تور آنتالیا نوروز 1403

درباره تور آنتالیا نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403

آنتالیا با داشتن سواحلی دیدنی، جاذبه‌های تاریخی متعدد، مراکز سرگرمی پرتعداد و طبیعتی زیبا، به حق به عنوان دومین شهر توریستی ترکیه و از مقاصد گردشگری محبوب در دنیا شناخته می‌شود. شهری که هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران ایرانی به آن‌جا مسافرت کرده و تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ نیز مسلما یکی از پرفروش‌ترین تورها در تعطیلات سال نو خواهد بود.

 با توجه به این که هنوز فصل سفر به آنتالیا آغاز نشده، این شهر به نسبت دیگر مواقع سال خلوت‌تر خواهد بود اما از طرفی، ایرانی‌های زیادی در طول نوروز به آن‌جا می‌روند و در بسیاری از مراکز توریستی، گردشگران زیادی از ایران را مشاهده خواهید کرد. همچنین، با توجه به حضور هنرمندان ایرانی در آنتالیا و برگزاری کنسرت‌های مختلف، حال و هوای نوروزی خاصی در این شهر به وجود می‌آید که جذابیتی مضاعف به سفر شما خواهد بخشید.

 

آب و هوای آنتالیا در تعطیلات نوروز

آنتالیا شهری گرمسیری‌ در کرانه‌ی دریای مدیترانه است که در روزهای زمستان نیز، دمای آن‌جا خیلی پایین نمی‌آید. با این حال، دمای هوا در ایام نوروز آن‌ قدر بالا نیست تا بتوانید به سراغ آبتنی و خیلی از تفریحات آبی بروید. دما هوا بین ۱۸ تا ۲۱ درجه خواهد بود اما هر چه به شب نزدیک شویم، به سرمای هوا اضافه شده و پیشنهاد می‌کنیم، مقداری لباس پاییزه با خود همراه داشته باشید تا بتوانید شب‌ها نیز به گشت و گذار در آنتالیا پرداخته و در این سفر، به مناطق جنگلی هم بروید. همچنین، این امکان نیز وجود دارد که در دو هفته تعطیلات نوروزی، یکی دو روز بارانی را در آنتالیا شاهد باشیم. قبل از هر چیز به سراغ قیمت تور آنتالیا در عید نوروز می‌ رویم.

 

قیمت تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

تنوع بالای تورهای نوروزی آنتالیا، باعث می‌شود تا قیمت‌های متنوعی را برای این سفر در سایت مشاهده کنید. ما در مجموعه مقتدرسیر تابان، سعی کرده‌ایم تا با ارائه انتخاب‌های مختلف از جمله در زمینه هتل و پرواز، سفری مناسب با بودجه شما را برایتان رقم بزنیم . تورهای آنتالیا عموما به مدت یک هفته برگزار می‌شود و یکی از مهمترین دلایل تفاوت قیمت این تورها به نوع پرواز و همچنین هتلی که انتخاب می‌کنید بر می‌گردد.

البته تور لاکچری آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ نیز در برنامه‌های امسال مقتدرسیر تابان گنجانده شده و شما در یک سفر یک هفته‌ای جذاب با اقامت در هتل مجلل UALL، تعطیلاتی فراموش نشدنی را تجربه نمایید.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

خوشبختانه برای سفر به ترکیه، نیاز به تهیه ویزا ندارید و همین مسئله، محبوبیت مقاصد توریستی ترکیه را نزد ایرانیان بیشتر کرده است. در حال حاضر تنها با در دست داشتن گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار از زمان سفر، امکان شرکت در تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ را خواهید داشت.

تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

جاهای دیدنی آنتالیا که در سفر نوروزی باید ببینید

یکی از ویژگی‌های آنتالیا که باعث شده تا این همه در بین گردشگران سراسر جهان محبوب شود، وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع و بسیار زیادی است که در خود شهر و اطراف آن وجود دارند.

  • سواحل زیبای آنتالیا

شاید آب برای آبتنی سرد باشد، اما این دلیل نمی‌شود که در تور نوروز ۱۴۰۳ آنتالیا از سواحل زیبای این شهر دیدن نکنید. سواحلی که بر خلاف روزهای اوج سفر، خلوت بوده و خیلی راحت می‌توانید در آن‌جا قدم بزنید و از مناظر زیبایشان لذت ببرید.

  • کاله ایچی

بافت قدیمی آنتالیا یکی از نقاط بسیار زیبای آنتالی است که حتما در سفر نوروزی باید از آن‌جا دیدن کنید. کوچه‌های سنگ برش، خانه‌های قدیمی و اسکله تاریخی شهر در آن‌جا قرار گرفته است.

  • دروازه هادریان

این دروازه تاریخی که حالا با گسترش شهر، تقریبا در مرکز آنتالیا واقع شده، در سال ۱۳۰ قبل از میلاد مسیح ساخته شده و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی آنتالیا محسوب می‌شود.

  • شهرهای باستانی

در اطراف آنتالیا، چندین شهر باستانی بسیار زیبا همچون آسپندوس و پرگا قرار دارد که ارزش یک روز وقت گذاشتن را دارند تا به دیدن این ابنیه زیبا رفته و از مناظر جذاب دیدن کنید و به عکاسی بپردازید.

  • موزه‌های آنتالیا

آنتالیا هم یک موزه باستان شناسی بسیار مهم و هم موزه‌های تفریحی همچون موزه مینی سیتی دارد که بازدید از آن‌ها در تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ نیز شدیدا توصیه می‌کنیم.

