معرفی چند هتل ۵ ستاره برای اقامت در جزیره‌ی زیبای کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی چند هتل ۵ ستاره برای اقامت در جزیره‌ی زیبای کیش

کیش بدون تردید یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. جزیره‌ی محبوب ایرانی که چه از داخل ایران و چه از خارج کشورمان، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. هتل‌های ۵ ستاره در این جزیره کم نیستند و هر کدامشان ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. به همین منظور ما تعدادی از مهم‌ترین هتل‌های ۵ ستاره کیش را به شما معرفی می‌کنیم، شاید در انتخاب محل اقمتتان در سفر با تور کیش کمکتان کند.


هتل شایان


شایان، هتلی بسیار بزرگ به مساحت ۵۵ هزار متر است که با ۱۹۳ اتاق، حیاطی بزرگ و زیبا و اتاق‌هایی لوکس و جذاب، از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش به حساب می‌آید. نیمی از اتاق‌های هتل که به چند دسته تقسیم می‌شوند، نمای رو به دریا دارند. این اتاق‌ها از اتاق‌های دو تخته معمولی و لوکس شروع می‌شود تا به اتاق‌های ۴ تخته، سوییت‌های لاکچری یا حتی سوییت ساحلی ختم می‌شود. محیط بیرونی این هتل نیز همانطور که گفتیم با فضای سبزی بزرگ و یک آب نمای فوق‌العاده در مرکزش، نمایی زیبا به کلیت هتل شایان داده است. این هتل دارای دو رستوران، یک کافی‌شاپ، یک سفره خانه سنتی بسیار عالی و اتاق جلسه و سالن آمفی تئاتر است.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در کیش انجام دهید

 

  هتل شایان

 


هتل مارینا پارک


این هتل مکانی متفاوت و بسیار عالی در کیش است. جایی با داشتن فضاهای تفریحی عالی، حیاط و فضای سبز بسیار خوب و همچنین امکانات کم نظیر است. جدا از اتاق‌های شیک و متنوعی که با قیمت‌های مختلف در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، این هتل دارای فضایی بزرگ است که با برکه‌های مصنوعی، استخرهای کوچک و بزرگ، محل‌های سرسبز و به طور کلی پارک اختصاصی که دارد، فضایی بسیار عالی برای مسافرانش پدید آورده است. مضاف بر آن، مجموعه مارینا پارک دارای پارک ساحلی، آموزش ورزش‌های آبی، زمین تنیس، مسیر دوچرخه سواری به همراه امکان اجاره‌ی دوچرخه، باشگاه، استخر، اسپا و خیلی مراکز این چنینی است. در آخر این را هم در نظر بگیرید که هتل مارینا پارک دو رستوران نیز در خود دارد که از پنجره‌ی آن‌ها می‌توان نمای دریا را نیز تماشا کرد.

 

معرفی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در کیش می‌توانید انجام دهید

 

  هتل مارینا پارک

 


هتل میراژ


هتل میراژ کیش ساختمان زیبایی دارد که شباهت‌هایی با هتل رافلز دبی نیز دارد. این هتل لوکس با طراحی تجملی که در داخل دارد نیز کاملا حس بودن در یک هتل ۵ ستاره را برای شما خواهد داشت. ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های متنوع، اینترنت رایگان و ... از جمله امکانات این هتل محسوب می‌شود. نباید فراموش کرد که اتاق‌های این هتل دو دسته هستند، اتاق‌ها و سوییت‌های رو به دریا و اتاق‌های رو به باغ. جدا از منظره‌ی زیبای دریا که حرفی درش نیست، نمای باغ نیز به واسطه زیبایی‌هایش لذت خود را دارد. این هتل دارای امکانات تفریحی خوبی در خودش بوده و از طرفی امکانات خوبی را نیز برای تفریحات دریایی دراختیارتان می‌گذارد.

 

۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر

 

  هتل میراژ

 


هتل داریوش


یکی از معروف‌ترین و البته گران‌ترین هتل‌های کیش است که در کنار اسمش، در طراحی آن از المان‌های معماری باستانی ایرانی وام گرفته شده و سعی شده تا با گذاشتن سرستون‌های کپی از آثار هخامنشی، جای متفاوت و در عین حال مدرن را در اختیار مشتریانشان قرار دهند. این هتل در مکانی بسیار خوب قرار گرفته تا هم چشم‌اندازی زیبا داشته باشد و هم اینکه بتوان از آن جا به راحتی به نقاط مختلف جزیره رفت و از دیدنی‌های آن لذت برد. البته تنها ظاهر هتل که وام دار آپادانا است دلیل برا جذابیت هتل نبوده و امکانات تفریحی آن نیز از دیگر جاذبه‌های آن محسوب می‌شود. هتل داریوش دارای زمین تنیس، امکانات دوچرخه سواری، زمین پینت بال، استخر روباز، استخر مخصوص بانوان، دریاچه قایقرانی، باشگاه ورزشی، اسپا، سالن بیلیارد و امکانات غواصی نیز هست.

 

 

  هتل داریوش

 


هتل شایگان


هتل شایگان یکی دیگر از هتل‌های بزرگ و زیبای کیش است که ۱۵ هزار متر وسعت داشته و در جایی عالی در کناره‌ی جزیره‌ی مرجانی کیش واقع شده است. اتاق‌های این هتل شیک و مجلل هستند و همچون دیگر هتل‌هایی که در لیست آوردیم، از اینترنت رایگان برخوردارند. هتل شایگان به واسطه بودن در نزدیکی ساحل، به اسکله‌های تفریحی و تفریحات آبی نزدیک است و در خودش نیز امکاناتی از قبیل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، رستوران و کافی شاپ و ... دارد. همچنین شما می‌توانید از فروشگاه‌هایی که در محیط هتل واقع شده خرید کنید و از آرایشگاه نیز اختصاصی هتل شایگان نیز بهره ببرید.

 

بهترین فصل برای سفری عالی به کیش کدام است؟

 

 هتل شایگان

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران