تور باکو نوروز 1403

درباره تور باکو نوروز 1403

تور باکو نوروز 1403

اگر به دنبال شهری ارزان، زیبا و مفرح برای سفر نوروزی خود می‌گردید، با انتخاب تور باکو نوروز ۱۴۰۳ به پایتخت آذربایجان رفته و از فضای جذاب این شهر در ایام نوروز لذت ببرید. باکو جاذبه‌های توریستی بسیاری در خود دارد و شرایط آسان سفر به آن‌جا، این شهر را به انتخابی محبوب در میان ایرانیان برای تعطیلات سال نو بدل کرده است.

بر خلاف بسیاری از مقاصد محبوب توریستی نزد ایرانی‌ها، باکو و به طور کلی کشور آذربایجان، نوروز را به باشکوه‌ترین شکل ممکن جشن گرفته و در هر نقطه از این شهر، برنامه‌ای مخصوص این جشن بزرگ باستانی برگزار می‌شود. جشن‌های خیابانی، کنسرت‌های متنوع، دکورهای نوروزی و آتش بازی سال نو، تنها بخشی از برنامه‌های باکو است که حال و هوای نوروزی را به این شهر زیبا می‌آورد. ما در مجموعه مقتدرسیر تابان نیز سعی کرده‌ایم با قیمت‌های مناسب و ارائه تورهای متنوع در روزهای مختلف، شما را برای رفتن به این شهر زیبا در کرانه‌ی دریای خزر همراهی کنیم.‌

 

آب و هوای باکو در تعطیلات نوروز

آب و هوای باکو در ایام نوروز تفاوت چندانی با شمال ایران ندارد. هوا کاملا بهاری و کمی خنک است و ممکن است گهگاهی بارندگی را نیز در نوار ساحلی شاهد باشید. بهتر است حتما در کنار لباس سبک بهاری، لباس گرم و بارانی نیز همراه ببرید. مخصوصا اگر در طول تور نوروز ۱۴۰۳ باکو، بخواهید شب را نیز به گشت و گذار بگذرانید، حتما باید لباس گرم بپوشید. شرایط آب و هوایی کاملا مناسب گشت‌های بیرون شهری و بازدید از جاذبه‌های اطراف باکو نیز هست.

 

قیمت تور باکو نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

قیمت تور باکو به خاطر نزدیکی به ایران، ارزان‌تر از خیلی از مقاصد گردشگری محبوب در جنوب شرق آسیا، شرق آسیا و ... است. با این حال، با توجه به زیاد شدن درخواست‌ها برای سفرهای نوروزی به این شهر، قیمت تورهای باکو نیز افزایش خواهد داشت. ما در مقتدرسیر تابان سعی کرده‌ایم تنها هتل‌های خوب شهر را برای تور باکو نوروز ۱۴۰۳ در نظر بگیرم تا روزهایی شاد و فراموش نشدنی را در این شهر داشته باشید.

 

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور باکو نوروز ۱۴۰۳

برای سفر به باکو، حتما باید ویزای توریستی آذربایجان را تهیه کنید که خوشبختانه این ویزا به صورت الکترونیک صادر شده و هیچ سخت گیری برای آن انجام نمی‌شود. شما کافی‌ست مدارک مورد نیاز از جمله اسکن صفحه اول پاسپورت خود به همراه ۳۰ دلار پول نقد به کارشناسان ما در مقتدرسیر تابان تحویل دهید تا آن‌ها مراحل اخذ ویزا را برای شما به انجام برسانند. این ویزا در حالت عادی طی ۳ روز کاری صادر شده و ۹۰ روز اعتبار دارد.

تور باکو نوروز ۱۴۰۳

جاهای دیدنی باکو در تعطیلات عید ۱۴۰۳

اگر تا به حال به باکو سفر نکرده‌اید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که باکو چه جاذبه‌هایی دارد که شما ترغیب برای رفتن به این شهر کند. در زیر به برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی باکو خواهیم پرداخت:

  • سواحل دریای خزر

همچون شهرهایی شمالی کشورمان، در باکو نیز چند پارک ساحلی و ساحل وجود دارد که در کنار دریای خزر قرار گرفته و فضایی زیبا و دوست داشتنی را به وجود آورده است. حتما در طول تور باکو نوروز ۱۴۰۳ سری به بلوار ساحلی باکو بزنید که از زیباترین نقاط این شهر محسوب می‌شود.

  • برج‌های شعله

برج‌های شعله به سه برجی گفته می‌شود که در بخش تاریخی شهر قرار گرفته و از دور، شبیه به شعله‌های آتش هستند. ساختمان‌هایی زیبا که حالا به مهم‌ترین نماد باکو بدل شده و زیبایی خاصی به شهر داده‌اند. برج‌های شعله نه تنها میزبان ساختمان‌های مسکونی، واحدهای تجاری و هتل بوده، بلکه در خود مرکز خرید و سینمایی مدرن را نیز میزبانی کرده و هر شب، چراغ‌های LED آن، نمایشی جذاب را برای آن‌ها که به دیدنش می‌روند به اجرا می‌گذارد.

  • شهر قدیم باکو (ایچری شهیر)

منطقه تاریخی باکو با خیابان‌های سنگ فرش، چند بنای تاریخی بسیار زیبا و کافه‌های کوچک، یکی از بهترین بخش‌های باکو برای گشت و گذار در تور باکو نوروز ۱۴۰۳ بوده و آن‌هایی که اهل عکاسی هستند، حتما در این منطقه چند قاب زیبا و فراموش نشدنی را ثبت خواهند کرد.

  • قلعه دختر

قلعه دختر که چسبیده به شهر قدیم باکو قرار گرفته، قدیمی‌ترین سازه در شهر بوده و به ارگ باکو نیز شهرت دارد. از زمان ساخت این قلعه اطلاع دقیقی موجود نیست اما گردشگران، جدا از امکان تماشای قلعه از بیرون، امکان بازدید از داخل بنا را نیز خواهند داشت.

  • پارک هایلند

اگر دوست دارید در نوروز ۱۴۰۳ به مناطق مرتفع‌تر رفته و نمایی زیبا از باکو و سواحل دریای خزر را تماشا کنید، به پارک هایلند بروید. این منطقه دارای فضای سبزی زیباست که در روزها آغازین سال جدید، حال و هوایی معرکه پیدا می‌کند.

  • موزه فرش

یکی از اولین و بهترین موزه‌های تخصصی فرش در جهان که بنای آن نیز به شکل یک فرش ساخته شده و داخلش، چندین فرش چند صد ساله و تجهیزات بافت فرش به نمایش گذاشته شده است.

 

تفریحات و سرگرمی های باکو در تور نوروز ۱۴۰۳

بر خلاف روزهای گرم تابستان که همه برای آبتنی و انجام تفریحات آبی به سواحل باکو می‌روند، در طول نوروز، هوا هنوز برای این کارها سرد است.‌ با این حال فعالیت‌های تفریحی زیادی هستند که در تور نوروز ۱۴۰۳ باکو، امکان انجام آن‌ها را خواهید داشت. برای مثال می‌توانید به چرخ و فلک بزرگ باکو یا همان "چشم باکو" رفته و از ارتفاع ۶۰ متری به نمای شهر نگاه بندازید یا در ونیز کوچک باکو، قایق سواری در کانال‌های آبی این منطقه زیبا را تجربه نمایید.

خرید در مراکز تجاری پر تعداد و مدرن شهر، تماشای فیلم در مجموعه‌های سینمایی مدرن باکو، بازدید از مراکز هنری و سفر به مناطق خارج از شهر همچون کوه آتش یا یانار داغ، از دیگر فعالیت‌های توریستی هستند که امکان انجام آن‌ها در سفر به باکو را خواهید داشت.

تور باکو نوروز ۱۴۰۳

غذاهای محلی باکو، لذت یک غذای جدید در تعطیلات عید امسال

خوشخبتانه از نظر غذایی، مردم باکو سلیقه‌ای شبیه به ما دارند و خیلی از غذاهای محلی آن‌ها در ایران نیز پخت می‌شود. به همین دلیل، آن‌هایی که بد غذا هستند و هر چیزی نمی‌خورند، با خیال راحت می‌توانند، تور باکو نوروز ۱۴۰۳ را برای تعطیلات سال نو خود انتخاب نمایند. برخی از معروف‌ترین غذاهای محلی باکو عبارتند از پیلاف، لاوانگی، ساج، کوفته بزباش، انواع کباب، پیتی و ... که همگی طعمی عالی و آشنا برای ما دارند.

 

بهترین رستوران های باکو که باید در سفر نوروزی امتحان کنید

برای چشیدن غذاهای خوشمزه آذری، بهتر است به سراغ رستوران‌های محلی شهر رفته و با قیمتی پایین، این غذاهای خوشمزه را امتحان کنید. با این حال، در باکو، تعداد زیادی رستوران‌های بین‌المللی و محلی لوکس و عالی پیدا خواهید کرد که هر کدامشان، انتخابی عالی برای صرف شام در تور باکو نوروز ۱۴۰۳ به حساب می‌آیند. در زیر 4 مورد از بهترین رستوران‌های باکو برای غذاهای مختلف را برایتان لیست کرده‌ایم:

  • رستوران Sumakh

این رستوران غذاهای محلی، جزو گران‌قیمت‌ترین و بهترین رستوران‌های باکو به حساب می‌آید که جوایز بین‌المللی زیادی را در سال‌های فعالیتش به دست آورده است. (آدرس: 20/22 Khojali Avenue)

  • رستوران Nakhchivan

یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های شهر که به درد قرارهای دو نفره می‌خورد. در این رستوران‌ غذاهای کلاسیک ایتالیای و یونانی با طعمی عالی پخت می‌شوند. (آدرس: 8A Parlament Avenue)

  • رستوران Sky Grill

این رستوران و بار در طبقه 24 هتل هیلتون واقع شده و در کنار غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه، نمایی زیبا و 360 درجه از باکو را برایتان به نمایش می‌گذارد. (آدرس: Azadlig Avenue 1B)

  • رستوران Derya Fish House

بهترین رستوران غذاهای دریایی در باکو که تنها به پخت صیدهای محلی پرداخته و تجربه‌ای بی‌نظیر از این گونه غذاها را برای شما به ارمغان خواهد آورد. (آدرس: Namiq Quliyev Street, Bibiheybet village)

 

بهترین هتل‌های باکو برای اقامت شما در تعطیلات نوروز

در یک دهه اخیر، پای بسیاری از برندهای هتل‌های زنجیره‌ای لوکس به باکو باز شده و هتل‌های باشکوه و جذاب زیادی در این شهر افتتاح شده‌اند. باکو از نظر هتل‌های خوب، اصلا چیزی کم ندارد و شما می‌توانید در میان انبوه اقامتگاه‌های عالی که در صفحه تور باکو نوروز ۱۴۰۳ برای شما مهیا شده است، یکی را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید. اما اگر بخواهیم به برترین هتل های باکو اشاره داشته باشیم، حتی باید از هتل‌های Four Seasons، JW Marriott Absheron و Fairmont Baku نام ببریم که این آخری در برج‌های شعله واقع شده و هتلی متفاوت و جذاب در باکو به حساب می‌‌آید.

 

خدمات تور باکو نوروز ۱۴۰۳ مقتدرسیر تابان

تورهای نوروزی باکو با هواپیمایی‌های مختلف ایرانی و خارجی برگزار شده و شامل اقامت در هتل انتخابی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات ویزای الکترونیک، لیدر فارسی زبان و بیمه معتبر می‌شود. همچنین در طول سفر، یک گشت شهری همراه نهار نیز برای مسافران تدارک دیده شده است.‌

 

برای رزرو تور باکو نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری نمایید.