معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد

اگر هوای مشهد کرده‌اید اما از ترس هزینه‌های بالای اقامتی جرات سفر ندارید، در این مقاله همراه ما باشید. چرا که این بار به معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد پرداخته‌ایم. همان طور که می‌دانید هتل‌ ۳ ستاره خوب هم از نظر قیمت و هم از نظر امکانات رفاهی و خدمات می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت مسافران در طول سفر باشد. پس فکر هزینه‌های مربوط به اقامت را از سر خود دور کرده و تور مشهد با قیمت مناسب را از آژانس مقتدرسیر رزرو کنید.

 

هتل خانه سبز مشهد

اکنون چندین سال است که نام هتل خانه سبز مشهد در بین بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد می‌درخشد. تاریخ ساخت این هتل به سال ۱۳۸۲ برمی‌گردد. اما در سال ۱۳۹۲ یک بازسازی و مرمت کلی در آن انجام گرفت و هتل بافتی نو و مدرن‌تر پیدا کرد. تنوع اتاق‌های این هتل بالا بوده و پرداخت هزینه‌ای مناسب تجربه اقامتی دنج و آرام را در شهر شلوغ مشهد خواهید داشت. پرسنل هتل خانه سبز بسیار خوش برخورد و مهمان نواز بوده و نهایت سعی خود را می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند. فاصله هتل از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود ۲ کیلومتر است. همچنین فاصله تا سایر جاذبه‌های گردشگری مشهد نظیر برج تجاری آلتون، بازار جنت، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار و پارک باغ ملی کمتر از ۲ کیلومتر است.

هتل میامی مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد هتل میامی نام دارد. این هتل در سال ۱۳۹۲ در خیابان امام رضا افتتاح شده و یکی از هتل‌ها جدید مشهد به حساب می‌آید. هتل میامی با داشتن دکور و طراحی مدرن موفق شده عنوان لوکس‌ترین هتل ۳ ستاره مشهد را نیز از آن خود کند. در نتیجه مسافرانی که به دنبال کیفیت بالا و هزینه‌ پایین هستند این هتل را در الویت اول خود برای اقامت در نظر می‌گیرند. فاصله هتل میامی از حرم امام رضا (ع) در حدود ۲.۵ کیلومتر است.

 

معرفی هتل‌های هما ۱ و ۲ در مشهد

هتل اطلس مشهد

اگر در بین بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد به دنبال اقامتگاهی در نزدیکی‌های حرم امام رضا (ع) هستید هتل اطلس مشهد را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. این هتل یکی از اقامتگاه‌های قدیمی مشهد محسوب می‌شود. خوشبختانه در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده و امروزه با اتاق‌هایی مدرن و نو در اختیار مسافران قرار گرفته است. مسافران با اقامت در این هتل به اکثر مکان‌های توریستی مشهد دسترسی خواهند داشت. به طوری که فاصله آن از بازار رضا مشهد، مسجد گوهرشاد و موزه مردم‌ شناسی فقط چند صد متر است.

هتل آدینا مشهد

اگر ترجیح شما یک هتل ۳ ستاره تازه ساخت و شیک در نزدیکی‌های حرم امام رضا (ع) است، هتل آدینا بهترین پیشنهاد ما می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده و فقط ۲ سال قدمت دارد. در نتیجه می‌توانید از امکانات و خدمات به روز و شیک در این هتل نهایت استفاده را بکنید. از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل که باعث جلب رضایت مشتریان شده می‌توان به ارائه آب رایگان، لوازم بهداشتی، روم سرویس، صبحانه و اینترنت در اتاق اشاره کرد. علاوه بر آن با رانندگی چند دقیقه‌ای می‌توانید به آرامگاه فردوسی مشهد، نمایشگاه بین‌المللی مشهد، پارک ملت مشهد، سرزمین موج‌های آبی و منطقه ییلاقی طرقبه دسترسی پیدا کنید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره مدینه‌الرضا در مشهد

هتل صادقیه مشهد

آخرین موردی که در لیست بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد قرار دارد هتل صادقیه است. این هتل در سال ۱۳۸۵ در خیابان اندرزگوی مشهد با فاصله‌ای کمتر از ۱ کیلومتر از حرم امام رضا (ع) تاسیس شده است. البته بعدها در سال ۱۳۹۵ به کلی بازسازی شده و امروزه با پرسنلی حرفه‌ای و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان هشتمین اختر تابناک امامت است. مهم‌ترین امکانات هتل صادقیه مشهد عبارتند از: سرو صبحانه، وجود چای‌ساز در اتاق‌ها، مینی بار با هزینه، اینترنت در اتاق‌ها و سیستم گرمایش و سرمایش عالی. علاوه بر آن مسافران این هتل با پیمودن مسافتی کمتر از ۱ کیلومتر می‌توانند به چند مورد از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مشهد دسترسی پیدا کنند. نزدیک‌ترین این مکان‌ها به هتل برای گردش بازار رضا، مسجد گوهرشاد، پارک باغ ملی، موزه مردم‌ شناسی و خانه ملک است.

 

۶ هتل آپارتمان با کیفیت مشهد

 

در بالا با چند مورد از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد برای تجربه اقامتی با کیفیت و به صرفه آشنا شدید. با این حال اگر هنوز هم تصمیم خود را در ارتباط با انتخاب هتل نگرفته‌اید می‌توانید با آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. مشاوران ما شما را برای یک تصمیم‌گیری خوب و مناسب راهنمایی خواهند کرد.

۱۸ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران