درباره تور روسیه نوروز 1403

تور روسیه نوروز 1403

با تمام شدن روزهای سرد زمستانی در مسکو و سنت پترزبورگ، تور روسیه نوروز ۱۴۰۳ فرصتی عالی برای سفر و بازدید از زیبایی‌های این سرزمین است. تورهایی که به دو شهر اصلی و محبوب روسیه برگزار شده و شما را به دیدن میدان سرخ مسکو، کاخ‌های باشکوه سنت پترزبورگ و خیلی دیگر از جاذبه‌های این کشور خواهند برد.

 

روزهای آغازین سال ۱۴۰۳ در روسیه، زمانی خلوت و عالی برای سفر به این کشور به حساب می‌آید. موقعی که گردشگرانِ عاشق سرما، از این کشور رفته‌اند و آن‌ها که منتظر هوای گرم تابستانی هستند، هنوز برنامه سفر به روسیه را نچیده‌اند. با این وجود، تمامی مراکز گردشگری روسیه همچون موزه‌ها، کاخ‌ها یا تفریح‌گاه‌ها مثل تمام روزهای سال، در دسترس گردشگران قرار دارند و مسافران نوروزی می‌توانند از تمامی این امکانات در محیط خلوت بهره ببرند.

 

آب و هوای روسیه در تعطیلات نوروز

در اولین روزهای بهار در مسکو، دمای هوا سردتر از تهران خواهد بود و حتی شب‌ها به ۵ درجه نیز می‌رسد. به همین دلیل، خیلی مهم است که لباس گرم همراه خود ببرید تا مجبور نباشید شب‌های جذاب این شهر را در هتل بگذرانید. البته هر چه به روزهای آخر عید نزدیک می‌شویم، هوا گرمتر هم می‌شود. وضعیت سنت پترزبورگ نیز به همین صورت بوده و تفاوت آنچنانی با مسکو ندارد. یخ کانال‌های آبی و رودخانه باز و از آن سختی زمستان کاسته شده است با این حال، هنوز هم برای این که بتوانید، شب‌ها در سنت پترزبورگ بیرون بروید، باید لباس گرم بپوشید.

 

قیمت تور روسیه نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

اغلب تورهایی نوروزی که ما در مقتدرسیر تابان برای روسیه در نظر گرفته‌ایم، تورهای ترکیبی مسکو و سنت پترزبورگ بوده تا شما بتوانید در این سفر جذاب، از مهم‌ترین مقاصد گردشگری روسیه بازدید به عمل آورید. قیمت تمامی تورها با احتساب هتل‌های بسیار خوب ۴ و ۵ ستاره‌ای که در هر دو مسیر در نظر گرفته می‌شود، محاسبه شده و ۷۰ دلار هزینه ویزا توریستی نیز از شما اخذ می‌شود. خوشبختانه حتی با وجود انتخاب هتل‌های مجلل و لاکچری، باز هم قیمت تورهای نوروزی روسیه، به نسبت خیلی از کشورهای دیگر، پایین‌تر هستند. کافی‌ست خدمات و هتل‌های انتخابی مقتدرسیر تابان را با دیگر شرکت‌های گردشگری مقایسه نمایید تا ببینید که ما سعی کرده‌ایم با بهترین قیمت ممکن شما را برای یک سفر نوروزی خاطره‌انگیز، همراهی نماییم.

پیشنهاد می‌کنیم، برای این که از سفر جا نمانید، تور روسیه نوروز ۱۴۰۳ را حداقل چند هفته‌ای زودتر رزرو کنید و این کار را برای روزهای منتهی به عید موکول نکنید. با پر شدن پروازها، قیمت تور نوروز ۱۴۰۳ روسیه گران‌تر از قبل می‌شوند.

تور روسیه نوروز ۱۴۰۳

مدارک موردنیاز برای شرکت در تور روسیه نوروز ۱۴۰۳

همان طور که گفتیم، در قیمت تور نوروز ۱۴۰۳روسیه، ۷۰ دلار برای دریافت ویزا گنجانده شده که مراحل آن بعد از دریافت مدارک از شما از طرف خود آژانس به انجام می‌رسد. این مدارک شامل پاسپورت، دو قطعه عکس سه در چهار با زمینه سفید، فرم پر شده تعهد بازگشت و فرم مشخصات فردی بوده و مدارکی همچون بلیط رفت و برگشت و رسیدن نهایی هتل نیز از طرف خود آژانس ارائه می‌شود. بعد از دریافت ویزا تنها کافی‌ست که پاسپورت خود را هم همراه داشته باشید تا بتوانید به تور روسیه نوروز ۱۴۰۳ بروید.

 

جاهای دیدنی روسیه در سفر نوروزی

همان طور که گفتیم، تورهای روسیه به دو مقصد مسکو و سنت پترزبورگ انجام می‌شوند، به همین دلیل، در دو بخش، مهم‌ترین جاهای دیدنی این دو شهر را به صورت خلاصه لیست می‌کنیم:

  • جاهای دیدنی مسکو در نوروز

یکی از اولین کارهایی که در تور مسکو نوروز ۱۴۰۳ باید به انجام برسانید، این است که به میدان سرخ رفته، از این مکان مهم تاریخی دیدن نمایید و در همان اطراف به سراغ کرملین مسکو، کلیسای سنت باسیل و چندین مکان دیدنی دیگر بروید. این شهر چندین کلیسای تاریخی بزرگ و باشکوه در خود دارد که هر کدام، نمادی مهم برای روسیه به حساب می‌آیند. موزه‌های متعدد از جمله موزه تاریخ ملی مسکو، موزه کیهان شناسی و یا گالری‌های هنری پر تعداد نیز از دیگر دیدنی‌های مسکو به حساب می‌آیند.

  • جاهای دیدنی سنت پترزبورگ در نوروز

در روزهایی که امکان رفتن به کانال‌های آبی سنت پترزورگ را ندارید، یکی از اولین جاهایی که باید در تور روسیه نوروز ۱۴۰۳‌ از آن بازدید کنید، موزه آرمیتاژ یا کاخ زمستانی است. یکی از زیباترین کاخ‌های روسیه و بزرگ‌ترین موزه جهان که در بازدید از این محل، تنها بخشی از فضای عظیم آن را خواهید داشت. اگر به دیدن کاخ‌های تاریخی علاقه مند هستید، به دیدن پارک پیترهوف رفته و جدا از گردش در پارک، از کاخی نزدیک این پارک نیز دیدن نمایید. مراکز خرید بزرگ و باشکوه، خیابان‌های معروف، چند کلیسای بزرگ تاریخی از جمله کلیسای جامع ستوندار سن آیزاک، همگی از دیدنی‌های این شهر محسوب می‌شوند.

 

سرگرمی‌های روسیه که در تور نوروز ۱۴۰۳ تجربه می‌کنید

شهرهای بزرگ روسیه همچون مسکو سنت پترزبورگ در زمینه تفریحات شبانه، سرآمد هستند. اگر هم به صورت خانوادگی به این شهرها رفته‌اید و از مراکز تاریخی نیز دیدن کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به پارک آبی پیترلند سنت پترزبورگ بزنید که یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین پارک‌های آبی تماما سرپوشیده است و با بازی‌های متنوع از شما پذیرایی خواهد کرد. اسکی روی یخ در پیست‌های متنوع مسکو، تماشای نمایش معروف پلنتاریوم مسکو، تماشای تئاترهای موزیکال و اجراهای باله و اپرا و انجام فعالیت‌های جالب و متفاوت در موزه فضانوردی مسکو از دیگر فعالیت‌های تفریحی در روسیه هستند.

 

غذاهای محلی روسیه، لذت یک غذای خوشمزه در تور نوروزی 

از جنبه‌های جذاب شرکت در تور روسیه نوروز ۱۴۰۳، چشیدن طعم غذاهای خوشمزه مردم این کشور است که در رستوران‌های متعدد محلی در شهرهای مختلف به فروش می‌رسند. بعضی از این غذاها عبارتند از پلمنی گوشت که به دامپلینگ روسی شهرت پیدا کرده، سوپ شی یا سوپ کلم، پیراشکی روسی، سوپ برشت با رنگ قرمز و زیبا و البته بیف استراگانف که حتما در سفر به روسیه باید به سراغ این آخری رفت.

 

بهترین رستوران‌های روسیه که نوروز امسال باید امتحان کنید

شهرهای بزرگ روسیه، همیشه به داشتن رستوران‌های شیک و مجلل معروف بوده‌اند و هنوز هم رستوران‌های گران قیمت زیادی در کشور پیدا خواهید کرد که جوایز بین‌المللی زیادی به دست آورده‌اند. اما اگر به دنبال رستورانی خوب و درجه یک در تور روسیه نوروز ۱۴۰۳ می‌گردید، این رستوران‌های در شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ انتخاب‌هایی عالی هستند:

بهترین رستوران‌های مسکو

  • Erwin (آدرس: Kutuzovsky Ave. 6)
  • Farsh (آدرس: Gruzinskiy Val St., 26)
  • White Rabbit (آدرس: Smolenskaya Square, 3)

بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ

  • IL Ritorno (آدرس: 449 Central Ave N)
  • Allelo (آدرس: 300 Beach Dr)
  • Lingr Restaurant (آدرس: 400 6th St S)

 تور روسیه نوروز ۱۴۰۳

برترین هتل های روسیه

و اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی برای سفر، انتخاب یک هتل مناسب است و خب در این زمینه، مقتدرسیر تابان، هتل‌هایی عالی را برای تور روسیه نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته که همگی از بهترین‌ها در مسکو و سنت پترزبورگ محسوب می‌شوند. هر دو شهر بزرگ مسکو دارای هتل‌های بسیار خوب و مجللی هستند. برای مثال از جمله بهترین هتل های مسکو می‌توان به رادیسون بلو، هتل چخوف و هیلتون مسکو اشاره کرد و در سنت پترزبورگ نیز هتل‌هایی همچون هتل کورینتیا، روسی بوتیک و ماریوت گرند، شهرتی جهانی دارند.

 

خدمات تورهای روسیه نوروز ۱۴۰۳ مقتدرسیر تابان

علاوه بر بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل انتخابی در هر دو شهر روسیه، خدمات تور نوروز ۱۴۰۳ روسیه، شامل ترانسفر فرودگاهی و همچنین رفت و آمد بین شهری نیز می‌شود و همه‌ی این‌ها از قبل به صورت کامل برای شما برنامه ریزی شده است. همچنین در هر دو مقصد، شما به گشت شهری همراه با لیدر فارسی زبان خواهید رفت تا بتوانید از جاذبه‌های مسکو و سنت پترزبورگ دیدن نمایید. در نهایت، تمامی مسافران تور روسیه نوروز ۱۴۰۳ تحت پوشش بیمه مسافرتی معتبر قرار می‌گیرند. 

 

برای رزرو تور روسیه نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری نمایید.