مقاصد محبوب بازیگران بالیوودی کجاست؟

اطلاعات مفید
مقاصد محبوب بازیگران بالیوودی کجاست؟

برای خیلی از جمعیت جهان، ستاره‌های بالیوودی به اندازه‌ی بازیگران و خوانندگان هالیوودی معروف هستند. این هنرمندان سینمای هند با توجه به استقبال گسترده از فیلم‌هایشان، جزو پولدارترین هنرمندان جهان نیز محسوب شده و همیشه سرهایشان در تیررس مجلات زرد است. اما آن‌ها بیشتر به کجا سفر می‌کنند و کدام نقاط دنیا را برای تعطیلات انتخاب خواهند کرد؟ در جواب این سوال ما به سراغ چند مورد از معروف‌ترین ستارگان بالیوود رفته‌ایم تا ببینیم آن‌ها تعطیلاتشان را در کدام مقاصد گردشگری بوده‌اند.

 

پرینیتی چوپرا، مالدیو

مالدیو تنها مقصدی برای سفرهای ستارگان هالیوودی نیست، بلکه Parineeti Chopra و خیلی دیگر از بازیگران سینمای هند نیز تعطیلات خود را در جزایر خصوصی این کشور سر می‌کنند. مثل بازیگر بسیار معروف زن هندی Parineeti Chopra‌ که مالدیو را خانه‌ی دوم خود می‌داند و هر زمان است سال که بتواند، به آن‌جا سفر می‌کند. او البته به مقاصد معروف مالدیو نرفته و عموما در جزایر خصوصی اقامت دارد و برای تفریح نیز به سراغ غواصی، گردش‌های دریایی و استراحت در آرامش ویلاها و گوش دادن به صدای امواج می‌رود. امروزه تور مالدیو یکی از تورهای لاکچری و خاص در میان توریست‌ها است.

شاهرخ خان، دبی

"پادشاه بالیوود" بیشتر مدت تعطیلا خود را در دبی می‌گذراند. پس اگر فکر می‌کنید، فقط شما عاشق تور دبی هستید، سخت در اشتباهید! شاهرخ خان بیشتر زمان خود در دبی را به سراغ کلاب‌های لاکچری می‌رود، در بهترین و گران‌ترین هتل‌های دبی اقامت داشته و به شدت به انجام تفریحات آبی علاقه دارد. البته بیشترین علاقه شاهرخ خان در دبی به Global Village بر می‌گردد و جدا از این که از او برای شرکت در جشن‌ها آن‌جا دعوت می‌شود، خود نیز بارها از آن محل تعریف کرده است. همچنین با وجود تم پارک بالیوود در دبی، او را چند باری در این محل نیز دیده‌اند.

 

گران‌ترین هتل‌های دنیا در سال ۲۰۲۰

بیپاشا باسو، گوا

این بازیگر زن بالیوودی، اگر چه اهل سفرهای خارجی هست، اما سفر به گوا را به خیلی دیگر از مقاصد گردشگری دیگر ترجیح می‌دهد. او بارها و بارها از علاقه‌اش به این شهر ساحلی گفته و از تاریخ و همچنین حال و هوای جذاب و جشن‌های گاه و بی‌گاهش تعریف کرده است. تور گوا برای آن‌هایی که به مقاصد ساحلی، جشن‌های بزرگ ساحلی، تفریحات آبی و غواصی علاقه دارند، یکی از بهترین انتخاب‌ها هست و با توجه به حضور چنین ستاره‌هایی در آن‌جا، می‌توانید مطمئن باشید، چندین و چند هتل لاکچری و بسیار جذاب نیز در گوا پیدا خواهید کرد.

نرگس فخری، تایلند

هیچ کس نیست که عاشق تور تایلند نباشد و خیلی از هنرمندان بزرگ دنیا، تعطیلات خود را در این کشور زیبا سر می‌کنند. نرگس فخری یکی از بازیگران معروف زن این کشور را نه به خاطر بودن در بانکوک، بلکه به خاطر جزایر زیبا، سواحل شنی، محل‌های آرامش بخش و جنگل‌های بارانی‌اش دوست دارد. به همین دلیل است که عموما او را می‌توانید در جزایر خصوصی تایلند یا اقامتگا‌ه‌های لاکچری ساحلی می‌توایند ببینید.

آلیا بات، نیویورک

بر خلاف خیلی از بازیگران و خوانندگان جوان، آلیا بات بیشتر از این که به شهرهای ساحلی و آرامش بخش علاقه داشته باشد، عاشق شهرهای شلوغ است و البته سفر به نیویورک را به هر جای دیگری ترجیح می‌دهد. او در شبکه‌های اجتماعی خود، نه تنها از نقاط معروف نیویورک، بلکه از خیابان‌های کم‌تر معروف و محله‌های پایین‌دست نیز عکس‌های زیادی منشتر کرده است که نشان از علاقه او به این شهر و البته عکاسی در محیط‌های شهری می‌دهد. نیویورک البته برای آن‌هایی که اهل خرید هستند نیز همچون یک بهشت بزرگ است و آلیا بات نیز یکی از همان دسته افراد است که زمان زیادی را در مراکز خرید این شهر سر می‌کند.

 

برترین هتل‌های جذاب قایقی در سراسر دنیا

رانویر سینگ، سوییس

این بازیگر جوان هندی بارها و بارها به کشور سوییس سفر کرده و عکس‌های خود در این سفر را با بیش از ۳۰ میلیون دنبال کننده‌اش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. او نقاط کوهستانی این کشور را بیش از هر جای دیگری دوست دارد و به همین دلیل در فصول مختلف از آن جا بازدید کرده و همان قدر که تابستان‌های گرم و سرسبز در سوییس بوده است، برای روزهای سرد سال و اسکی کردن نیز به این کشور سفر کرده است.

پریانکا چوپرا، توسکانی

پریانکا چوپرا کار خود را در هند آغاز و به موفقیت‌های بزرگی در بالیوود دست پیدا کرد و در نهایت این موفقیت‌ها باعث شد حالا به عنوان یک بازیگر معروف در دنیای هالیوود نیز شناخته شود و پروژه‌های مهمی را کار کند. او که حالا با یکی از برادران جوناس ازدواج کرده، توسکانی را محبوب‌ترین مقصد گردشگری خود می‌داند. او هم برای گشت و گذار، هم برای بازدید از آثار هنری و هم برای دور بودن خود و خانواده‌اش از شلوغی‌های دنیای سینما، به این گوشه از دنیا پناه می‌برد.

 

محبوب‌ترین هتل‌های آسیا برای کودکان

۳۱ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران