معرفی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در کیش می‌توانید انجام دهید

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی ورزش‌های آبی هیجان‌انگیزی که در کیش می‌توانید انجام دهید

قبل از اینکه به فکر رفتن به کرابی، پوکت یا حتی بالی باشید، باید حتما سری به کیش بزنید، جزیره‌ای زیبا که از بسیاری جهات هیچ چیز کم از نقاط گردشگری معروف که هزینه‌های سنگینی برایتان خواهند داشت، ندارد. کیش جزیره‌ای فوق‌العاده زیباست که از نظر امکانات رفاهی، خرید و تفریحی، بسیار عالی بوده و هر کس با هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. در هنگام تور کیش، شما امکان انجام انواع تفریحات آبی و ورزش‌های هیجان انگیز زیر و روی آبی را دارید. ورزش‌هایی که در ادامه چند مورد از آن‌ها را برایتان شرح خواهیم داد.

 


اسکوتر زیرآبی


اسکوتر دریایی یکی از جدیدترین و مفرح‌ترین تفریحات زیرآبی است که به مرور در تمام مراکز گردشگری دریایی دنیا در حال همه‌گیر شدن است. وسیله‌ای شبیه به جت اسکی که به جای روی آب در زیر آب حرکت کرده و شما می‌توانید سوار بر آن به دیدن زیبایی‌های زیر آب کیش بروید. در تمام طول این برنامه یک مربی غواص شما را همراهی خواهد کرد و همه چیز در امنیت کامل اجرا می‌شود. شما در این برنامه می‌توانید به دیدن آبزیان زیبای اطراف جزیره‌ی کیش رفته و با آن‌ها عکس یادگیاری بگیرید. فقط در جریان باشید که این فعالیت تنها برای افراد بالای ۱۲ سال و با قد حداقل ۱۵۰ سانت قابل اجرا است.

 

۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر

 

 

 اسکوتر زیرآبی

 


هزینه‌ی تفریبی: ۲۰۰ هزار تومان

 


پاراسل


یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در کیش تجربه کنید و در آن احتیاج به هیچ آموزشی نخواهید داشت، پاراسل است. در این فعالیت جذاب که تقریبا در تمام مناطق گردشگری مهم دریایی یافت می‌شود، شما به چتری متصل می‌شوید که توسط یک قایق تندرو به جلو برده می‌شود. با سرعت گرفتن قایق چتر از آب بلند شده و شما در هوا به پرواز در می‌آیید. یک تفریح فوق‌العاده جذاب با منظره‌ای دیدنی از جزیره که هیجان‌انگیز و مفرح است. این فعالیت تنها برای بزرگسالان مجاز است و کل پرواز حدود یک ساعت خواهد بود.

 

 

 پاراسل

 


هزینه تقریبای: ۱۲۰ هزار تومان

 


فلای بورد


فلای‌بورد یکی از جدیدترین ورزش‌های رو آبی است که در کم‌تر جایی امکان انجام آن را پیدا می‌کنید. با این همه در کیش امکانات بسیار خوبی برای انجام این ورزش در نظر گرفته شده که به راحتی می‌توانید در مجموعه‌های بسیار عالی آن را امتحان کنید. اما فلای‌ برد چیست؟ تخته‌ی اسکی روی آبی را فرض کنید که موتورهای بسیار پرقدرتی در زیر آن، آب دریا که به وسیله‌ی یک لوله به آن متصل است را با قدرتی زیاد به پایین می‌فرستد تا شما بر روی تخته به پرواز در بیایید، در آب شیرجه بزنید و به انجام حرکات متنوع بپردازید.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در کیش انجام دهید

 

 

 فلای بورد

 


هزینه تقریبی: ۲۰۰ هزار تومان

 


غواصی


مدل‌های متنوعی از غواصی در کیش را می‌توانید تجربه کنید، حتی با عینک‌های مخصوص غواصی کم‌عمق، نیازی به شرکت در تورهای غواصی را هم نخواهید داشت، اما اگر می‌خواهید تجربه‌ای فوق‌العاده از دنیای زیر آب کیش کسب کنید، حتما به سراغ برنامه‌های غواصی خوب بروید تا حدود ۱۵ دقیقه در عمق چند متری آب‌های شفاف جزیره به تماشای این دنیای شگفت‌انگیز بنشینید. جالب اینکه برای چنین تجربه‌ای، حتی نیاز نیست شنا بلد باشید یا هیچ تجهیزاتی با خود همراه ببرید، تنها کافی است تا بیشتر از دوازده سال سن داشته و یک حوله همراه خود ببرید.

 

 

 غواصی

 


غواصی تفریحی عموما در چهار نقطه کیش انجام می‌شود. ساحل اسکله تفریحی، ساحل مرجان، ساحل دامون و ساحل سیمرغ. هر کدام این‌ها ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی در زیر آب دارند که می‌توانید در هنگام گرفتن امکانات و مربی، یکی از این نقاط را انتخاب کنید.


هزینه تقریبی: ۱۵۰ هزار تومان

 


پدل بورد


پدل بوردها در واقع چیزی شبیه به تخته‌های موج سواری هستند اما برای آب‌های نسبتا آرام سواحل مرجانی استفاده می‎شوند تا به صورت ایستاده یا نشسته به پاروزدن در آب مشغول شوید و از تماشای زیبایی‌های زیر آب شفاف سواحل کیش لذت ببرید. ورزشی آرام و لذت بخش برای یک بعد از ظهر یا صبح دل‌انگیز در این جزیره‌ی زیبا با هزینه‌ای نسبتا کم. این ورزش بر خلاف بسیاری از دیگر تفریحات برای بانوان هیچ محدودیتی نداشته و این قشر نیز به راحتی می‌توانند از آن در کیش لذت ببرند.

 

 

 پدل بورد

 


هزینه تقریبی: ۶۰ هزار تومان

 


بنانا


بنانا یا همان تیوپ سواری ارزان‌ترین و البته بعضا مفرح‌ترین فعالیتی است که در کیش به شما معرفی می‌کنیم. در این ورزش شما سوار بر یک تویوپ به شک موز، برای ۱۵ دقیقه به صورت گروهی به پشت یک قایق تندرو کشیده می‌شوید. فعالیتی فوق‌العاده پرطرفدار در بین خانواده‌هایی که به کیش سفر می‌کنند.

 

 

 بنانا

 


هزینه تقریبی: ۴۵ هزار تومان

۱۸ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران