۱۰ هاستل ارزان قیمت و با کیفیت باتومی برای اقامتی مقرون به صرفه

جاذبه‌های گردشگری باتومی

باتومی شهر دریا و ساحل است. شهر آرامش و آسایش. شهر تفریحات مدرن و سنتی. شهر گشت و گذارها و قدم‌زدن‌ها. گشت و گذارهایی که در آنها می‌توانید زیباترین مناظر هستی را ببینید. شهری که بهترین کافه‌ها و رستوران‌های گرجستان را در اختیار دارد و در فضاهای شهری و روستایی با مردمانی مهمان‌نواز از مسافرانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر چه انفرادی و چه با دوستان و نزدیکان‌تان، اگر به دنبال اقامتی ارزان اما با کیفیت هستید . همراه ما باشید تا ۱۰ هاستل مشهور این شهر در میان گردشگران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Calypso


این هاستل در فاصله‌ی ۶۰۰ متری از برج الفبا و پارک میرکل و همچنین در مجاورت میدان پیازا باتومی قرار گرفته است. هاستلی تمیز با دسترسی مناسب به اماکن دیدنی شهر. هاستلی که اتاق‌های خصوصی، دونفره، ۴ تخته و ۶ تخته‌ی مختلط دارد. هاستلی که بسته به نوع اتاقش، حمام و سرویس بهداشتی عمومی یا خصوصی دارد. هاستلی که اقامت در اتاق‌هایش هزینه‌ای از ۲۵ تا ۷۰ لاری را با خود به همراه دارد. هاستلی که سیستم تهویه‌ی مناسبی دارد، وای‌فای پرسرعت رایگان دارد، لوازم آشپزخانه، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، تلوزیون و ... را دارد.

 

 معرفی ۸ منطقه جذاب برای اقامت و لذت بردن از طبیعت زیبای باتومی و چشم‌انداز دریای سیاه

 

 

 

 


نشانی: خیابان نئوژوردانیا ۱۸

 


۲- K general


یک هاستل شیک و تمیز که در سایت بوکینگ از امتیاز بالایی برخوردار است. هاستلی در نزدیکی میدان اروپای باتومی. هاستلی که اتاق‌های ۲ تخته و ۴ تخته دارد و در تمامی اتاق‌هایش یک تراس فوق‌العاده دارد. هاستلی که در یک اقامت خانوادگی همراه با فرزندان خردسالتان نمی‌توانید به آن بروید. چرا که کودکان امکان اقامت در آن را ندارند. هاستلی که سرویس فرودگاهی رایگان دارد و این امتیاز ویژه‌اش در کنار وای‌فای پرسرعت رایگانش قرار می‌گیرد.

 

 

 

 


نشانی: خیابان تاوداده بولی ۸

 


۳- Freedom


یک هاستل بزرگ و مجلل که بعضی از اتاق‌هایش ۱۰ تخته هستند. اتاق‌هایی که برای اقامت در آنها در حدود ۲۰ لاری به ازای هرشب باید پرداخت کنید. هاستلی که اتاق‌هایش تمامی امکانات لازم یک خانه را دارند و علاوه بر اینها یک بالکن عالی برای داشتن چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر را نیز برای مهمانانش فراهم آورده‌اند. از امکانات ویژه‌ی این هاستل می‌توان به اقامت یک کودک زیر ۱۶ سال در سفرها و اقامت‌های خانوادگی اشاره کرد. سرویس فرودگاهی رایگان، وای‌فای پر سرعت رایگان و همچنین وسایل باربکیو از امکانات ویژه‌ی این هاستل است.

 

 دنج‌ترین مکان‌های باتومی که در سفر به این شهر می‌توانید در آنها اقامت کنید 

 

 

 

 


نشانی: خیابان آنگیسا ۶۶

 


۴- Batumi Surf


در نزدیکی کلیسای مریم مقدس شهر باتومی هاستلی واقع شده است که برای اقامت‌های خانوادگی بسیار مناسب است. چرا که سوئیت‌های خانوادگی دارد. همچنین این هاستل در کنار اتاق‌های ۶ نفره‌اش، اتاق‌هایی ۴ نفره دارد که هرکدام از آنها سرویس‌های بهداشتی خصوصی دارند. ورود حیوانات خانگی در این هاستل آزاد و رایگان است و اتاق‌هایش امکان اضافه کردن تخت را به شما می‌دهند.

 

 

 

 


نشانی: خیابان ملاشویلی ۳۳/۳۵

 


۵- Batumi Globus


در فاصله‌ی ۱ کیلومتری از پارک میرکل این شهر هاستلی واقع شده است که جدای از اتاق‌های ۲، ۴ و ۶ نفره‌ی مختلطش، اتاق‌هایی نیز مخصوص بانوان دارد. هاستلی که اقامت کودکان زیر ۳ سال در آن رایگان است. هاستلی با سرویس‌های بهداشتی خصوصی و عمومی. هاستلی که ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است.

 

 

 

 


نشانی: خیابان جنرال مازنیاشویلی ۵۴

 


۶- Hostel Alami


در فاصله‌ی نزدیکی از موزه‌ی باستان شناسی و دلفیناریوم باتومی هاستلی اقع شده است که در میان هاستل‌های این شهر، تازه تاسیس به حساب می‌آید. اقامتگاهی که اتاق‌های ۲ نفره، ۴ نفره و ۶ نفره دارد و اقامت کودکان و خردسالان در آن ممنوع است. هاستلی تمیز که نیروهای خدماتی فعالی دارد. هاستلی که اتاق‌هایش امکان اضافه کردن تخت‌های اضافه را ندارند.

 

 معرفی برترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی 

 

 

 

 


نشانی: خیابان فارناواز مپه ۱۴۸

 


۷- Rock hostel first line


یکی از هاستل‌های شیک و باکیفیت باتومی که اقامت در آن اندکی گرانتر از هاستل‌های دیگر است. هاستلی که اتاق‌های ۲، ۴ و ۶ نفره دارد و در نزدیکی دریای سیاه واقع شده است. هاستلی که از بالکن اتاق‌هایش چشم‌انداز زیبایی از دریا و ساحل به مهمانانش ارائه می‌دهد. هاستلی که اتاق‌هایش سرویس بهداشتی خصوصی دارند و امکان افزودن تخت اضافه مگر گهواره برای کودکان خردسال را ندارند. هاستلی که ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است و سرویس رایگان فرودگاهی دارد.

 

 

 

 


نشانی: خیابان کیمشیاشویلی ۱۵А

 


۸- Seaside


یک هاستل شیک و تمیز در نزدیکی بندر باتومی و تله‌کابین آرگو. هاستلی که اتاق‌های ۲ نفره تا ۱۲ نفره دارد و هزینه‌ی اقامت در آن با توجه به امکاناتش چندان گران نیست. هاستلی شیک که چشم‌انداز زیبایی از ساحل و دریا به مهمانانش ارائه می‌دهد و اتاق‌های خانوادگی نیز دارد. هاستلی که برای رزرو تخت یا اتاق‌هایش نیازی به پیش پرداخت نیست.

 

 

 

 


نشانی: خیابان نونشویلی ۳۱

 


۹- Batumi Hostel 10-11


هاستلی تازه تاسیس در باتومی که وسایلش نو و تمیز هستند. هاستلی که اجازه‌ی ورود حیانات خانگی را به مهمانانش می‌دهد و اتاق‌هایش را می‌توانید بدون پیش پرداخت رزرو کنید. هاستلی که اتاق‌های ۲ تخته و ۵ تخته دارد و امکان اضافه کردن تخت به اتاق‌هایش را نیز به مهمانانش می‌دهد.

 

 ۶ جاذبه‌ی گردشگری باتومی که باید ببینید 

 

 

 

 


نشانی: خیابان زد گورگیلادزه، آپارتمان ۵۵

 


۱۰- Everyday


هاستلی شیک، واقع شده در فضای بندری و ساحلی که اتاق‌های تمیز، مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی دارد. هاستلی که کارکنانش به زبان‌ انگلیسی مسلط هستند و با احترام بسیار زیاد از مهمانانش پذیرایی می‌کنند.

 

 

 

 


نشانی: خیابان آقماشنبی ۲۵a

۲۰ آذر ۱۳۹۷