با ثبت بیش از ۵ هزار طرح منحصر به فرد در زمینه کفش، کیف و لباس، به یکی از مهم‌ترین کمپانی‌های طراحی لباس زنانه در ترکیه بدل شود.

 

۶ فروشگاه لاکچری استانبول برای خرید شیک‌ترین مدهای روز دنیا

 

 Dogo Store

 


Bueno Shoes


در زمینه کفش‌های زنانه، کم‌تر کمپانی پیدا می‌شود که بتواند در قامت Bueno Shoes قرار بگیرد. تولیدی بزرگی که از اواخر سال‌های دهه ۵۰ کیلادی کار خود را در استانبول آغاز کرد و با تولید کفش‌های زنانه چرم طبیعی با کیفیت بسیار عالی و طراحی‌های زیبا، حالا مشتریانی از سراسر دنیا دارد و کارهای خود را به ۳۵ کشور مختلف صادر می‌کند.

 

۶ فروشگاه فوق‌العاده در استانبول برای خرید بهترین کفش‌ها

 

 Bueno Shoes

 


Aker


Aker سعی کرده با تلفیق طراحی‌های بین‌المللی صنعت مد با نقش و نگارهای سنتی ترک، طراحی‌های خاصی را در زمینه روسی انجام دهد که در حال حاضر این طراحی‌های به بیش از ۱۰۰۰ تا می‌رسد و هر فصل نیز تعداد زیادی بهشان اضافه می‌گردد. از جمله چیزهای مهمی که Aker به آن معروف است، کیفیت مرغوب روسری‌ها مخصوصا روسری‌های ابریشمی‌اش بوده که از معروفیت بالایی نیز برخوردار است.

 

 

 Aker

 


Mavi


بسیاری از مسافران به استانبول، قبل از سفر با برند محبوب Mavi آشنا هستند که به واسطه ارائه لباس‌های جین مرغوب تا این حد معروف شده است. کمپانی بزرگی که از سال ۹۱ در استانبول آغاز به کار کرده و بسیاری از اشخاص معروف دنیا در خارج از ترکیه همچون کیت وینسلت یا چلسی کلینتون تولیدات آن را تن می‌کنند. البته این مجموعه تنها لباس‌های زنانه و تنها لباس‌های جین تولید نکرده و همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند از فروشگاه‌های آن خرید کنند.

 

مرکز خرید آکمرکز استانبول، مدرن با پیشینه‌ای الهام بخش

 

 Mavi

 


Faik Sönmez


برای اینکه بتوانید در تنوعی عالی خرید کنید، حتما باید سریع به فروشگاه‌های Faik Sönmez در سراسر ترکیه از جمله استانبول بزنید که مجموعه‌های بزرگ آن هر فصل بازار ترکیه را به دست می‌گیرند. این مجموعه‌ها از لباس‌های راحتی تا لباس‌های مجلسی و حتی لباس کار را شامل شده و برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارند.

 

ایستینه پارک، مرکز خریدی مدرن در قلب استانبول

 

 Faik Sönmez

۳۰ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران