تور گرجستان نوروز 1403

درباره تور گرجستان نوروز 1403

تور گرجستان نوروز 1403

تعطیلات نوروز، بهترین فرصت برای سفر به کشورهای خارجی نزدیک به ایران است و تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳ نیز یکی از ارزان‌ترین و محبوب‌ترین انتخاب‌ها در میان تورهای گردشگری نوروزی به حساب می‌آید. تفلیس پایتخت گرجستان هر ساله در اولین روزهای بهار میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانی بوده و شما هم امسال، همراه با تورهای مقتدرسیر تابان، می‌توانید به دیدن این شهر زیبا و دیگر دیدنی‌های گرجستان بروید.

گرجستان کشوری اروپایی-آسیایی در شمال غربی ایران بوده که با کشورهای ارمنستان، ترکیه، آذربایجان و روسیه هم مرز است. شرایط آب و هوایی مناسب، نیاز نداشتن به دریافت ویزا، جاذبه‌های تاریخی و البته هزینه‌های پایین سفر به این کشور از جمله دلایلی هستند که باعث می‌شوند، تور نوروز گرجستان را به شما پیشنهاد کنیم. این کشور دارای مردمی بسیار مهمان نواز بوده و دارای جاذبه‌های تاریخی متعددی است که در طول این سفر، امکان بازدید از آن‌ها را دارید. مراکز تفریحی و خرید، هتل‌های عالی برای اقامت و دیدنی‌های طبیعی اطراف تفلیس، از دیگر دلایل سفر نوروزی به گرجستان محسوب می‌شوند.

 

آب و هوای گرجستان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

بهار بدون شک، یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به گرجستان محسوب می‌شود، با این حال در شروع فصل بهار، دمای هوا در تفلیس، کمی سردتر از تهران بوده و حداکثر به ۱۶ درجه می‌رسد، اما هر چه به سمت آخر تعطیلات می‌رویم، گرم و گرم‌تر می‌شود. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم، حتما با خود لباس گرم همراه داشته باشید تا بتوانید، شب‌های شاد و مفرح پایتخت را نیز در تور نوروز گرجستان تجربه نمایید و به مراکز مختلف تفریحات شبانه بروید.

البته شرایط آب و هوایی در باتومی کمی متفاوت بوده و گرم‌تر از تفلیس است. با این حال امکان بارندگی نیز وجود داشته و در کل با هوایی بهاری و دلچسب در این شهر مواجه خواهید بود. اما خب، به هیچ وجه امکان انجام تفریحات آبی در تور گرجستان  تعطیلات عید ۱۴۰۳ به مقصد باتومی را ندارید.

 

قیمت تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

مدت‌های زمانی متفاوتی از ۳ تا ۶ شب برگزار می‌شود، قیمت‌های متنوعی نیز خواهد داشت. همچنین در صفحات هر کدام از این تور، هتل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که از هتل‌های ارزان سه ستاره تا هتل‌های لوکس پنج ستاره را شامل می‌شود و مسلما انتخاب هتل مد نظرتان، در قیمت نهایی تاثیر به سزایی دارد. با این حال، همان طور که پیش‌تر گفتیم، تور گرجستان، از جمله تورهای ارزان نوروزی به حساب می‌آید.

تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳

خوشبختانه برای سفر به گرجستان، نیاز به تهیه ویزا ندارید و تنها همراه داشتن پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار از آغاز سفر، برای شرکت در تور نوروز گرجستان کفایت خواهد کرد.

 

این جاذبه‌ها را در سفر نوروزی به گرجستان از دست ندهید

با توجه به این که تعداد زیادی از تورهای نوروزی گرجستان به مقصد تفلیس انجام می‌شوند، در زیر از دیدنی‌های تفلیس و اطرافش برایتان خواهیم نوشت:

قلعه ناریکالا

یکی از جاذبه‌های تاریخی بسیار زیبا و مهم در تفلیس که ساخت آن به زمان امپراطوری ساسانی بر می‌گردد. البته در هر دوره‌ی تاریخی بخشی جدید به این قلعه اضافه شد و همین به زیبایی‌های آن‌جا اضافه می‌کند. برای بازدید از این محل، می‌توانید سوار تله کابین شوید و در طول راه، نمایی زیبا از پایتخت را نیز تماشا نمایید.

کلیسای جامع تثلیث تفلیس

یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای ارتودوکس در جهان که بنایی دیدنی در مرکز شهر به حساب می‌آید و تقریبا تمامی گردشگران در بازدید از تفلیس، به دیدن این محل می‌روند. پیشنهاد می‌کنیم، غروب به آن‌جا بروید تا از منظره‌ی فوق‌العاده دیدنی این محل عکاسی کنید.

پل صلح

پل صلح، پلی کوچک اما بسیار زیبا در تفلیس بوده که حتما در تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳‌ باید به دیدنش بروید و در آن‌جا به عکاسی بپردازید. این پل در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و یکی از سازه‌های مدرن و متفاوت شهر محسوب می‌شود.

مجسمه "مادر گرجستان"

این مجسمه که در زبان محلی به کارتلیس ددا شهرت دارد، از جنس آلومینیوم و به ارتفاع ۲۰ متر در سال ۱۹۵۸ ساخته شده و برای بازدید از این محل نیز می‌توانید از تله کابین استفاده کنید.

البته جاذبه‌های تفلیس، بسیار بیشتر از این موارد هستند. شما می‌توانید به خیابان روستاولی بروید، از مراکز خرید پر تعداد شهر بازدید نمایید، به دیدن موزه ملی گرجستان و چندین گالری هنری مهم شهر رفته یا از برج ساعت عجیب شهر در محله قدیمی تفلیس دیدن کنید.

 

تفریحات و سرگرمی های در تور نوروز ۱۴۰۳ گرجستان

در عین داشتن جاذبه‌های تاریخی، تفلیس شهری مفرح نیز محسوب می‌شود و مراکز تفریحات شبانه‌ی پرتعدادی دارد که جذابیتی مضاعف به آن‌جا می‌بخشند. با این حال یکی از واجبات سفر به تفلیس، رفتن به حمام‌های قدیمی سولفور بوده که بسیاری عقیده دارند، خاصیت درمانی نیز دارند. این حمام‌ها در منطقه قدیمی شهر قرار گرفته‌اند و در خنکای اول بهار، تجربه‌ای لذت‌بخش هستند.

گشت‌های شهری، نشستن در کافه‌های متعدد تفلیس و گردش‌های برون شهری، از دیگر فعالیت‌های محبوب در تفلیس به حساب می‌آیند. مخصوصا اگر به پارک ملی تفلیس در نزدیکی متسختا بروید که خیلی از خود شهر دور نیست. البته به طور کلی، طبیعت گردی جزو تفریحات محبوب در گرجستان است اما روزهای آغازین بهار با توجه به سرمای هوا، خیلی نمی‌توان به مناطق دور دست رفت. در نهایت، مراکز تفریحی مختلف در شهر و پارک‌های کوچک و بزرگی هستند که در طول سفر خود، می‌توانید کوچک‌ترها را برای بازی به آن‌جاها ببرید.

 

غذاهای محلی گرجستان، لذت یک غذای جدید در سفر نوروز

از مزیت‌های شرکت در تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳، غذاهای محلی و خوشمزه این کشور بوده که کاملا با ذائقه ما ایرانی‌ها جور هستند. در واقع طعم خوش غذاهای گرجی، یکی از خاطرات ماندگار شما از این سفر خواهند بود. پیشنهاد می‌کنیم در این سفر، حتما به سراغ بعضی از غذاهای محلی معروف گرجستان مثل خینکالی، خاچاپوری، متسوادی، آجاپساندالی و بادریجانی رفته و آن‌ها را در بهترین رستوران‌های گرجی تفلیس میل کنید.

 

در تور نوروزی گرجستان به این رستوران‌ها بروید!

خیلی از برندهای معروف رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا در تفلیس حضور دارند، اما پیشنهاد می‌کنیم، برای صرف غذای محلی و بین‌المللی بسیار خوشمزه، به بعضی از بهترین رستوران‌‌های این شهر که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم، مراجعه نمایید:

: این رستوران در یک بنای تاریخی متعلق به قرن نوزدهم ساخته شده و با توجه به امتیازات خود، بهترین رستوران سال ۲۰۱۳ تفلیس لقب گرفته است.

: اگر به دنبال رستورانی محبوب و عالی برای خوردن خینکالی و دیگر غذاهای محلی گرجی هستید، حتما به این مکان بروید

: این رستوران در یک کاروانسرای قدیمی واقع شده و همچون یک موزه‌ی لوکس و جذاب است که در آن‌جا غذاهای محلی و بین‌المللی با طعمی عالی به فروش می‌رسند.

تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳

بهترین هتل های گرجستان برای اقامت در تعطیلات عید

خوشبختانه، در تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳، امکان انتخاب در میان تعداد زیادی هتل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت را دارید. با توجه به رشد گردشگری در یک دهه گذشته در گرجستان، هتل‌های بسیار زیادی در تفلیس ساخته شده که در حال حاضر بهترین آن‌ها نام دارند که همگی هتل‌های لوکس و جذابی برای اقامت در تور گرجستان تعطیلات عید ۱۴۰۳ هستند.

 

نوروز ۱۴۰۳، همراه مقتدرسیر تابان به گرجستان سفر کنید

تمامی تورهای گرجستان که مقتدرسیر تابان برای نوروز برنامه‌ ریزی کرده، شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل انتخابی و ترانسفر فرودگاهی می‌شوند. همچنین، همراه شما یک لیدر فارسی زبان مجرب خواهد بود و تمامی مسافران نیز تحت پوشش بیمه مسافراتی معتبر قرار می‌گیرند. مجموعه مقتدرسیر تابان در تمامی طول سال، تورهای متعددی به کشور گرجستان برگزار می‌کند و در طول نوروز نیز، تعداد زیادی تورهای مختلف به این کشور برنامه‌ ریزی کرده است. با این حال، پیش بینی می‌شود که استقبال از این تورها بالا بوده و برای این که از سفر در زمان مورد نظر خود جا نمانید، بهتر است از چند وقت قبل، تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳ را رزرو کنید. برای رزرو تور می‌توانید با شماره‌های ۷۵۲۱۲ – ۰۲۱ یا ۲۶۴۰۹۸۲۸ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

اگر قصد سفر به گرجستان در زمانی به غیر از تعطیلات نوروز را دارید سری به صفحه اصلی تور گرجستان ما در همین سایت بزنید.