تور مراکش نوروز 1403

درباره تور مراکش نوروز 1403

تور مراکش نوروز 1403

اول بهار بهترین زمان از نظر آب و هوایی و زیبایی‌های مناظر طبیعی برای سفر به مراکش محسوب می‌شود. کشوری با جاذبه‌های گردشگری جذاب و زیبا که می‌تواند روزهایی عالی را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند. با این حال اوایل بهار و زمان سفرهای نوروزی هنوز مراکش آنقدرها شلوغ نشده و به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری این کشور بازدید کنید.

چرا نوروز به مراکش سفر کنیم؟
هر آنچه از جاذبه‌های گردشگری مراکش می‌دانید و تمام زیبایی‌هایی که دیده‌اید یا برایتان ترسیم کرده‌اند، در اوایل بهار  و در تور مراکش نوروز 97 در بهترین و زیبا‌ترین شکل خود قرار می‌گیرند. در تور نوروز مراکش منظره‌ای زیبا از کوه‌های برفی با محیط شهری که شکوفه‌های تازه سر بیرون آورده را می‌بینید. یکی از بهترین زمان‌های سفر به این کشور بهار است و چه بهتر که سفر خود را در ایام تعطیلات، با  تور مراکش نوروز برنامه‌ریزی کنید و خاطره‌ای فراموش نشدنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

 

 

مراکش

 

 

آب و هوا
درست بین زمستان‌های نسبتا سخت مراکش و تابستان‌های گرم و خشکش، بهاری معتدل و فوق‌العاده وجود دارد که با میانگین دمای متناسب، نسیم‌های خنک و دلربا و آفتابی دل‌انگیز بهترین زمان سفر با تور مراکش نوروز ۹۷ را رقم می‌زند.

 

 

طبیعت مراکش

 

 

فستیوال‌ها و برنامه‌های ویژه در زمان نوروز
ایام عید با توجه به اینکه هنوز سفرهای زیادی شروع نشده، تخفیف‌های متنوعی برای دیدن از جاذبه‌های گردشگری در تور مراکش نوروز و همینطور مراکز خرید وجود دارد که یکی از ویژگی‌های سفر در ایام نوروز محسوب می‌شود. غیر از این جشن یا مراسم خاصی در این ایام برگزار نمی‌شود و شما می‌توانید با خیالی راحت به برنامه‌ریزی سفر خود به بخش‌های مختلف کشور بپردازید.

 

 

فستیوال‌های خرید در مراکش

 

پروازها
خط هوایی قطر از مهم‌ترین شرکت‌هایی است که مسافران تور نوروز مراکش 97 را به مقصد می‌رساند.

 

 

خط هوایی قطر برای سفر به مراکش