هتل‌هایی برای اقامت در طرقبه مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
هتل‌هایی برای اقامت در طرقبه مشهد

تمام آن‌هایی که به تور مشهد رفته‌اند، می‌دانند که یکی از بهترین جاهای این شهر برای تفریح و خوشگذرانی، طرقبه و شاندیز خواهد بود. این منطقه ییلاقی بسیار زیبا حدودا ۱۸ کیلومتر از شهر فاصله دارد و تقریبا از هر جای مشهد که بخواهید می‌توانید خود را با ماشین به آن‌جا برسانید.

اما چرا مردم طرقبه و شاندیز را برای گشت و گذار انتخاب می‌کنند؟ اولین دلیل وجود طبیعتی زیباست که در اطراف مشهد بهترین است. منطقه‌ای مملو از چشمه‌ها و کوه‌ها و رودخانه‌ها و همچنین روستاهای زیبای کوچک و بزرگ که هر کدامش جذابیتی متفاوت دارند. همچنین تفریح‌گاه‌های زیادی نیز در این منطقه در نظر گرفته شده که برای ساعتی تفریح، ایده‌آل هستند.

اگر چه خیلی از گردشگران دوست دارند در سفر به مشهد در جوار حرم امام رضا (ع) سکونت داشته باشند، اما اگر می‌خواهید اقامتگاه خود را در دل طبیعت انتخاب کنید، این هتل‌های طرقبه می‌توانند انتخابی مناسب برای شما باشند.

 

هتل بزرگ پارک حیات

بهترین انتخاب‌ شما در طرقبه مشهد، بدون هیچ شکی هتل بزرگ و ۵ ستاره پارک حیات خواهد بود که یکی از بهترین هتل‌های مشهد نیز محسوب می‌شود. این هتل بزرگ و مدرن دارای یک فضای سبز دیدنی بوده و شما می‌توانید از پنجره‌ی اتاق‌هایش، فصایی دیدنی را مشاهده کرده و از آب و هوای بسیار خوب طرقبه در یک محیط ایده‌آل لذت ببرید.

اتاق‌های بزرگ و متنوعی برای هتل پارک حیات در نظر گرفته شده که از اتاق‌‌های تک معمولی تا اتاق‌های VIP، آپارتمان‌های مختلف و اتاق عروس را شامل می‌شود. تمامی اتاق‌های طراحی زیبا و شکیلی داشته و امکانات خیلی خوبی برایشان مهیا شده است. همچین شما می‌توانید سه رستوران فوق‌العاده عالی در هتل بزرگ پارک حیات ببینید که شامل رستوران فرنگی، رستوران VIP فیروزه و رستوران الماس می‌شود و هر سه با ظاهری کلاسیک، غذاهای متنوعی را به روی میز می‌برند.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد

در قسمت دیگری از هتل مرکز اسپا و سلامتی هتل جا خوش کرده که شامل اسپا، حمام ترکی، جکوزی، استخر، سونا بخار و همچنین سالن ورزش می‌شود. در نهایت خود مجموعه پارک حیات تورهای گردشی نیز تدارک دیده که هم شامل تورهای بازدید از مشهد و هم طبیعت گردی می‌شود که با شرکت در آن‌ها، می‌‌توانید به راحتی از زیبایی‌های مشهد و طرقبه دیدن کنید. اما اگر خودتان می‌خواهید از مناطق دیدنی طرقبه دیدن کنید، در نظر داشته باشید که موقعیت مکانی این هتل به شکلی است که به راحتی به جاهایی همچون بند گلستان، ییلاقات و مراکز خرید طرقبه دسترسی خواهید داشت.

آدرس: انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، جنب پمپ بنزین گلستان

 

هتل سحاب

این هتل یک انتخاب ارزان ‌قیمت برای آن‌هایی‌ست که می‌خواهند در طرقبه اقامت داشته باشند. این هتل دارای ۵۱ سوییت است که در دو دسته دو خوابه و تک خوابه دسته بندی می‌شوند. هتل سحاب یک اقامتگاه قدیمی در طرقبه محسوب می‌شود، اما سوییت‌های آن نوسازی شده و شمایل شیک و خوبی دارند.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد

نکات مثبت زیادی در مورد هتل وجود دارد که در اول باید به فضای سبز و دلنشین محوطه خود هتل و همچنین جایی که در آن قرار گرفته اشاره کرد. همچنین یک رستوران سنتی و سفره‌خانه نیز در این مجموعه وجود دارد تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از نکات منفی در مورد هتل سحاب نیز، نبودن آسانسور است و کسانی که سوییت‌های خود را در طبقه دوم رزرو می‌کنند، باید از پله استفاده کنند.

آدرس: جاده طرقبه – مقابل پمپ بنزین – جاده امام زادگان یاسر و ناصر – ورودی یک هتل سحاب

 

متل بام طرقبه

اما آخرین گزینه‌ی ما برای شما یک متل بسیار محبوب در این منطقه واقع شده و از جمله جاهایی است که مسافران برای بودن در بام طرقبه به آن‌جا مراجعه می‌کنند. این مجموعه در سال ۱۳۸۶ کار خود را شروع کرد، اما در سال ۱۳۹۷ یک بازسازی اساسی ایجاد کرد و حالا شما می‌توانید بین اتاق‌های دو تخته تا پنج تخته و سوییت‌های یک یا دو خوابه انتخاب کنید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد

یکی از چیزهایی که متل بام طرقبه به آن معروف است، رستوران بسیار عالی و شیشلیک‌های خوشمزه‌اش است که خیلی‌هایی که حتی در این مکان اقامت ندارند نیز برای خوردنش به این بخش از مشهد می‌آیند. متل بام طرقبه فضایی گرم و دوست داشتنی دارد و به حتم از بودن در آن لذت خواهید برد.

آدرس: طرقبه - طرقدر - طرقدر 1۶ - بعد از ستاد رفاهی دارای

۰۹ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران