بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی

اطلاعات مفید
بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی

بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی، همیشه غافلگیری‌های باورنکردنی را در آستین دارند: از طعم‌های بی نظیر برای غذاها و دسرهای جشن گرفته تا سنتهای دلربا و آب و هوای خوب، از کلیسایی معتبر در دامنه تپه های ایتالیا گرفته تا پابرهنه دویدن و رقصیدن روی شن‌ها در یک عروسی ساحلی، جذابیتهایی هستند که میتوانید تمامشان را با عزیزانتان در مهمترین روز زندگیتان به اشتراک بگذارید.

 

ریزورت صحرای المها در دبی

یکی از منحصر به فردترین استراحتگاه‌های دبی، ریزورت صحرای Al Maha است که البته یکی از بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی در فضای باز نیز به شمار می‌آید. صحنه خاص تپه‌های شنی در پس زمینه و ازدواج در دل بیابان، یک تجربه سورئال را رقم می‌زنند.

لوکیشن‌های خیره کننده برای عکاسی، فعالیت‌های بیابانی و خدمات سخاوتمندانه این ریزورت در برگزاری مراسم را نیز  می‌توانید به این جذابیت ها اضافه کنید و رویاهای خود را در مورد بزرگ‌ترین روز زندگی‌تان در سفر با تور دبی محقق کنید. همچنین، از آنجایی که ریزورت بخشی از منطقه حفاظت شده صحرای دبی است، می‌توانید از یک مراسم عروسی خصوصی و صمیمی در اینجا برخوردار شوید.

عکس: christopheweddingphoto.com

 

باغ گیاه شناسی تفلیس گرجستان

از بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی، می‌توان به باغ گیاه شناسی تفلیس نیز اشاره کرد که از فضایی بسیار بزرگ برخوردار است. هنگامی که از برگزاری مراسم در فضای باز این باغ یاد می‌کنیم، منظورمان اسکله کوچکی با پوشش چوبی در نزدیکی ورودی است که چشم اندازی عالی به کوه‌ها و بخش تاریخی تفلیس و ویرانه‌های قلعه باستانی ناریکالا دارد.

این محدوده، تنها جایی است که مجاز به نصب طاق عروسی هستید. اما در صورتی که مراسم فاقد هرگونه دکور (طاق) باشد، می‌توان آنرا در هر نقطه از محوطه باغ و بدون هزینه اضافی برای اجاره دکور انجام داد. در این میان، ایده یک مراسم صمیمی در مقابل آبشار در قلب باغ گیاه شناسی یا زیر درخت کریسمس بزرگ روی چمن‌های سرسبز عالی به نظر می‌رسد. در ضمن با توجه به اینکه باغ گیاه شناسی در زمستان از سرسبزی و طراوت کمتری برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم از آوریل تا اکتبر را برای برگزاری مراسم عروسی‌تان در سفر با تور گرجستان در این باغ درنظر داشته باشید.

عکس: weddingeorgia.com

 

هتل مارمارا در بدروم ترکیه

حقیقت این است که ترکیه، بهترین کشور برای برگزاری مراسم عروسی بوده و جای جای این خطه، سرشار از فضاهایی خاطره انگیز و قابل توجه برای چنین جشن‌هایی است. در این میان بدروم، بهترین مکان برای میزبانی عروسی‌های مجلل در مرکز دریای اژه است.

جذابیت این شهر از آنجا ناشی می‌شود که با پس زمینه‌ای از فیروزه‌ای رنگ از اژه، جنگل‌های سرسبز و گسترده کاج و اسکله تفریحی محبوبش، فضایی جذاب را برای جشن و عکاسی رقم می‌زند. اما شاید بتوان گفت هیچ چیز بهتر از عروسی در یک هتل پنج ستاره زیبا در این منطقه نیست و در این میان، هتل Marmara در سفر با تور ترکیه پیشنهاد می‌شود.

این هتل با شامی مهتابی و تهیه شده توسط سرآشپزهای برنده جوایز، در تراسی مشرف به شهر از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه این اقامتگاه با برخورداری از اتاق‌هایی مناسب برای هر سلیقه و امکاناتی نظیر  ماساژ و سایر درمان‌های اسپا، می‌تواند عروسی را برای شما و مهمانانتان به یک تعطیلات به یادماندنی بدل کند.

 

بزرگ ترین نمایش های فشن و لباس در جهان

عکس: themarmarahotels.com

 

ساحل آمالفی در ایتالیا

ساحل Amalfi، به ‌خاطر خط ساحلی ناهموارش که مشتمل بر سواحل کوچک و دهکده‌های ماهیگیری ایتالیایی با رنگ‌های پاستلی معروف است، از بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی به شمار می‌آید. البته بهترین مکان‌ها در این محدوده، جاهایی هستند که کمی دور از رادارند: یعنی فضاهایی که وب ‌سایت ندارند و مکان‌های تاریخی متعلق به دولت هستند و یا جزایر خصوصی محسوب می‌شوند که فقط با توصیه قابل رزرو شدن هستند.

برای دسترسی به این نوع از املاک جهت برگزاری جشن عروسی، باید با یک برنامه ریز محلی که منطقه را می‌شناسد صحبت کنید. در ضمن هر چند باغ‌های سرسبز، رستوران و ویلاهای پرطرفداری برای برگزاری جشن در این خط ساحلی وجود دارند. اما توصیه می‌کنیم برای برخورداری از تجربه عروسی کلاسیک آمالفی، یک قایق بادبانی قدیمی ایتالیایی را انتخاب کنید. و هر زمان که خودتان یا مهمانانتان خواستید در ساحل بگردید و در عین حال، از لوکیشن‌های غنی و بی نظیر برای عکاسی برخوردار شوید.

عکس: weddingsabroadguide.com

 

جزیره اینترکانتیننتال هیمن در کوئینزلند استرالیا

این خلوتگاه که در قلب صخره‌های مرجانی بزرگ واقع شده است، امکانی جذاب برای یک فرار صمیمی یا حتی برگزاری رویدادی در مقیاس بزرگ با حداکثر ۳۰۰ مهمان به شمار می‌آید. اینجا بعنوان بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی شهرت دارد و ساحل هلالی شکل Hayman ، با چشم‌اندازی از جزایر معروف ویتساندی در پس‌زمینه، طبیعتی باشکوه را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.

می‌توانید در زیر سایه ارکیده‌ها و آنتوریوم‌ها و درختان نارگیل روی ماسه‌های پودری، عهد و پیمان زناشویی ببندید. و از مهمانانتان در یکی از انبوه غذاکده‌های این محدوده پذیرایی کنید و در نهایت، در زیر ستاره‌های چشمک زن و نخل‌های استوایی، به رقصیدن و پایکوبی بپردازید.  

 

بیمه مسافرتی چیست و چه ضرورتی دارد؟

عکس: haymanisland.intercontinental.com

 

جزیره سانتورینی، یونان

در ادامه سفر مجازی به بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی، به جزیره Santorini یونان می‌رسیم. این شگفتی‌های طبیعی، علاقمندان بسیاری را از سراسر جهان برای برگزاری این جشن و گذراندن ماه عسل به سوی خود جذب می‌کند.

چشم اندازهایی خیره کننده از دهکده‌های سفیدپوش در اطراف دهانه آتشفشانی، غروب‌هایی که آسمان را شعله‌‌ور می‌کنند، غنای تاریخی و ویرانه‌های باستانی که شگفتی‌های طبیعی را با مصنوعات انسانی پیوند می‌زنند، از جذابیت‌های بصری در این محدوده به شمار می‌آیند و حال و هوای عاشقانه‌ای را به ارمغان می‌آورند.

و وقتی نوبت به برگزاری جشن عروسی می‌رسد، زوج‌های عاشق می‌توانند از میان مکان‌های آرامی که در انتهای مسیرهای خاکی پنهان شده‌اند، ویلاهای کنار صخره که به دریای اژه دید دارند و هتل‌های پوشیده از گل‌های فوشیا که در تمام طول سال شکوفا می‌شوند، هر کدام را خواستند انتخاب کنند. افسانه‌های باستانی همچنین، حکایت از این دارند که قوی‌ترین و شادترین ازدواج‌ها در سانتورینی انجام می‌شوند.  با اینحال بهترین زمان برای سفر به این منطقه و برگزاری جشن عروسی، ماه‌های آوریل تا مه و سپتامبر تا نوامبر است.

عکس: santorinigem.com

 

ارتفاعات اسکاتلند 

ارتفاعات اسکاتلند، منطقه‌ای بسیار وحشی و رام نشده و در عین حال بسیار رمانتیک و مورد علاقه خانواده سلطنتی است. این محدوده با بخش‌های به ظاهر بی کران از جنگل، بالای صخره‌های مواج و رودخانه‌های پرپیچ و خم واقع شده و خاص‌ترین رویاهای عروسی را برآورده می‌کند.

سالن‌های رقص تاریخی در قلب قلعه‌های باشکوه و صخره‌های بادگیر، هتل‌های مجلل و فضای ساحلی کنار رودخانه‌ها و جنگل‌های انبوه در ارتفاعات اسکاتلند، بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی را رقم می‌زنند. توصیه می‌کنیم ماه‌های ژوئن تا آگوست را، برای سفر به این خطه و برگزاری جشن روز بزرگ زندگی‌تان را انتخاب کنید.

 

جذاب ترین گالری های هنر دیجیتال در جهان

عکس: davidgrantsimpson.com

 

کیپ واینلندز در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی، کسانی را که به دنبال بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی در آن سوی دریاها هستند و برند منحصر به فرد مهمان نوازی را جستجو می‌کنند، همواره به سوی خود دعوت می‌نماید. از چراغ‌های درخشان اسکله V&A در مقابل نمای چشمگیر کوه تیبل در کیپ تاون گرفته تا مرکز استان ژوهانسبورگ، در این رابطه جاذبه‌های فراوانی را در چنته دارند.

با اینحال تاکستان‌های سرسبز و مناظر پانورامای کوهستانی وسیع Cape Winelands، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. این محدوده تنها یک ساعت رانندگی از کیپ تاون فاصله دارد و هر منطقه‌اش، مخاطبان را به حس منحصر به فردی از میراث غنی منطقه مهمان می‌کند. برای مثال، زورگولیت، ظرافت روستایی لوکسی را ارائه می‌دهد. در حالی که Beau Constantia، زیباترین بوم از مناظر طبیعی از جمله چمن‌ها، کوه‌ها و ساختمان‌های مختلف در زمین‌های کشاورزی را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد. اما در هر صورت، بهترین زمان برای سفر به این منطقه و برگزاری مراسم عروسی، ماه‌های نوامبر تا مارس هستند.

عکس: saweddings.co.za

 

املاک لا فورتالزا در مایورکا اسپانیا

یکی از منحصر به فردترین مکان‌ها در سراسر اسپانیا، La Fortaleza است که به دلیل ترکیبی از زیبایی طبیعی و معماری باشکوه تاریخی، مورد توجه قرار گرفته است. این املاک بزرگ، شامل یک عمارت و ویلاهای مهمان است که در قرن هفدهم بعنوان یک قلعه نظامی ساخته شد. در حال حاضر این محدوده، از بهترین مقاصد دنیا برای برگزاری مراسم عروسی به شمار می‌آید.

جالب است بدانید اینجا، لوکیشن برخی از فیلم‌های مطرح از جمله "شیر زن" بوده است. این املاک، بیش از ۲۵۰۰۰ فوت مربع باغ بی‌نظیر را شامل می‌شوند که در آن می‌توانید یک جشن خاطره انگیز در فضای باز را برگزار کنید. همچنین، مجموعه‌ای از طاق‌های اصیل و مناظر خیره‌کننده اقیانوس نیز به جذابیت این جشن می‌افزایند.  

 

ارزان ترین مقاصد توریستی در آسیا

عکس: grahamwarrellow.com

 

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

نظرات کاربران