راهنمای سفارش صبحانه در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
راهنمای سفارش صبحانه در دبی

هیچ چیز به اندازه یک صبحانه کامل و خوشمزه، روزی عالی در سفر را برایتان رقم نخواهد زد. اگر تا به حال به تور دبی رفته باشید، می‌دانید که این شهر، مملو از کافه‌ها و رستوران‌های مختلف بوده و در این زمینه هیچ چیز کم ندارد. برای صبحانه نیز انتخاب‌ها بسیار هستند. به همین خاطر ما سعی کرده‌ایم، در چند دسته، بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه را به شما معرفی کنیم.

 

Bistro des Arts

وقتی صحبت از صبحانه شیک و دوست داشتنی برای والدین و بچه‌ها به میان می‌آید، این رستوران فرانسوی عجیب و غریب در مارینای دبی بیش از سایرین خودنمایی می‌کند. صرف یک صبحانه بوفه شامل آب میوه تازه و نوشیدنی‌های گرم، غلات و گرانول، میوه‌، شیرینی، نان تازه پخته شده، پنیر، غذاهای سرد، سالاد، ماست و کیک در فضایی زیبا با طراحی دکوراسیون جالب توجه برای شروع روز، ایده بسیار مناسبی است.

غذاهای اصلی نظیر املت، پنکیک، تخم مرغ بندیکت، آووکادو روی نان تست و کروک مسیو را نیز می‌توانید به این مجموعه شگفت‌انگیز اضافه کنید. گفتنی است هزینه یک صبحانه کامل برای کودکان، ۴۰ درهم و برای بزرگسالان ۱۱۹ درهم است.

 

Bystro 2.0

این کافه رستوران که از فضایی دلپذیر، جادار و آرام برخوردار است، در پارک جمیرا واقع شده و شما را به یک صبحانه بی نظیر دعوت می‌کند. بعلاوه این مکان بسیار مناسب والدینی است که کودک خردسال دارند، زیرا یک فضای بازی عالی با انواع اسباب بازی نیز در این غذاکده درنظر گرفته شده است.غذاهای خوشمزه و ساده، قطعا بسیاری از مشتریان را بارها و بارها به این محیط زیبا بازمی‌گرداند. شاید شما نیز در سفر با تور دبی این شانس را به خودتان بدهید که حداقل از یک قهوه داغ و دلچسب در این مکان لذت ببرید.

 

کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در دبی

21grams

برای بسیاری از آن‌ها که اهل دبی هستند، هیچ جایی به اندازه‌ی 21grams برای صرف غذا جذاب نیست. جایی که در آن‌، می‌توانید صبحانه‌های کلاسیک اروپایی مثل سوسیس و پنیر فتا همراه با قهوه‌ی عالی سفارش داده و همچنین به صرف شیرینی‌ها و کیک‌های خوشمزه بپردازید. 21grams از جمله جاهای بسیار معروف دبی است که البته کمی نسبت به دیگر انتخاب‌های ما گران تمام می‌شود.

Maison Mathis

اگر به دنبال صبحانه‌های سنگین و مملواز پروتئین هستید، باید به Maison Mathis بروید. در این مکان، صبحانه‌هایی مثل بریسکت همراه با تخم مرغ و سیب زمینی ارائه می‌شود که بیشتر شبیه به یک نهار کامل است! البته همین صبحانه‌ی جذاب و کامل، یک روز پرانرژی را برایتان خواهد ساخت. Maison Mathis همچنین با نان‌های خوشمزه‌ای که ارائه می‌کند، بسیار معروف است.

 

معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

The Lighthouse

اگر چند باری به دبی سفر کرده باشید با این شهر آشنایی داشته باشید، حتما اسم The Lighthouse را شنیده‌اید. یک کافه‌ی بسیار شیک و مجلل که به سرو صبحانه‌های بین‌المللی و قهوه‌های فوق‌العاده‌اش معروف است. نکته بسیار خوب درباره The Lighthouse، فارغ از صبحانه‌های بسیار خوشمزه‌ای که ارائه می‌کند، نزدیکی آن به مرکز خرید امارات است. به این ترتیب خیلی راحت می‌توانید، یک صبحانه کامل و خوشمزه خورده و سپس برای خرید و تفریح به این مرکز  مراجعه نمایید.

Pitfire in Time Out Market

احتمالا تا به حال به پیتزا به شکل صبحانه نگاه نکرده بودید، نه؟ خب در Pitfire in Time Out Market یک سری پیتزاهای مخصوص صبحانه ارائه می‌شود با سیب زمینی رست شده و سوسیس‌های خانگی پخته شده و طعم و مزه‌ای عالی دارند. البته این محل ممکن است مورد سلیقه همه نباشد، اما به شدت پرطرفدار است و خیلی‌ها برای صرف صبحانه به آن‌جا می‌روند.

Café Beirut

این کافه همان‌طور که از اسمش پیداست، یک کافه‌ی لبنانی به حساب آمده و برای صبحانه نیز، غذای مخصوص این کشور را ارائه می‌کند. یکی از انتخاب‌های جذاب در این منو، پنیر خامه‌ای مخصوص، بالیلا تازه که از نخود درست می‌شود، نان ماناکیش کوچک، تخم مرغ و سالاد است. یک صبحانه بسیار خوشمزه و متفاوت که پیشنهاد می‌کنیم، حتما آن را امتحان کنید. این مکان در داون تاون دبی واقع شده و دسترسی به آن‌جا خیلی خیلی ساده است.

 

معرفی ۸ رستوران رمانتیک دبی

Honey & Kaymak at Boaz

اما محبوبیت صبحانه‌ ترکی را نیز نباید از یاد برد و خب مثل غذاهای هر جای دیگر دنیا، در دبی هم غذاهای ترکی پیدا می‌شود و هم صبحانه‌های این کشور که برای صرف صبحانه‌ی عالی ترکی، باید به Honey & Kaymak at Boaz بروید.این مجموعه جذاب، دقیقا شبیه به همان چیزهایی را سرو می‌کند که اگر به استانبول یا کوش آداسی یا هر شهر دیگری رفتید، می‌توانید اول صبح آن را میل کنید. همچنین، Honey & Kaymak at Boaz خیلی جای گرانی نیست و یک صبحانه کامل ترکی در آن‌جا، حدود ۳۸ درهم خواهد بود.

Reform Social & Grill

Reform از آن‌جاهایی در دبی است که یک صبحانه کلاسیک غربی شامل نیمرو، لوبیا، نان تست، سوسیس سرخ شده و ... را ارائه می‌کند. صبحانه‌های کامل این مجموعه که البته قیمت ۱۳۵ درهمی دارند، بسیار سنگین و خوشمزه هستند و احتمالا برای مدتی اصلا دلتان چیزی برای خوردن نخواهد. در کنار این صبحانه هم آب پرتغال و هم قهوه سرو می‌شود و اگر دوست داشته باشید، می‌توانید جای قهوه چای سفارش دهید.

Café Confetti

این کافه بسیار زیبا نه تنها مکان مناسبی برای ثبت عکس‌های یادگاری از سفر با تور دبی است، بلکه گوشه‌ای از محیط به فضای بازی و سرگرمی کودکان اختصاص داده شده است. بعلاوه یک منوی ویژه کودکان نیز در دسترس است و خیال شما را از بابت سلامت و مناسب بودن غذاها برای فرزندان دلبندتان راحت می‌کند. از وافل، کرپ و تخم مرغ گرفته تا کروسان، موسلی، املت، لبنیات و سایر گزینه‌های صبحانه در این فضای گرم و دوستانه سرو می‌شوند. اما اگر فرزندتان به لبنیات حساسیت دارد، می‌توانید غذاهای فاقد لبنیات از جمله وافل نارگیل و کرپ نارگیل را برای آنها سفارش دهید.

 

بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی

Carluccio’s

غذاهای سالم از جمله تخم مرغ آب پز و نان تست پنیری و غذاهای شیرین مانند نان تست مربا و پنکیک با موز و نوتلا در بین مردمان دبی بسیار محبوب هستند. و در این رستوران می‌توانید همه این موارد را در کنار کروسان، کلوچه و آووکادوی خرد شده صرف کنید. و البته اگر از علاقمندان خوراکی‌های کافئین‌دار هستید، پیشنهاد می‌کنیم از قهوه ایتالیایی این غذاخوری غافل نشوید.

Cat Café Vibrissae

اگر به گربه‌ها علاقه دارید و دوست دارید روزتان را با دیدن این موجودات دوست داشتنی شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای صرف صبحانه به این کافه گربه بیایید و از صرف خوراکی‌ها همراه با ناز و نوازش گربه‌ها لذت ببرید. این رستوران سرپوشیده دوست داشتنی و انرژی مثبت، همچنین انواع مختلفی از قهوه‌ها از جمله رز لاته ، لاته پسته و قهوه دالگونا را نیز سرو می‌کند.

Table Otto

یکی دیگر از پیشنهادات ما برای صرف صبحانه، رستوران ایتالیایی-فرنسوی Table Otto است که صبحانه‌هایی خاص با دسرهای خوشمزه ارائه می‌کنند. پنکیک‌های عالی، کیک‌های خوشمزه و شیریینی‌های متنوع که با سس کارامل یا شکلات سرو شده و طعم و مزه‌ای عالی دارند. با توجه به ماهیت Table Otto، این مکان نیز از جمله جاهای ارزان برای صرف صبحانه است.

Circle

آیا شکمو هستید و یا اشتهای فرزندانتان زیاد است؟ پس حتما به این کافه رستوران خانگی بیایید و با پرداخت هزینه‌ای نسبتا ارزان، از صرف یک صبحانه مفصل و باکیفیت لذت ببرید. شکم‌های گرسنه را می‌توانید با ۶۵ درهم برای افراد بزرگسال و ۳۵ درهم برای کودکان ۴-۱۲ ساله پر کنید. و از همه مهمتر اینکه صبحانه برای کودکان ۳ سال و کمتر رایگان تمام می‌شود. گزینه‌های منو نیز بسیار رنگارنگ و متنوع هستند و بیش از ۲۵ غذا و خوراکی از جمله کره بادام زمینی و نان تست ژله، نان شیرینی و صبحانه کامل انگلیسی را شامل می‌شوند و حتی برای بدغذاترین بچه‌ها نیز می‌توانید خوراکی مطلوبی بیابید.

 

۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی

Eggspectation

نمی‌توان راجع به بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه در دبی صحبت کرد و از Eggspectation سخنی به میان نیاورد. این مکان عالی که خدمات کاملی را به مشتریان ارائه می‌دهد، در عین حال به دلیل وجود تراسی که چشم اندازی عالی به ساحل و دریا دارد، مورد توجه و محبوب مردم محلی و گردشگران است. و اما در مورد خوراکی‌ها باید بگوییم که همه گزینه‌های صبحانه به بهترین و لذیذترین شکل مهیا بوده و می‌توانید از خوردن آنها در فضای داخلی رستوران و یا در محیط بیرونی نهایت لذت را ببرید.

Live Inn Room

صبحانه در اینجا محدود به یک قهوه سریع و کروسان نیست، بلکه این مکان مفرح که برای بزرگسالان و کودکان بسیار جالب توجه است یک میز صبحانه رنگارنگ و زیبا را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد. چای، میوه، پنکیک‌ها، وافل‌ها و شیرینی‌ها با طعم‌هایی دلپذیر در کنار صبحانه اصلی سرو می‌شوند بعلاوه استخر پشت بام، یک باشگاه ورزشی برای بزرگسالان و فضای بازی رایگان برای افراد خردسال نیز لحظاتی خوش را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زنند.

The Pangolin

این غذاخوری شیک و مدرن، به دو بخش مخصوص افراد بالای ۱۸ سال و فضای مخصوص خانواده‌ها تقسیم می‌شود. وقتی صحبت از غذاهای خوشمزه برای صبحانه که مهمترین وعده غذایی است به میان می‌آید، گزینه‌های بسیاری از جمله فرنی شکلاتی، شیر با عصاره توت فرنگی و انواع میوه در کنار پنکیک با موز و سس شکلات و پیتزای صبحانه با گوجه فرنگی، تخم مرغ و گوشت گاو ترد را می‌توانید در این مکان به یادماندنی تجربه کنید.

 بعلاوه این غذاکده با برخورداری از یک منطقه بازی، به بچه ها برای سرگرمی و تخلیه انرژی‌شان کمک می‌کند تا در همین حین والدین از طعم غلیظ و مطبوع قهوه لذت ببرند. البته رستوران‌های دیگری از این دست نیز در دبی وجود دارند و اگر با کودک خردسال سفر می‌کنید، مقاله معرفی رستوران‌های مناسب کودکان در دبی در این رابطه اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

۰۸ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران