بهترین هتل‌ها برای اقامت خانوادگی در کیش: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین هتل‌ها برای اقامت خانوادگی در کیش: بخش اول

جزیره کیش واقع در خلیج فارس، محبوب‌ترین جزیره تفریحی ایران و چهارمین مقصد گردشگری پرطرفدار در جنوب غربی آسیا به شمار می‌آید. صنعت گردشگری کیش، این محبوبیت را مدیون عوامل متعددی از جمله نزدیکی به جزیره قشم است که یک منطقه آزاد تجاری محسوب می شود و تقریبا همه کالاها در کیش، در مقایسه با سایر مناطق غیرتجاری ارزان‌تر هستند.

اما آنچه واقعا این جزیره را به "مروارید خلیج فارس" بدل کرده، جاذبه‌های متعدد و امکانات تفریحی آن است و البته نمی‌توان از اقامتگاه‌های بسیار باشکوه که خود از جاذبه‌های توریستی به شمار می‌آیند غافل شد. اگر همراه خانواده با تور کیش سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت خانوادگی در کیش را برای استراحت و حتی تفریح انتخاب نمایید.

 

داریوش

این هتل پنج ستاره ۴ طبقه، در مساحت وسیعی بالغ بر ۱۲۳۰۰۰ متر مربع در قسمت شرقی جزیره کیش واقع شده و از معماری و طراحی به سبک تخت جمشید برخوردار است. بنابراین اگر می‌خواهید از شکوه ایران باستان لذت ببرید، این هتل بسیار مناسب شماست.

در هتل داریوش کیش نه تنها اقامتی راحت و به یادماندنی را تجربه خواهید کرد، بلکه از جاذبه‌های دیدنی اطراف نیز لذت خواهید برد. شهر باستانی حریره، آب انبار تاریخی، آکواریوم کیش و پارک دلفین‌ها، برخی از مکان‌های گردشگری هستند که می‌توانید برای گشت و گذار در این حوالی در نظر بگیرید.

هتل بزرگ داریوش دارای ۱۹۰ اتاق و سوئیت بزرگ و نفیس است. اتاق‌های مختلفی برای انتخاب مهمانان در دسترس هستند از جمله: اتاق دو نفره با چشم انداز دریا  اتاق دو نفره با نمای باغ و اتاق های یک نفره. رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین دوچرخه سواری، زمین تنیس، رستوران، کافی شاپ، خدمات رفاهی و بانکی و کلوپ ورزش‌های آبی از دیگر امکانات این هتل باشکوه هستند.

بعلاوه استخر شنا دارای شگفت انگیزترین چشم اندازها از خلیج فارس است. و در نهایت اینکه می‌توانید از قایق سواری در دریاچه واقع در ضلع شمالی پشت ساختمان اصلی لذت ببرید.

 

هتل ایران کیش برای گردشگران

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش، هتل پنج ستاره داریوش

 

شایگان

هتل ۵ ستاره شایگان، یکی از بهترین گزینه‌ها در سفرهای خانوادگی بوده و فعالیتش را در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است. مجموعه‌های تفریحی و جاذبه‌های فراوانی در اطراف این اقامتگاه وجود دارند از جمله اسکله تفریحی، مرکز خرید پانیذ و مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، ساحل مرجان و بازار مرجان، پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان، پیست کارتینگ و ساحل بانوان.

هتل شایگان کیش دارای ۶ طبقه و ۱۳۰ اتاق و سوئیت و مجهز به امکانات مدرن است، بنابراین اقامتی راحت و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران و فست فود، چایخانه و کافی شاپ، استخر سرپوشیده، ونا و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، اتاق بیلیارد، رزرواسیون ۲۴ ساعته ، اجاره خودرو، خدمات تاکسی، وای فای، فروشگاه، زمین بازی کودکان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

آدرس: کیش، ابتدای بلوار رودکی، پشت بازار پانیذ

 

سورینت مریم

هتل سورینت مریم کیش قبلا یکی از هتل های چهار ستاره کیش بود که با پیوستن به گروه هتلهای سورینت، با عنوان فعلی‌اش تغییر نام داد.

در حال حاضر این هتل بازسازی شده با مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ متر، در نزدیکی میدان امیرکبیر واقع شده و بعنوان هتل ۵ستاره جزیره، در حال میزبانی از مهمانان سفر با تور کیش است. جالب است بدانید این هتل در ۴ طبقه، با سبک معماری اروپایی بروک طراحی شده است.

 

۵ هتل نزدیک به اسکله تفریحی کیش

اتاق‌های شیک، با ۱۱۰ تخت ثابت و ۲۰ تخت اضافی برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا لذتبخش ترین و آرام‌ترین تعطیلات خود را در این اقامتگاه زیبا بگذرانید. جالب است بدانید اینجا، اولین هتل ایران است که مجهز به فناوری BMS است به گونه ای که تمام تجهیزات الکترونیکی اتاق‌ها نظیر سیستم روشنایی‌، تهویه مطبوع ، صدا و تصویر و ... به طور خودکار با ورود مسافر فعال می‌شوند. تعداد ۳۴ اتاق از ۵۶ این هتل رو به آفتاب بوده و بسیار نورگیر هستند و چشم اندازی زیبا به منظره دریا دارند.

خدمات رایگان هتل شامل نوشیدنی در وقت خوش آمد گویی، ترانسفر رفت و آمد به فرودگاه، اینترنت پرسرعت، مینی بار، خدمات قهوه و چای و سرویس میوه عصرانه هستند. استخر، باشگاه بیلیارد، سالن ورزش، سالن ماساژ، کافی شاپ، کافی نت، سالن اجتماعات، رستوران و فست فود، مرکز خرید، فضای سبز، اجاره ماشین، خدمات تاکسی، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات درمانی و دستگاه خودپرداز از مهمترین امکانات این هتل به شمار می‌آیند.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر

 

شایان کیش

هتل ۵ ستاره شایان کیش نیز در سال ۱۳۵۱، در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع فعالیت خود را شروع کرد و سپس در سال ۱۳۸۸ به گروه هتل‌های پارس پیوست. این هتل بسیار زیبا، دارای موقعیت مکانی ایده آل بوده و در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش واقع شده است. بنابراین فاصله کمی تا مجتمع‌های تجاری، بازارها و جاذبه‌های گردشگری وجود دارد. جالب است بدانید بزرگ‌ترین اسکله تفریحی نیز روبروی این هتل واقع شده است.

هتل شایان دارای ۴ طبقه و ۱۹۵ واحد با چشم اندازی عالی و کلیه امکانات رفاهی است. از این امکانات می‌توان به سیستم اطفاء حریق، وای فای، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، صندوق امانات، تهویه مطبوع، سرویس ترانسفر، آرایشگاه زنانه و مردانه، کافه، فست فود، پارکینگ سرپوشیده و امکانات ورزشی نظیر باشگاه بیلیارد، فوتبال و دوچرخه سواری اشاره کرد. بعلاوه باید گفت این هتل بین المللی دارای ۳ رستوران است که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می‌کنند.

 

اقامتی جذاب در هتل فلامینگو کیش

آدرس: کیش، میدان ساحل و روبروی اسکله تفریحی کیش

۲۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران