پرطرفدارترین هتل‌های دنیا از نظر گردشگران

اطلاعات مفید
پرطرفدارترین هتل‌های دنیا از نظر گردشگران

انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک مسافرت به حساب می‌آید. زیرا اگر محل اقامت راحتی نداشته باشیم در تمام طول سفر خسته و کلافه خواهیم بود و از سفر خود هیچگونه لذتی نخواهیم برد. به همین دلیل گردشگران همواره به دنبال هتلی هستند که به اندازه‌ منزل خود به آن‌‌ها حس راحتی و امنیت بدهد. به همین دلیل هتل‌های بسیاری علاوه بر امکانات رفاهی، تفریحات جذابی را نیز ارائه می‌دهند. امکانات این هتل‌ها به اندازه‌ای زیاد است که ماندن در هتل را بسیار سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز می‌کند. حال قصد داریم برخی از پرطرفدارترین هتل‌های دنیا را از نظر گردشگران به شما معرفی کنیم.

 

برج العرب دبی (Burj Al Arab)

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌های دنیا برج العرب دبی است. اما این هتل برافراشته به قدری لوکس است که همه‌ شیفتگان آن توانایی اقامت در آن را ندارند و همچون یک افسانه به آن نگاه می‌کنند. معماری این هتل بسیار منحصربه فرد است و به شکل بادبان یک کشتی طراحی شده است. اما نمای داخلی خیره کننده و امکانات بیشمار آن چیزی است که هتل برج العرب را متمایز می‌کند. ارتفاع آن ۳۲۱ متر بوده و استخرهای آن چشم اندازی زیبا با نمای خلیج فارس را ارائه می‌دهد. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار دارد. در این برج ۹ رستوران‌ لاکچری با فضایی حیرت‌انگیز و غذاهایی بسیار لذیذ را دارا است.  همچنین در طول اقامت در این هتل اگر به دنبال تجملات بیشتر هستید، می‌توانید تقاضای هلیکوپتر خصوصی و یا رولز رویس برای حمل و نقل در شهر را داشته باشید. سفر با تور دبی و اقامت در این هتل بینظیر یکی از بهترین تجربه‌های زندگی شما خواهد بود.

 

هتل دبلیو تایوان (W Taipei)

هتل دبلیو تایوان یکی از رویایی‌ترین هتل‌های دنیا است. معماری این هتل بسیار تماشایی و چشم نواز بوده و همه‌ ۴٠۵ اتاق و ۳۱ طبقه‌ این هتل لوکس دارای امکاناتی باور نکردنی است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اسکی روی یخ، فیتنس و ... اشاره کرد. اقامت در این مکان شگفت‌انگیز می‌تواند جذاب‌ترین بخش سفر شما به تایوان باشد.

 

مقاصد محبوب بازیگران بالیوودی کجاست؟

 

هتل تریدر مالزی (Traders Hotel)

اگر مسافر تور کوالالامپور هتل تریدر در پایتخت مالزی و در شهر کوالالامپور به زیباترین شکل ممکن خودنمایی می‌کند. طراحی بی‌نقص و درخشانی که با هنر معماری مدرن آمیخته شده است، چشم‌اندازی دلربا و غیرقابل مقایسه با دیگر نقاط دنیا را ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل شیک و لاکچری بوده که تمامی امکاناتی که تصورش را می‌کنید در این اتاق‌ها می‌توانید بیابید. از دیگر جذابیت‌های این هتل رستوران و کافی‌شاپ آن است که لذیذترین غذاهای دنیا را در مکانی دنج و منحصر به فرد سرو می‌کنند.

 

هتل جک کمپ آفریقای جنوبی (Jack's Camp hotel)

حال در معرفی پرطرفدارترین هتل‌های دنیا نوبت به یک اردوگاه افسانه‌ای در آفریقای جنوبی می‌رسد که در دهه‌ی ۱۹۶٠ در بوتسوا تاسیس شد. طراحی آن بسیار متفاوت است و فضای آن به اندازه‌ای خیره کننده و دلنشین است که دل کندن از آن برایتان دشوار خواهد بود. چادرهای عربی، قالیچه‌های نفیس ایرانی، تزئینات گران‌بها با زیباترین عتیقه‌های دنیا در طبیعتی وحشی به شکلی باورنکردنی خودنمایی می‌کنند. این تنها یک خیمه‌ی معمولی نیست بلکه یک مکان رویایی و لوکس است که در آن امکاناتی همچون موزه، کافی‌شاپ، کتابخانه، اتاق گیم و ... وجود دارد.

 

دولچه کامپریل لیبستون (Dolce CampoReal)

از جذاب‌ترین نقاط گردشگری دنیا می‌توان به پایتخت پرتغال یعنی شهر لیبستون اشاره کرد که هتل‌های بسیار معروفی در آن وجود دارند. در صدر این هتل‌ها هتل دولچه کامپرویل قرار دارد که به زیباترین شکل ممکن ساخته شده است. بالکن‌های این هتل مشرف به رستوران‌ها و زمین گلف است که تصویری به یادماندنی را به تصویر می‌کشد. گردشگران می‌توانند با اقامت در این هتل مجلل یکی از زیباترین خاطرات خود را رقم بزنند.

 

معرفی زیباترین بندرگاه‌های دنیا

 

هتل مندریان لندن (Mondrian Hotel)

لندن یکی از گران‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای دنیا است. به طوری که سالانه گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. بنابراین یکی از پرطرفدارترین هتل‌های دنیا در آن قرار دارد. هتل مدرین با ارائه فضایی کلاسیک و بسیار هنری توانسته توجه هر توریستی را به خود جلب کند. چشم‌انداز این هتل به دلیل مجاورت با رودخانه‌ تایمز بسیار تماشایی  و دلربا است. این هتل تمامی نیازهای شما را پیش بینی کرده و امکانات شگفت‌انگیزی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. طراحی و دیزاین این هتل بینهایت هنری و تحسین برانگیز است که شما را غرق در شگفتی خواهد کرد.

 

هتل ماریانا بی سندز سنگاپور (Marina Bay Sands Hotel Singapore)

این هتل پنج ستاره برجی واقع در مجاورت خلیج است که امروز به نمادی از زیبایی‌های شهر سنگاپور تبدیل شده است. از ویژگی‌های فوق‌العاده هتل می‌توان به استخر وسیعی که سه ساختمان هتل را بهم وصل می‌کند و چشم انداز خیره‌کننده‌ای از خلیج ماریانا دارد اشاره کرد. هتل مارینا بی سندز از لوکس‌ترین محبوب‌ترین هتل‌های جهان است. آنچه این هتل را محبوب‌تر کرده هزینه اقامت در آن است. چرا که هزینه اقامت در این هتل نسبت به امکانات بی‌نظیر آن بسیار معقول و مقرون به صرفه است.

 

بهترین نقاط دنیا برای سفر در ژانویه ۲۰۲۱

۰۲ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران