۱۰ کافی‌شاپ جذاب بوراکای فیلیپین که باید از آنها دیدن کنید

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۱۰ کافی‌شاپ جذاب بوراکای فیلیپین که باید از آنها دیدن کنید

فیلیپین کشور سرسبزی‌ها و ساحل‌هاست. کشور طلوع و غروب‌های بی‌نظیر خورشید که نمونه‌اش را در هیچ کجای دیگر دنیا نمی‌توان پیدا کرد. کشوری با مردمان مهمان‌نواز و بهترین و رویایی‌ترین امکانات اقامتی، رفاهی و تفریحی. در سفرتان با تور فیلیپین به این کشور اگر بعد از گشت و گذارهای روزانه و یا در حین بازدیدها و استراحت‌هایتان به دنبال مکان‌هایی عالی برای وقت صرف کردن هستید همراه ما باشید تا ۱۰ کافی‌شاپ جذاب شهر بوراکای را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. کافی‌شاپ‌هایی که بهترین قهوه‌ها را در کنار بهترین دمنوش‌ها و شیک‌ها برای مشتریانشان سرو می‌کنند.

 


۱- Real coffee and tea cafe


یک کافی‌شاپ جذاب و عالی که بهترین قهوه‎ها و چای‌های فیلیپین را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافی‌شاپی که توسط یک مادر و دختر ایتالیایی آمریکایی راه‌اندازی شده و اداره می‌شود. در سال ۱۹۸۹ میلادی زمانیکه فیلیپین انباشته بود از درختان بامبو، خانم لی به بوراکای پا گذاشت و عاشق آن شد تا بعد از او دخترش به ابنجا بیاید و با هم این کافه را در سال ۱۹۹۶ تاسیس کنند. با رفتن به این کافه می‌توانید روی میزهای چوبی باصفا بنشینید و درحالیکه انواع کتاب‌ها و مجله‌های انگلیسی زبان در اختیارتان قرار دارد بهترین نوشیدنی‌ها را نیز نوش جان کنید. درهای این کافه در تمامی روزهای هفته از ساعت هفت صبح تا هفت شب به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در بوراکای فیلیپین انجام دهید

 

 

Real coffee and tea cafe

 


۲- Cafe del sol


یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که علاقه‌مند هستند بهترین نوشیدنی‌ها را هنگامیکه چشم‌اندازی از ساحل و زیبایی‌هایش در اختیار دارند نوش جان کنند. کافه‌ای واقع شده در ساحل دی مال که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است و بهترین نوشیدنی‌های خنک از جمله آبمیوه‌های درجه یک را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Cafe del sol

 


۳- Little wave


یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که عاشق دسرها و نوشیدنی‌های خنک هستند. کافه‌ای که بهترین بستنی‌ها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید و درهای آن همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است. کافه‌ای بهترین آیس تی‌های فیلیپین در آن سرو می‌شود و برای صرف انواع صبحانه‌ی جذاب نیز می‌توانید به آن تشریف ببرید.

 

بهترین رستوران‌های مانیل پایتخت هزار رنگ فیلیپین

 

 

Little wave

 


۴- Coffee bloom


یک کافه‌ی ساحلی عالی برای آنهایی که می‌خواهند جذاب‌ترین غروب‌های خورشید فیلیپین را تماشا کنند و در همان حال بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها را نیز نوش جان کنند. کافه‌ای که با رفتن به آن می‌توانید انواع ساندویچ‌های گرم و سرد و همچنین اسنک‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Coffee bloom

 


۵- Nagisa


ناگیسا یک کافه‌ی ژاپنی است که درهایش در طول روز چند بار باز و بسته می‌شود. این کافه یک بار صبح‌ها برای سرو صبحانه درهایش را به روی مشتریانش باز می‌کند، یک بار ظهرها برای سرو ناهار و یک بار شب‌ها برای سرو شام . با رفتن به این رستوران می‌توانید بهترین سوشی‌ها را در کنار بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم نوش جان کنید.

 

 

Nagisa

 


۶- Tom N Tom’s coffee


یک کافه‌ی عالی و زنجیره‌ای که ماهیتش به کشور کره جنوبی بازمی‌گردد و در چندین شهر از فیلیپین شعبه دارد. کافه‌ای که بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهای سبک را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۱۰ رستوران برتر بوراکای فیلیپین برای نوش جان کردن بهترین غذاهای فیلیپینی

 

 

Tom N Toms coffee

 


۷- Bo’s boracay


یک کافه‌ی بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند بهترین دسرها و قهوه‌های آمریکایی را نوش جان کنند. همچنین برای کسانیکه هوس برگرهای آمریکایی به دلشان می‌زند در سفر به طبیعت زیبا و بی‌نظیر فیلیپین. با رفتن به این کافه می‌توانید در فضایی به مانند کافه‌های آمریکایی بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Bos boracay

 


۸- Sunny side cafe boracay


یک کافه‌ی بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند بهترین پنکیک‌های فیلیپینی را در کنار بهترین کافه‌ها و دمنوش‌های گیاهی سفارش بدهند و نوش جان کنند. کافه‌ای جذاب که همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. کافه‌ای که برای نوش جان کردن صبحانه‌های جالب توجه نیز می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 

Sunny side cafe

 


۹- Lemoni cafe


در یک فضای آزاد و ساحلی، در ساحلی شنی و تمیز زیر سایه‌بان‌های زیبا، صندلی‌های چیده‌ شده‌اند در ردیف هم و رو در روی هم تا یکی از بهترین کافه‌های ساحلی بوراکای شکل بگیرد. کافه‌ای که بهترین دسرها و نوشیدنی‌ها در کنار غذاهای سبک را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۹ کافی شاپ معروف مانیل؛ شهر کافه‌ها و رستوران‌های فیلیپین

 

 

Lemoni cafe

 


۱۰- Starbucks cafe


یک کافه‌ی آمریکایی عالی که صبح‌ها با طلوع خورشید درهایش به روی مشتریانش باز می‌شود و شب‌ها تا دیرهنگام، تا آخرین ساعاتی که مهتاب در آسمان سوسو می‌زند از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که بهترین نوشیدنی‌ها و برگرها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. ‌

 

 

Starbucks cafe

۳۰ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران