تور تونس نوروز 1403

درباره تور تونس نوروز 1403

تور تونس نوروز 1403

سفر به یکی از جذاب‌ترین و زیباترین کشورهای آفریقایی با فضایی مجلل و جاذبه‌های طبیعی متنوع می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذران تعطیلات نوروزی باشد. مخصوصا اینکه این کشور اماکانات تفریحی متعددی برای مسافران در نظر گرفته که می‌تواند اوقاتی خوش را در یکی از بهترین فصول از نظر آب و هوای این کشور برایتان رقم بزند.

چرا نوروز به تونس سفر کنیم؟
برخلاف انتظار ما از یک کشور آفریقایی، تور تونس نوروز 97 یکی از مجلل‌ترین و زیباترین تورها به یکی از جذاب‌ترین نقاط دنیا برای سفر محسوب می‌شود و در بهار و هم‌زمان با تور نوروز تونس زیبایی‌های این کشور فوق‌العاده فزونی نیز پیدا می‌کند. بازارهای شلوغ و بافت شهری بسیار جذاب پایتخت این کشور به همراه طبیعت جذاب و سحر انگیزش می‌تواند یکی از بهترین تعطیلات شما را در تور نوروز تونس ۹۷ رقم بزند.

 

 

تونس

 

 

آب و هوا
در تور تونس نوروز متوجه می‌شوید که اینجا به دلیل نفوذ هوای مدیترانه‌ای و همچنین بیان‌های مرکزی، دارای تنوع آب و هوایی بوده و به علت غالب بودن هوای مدیترانه‌ایی دارای خاک حاصل‌خیز است. هر چهار فصل سال برای سفر به این منطقه مناسب است و تفاوت دمای تابستان و زمستان آن حدود ۱۰ درجه خواهد بود. در ایام نوروز و در زمان تور تونس نوروز ۹۷ کشور هوای دلچسب و مناسبی دارد  که می‌توانید با دراز کشیدن روی ماسه‌های ساحلی زمانی را به استراحت و آرامش بپردازید و از آفتاب دلپذیر آن لذت ببرید.

 

تونس

 

فستیوال‌ها و برنامه‌ها  ویژه در زمان نوروز

باتوجه به شرایط خوب آب و هوایی همیشه در این زمان جشن‌های محلی و سنتی زیبادی برگزای می‌شود که در همه‌ی بازارهای و مکان‌های عمومی نمادی از رقص و پایکوبی آفریقایی را می‌بینید.

 

 

طبیعت تونس

 

 

پروازها
خط هوایی قطر از مهم‌ترین شرکت‌هایی است که مسافران ایرانی را با تور نوروز تونس 97 به این کشور می‌رسانند.

 

 

خط هوایی قطر برای سفر به تونس