تور سیشل نوروز 1403

درباره تور سیشل نوروز 1403

تور سیشل نوروز 1403

جزیره‌ی کم‌جمعیت سیشل یکی از زیباترین مناطق دنیا محسوب می‌شود که سالانه تعداد بسیار زیادی گردشگر را به خود می‌بیند. در ایام مختلف سال این کشور زیبا آب و هوایی یکسان دارد که آن را برای سفر در هر روزی از ایام مناسب می‌کند. با توجه به مغایرت ایام نوروز با یکی از جشن‌های بسیار جذاب این منطقه با تم فرانسوی، سیشل مقصدی بسیار عالی برای یک سفر خانوادگی در ایام نوروز خواهد بود.

چرا نوروز به سیشل سفر کنیم؟
آب و هوای مطبوع یک جزیره‌ی بسیار زیبا، جاذبه‌های طبیعی بکر و فوق‌العاده و تفریحات متنوعی که در جای جای آن تدارک دیده شده همه دلایلی برای انتخاب تور سیشل نوروز 97 است. شما در واقع سفر به یک مقصد گردشگری فوق‌العاده به نظر می‌رسند، حالا اگر این سفر را در این روزها با تور نوروز سیشل برنامه‌ریزی کنید و با خانواده خود به آنجا سفر کنید، تعطیلاتی را برایشان رقم خواهید زد که هیچگاه از ذهنشان فراموش نخواهد شد..

 

 

سیشل

 

 

آب و هوا
این جزیره‌ی استوایی تمام طول سال برای سفر مناسب بوده و دمای هوا در فصول مختلف سال تفاوت چشم‌گیری نخواهد داشت. به همین ترتیب هم‌زمان با تور نوروز سیشل ۹۷ هم هوا در آن گرم و مرطوب بوده و به راحتی می‌توان در تور سیشل نوروز در سواحل زیبا به آبتنی و انواع ورزش‌های آبی مشغول شد.

 

 

طبیعت سیشل

 

 

فستیوال‌ها و برنامه‌ها ویژه در زمان نوروز
یکی از جشن‌هایی که در پایان ماه مارچ و در ایام تور سیشل نوروز ۹۷ در این کشور برگزار می‌شود مربوط به جشن‌های فرانسوی می‌شود که یک هفته به طول می‌انجامد و شامل بخش‌های متنوعی همچون اجراهای موسیقی، نمایش‌های لباس، جشنواره غذا و بخش‌های فرهنگی دیگر می‌شود. یکی از جذاب‌ترین مراسماتی که مغایرت آن با ایام نوروز می‌تواند سفر شما به این کشور را دل‌انگیزتر کند.

 

 

جشن‌های محلی در سیشل

 

 

پروازها
خطوط هوایی قطر از مهم‌ترین شرکت‌هایی است که مسافران ایرانی را با تور نوروز سیشل 97 به این کشور می‌رسانند.

 

 

خط هوایی قطر برای پرواز به سیشل