هتل ایران کیش برای گردشگران

جاذبه‌های گردشگری کیش
هتل ایران کیش برای گردشگران

خیلی از گردشگرانی که به کیش می‌روند، انتظار دارند روزهای سفر خود را در هتل‌های ۵ ستاره عالی سر کنند. هتل‌هایی که کیش به آن معروف است و البته چندین و چند نمونه‌ی مختلف از آن‌ها را داراست. اما یکی از جذاب‌ترین هتل‌های پنج ستاره در کیش، هتل بین‌المللی ایران است که هم در ظاهر و هم در باطن، هتلی عالی و جذاب برای اقامت در تور کیش محسوب می‌شود. پس اگر شما هم به دنبال یک هتل این چنینی هستید، نوشته‌ی ما را دنبال کنید تا ما به شما هتل ایران کیش را معرفی کنیم.

 

کوتاه درباره هتل بین‌المللی و ۵ ستاره ایران در کیش

هتل بین‌المللی ایران، یک هتل پنج ستاره‌ی بزرگ در قلب جزیره‌ی کیش محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۳ بنا شده و در واقع دو برج مجزا از هم است که از بالا با یک بنای پل مانند به هم متصل شده است. معماری ساختمان هتل فوق‌العاده زیباست و مجموعا ۱۲۸ را در خود جای داده که از ضلع شمالی آن مشرف به دریاست و شما از اتاق‌های آن سمت هتل، می‌توانید نمایی از دریا را تماشا کنید.

اگر برای اقامت در تور کیش، هتل ۵ ستاره ایران را انتخاب کنید، امتیازات ویژه‌ای هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند گردید. از جمله این امتیازات، امکانات رفاهی بسیار خوب مجموعه و همچنین نزدیکی به ساحل، چند مرکز خرید مهم جزیره و همچنین بعضی از جاذبه‌های تفریحی کیش است. تمامی این موارد باعث می‌شوند، هتل ایران را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های برای سفر به جزیره‌ی زیبای کیش، به شما پیشنهاد کنیم.

 

معرفی بهترین کشتی‌های تفریحی کیش

اتاق‌ها

در زمینه‌ی انتخاب اتاق در هتل ایران، کلا ۵ گزینه پیش رو خواهید داشت که شامل اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های متوسط، اتاق‌های بزرگ، اتاق‌های خیلی بزرگ و VIP می‌شود. از نظر امکانات رفاهی تقریبا تمامی اتاق‌ها غیر از اتاق‌های VIP شبیه به هم بوده و امکانات کاملی از جمله اینترنت رایگان بی‌سیم، تلوزیون‌های ۴۵ اینچ به همراه IPTV، تهویه مطبوع، بالکن و ... را دارا بوده و سرویس ۲۴ ساعته، خدمات خشک شویی، سرویس رایگان چای و قهوه و صندوق امانات نیز برایشان در نظر گرفته شده است.

اندازه‌ اتاق‌ها از ۳۵ متر آغاز شده و در نهایت در اتاق‌های خیلی بزرگ که گنجایشی تا ۴ نفر را دارد، به ۶۵ متر می‌رسد. از نظر ظاهری این اتاق‌ها بسیار شیک و تمیز هستند و همگی دارای مبلمان، میز کار و سرویس بهداشتی و حمام خیلی عالی بوده و می‌توان آن‌ها را کاملا در قامت یک هتل ۵ ستاره در نظر گرفت.

اما اتاق‌های VIP همگی در طبقه هفتم هتل قرار گرفته‌اند و در کنار امکانات بیشتر و ظاهر مجلل‌تر، چشم‌انداز بسیار عالی از دریا را نیز برایتان به همراه خواهند داشت و البته هزینه‌ی سنگین‌تری نسبت به اتاق‌های دیگر دارند. در حال حاضر قیمت مصوب برای اتاق‌ها چیزی بین ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومن تا ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که البته عموما قیمتی که با تخفیف ارائه می‌شود، چیزی نزدیک به ۳۰ درصد پایین‌تر از این نرخی است که قید کرده‌ایم.

 

۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به کیش

امکانات دیگر هتل بین‌المللی ایران

برای صرف غذا و نوشیدنی، یک رستوران و یک کافه برای این هتل در نظر گرفته شده که "ایران رستوران" با ظرفیت ۲۵۰ نفر و غذاهای عالی، رستوران اصلی هتل محسوب می‌شود. غذاهای متنوع ایرانی و بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شود و شما می‌توانید بین ساعات ۱۲ تا نیمه شب از آن استفاده کنید.

اما یکی از بخش‌های جذاب هتل ایران، کافه "ایران ویتوریا" است که در طبقه بالایی هتل درست شده و یک فضای عالی و متفاوت دارد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای مختلف در آن سرو می‌شود. چشم انداز زیبا و نوشیدنی‌های عالی، ترکیبی دوست داشتنی است که می‌توان آن را در ایران ویتوریا تجربه کنید.

هتل ایران همچنین دارای یک مجموعه ورزشی و استخر است که در کنار آن‌ها جکوزی و حوضچه آب سرد نیز در نظر گرفته شده و خدمات ماساژ نیز در آن ارائه می‌شود. سالن ورزش مجهز و عالی‌ست و می‌توانید در روزهای سفر به کیش نیز، آمادگی بدنی خود را با ورزش‌های روزانه حفظ کنید.

در نهایت اگر می‌خواهید در تور کیش یک ماشین لوکس اجاره کنید، می‌توانید این کار را از طریق خود هتل انجام دهید و نیاز به مراکز دیگر نخواهید داشت. ماشین‌های موجود همگی از مدل‌های جذاب و لاکچری هستند و البته اجاره‌ی آن‌ها نیز هزینه‌ای سنگین برایتان خواهد داشت.

 

اقامتی جذاب در هتل فلامینگو کیش

۲۸ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران