۸ کتابفروشی معروف بلگراد؛ مکان‌هایی برای تفریح و خرید

جاذبه‌های گردشگری صربستان

صربستان یکی از زیباترین و بهترین کشورهای جهان برای مسافرت‌های بی‌دغدغه و آرامش‌بخش، یکی از ارزان‌ترین و نوستالژیک‌ترین کشورهای جهان، یکی از نقاط ویژه‌ی روی زمین که شبانه‌روزهای پر التهاب و جنگ‌های زیادی را به خود دیده است امروزه کشور سفرهاست. سفرهای خاطره‌انگیز برای جوان‌ها و میانسال‌ها و کهنسال‌ها. در یک سفربه یادماندنی با تور صربستان به این کشور اگر به دنبال بهترین کتاب‌فروشی‌ها هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۸ کتابفروشی معروف این شهر که کتاب‌های انگلیسی زبان مشهور را می‌توانید از آنها خریداری کنید یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The English book


در پایتخت صربستان، در جایی به دور از هیاهوها و شلوغی‌ها می‌توانید گم شوید در قفسه‌ای از کتاب‌های انگلیسی و ساعت‌ها زمان لذت‌بخش را پشت سر بگذارید. در سفرتان به صربستان اگر می‌خواهید مشهورترین کتاب‌های ادبی جهان از بهترین انتشارات انگلیسی زبان را خریداری کنید می‌توانید به این کتابفروشی مراجعه کنید. جاییکه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر درهایش به روی مشتریانش باز است و روزهای شنبه یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های بلگراد به حساب می‌آید.

 

برترین جاذبه‌های دیدنی بلگراد؛ شهر همیشه بیدار اروپای شرقی

 

 

 

 


نشانی: ساجمیسته ۲۹

 


۲- Apropo


یک کتابفروشی شیک و دنج، از آنها که آفتابگیر دلچسبی دارد. از آنها که می‌شود لابه‌لای قفسه‌هایش گشت زد و بعد یک کتاب برداشت و ساعت‌ها نشست و کتاب خواند. از آنها که در سکوت و آرامش می‌توانی غرق شوی و لذت ببری که از زمین و زمان منقطع می‌شوی. درهای این کتابفروشی که در در بلگراد وجود دارد همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است و ساعت کاری آن در روزهای شنبه تنها تا ساعت ۴ بعد از ظهر است.

 

 

 

 


نشانی: کارار لازارا ۱۰

 


۳- Knjigodrom topolska 18


یک کتابفروشی رنگارنگ و با صفا. از آنها که اگر در یک سفر خانوادگی به بلگراد رفته‌اید مناسب است یک گشتی هم داخل آن بزنید. از آنها که پس از گشت و گذارهای شلوغ و فشرده بلگراد می‌چسبد در آن باشید و زمان صرف کنید. درهای این کتابفروشی همه روزه از ساعت ۱۰ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از این رو یکی از مکان‌های مناسب بلگراد برای گشت و گذارهای شبانه به حساب می‌آید.

 

 

 

 


نشانی: توپولسکا ۱۸

 


۴- Utopia


در فاصله‌ی نزدیکی از کلیسای سنت ساوا بلگراد یک کتابفروشی قرار دارد که محل قرارها و دورهمی‌های تعداد زیادی از روشنفکران و دانشجوهای شهر بلگراد است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید کتاب‌های روز در زمینه ادبیات، جامعه‌شناسی و روانشناسی به زبان انگلیسی را خریداری کنید. درهای این کتابفروشی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است و با یک فضای متفاوت از آنها پذیرایی و استقبال می‌کند.

 

تنها در فاصله ۱ ساعتی از بلگراد ، بهترین مکان‌های گردشی شهر را ببینید

 

 

 

 


نشانی: وجووده میلنکا ۵۰

 


۵- Delfi skc


یک کتابفروشی بزرگ که در آن نه تنها می‌توانید کتاب‌های مرجع و روز دنیا به زبان انگلیسی را خریداری کنید، در آن می‌توانید بهترین کتاب‌ها را به صورت رایگان ساعت‌ها نیز بخوانید و لذت ببرید. یعنی این کتابفروشی به بیان دیگر یک کتابخانه نیز در شهر بلگراد به حساب می‌آید. درهای این کتابفروشی همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

 

 

 


نشانی: کرالجا میلانا ۴۸

 


۶- Plato knjizara


یک کتابفروشی ویژه در شهر بلگراد برای زمانیکه می‌خواهید این شهر را بالا و پایین کنید و جای‌جایش را بگردید. از آنهایی که می‌شود با رفتن به آن شهر بلگراد را طور دیگری در خاطر برای همیشه نگاه داشت. از آنهایی که توریست‌های زیادی در این شهر از آن دیدن می‌کنند. درهای این کتابفروشی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال گرم می‌کند.

 

 

 

 


نشانی: کنز میهایلا ۴۸

 


۷- Vulkan


یک کتابفروشی بزرگ در بلگراد و محل جمع شدن تعداد زیادی از جوانان این شهر. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید کتابهای انگلیسی زبان روز دنیا را خردیداری کنید. درهای این کتابفروشی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

معرفی ۱۰ رستوران برتر بلگراد برای سرو لذیذترین غذاهای سنتی ومدرن

 

 

 

 


نشانی: رمسکا ۲

 


۸- Zepter book world


اگر علاقه‌مند به رمان و ادبیات روز دنیا هستید مطمئن باشید این کتابفروشی یکی از بهترین کتابفروشی‌های شهر بلگراد است که در سفر به صربستان می‌توانید به آن بروید. جاییکه همه روزه درهایش از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 


نشانی: کنزا میهایلا ۴۲

 

۱۹ آبان ۱۳۹۷