معرفی هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد

سفر به مشهد هر چقدر هم که به نیت زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) باشد، باز هم جنبه‌های مختلفی را در می‌گیرد. خرید رفتن، تهیه سوغاتی‌های مشهد، بازدید از موزه‌ها، باغ وحش و پارک‌های تفریحی همگی جزوی از برنامه تور مشهد هستند. اما یکی از مهم‌ترین نکات در سفر محل اقامت است. وقتی خسته برمی‌گردید شب را کجا می‌مانید؟ میزان رفاه و آرامش شما بر کیفیت سفرتان تاثیر مستقیم می‌گذارد. یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌هایی که می‌توانید در آن بمانید هتل قصر طلایی مشهد در نزدیکی حرم امام رضا است.

 

معرفی هتل 5 ستاره قصر طلایی

این هتل که در سال 1389 افتتاح شده یکی از هتل‌های مجلل خاورمیانه محسوب می‌شود. این هتل مجلل که نام آن کاملا برازنده‌اش است مشرف به حرم امام رضا بوده و به اغلب نقاط اصلی شهر دسترسی راحتی دارد. هتل قصر طلایی بزرگ‌ترین لابی در بین هتل‌ها را دارد و نوای پیانو به آن آرامش و طراوت خاصی می‌بخشد. از همین لابی می‌توان در نظر گرفت اتاق‌ها تا چه اندازه راحت و شیک هستند. اتاق‌ها به انواع مختلفی مثل پرنسس رویال، آپارتمان رویال، لاکچری، پانوراما، لاکچری کانکت، امپریال سوییت، سنیور سوییت، دبل آتریوم، لاکچری و پانوراما و ... تقسیم شده‌اند، که در آن‌ها جزئیات متفاوت است اما همگی آن‌ها در رفاه و آسایشی که به مهمانان ارائه می‌دهند وحدت دارند. این هتل در 20 طبقه گسترده شده و 358 اتاق و سوییت را در دسترس قرار می‌دهد.

 

۶ هتل آپارتمان با کیفیت مشهد

اتاق‌ها

اتاق‌ها دارای طراحی داخلی شیک و مجللی هستند. در آن‌ها از رنگ‌های شاهانه شیری، طلایی و کرم زیاد استفاده شده که حس بودن در کاخ‌های داستانی را بیشتر در وجودتان زنده می‌کنند. برخی از اتاق‌ها دارای تراس هستند که نمایی زیبا را ارئه می‌دهند. این اتاق‌ها در ابعاد و ویژگی‌های مختلفی در دسترس قرار دارند اما همه آن‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، اینترنت، تخت خواب راحت و بزرگ، سیستم تهویه هوا و همچنین سرویس بهداشتی و حمام مجلل و شیک هستند.

رستوران‌ها و کافه‌ها

در این هتل چند رستوران و همچنین کافه در دسترس قرار گرفته که به راستی انتخاب بین غذاها و سبک منوها را برای شما به حد زیادی دشوار می‌کنند. برای این که بهتر با رستوران‌ها آشنا شوید، به طور کلی اشاره می‌کنیم که صبح را در رستوران ضیافت شروع کرده و از صبحانه‌ای مجلل به سبک اردوخوری لذت ببرید، در رستوران پنج قاره زوشا می‌توانید انواع غذاهای 5 قاره را با المان‌ها و سلیقه مدرن و امروزی در فضایی کاملا جدید و مد نوش جان کنید. رستوران سنتی ترمه جایی است که می‌توانید در فضای تلفیقی و سنتی آن از خوردن غذاهای اصیل ایرانی لذت ببرید. اگر اهل تجمل‌گرایی هستید این رستوران مال شماست، رستوران ترنم به عنوان مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین رستوران هتل با غذاهای ایرانی از مهمانان ایرانی و غیر ایرانی پذیرایی می‌کند. رستوران تابستانی بارگاه جایی است که می‌توانید با نمای حرم از خوردن غذاها لذت ببرید. رستوران VIP پرستیژ تنها با رزرو قبلی و امکان دسترسی به فضای خصوصی و عمومی درد دسترس قرار داده شده است.

کافه‌ها نیز به کافه فرانسیسکو، لانج، آتروم مینوتا، کافه مجموعه تفریحی و کافه لابی تقسیم می‌شود که در آن‌ها می‌توان از طیفی از خوراکی‌ها و دسرهای خوشمزه لذت برد.

 

اقامتی به یادماندنی در هتل درویش مشهد

شرایط اقامت در اتاق‌ها

اتاق‌ها ساعت 3 عصر تحویل داده می‌شوند و ساعت 12 ظهر باید تخلیه شده باشند. افراد زیر دو سال نیز محاسبه نمی‌شوند. افراد 2 تا 4 سال مشمول تخفیف شده و افراد بالای 6 سال یک نفر محسوب می‌شوند.

امکانات تفریحی

در این هتل شما می‌توانید برای اوقات فراغت و یا زمانی که حوصله بیرون رفتن ندارید از انواع امکانات تفریحی و رفاهی بهره‌مند شوید. مثلا می‌توانید بعد از یک روز پر از گردش و پیاده‌روی به سالن ماساژ بروید و با دریافت ماساژهای درمانی توسط ماساژورهای مجرب تمامی خستگی‌تان را به در کنید. همچنین سالن استخر هم در دسترس است که می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و زمانی که در هتل هستید به شنا بروید یا اطراف آن لم بدهید. به علاوه امکانات دیگری همچون حمام ترکی و اتاق نمک هم جهت درمان در دسترس قرار دارند. اگر فرزندان شما همراه‌تان هستند، خبر خوب اینکه اتاق کودک با طیفی از بازی‌های سرگرم‌کننده برای کودکان و سالن بدن‌سازی و سالن بازی‌های ویدئویی برای نوجوانان و جوانان در دسترس قرار دارند.

این همه ماجرا نیست در این هتل چندین سالن همایش و جلسه وجود داشته و حتی به راحتی می‌توان از خدمات سالن زیبایی و آتلیه عکاسی هم استفاده کرد.

 

لذیذترین غذاهای محلی در سفر با تور مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا،بین امام رضا 34 و 36، هتل قصر طلایی مشهد

تلفن: 38038-051

۱۸ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران