تور موریس نوروز 1403

درباره تور موریس نوروز 1403

تور موریس نوروز 1403

موریس یکی از زیباترین کشورهای دنیا و از مقاصد لوکس گردشگری به حساب می‌آید. در ایام نوروز هم با توجه به جشن‌ها و فستیوال‌های مختلفی که در آن برپا می‌شود، یکی از بهترین مقاصد برای سفر در نوروز محسوب می‌شود. خوشبختانه اینجا همیشه آب و هوا برای سفر ایده‌آل است و در تمام طول سال می‌توان به آن سفر کرد، پس برای بودن در جزیره‌ای زیبا، قدم زدن کنار ساحل و تفریحات جذاب برنامه ریزی کنید و عید خود را در این کشور جذاب سر نمایید.

چرا نوروز به موریس سفر کنیم؟
با تور موریس نوروز ۹۷ بودن در یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری زیبا به خودی خود می‌تواند تجربه‌ای درخشان باشد، حالا اگر این سفر را به روزهای تعطیلات نوروزی و تور موریس نوروز منتقل کنید لذت آن چند برابر می‌شود، مخصوصا وقتی بشنوید که سال نوی مردم محلی این کشور و البته فستیوال رنگ‌ها نیز در همین ایام برگزار می‌شود و حال و هوای آن در این روزها در تور نوروز موریس ۹۷ بسیار عالی و لذت بخش خواهد بود. موریس برای تفریح و گردش محلی ایده‌آل محسوب می‌شود که با آرامش و امکانات رفاهی بسیاری که در اختیار مسافرانش می‌گذارد شرایطی ایده‌آل را برایتان رقم خواهد زد.

 

 

جزیره موریس

 

 

آب و هوا
فصول مختلف در موریس خیلی تفاوتی ندارند و تنها چند درجه دما در این جزیره‌ تغییر می‌کند. فروردین هم‌زمان با تور موریس نوروز ۹۷ نیز دقیقا در میانه‌ای تغییر فصل گرما به سرمای آن واقع شده و تقریبا دمایی بین ۲۷ تا ۳۴ درجه خواهد داشت که برای بهره‌مندی از زیبایی‌هایی طبیعی تور نوروز موریس ایده‌آل به نظر می‌رسد.

 

 

طبیعت جزیره موریس

 

 

فستیوال‌ها و برنامه‌ها  ویژه در زمان نوروز
یکی از نکات جالب سفر با تور نوروز موریس 97 مغایرت آن با سال نوی مردم محلی این کشور است. ۲۷ اسفند سال نوی میلادی این منطقه محسوب می‌شود که جشن‌های زیادی در آن برپا می‌شود که برای چند روزی ادامه خواهد داشت. پس به نظر ما برای سفر نوروزی به موریس حتما چند روز قبل از سال تحویل به آن برسی تا دو سال نو را یک جا جشن بگیرید. در این بین نباید فستیوال مقدس یا همان فستیوال رنگ‌های هندوها را نیز فراموش کرد که به خوبی در خیابان‌های این شهر برگزار می‌شود.

 

 

اقامت‌گاه‌های ساحلی موریس

 

پروازها

خطوط هوایی قطر از مهم‌ترین شرکت‌هایی است که مسافران ایرانی را در ایام عید به موریس می‌رسانند.

 

 

خط هوایی قطر برای سفر به موریس