راهنمای استخدام عکاس در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
راهنمای استخدام عکاس در دبی

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید در سفر به شهری، عکاس استخدام کنید تا از شما عکس‌های حرفه‌ای بگیرد. سفر ماه عسل، سالگرد ازدواج، سفر خانوادگی ، شکل‌های مختلفی از سفر هستند که می‌طلبد یک هنرمند حرفه‌ای آن‌ها را برایتان ثبت کند.تور دبی و مناطق شگفت انگیزش برای عکاسی عالی به نظر می‌رسند ، روش‌های مختلفی نیز هست که می‌توانید عکاسی حرفه‌ای استخدام کنید تا عکس‌های خاطره‌انگیز وحرفه‌ای برایتان بگیرد. ما ابتدا روش‌های مختلف این کار را به شما می‌گوییم و سپس شرح می‌دهیم که عموم عکاس‌های دبی، کجاهای این شهر را برای عکاسی پیشنهاد می‌کنند.

 


راه حل گران، استودیوهای معروف دبی


استودیوهای بزرگ با عکاسان برجسته، همیشه بهترین راه حل برای گرفتن عکس‌هایی عالی هستند، به شرطی که بتوانید از پس هزینه‌های آن‌ها بر بیایید. یکی از این مراکز که نسبت به برخی جاهای دیگر قیمت پایین‌تری دارد و از جمله بهترین‌های دبی محسوب می‌شود، hotShots است. هنرمندان این استودیو، پکیج‌های مختلفی برای عکاسی ارائه می‌کنند که از عکاسی آتلیه‌ای، عکاسی عروسی تا عکاسی ساختمانی و ... را شامل می‌شود. اگر قیمت نیز برایتان خیلی مسئله نیست و بیشتر دنبال عکس‌های دو نفره عروسی یا عکس‌هایی در دکورهای خاص هستید، Stu Williamson نیز گزینه‌ای عالی برای شماست.

 

هزینه‌ی سفر به دبی چقدر خواهد بود؟

 

عکاسی در دبی

 


راه حل ارزان قیمت ، عکاسان مستقل


برای استخدام عکاسان مستقل شما راه‌های مختلفی دارید. بعضی از این عکاسان با توجه به قابلیت‌ها و کارهایی که از قبل به ثبت رسانده‌اند، با کمپانی‌های مختلف همکاری داشته و شما می‌توانید از طریق آن کمپانی‌ها، این افراد را استخدام کنید. برای مثال سایت shootmytravel یکی از سایت‌های معروف این عرصه در جهان، برای دبی نیز چندین عکاس مختلف را به شما معرفی می‌کند. یکی دیگر از سایت‌های این چنینی که از محبوبیت بالایی مخصوصا در دبی برخوردار است، flytographer بوده که ما آدرس هر دو سایت را بر روی اسامی آن‌ها لینک کرده‌ایم و لینک هر دو نیز مربوط به بخش دبی است. در نظر داشته باشید که شما باید از خیلی قبل‌تر وقت خود را برای عکاسی رزرو کنید و بعد از عکاسی نیز عکس‌ها به صورت آنلاین و عموما حدود ۵ روز کاری برایتان ارسال می‌شود.

 

۵ منطقه و خیابان معروف دبی که در سفر به این شهر باید از آنها دیدن کنید

 

استخدام عکاس در دبی

 


راه حل ارزان‌تر از این هم هست و آن هم استفاده از سایت‌هایی است که عکاسان مستقل در آن ثبت نام می‌کنند و شما می‌توانید به صورت مستقیم آن‌ها را استخدام کنید. نکته مهم در این باره، رزومه این عکاسان است که با توجه به کارهایی که انجام داده‌اند و امتیازاتی که دارند باید آن‌ها را انتخاب کنید. upwork یکی از این سایت‌هاست که در بخش عکاسی دبی، تعداد زیادی عکاس مختلف در آن هستند که که کارهای مختلفی انجام داده‌اند. بازه‌ی قیمتی در این مکان بسیار متفاوت است، مثلا Tetiana K با ۱۲ کار در این سایت و ۱۰۰ درصد انجام موفق، ۴۵ دلار برای هر ساعت دریافت می‌کند در صورتی که Risal K با ۲۱۱ کار که همگی موفق بوده‌اند، ۱۵ دلار به ازای هر ساعت دریافت می‌کند. باید به پروفایل این عکاسان بروید، کارها را ببینید و با چشم باز انتخاب کنید.

 

تورهای خاطره‌انگیز اتوبوس‌های روباز دبی

 

استخدام عکاس در دبی

 


نکته آخر اینکه، در چنین روش‌هایی، هزینه‌ی ایاب ذهاب بر گردن کسی است که عکاس را استخدام می‌کند. هزینه‌های این چنینی هم در جایی مثل دبی کم نیستند، پس این مورد را نیز قبل از هر کاری لحاظ کنید.

 


تور عکاسی


تورهای عکاسی نیز در دبی برگزار می‌شود یک طول آن بین ۱ تا ۳ ساعت بوده و عموما چیزی حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارند. در این تورها شما به جاهای مختلف برده شده و می‌توانید انواع عکس‌ها توسط عکاسان حرفه‌ای بگیرید. قبل از شروع تور، جاهایی که مد نظر دارید را از لیست تورها انتخاب می‌کنید، عکاس عکس‌های گرفته شده را به صورت آنلاین بعد از ۵ روز به صورت روتوش شده برایتان ارسال می‌کند. در این تورها همیشه یک راهنمای انگلیسی زبان، همراه گروه خواهد بود.

 

تخفیفات تابستانه‌ی فعالیت‌های تفریحی در دبی

 

استخدام عکاس در دبی

 


عکاسان کجای شهر را برای عکاسی به شما پیشنهاد می‌کنند


ساحل جمیرا و ساحل کایت از جمله محبوب‌ترین جاهای شهر برای عکاسی است، مخصوصا اینکه برج العرب در پس زمینه‌ی عکس‌ها خود نمایی می‌کند.اما مکان‌های خاص‌تری هم هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به صحرای دبی اشاره کرد که برای رفتن به آن‌جا باید از قبل ماشین‌های مخصوص اجاره کنید. باغ گیاه شناسی بسیار بزرگ میراکل گاردن نیز هست که البته برای عکاسی اینچنینی، مبلغی اضافه‌تر از ورودی از شما درخواست کرده و از قبل نیز باید ورودتان را هماهنگ کنید. برای عکاسی در بافت قدیمی شهر هم حتما به الفحیدی و محله‌ی قدیم دبی بروید.

۰۲ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران