۴ ساحل دیدنی جزیره‌ی زیبای کیش که باید از آنها دیدن کنید

جاذبه‌های گردشگری کیش
۴ ساحل دیدنی جزیره‌ی زیبای کیش که باید از آنها دیدن کنید

کیش یکی از بهترین نقاط ایران است که زمستان و تابستان نمی‌شناسد و در تمامی فصول سال می‌توانید به آن سفر کنید. جزیره‌ای به رنگ آبی ملایم. جزیره‌ای به آرامش آسمان پر ستاره‌ی شب‌های مهتابی صاف. جزیره‌ای که جزو مناطق آزاد ایران به حساب می‌آید و تعداد زیادی از مسافرانش جدای از جاذبه‌های گردشگری، برای خرید ارزان‌ به آن سفر می‌کنند. جزیره‌ای که بهترین رستوران‌های دریایی را در خود دارد. در سفرتان با تور کیش اگر به دنبال بهترین سواحل هستید همراه ما باشید تا ۴ ساحل دیدنی و فراموش نشدنی این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. سواحلی که جزو پارک‌های ملی این جزیره به حساب می‌آیند و چه شب، چه روز می‌توانید از آنها بازدید کنید.

 


۱- پارک سیمرغ


در بخش جنوب شرقی جزیره‌ی کیش پارکی ساحلی واقع شده است که یک مکان عالی برای گذراندن لحظات خاطره‌انگیز در یک سفر خانوادگی به کیش محسوب می‌شود. پارکی بی‌نظیر که تا چشم کار می‌کند در آن آبی دریا است و شن‌های سپید فام و بخش‌هایی که برای انواع بازی‌های دونفره و چند نفره مثل بدمینتون و تنیس و والیبال و ... فراهم دیده شده است. پارکی که در نزدیکی‌اش دلفیناروم کیش واقع شده است. سرزمینی که در آن پستانداران بانمک نگهداری می‌شوند. سرزمینی که با رفتن به آن می‌توانید دلفین‌ها و پنگوئن‌ها را ببینید و بهترین عکس‌های خانوادگی‌تان در سفر کیش را بیندازید. سرزمینی که برای کودکان خردسال بسیار جذاب است و برای آنها یک خاطره‌ای شگفت‌انگیز از سفر به کیش می‌سازد. همچنین در نزدیکی این پارک ساحلی، باغ پرندگان کیش واقع شده است تا با رفتن به این پارک بتوانید به این باغ نیز تشریف ببرید و به تماشای گونه‌های مختلف پرندگان از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب جهان بنشینید.

 

 معرفی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در کیش می‌توانید انجام دهید 

 

 

پارک سیمرغ

 


این پارک ساحلی یک مسیر عالی برای پیاده‌روی دارد که می‌توانید به هنگام غروب آفتاب در آن قدم بزنید و برای خودتان لحظات رمانتیک بسازید. مسیری بی‌نظیر برای آنهایی که ماه عسل به کیش تشریف برده‌اند. مسیری که در آن چندین رستوران برای نوش جان کردن بهترین غذاها و دسرها واقع شده است.

 


۲- پارک ساحلی مرجان


یک پارک ساحلی بی‌نظیر که امکان انجام انواع ورزش‌های دریایی را برای مسافرانش تدارک دیده است. پارکی که با رفتن به آن می‌توانید غواصی را تجربه کنید، جت اسکی سواری کنید و دیگر ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز از این دسته را انجام بدهید. پارکی که یک مسیر عالی برای دوچرخه‌سواری دارد. مسیری که رکاب زدن را برای شما لذت‌بخش و خاطره‌انگیز می‌کند. همچنین کل فضای این پارک را آلاچیق‌های پرشمار پوشانده‌اند تا شما را به آرامش و دیدن دعوت کنند. دعوت به نشستن و تماشای بازی امواج نرم آب به روی یکدیگر.
پس از بازدید از فضای ساحلی این پارک می‌توانید به بازار مرجان که در مجاورتش برپا می‌شود بروید و ارزان‌ترین خریدهایتان در سفر به کیش را انجام دهید. بازاری که در آن انواع پوشاک، لوازم تزئینی، اسباب بازی‌ها، کیف‌ها و کفش‌ها و همینطور صنایع دستی به فرش می‌رسند.

 

 

پارک ساحلی مرجان

 


۳- پارک ساحلی میرمهنا


یک پارک ساحلی بومی که تصاویر بی‌نظیری از این جزیره به مهمانانش ارائه می‌دهد. پارکی شگفت‌انگیز که با رفتن به آن جدای از آنکه می‌توانید در یک فضای ساحلی جذاب ساعت‌ها زمان صرف کنید، می‌توانید دست به ماهی‌گیری نیز بزنید و بعد خودتان همانجا حاصل دسترنج‌تان را کباب و نوش کنید. پارکی فوق‌العاده برای تماشای غروف آفتاب و مناظر بکر و ناب. پارکی که در بعضی شب‌هایش؛ شب‌های تعطیلات و آخر هفته‌ها، بندهایی جوان به اجرای موسیقی فولکلور و زنده می‌پردازند.

 

 ۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر 

 

 

پارک ساحلی میرمهنا

 


در نزدیکی این پارک ساحلی مجموعه‌ی تفریحی ورزشی مریم قرار گرفته است که با رفتن به آن می‌توانید انواع ورزش‌های سالنی از جمله بولینگ، تنیس روی میز، بدمینتون و ... را انجام بدهید. همچنین این پارک یکی از بهترین نقاط جزیره برای تماشای غروب آفتاب به حساب می‌آید. بنابراین یک غروب شگفت‌انگیز را در آن می‌توانید پشت سر بگذارید. همچنین در نزدیکی این پارک انواع بازارهای کیش نظیر بازار صفین، زیتون، ونوس و خلیج فارس واقع شده است تا بازدیدکنندگانش بتوانند بهترین خریدهای خود از سفر به کیش را نیز انجام بدهند.

 


۴- پارک ساحلی مرد ماهیگیر


یک پارک بزرگ و باشکوه که یکی از عظیم‌ترین مجسمه‌های فیگوراتیو ایران را در خود جای داده است. مجسمه‌ای 12 متری از مردی ماهیگیر که تور به آب می‌اندازد. پارکی بی‌نظیر برای آنهایی که در سفر به کیش دنبال خلوتگاه‌های دنج و آرام هستند. در این پارک درخت‌های کهن و تنومندی وجود دارد که ساعت‌ها می‌توانید زیر سایه‌ی آنها بنشینید و چشم بدوزید به دریا و خورشید و یا ماه‌ و ماهی‌ها. این پارک همچنین یکی از بهترین نقاط کیش برای درست کردن مجسمه‌های شنی به حساب می‌آید و از این رو همه روزه هنرمندان زیادی را به خودش می‌کشاند.

 

 

 پارک ساحلی مرد ماهیگیر

 

۲۴ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران