تور مالزی نوروز 1403

درباره تور مالزی نوروز 1403

تور مالزی نوروز 1403

شهرهای مدرن و بزرگ، جنگل‌های بارانی زیبا، حیات وحش دیدنی و فرهنگ خاص و متفاوت مردم مالزی، چیزی‌ست که بسیاری را مجاب می‌کند تا از سراسر دنیا به این سرزمین شگفت‌انگیز سفر کنند. برای رفتن به این کشور نیازی به تهیه ویزا ندارید و همین باعث می‌شود تا تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ فرصتی عالی برای بازدید از  از جاذبه‌های گردشگری بی‌پایان آن‌جاست.

ما در مقتدرسیر تابان برای تورهای نوروزی مالزی، مقاصد متنوعی را در نظر گرفته‌ایم که هر کدام حال و هوای متفاوتی را برایتان به همراه خواهند داشت. با انتخاب کوالالامپور، به شهری مدرن با انبوهی از پارک‌های بازی و مراکز خرید قدم خواهید گذاشت و در شهرهای ساحلی و جزایر این کشور، می‌توانید در فضایی آرامش بخش به گردش‌های دریایی و انجام تفریحات آبی بپردازید. مالزی کشوری اغلب مسلمان نشین است و شرایطی عالی برای سفرهای خانوادگی دارد. به همین دلیل، این کشور را می‌توان گزینه‌ای بسیار خوب برای سفری خانوادگی در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ پیشنهاد کرد. همچنین برای علاقه‌مندان مقاصد ساحلی نیز، این کشور شهرها و جزایر متنوعی را برای انتخاب پیش روی شما خواهد گذاشت.

 

آب و هوای مالزی در نوروز و بهار

چیزی که در کوالالامپور و دیگر شهرهای معروف مالزی در نوروز ۱۴۰۳ تجربه می‌کنید، خیلی شبیه به اوایل تابستان در تهران خواهد بود. دمای هوا در این شهرها چیزی بین ۲۴ تا ۳۲ درجه است و بارندگی‌ها به حداقل می‌رسد. البته نباید رطوبت بالای هوا در این کشور را نادیده بگیرید و برای این منظور، لباس سبک و نخی همراه داشته باشید. به طور کلی، فصل بارانی مالزی اواخر زمستان به پایان می‌رسد و یکی از بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر به مالزی را در اواخر این فصل و اول بهار تجربه خواهید کرد.

 

قیمت تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

مالزی هم از آن کشورهایی‌ست که تورهای متنوع و متفاوتی به مقصد این کشور برگزار می‌شود. تورهای نوروزی مالزی مقتدرسیر تابان نیز هم به مقاصدی همچون کوالالامپور، پنانگ یا لنکاوی برگزار شده و هم شامل مقاصد ترکیبی می‌شود. حتی می‌توانید در تور ترکیبی مالزی و سنگاپور، از دو کشور زیبا در این منطقه بازدید کنید. اما هر کدام از تورهای گفته شده، قیمت تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ را می‌توانید بالای همین صفحه مشاهده کنید مشاهده کنید.

همچنین فراموش نکنید که هتل‌های مختلفی در هر کدام از تورها وجود دارد که انتخاب‌ هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره، هزینه‌ تمام شده‌ی سفر را برایتان بالا خواهد برد. با این اوصاف، ما در مقتدرسیر تابان به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که بهترین قیمت‌ها را با توجه به خدماتی که در آن‌ها در نظر گرفته شده، ارائه می‌کنیم. 

تور مالزی ۱۴۰۳

مدارک موردنیاز برای شرکت در تور مالزی نوروز ۱۴۰۳

همان طور که در ابتدای این نوشته عنوان کردیم، برای سفر به مالزی، نیازی به تهیه ویزا نیست و شما می‌توانید، به راحتی و تنها با در دست داشتن پذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار از زمان آغاز سفر، به این کشور سفر کنید.

 

جاهای دیدنی مالزی در سفر نوروزی

مالزی کشوری متنوع برای گردشگران است و از همین روست که جزو پرطرفدارترین مقاصد جهان برای سفر به حساب می‌آید. منابع طبیعی گسترده از سواحل دیدنی تا جنگل‌های بارانی و همچنین وجود یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان، از جمله دلایل محبوبیت مالزی به شمار می‌روند. اما در تور مالزی نوروز ۱۴۰۳‌، باید از کدام یک از جاهای دیدنی این کشور بازدید نمایید؟

  • کوالالامپور: پایتخت و پربازدیدترین شهر توریستی مالزی که با برج‌های بلند، مراکز خرید مدرن، پارک‌های تفریحی متعدد و موزه‌ها و گالری‌های مختلف از شما میزبانی می‌کند. این شهر دارای یک پارک جنگلی‌ و جاذبه‌های طبیعی مختلف نیز هست.
  • پنانگ: محبوب‌ترین شهر ساحلی مالزی که لقب "مروارید شرق آسیا" را یدک می‌کشد. از دیدنی‌های پنانگ می‌توان به جرج تاون، سواحل فوق‌العاده، تپه پنانگ و پارک ملی تامان نگارا اشاره کرد.
  • لنکاوی: سواحل سفید رنگ و جنگل‌های بارانی پر پشت، مهمترین جاذبه‌های این جزیره‌ی بزرگ و دیدنی هستند که امکانات گسترده‌ای برای تفریحات آبی را در اختیارتان می‌گذارد.

 

تفریح‌های در تور مالزی نوروز ۱۴۰۳

در کنار جاذبه‌های گردشگری متعدد، در تور مالزی نوروز ۱۴۰۳، تفریحات و سرگرمی‌های زیادی هم هستند که امکان تجربه آن‌ها را خواهید داشت. تنها در کوالالامپور لیست بلند بالایی از پارک‌های تفریحی و مراکز سرگرمی وجود دارد که هر کدام با ویژگی‌های منحصر به خود، می‌توانند یک روز کامل از سفرتان را به خود اختصاص دهند. همچنین، تورهای طبیعت گردی، بازدید از غارهای بزرگ، معابد تاریخی و فعالیت‌های این چنینی نیز در کوالالامپور طرفداران خاص خود را دارد.

اگر به مناطق ساحلی مالزی بروید، انبوهی از تفریحات آبی را پیش رو خواهید داشت و می‌توانید به جزیره گردی و گشت‌های دریایی بروید. فراموش نکنید که مالزی، از جمله کشورهایی است که امکانات لازم برای انجام فعالیت‌های هیجان انگیز همچون غواصی، پاراگلایدر سواری یا سقوط آزاد را هم در اختیارتان می‌گذارد. مهم نیست اهل خرید، تفریحات هیجان انگیز یا بازدید از مراکز فرهنگی باشد،  در نهایت در تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ فعالیت مورد نظر خود را پیدا کرده و سفری فراموش نشدنی را در این کشور خواهید داشت.

 

بازدید از سنگاپور در تور ترکیبی مالزی نوروز ۱۴۰۳

سنگاپور جزیره‌ای مدرن و ثروتند در جنوب مالزی است که دارای مراکز تفریحی متعددی بوده و از جمله مقاصد توریستی محبوب در جهان شناخته می‌شود. ما در مجموعه مقتدرسیر تابان، تورهای ترکیبی به مقصد مالزی و سنگاپور را برایتان تدارک دیده‌ایم، تا بتوانید با شرکت در تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ از سنگاپور نیز دیدن کنید.

از نظر آب و هوایی شرایط سنگاپور در ایام نوروز با مالزی تفاوت چندانی ندارد و در سفر به این شهر، امکان بازدید از بعضی از جاذبه‌های توریستی مهم آسیا همچون پارک گاردنز بای بی، بال‌های زمان و پارک هوایی مارینا بی سندز را خواهید داشت. این را هم در نظر بگیرید که سنگاپور از مدرن‌ترین مقاصد توریستی جهان بوده و دارای مراکز تفریحی و خرید متنوعی است. همچنین با توجه به شرایط جزیره‌ای سنگاپور، فرصت انجام تفریحات آبی و گشت‌های دریایی در آن‌جا را نیز خواهید داشت.

تور مالزی نوروز ۱۴۰۳

غذاهای محلی مالزی

با توجه به این که مالزی کشوری مسلمان نشین است، از نظر پیدا کردن غذای حلال، هیچ مشکلی نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید به سراغ غذاهای محلی این کشور نیز بروید. اما از نظر طبع غذایی، مردم مالزی سلیقه‌ی بسیار متفاوتی نسبت به ما دارند. معروف‌ترین غذاهای محلی در این کشور شامل ناسی لماک، می گورنگ و مورتاباک بوده که در تمامی مقاصد مورد نظر برای تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. البته غذاهای محلی مالزی بسیار بیشتر از این حرف‌ها هستند و برای توضیح در مورد آن‌ها، به یک نوشته کاملا مجزا نیاز است.

بهترین راه برای چشیدن غذاهای محلی در مالزی، استفاده از بوفه‌های غذاهای خیابانی است. شهر پنانگ به عنوان یکی از پایتخت‌های غذایی در دنیا، انتخابی عالی برای آن‌هاست که دوست دارند در سفرهای نوروزی خود، به شهری با انواع غذاهای خوشمزه و متنوع سفر کنند.

 

بهترین رستوران‌های مالزی

مالزی آن قدر رستوران خوب در خود دارد که انتخاب از میان آن‌ها کار بسیار سختی‌ست. با توجه به این که اغلب آن‌هایی که به تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ می‌روند، کوالالامپور را برای این سفر انتخاب می‌کنند، برخی از بهترین رستوران‌های این شهر را در زیر معرفی خواهیم کرد:

  • Iketeru
  • Chambers Grill
  • Canopy Rooftop
  • Kampachi Plaza33
  • Sky51

 

خدمات تورهای مالزی نوروز ۱۴۰۳ مقتدرسیر تابان

تورهای نوروزی مقتدرسیر تابان به مقصد مالزی در کنار خدمات استاندارد از جمله هتل و بلیط رفت و برگشت توسط هواپیمایی‌های مختلف، دارای خدمات بسیار خوبی از جمله ترانسفر فرودگی، گشت‌های شهری و همچنین لیدر فارسی زبان است و در تورهای ترکیبی نیز، شما با پروازهای داخلی بین شهرها جا به جا خواهید شد. همچنین برای تمامی مسافرینی که با مقدرسیر تابان به تور مالزی می‌روند، بیمه مسافرتی معتبر صادر می‌شود که انواع بیماری‌ها و حوادث را تحت پوشش قرار می‌دهد. در بعضی از تورها، سیم کارت رایگان نیز به مسافران اهدا شده و که به وسیله‌ آن‌ها می‌توانید، تماس‌های داخلی و خارجی گرفته و از اینترنت همراه در مالزی بهره ببرید.

 

برای رزرو تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری نمایید.