تور کاپادوکیا نوروز 1403

درباره تور کاپادوکیا نوروز 1403

تور کاپادوکیا نوروز 1403

نوروز روزهای آغازین یکی از بهترین فصول برای سفر به این شهر زیباست. با توجه به نزدیکی ترکیه به ایران، جشن‌های زیادی در این منطقه انجام و ایرانیان زیادی به آن سفر می‌کنند. بالن سواری از سر گرفته می‌شود و تفریحات متعددی انتظار شما را می‌کشند تا شب‌ها و روزهای فوق‌العاده‌ای برایتان رقم بزنند. جاذبه‌های طبیعی این منطقه در کنار دیگر جاذبه‌های گردشگری‌اش از جمله دلایل سفر به این قسمت ترکیه در فصل بهار مخصوصا ایام نوروز است.

تور کاپادوکیا نوروز 1403 شما را به یکی از سه شهر صخره‌ای زیبای دنیا که از گردشگرپذیرین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود، می‌برد. با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب اوایل بهار برای سفر با تور کاپادوکیا نوروز ، این شهر از بهترین گزینه‌های نزدیک به ایران برای سفر نوروزی محسوب می‌شود.

  

کاپادوکیا

 گردش با بالن در فراز شهر، بودن در مراکز تفریحی بسیار عالی شهر و البته دیدن از جاذبه‌های متعدد گردشگری در تور کاپادوکیا نوروز ۱۴۰۳  باعث می‌شود در تور کاپادوکیا تجربه‌ای جذاب از سفر نورورزی را داشته باشید.

 

آب و هوای کاپادوکیا در تعطیلات نوروز

آب و هوای این منطقه کوهستانی در ایام بهار و هم‌زمان با تور نوروز کاپادوکیا بسیار فرح‌بخش و عالی می‌شود، به نوعی که دیگر از زمستان خبری نیست و آفتاب گرم سرمای موجود را به خنکای جذابی بدل می‌کند. دما و شرایط هوایی برای انجام گردش‌های شهری و رفتن به بخش‌های مختلف این منطقه کاملا عالی است.

 

طبیعت کاپادوکیا


فستیوال‌ها و برنامه‌های ویژه کاپادوکیا در نوروز

از مهم‌ترین برنامه‌های این شهر فستیوال در تور کاپادوکیا نوروز ۱۴۰۳  بالن‌سواری آن است که دقیقا در اواسط نوروز شروع به کار می‌کند و تا چند ماه ادامه خواهد داشت. پس اگر به تور نوروزی این شهر بروید می‌توانید جزو اولین کسانی باشید که دوره‌ی جدید این فعالیت جذاب، سوار بر یکی از این بالن‌ها می‌تواند صخره‌های زیبای این منطقه را از آسمان به تماشا بنشینید.