تور کشتی کروز نوروز 1403

درباره تور کشتی کروز نوروز 1403

تور کشتی کروز نوروز 1403

ایام نوروز از معدود روزهای سال است که شما برای چندین و چند روز تعطیل خواهید بود و این فرصت به شما امکان سفری طولانی مدت را خواهد داد. اما گر این سفر سوار بر کشتی باشد و در طی آن به چند شهر و جزیره متفاوت سر بزنید و در محیطی آرام و لوکس از تعطیلات لذت ببرید چطور خواهد بود؟ تور کشتی‌ کروز نوروز 97 یونان از کوش آداسی آغاز و با رفتن به چند جزیره یونانی ادامه پیدا می‌کند و در نهایت به آتن و بازگشت به ایران ختم می‌شود.

چرا نوروز سوار بر کشتی کروز شویم؟

سفر با تور کشتی‌ کروز نوروز 97 ، فرصتی خاص در زندگی شما خواهد بود تا تجربه‌ای متفاوت از سفر داشته باشید. شهرهای مختلف را ببینید، به جزایر زیبای یونان سرک بکشید و در زیر نور آفتاب و کنار آب هر روز را به تفریح، استراحت و خوش‌گذارانی مشغول شوید و برای تمام این‌ها چه زمانی مناسب‌تر از نوروز!

 

 

کشتی کروز

 

 

هوای ایده‌آل کوش آداسی در این ایام و رهسپاری به مناطق خوش‌ آب‌ و هواتری که دلچسب و دلربا انتظار شما را می‌کشند.

 

آب و هوای مقاصد مختلف کشتی کروز در ایام نوروز

در تور کشتی کروز نوروز ۹۷ سفر از کوش آداسی شروع می‌شود با آب و هوای بهاری و بسیار دلچسب و هر چه به سمت جزایر مختلف مدنظر و آتن پیش می‌رود هوا گرم‌تر می‌شود به نحوی که در بیشتر جزایر می‌توانید خود را برای آب تنی و لذت بردن از ورزش‌های آبی آماده کنید.

 

 

سواحل توقف کشتی کروز

 

مقاصد تور کشتی کروز نوروز 97

بعد از سفر هوایی به کوش آداسی، مسافرین دو روز را در هتل پنج ستاره‌ی Pine Bay سر می‌کنند. هتلی زیبا با سواحل اختصاصی که در بهار پارک آبی اختصاصی‌اش بازگشایی شده با بازی‌های فراوان شما را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

 

 

جزیره رودوس

 

جزیره رودوس، اولین مقصد شما بعد از مدتی سفر در دریای آزاد با تور نوروز کشتی کروز است. جدا از زیبایی‌های بصری کم‌نظیر این جزیره و سواحل مرجانی فوق‌العاده‌اش، رودوس یکی از مهم‌ترین مراکز آثار و بناهای تاریخی یونان محسوب می‌شود که در بالاترین نقطه آن می‌توانید قلعه‌ی زیبای یونان باستان را مشاهده کنید.

 

 

جزیره کرت

 

 

مقصد بعدی تور کشتی کروز نوروز جزیره کرت خواهد بود.  بزرگ‌ترین جزیره یونان که به گواه تاریخ مرکز کهن‌ترین تمدن اروپایی نیز بوده است. این جزیره بندر بسیار زیبایی دارد و بازارچه‌های قدیمی آن، محل بسیار مناسبی برای قدم زدن و گردش محسوب می‌شود و مثل دیگر جزایر معروف این ناحیه بناهای تاریخی متعددی برای دیدن در آن‌ها یافت می‌شود.

 

 

جزایر سانتورینی

 

 

با تور کشتی کروز نورو ۹۷ جزایر سانتورینی و سیروس را در یک روز خواهید دید. این دو جزیره به خاطر شکل خاص معماری و رنگ‌آمیزی ساختمان‌هایشان که به رنگ‌های شاد که اغلب سفید و آبی هستند معروفند و از زیباترین جزایر این ناحیه نیز محسوب می‌شوند. جزایری کم جمعیت و کوچک اما از نظر ظاهری و توریستی چشم‌نواز.

 

 

آتن در یوانان

 

 

آتن آخرین مقصد شما در تور نوروز کشتی کروز 97 یونان خواهد بود و در آخر به ازمیر و سپس به ایران باز خواهید گشت. این شهر مهم تاریخی یکی از زیباترین شهرهای دنیا از نظر معماری‌ست و شاید بهترین شهر برای پایان یک سفر با شکوه در ایام تعطیلات.

 

خط‌های پروازی برای رسیدن به کشتی کروز

شرکت هوایی SunExpress از جمله خطوط هوایی است که مسافرین را از ایران به کوش آداسی برای تور نوروز کشتی کروز ۹۷ برده و سپس از ازمیر به ایران باز می‌گرداند.

 

 

خط هوایی سان اکسپرس