  • آبشار دودن

در اطراف آنتالیا چندین آبشار و رودخانه و مناطق جنگلی زیبا نیز قرار گرفته که امکان گفتن از همه‌ی آن‌ها در این نوشته نیست. اما آبشار دودن با توجه به در دسترس بودن، یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های طبیعی آنتالیا بعد از سواحلش به حساب می‌آید.

 

تفریحات و سرگرمی های آنتالیا در تور نوروز ۱۴۰۳

حالا که امکان انجام تفریحات آبی در آنتالیا وجود ندارد، آیا هنوز هم ارزش دارد تا نوروز ۱۴۰۳ را در این شهر بگذرانیم؟ صد در صد! آنتالیا دارای مراکز تفریحی بسیار زیادی است که روزهایی شاد و فراموش نشدنی را در طول سفر برایتان رقم خواهد زد.

تمامی هتل‌های ۵ ستاره ALL و UALL آنتالیا در روزهای نوروز برای مسافران خود برنامه‌های تفریحی ترتیب می‌دهند و کلاب‌های داخلی آن‌ها، هر شب جشن‌های خصوصی و پر سر و صدایی بر پا خواهند کرد. همچنین چندین پارک بازی در این شهر واقع شده که ساعاتی شاد را برای کل اعضای خانواده می‌سازند. برای مثال، پیشنهاد می‌کنیم، حتما یک روز خود را به پارک بازی لند آو لجند بروید که با اختلاف بهترین تم پارک کل ترکیه بوده و دارای دکور فوق‌العاده زیبا، بازی‌ها و سواری‌ های هیجان انگیز و حتی مرکز خرید و سینما و ... است.

تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ فرصت مناسبی برای شرکت در تورهای سافاری با موتورهای چهار چرخ یا جیپ بوده تا بتوانید از چندین مکان طبیعی و آبشار دیدن نمایید. گشت‌های دریایی، شرکت در تفریحات شبانه، خرید در مراکز خرید پر تعداد آنتالیا و بسیاری فعالیت‌های دیگر هستند که تور نوروز ۱۴۰۳ آنتالیا را به یکی از مفرح‌ترین خاطرات شما از سفرهایتان بدل خواهند کرد.

 

بهترین رستوران های آنتالیا، لذت یک غذای ترکی در تعطیلات عید

آنتالیا تنوع بی‌نظیری در مورد رستوران‌های مختلف در خود دارد. از رستوران‌های غذاهای ترکی و دریای تا رستوران‌های ایتالیایی، فرانسوی، ژاپنی، تایلندی و هر چه که فکرش را بکنید در این شهر پیدا می‌شود. اما سه مورد از بهترین و معروف ترین رستوران‌های این شهر به شرح زیر هستند:

  • رستوران Seraser: یک رستوران متنوع که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی و حتی غذاهای رژیمی را در محیطی زیبا و مجلل سرو می‌کند. (آدرس: Selçuk, Paşa Cami Sk. No:14, 07100 Muratpaşa)
  • رستوران Vanilla Lounge: این رستوران بسیار شیک و عالی نیز، غذاهای محلی خوشمزه با مواد اولیه تازه سرو کرده و جزو بهترین انتخاب‌های شما در تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ می‌تواند باشد. (آدرس: Barbaros, Hesapçı No:33, 07100 Muratpaşa)
  • رستوران Arma: معروف‌ترین رستوران غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای در آنتالیا که در کنار دریا قرار داشته و دارای فضایی دلشنین و منظره‌ی زیبای دریاست. (آدرس: Selçuk, Selçuk Mah No:75, 07100 Muratpaşa)

غذاهای محلی آنتالیا

از دیگر مزیت‌های شرکت در تور آنتالیا این است که شما علاوه بر غذاهای محبوب ترکی همچون دونر کباب، کوفته ترکی، لاه ماجون، مانتی، کارنیاریک یا بورک، این امکان را هم دارید که از غذاهای دریایی متنوعی که در این شهر پخت می‌شود و طعم و مزه‌ای عالی دارند نیز بهره ببرید.

تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

بهترین هتل های آنتالیا برای اقامت در تور نوروزی

و اما وقتی صحبت از هتل‌های آنتالیا به میان می‌آید ما بدون تردید، انتخاب هتل‌ها و ریزورت‌های ساحلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مخصوصا هتل‌های ALL و UALL که آنتالیا تعداد زیادی از آن‌ها را در خود داشته و شما بدون نگرانی می‌توانید از امکانات این هتل‌ها استفاده کنید، بدون این که هزینه‌ای اضافی برایشان پرداخت نمایید. Granada Luxury Belek، Titanic Deluxe Lara و Delphin Diva Premiere سه مورد از مجلل‌ترین و بهترین انتخاب‌های شما در میان هتل‌های ۵ ستاره لوکس UALL در آنتالیا خواهند بود.

 

خدمات تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ با مقتدرسیر تابان

همان طور که گفتیم، تورهای آنتالیا با هواپیمایی‌های مختلف برگزار می‌شود. به جز اقامت درهتل و بلیط رفت و برگشت، تمامی تور های آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ شامل ترانسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان نیز می‌شوند.

 

برای رزرو تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری کنید.

 

در صورتیکه قصد سفر به آنتایلیا را در زمان دیگری به غیر از نوروز دارید سری به صفحه آفرهای تور آنتالیا در همین سایت بزنید.