درباره تور اندونزی نوروز 1403

تور اندونزی نوروز 1403

اندونزی به واسطه آب و هوایش و امکانات تفریحی بی‌شماری که در آن وجود دارد، همیشه برای سفری تفریحی عالی به نظر می‌رسد. چه بهتر که در ایام عید سفری خانوادگی به یکی از زیباترین کشورهای شرق آسیا داشته باشید و به دیدن جاذبه‌های طبیعی بکر آن بروید و در آن چند روزی را به تفریح و گردش بپردازید.

چرا نوروز به اندونزی سفر کنیم؟

کشورهایی با آب و هوای استوایی بهترین گزینه برای سفر در تمام طول سال محسوب می‌شوند. تور اندونزی شما رابه به جایی می‌برد که در بسیاری از فصول سال همچون کرانه‌ی دریای خزر است. با توجه به امکانات تفریحی متنوع و وجود شهرهای ساحلی زیبا، سفر به این کشور با تور اندونزی نوروز  می‌تواند خاطره‌ای خوش از یک سفر ایده‌آل و تفریحی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

اندونزی

 

آب و هوا

همانطور که گفته شد هم‌زمان با تور نوروز اندونزی هوا در این بخش دنیا استوایی‌ست و تابستانی بی‌پایان در آن جریان دارد. خوشبختانه ایام عید و هنگام  تور نوروز اندونزی به زمان باران‌های شدید این کشور برخورد نکرده و در تمام طول تعطیلات خود در تور اندونزی نوروز می‌توانید آسمانی عموما صاف و دمایی گرم و یکسان را تجربه کنید.

 

 

طبیعت اندونزی

 

 

فستیوال‌ها و برنامه‌های ویژه در زمان نوروز
یکی از مهم‌ترین و البته جذاب‌ترین فستیوال‌های اندونزی را می‌توانید در چند روز اواسط نوروز همراه با تور اندونزی نوروز در این کشور شاهد باشید. فستیوال موسیقی، رقص و هنر Bali Spirit که امسال نیز همچون سال‌های گذشته برپا می‌شود و بسیاری از مردم محلی و البته هنرمندان و گردشگران خارجی در آن شرکت می‌کنند.

 

 

دیدنی‌های اندونزی

 

 

پروازها
خطوط هوایی امارات از مهم‌ترین شرکت‌هایی است که مسافران ایرانی را با تور نوروز اندونزی به این کشور می‌رسانند.

 

 

خط هوایی امارات برای سفر به اندونزی