راهنمای انتخاب بهترین هتل در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
راهنمای انتخاب بهترین هتل در مشهد

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری داخلی شهر مقدس مشهد است. مسافران بسیاری در هر چهار فصل سال تور مشهد را برای زیارت و گردش انتخاب می‌کنند. به همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع و زیادی در این شهر بنا شده است. در نتیجه گردشگران با هر سلیقه و هر بودجه‌ای می‌توانند اقامتی به یادماندنی را در مشهد تجربه کنند. ما نیز برای تسهیل کار شما عزیزانی که قصد زیارت حرم امام رضا (ع) را دارید، در این مقاله بهترین هتل‌های مشهد را گردآوری کرده‌ایم.

 

هتل درویشی مشهد

اگر به دنبال هتلی لوکس و ۵ ستاره در مشهد می‌گردید هتل درویشی اولین گزینه پیشنهادی ما به شما خواهد بود. این هتل که هنوز یک دهه از تاسیس آن نمی‌گذرد خیلی سریع توانست تا در دل زائران مشهد جا باز کند. این هتل علاوه بر امکانات و بنای لوکسی که دارد، به دلیل موقعیت مکانی نزدیک به حرم نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. آنچه بیشتر از هر چیزی در حین ورود به هتل درویشی مشهد توجه مسافران را به خود جلب می‌کند، معماری خاص آن است. سبک معماری این هتل مجلل از معماری هشت ملیت جهان الهام گرفته است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران لاکچری، روف گاردن، رستوران آتریوم، کافی شاپ و ... اشاره کرد. با رزرو یکی از اتاق‌های این هتل تا حد زیادی می‌توانید از مشکلات حمل و نقل عمومی در مشهد و ترافیک در حین گردش شهری در امان باشید؛ چرا که به اکثر جاذبه‌های گردشگری مشهد نزدیک است. همچنین فاصله آن تا فرودگاه مشهد چیزی در حدود ۱۰ دقیقه است.

 

معرفی مرکز خرید وصال مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

یکی دیگر از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌ها که می‌توان نام آن را در لیست بهترین هتل مشهد عنوان کرد، هتل قصر طلایی مشهد است. این هتل نه تنها یکی از بهترین‌های ایران بلکه یکی از مجلل‌ترین هتل‌های خاورمیانه نیز محسوب می‌شود. بزرگ‌ترین مزیت اقامت در این هتل به غیر از رفاه و امکانات بالا نزدیک بودن آن به حرم هشتمین اختر تابان امام رضا (ع) است. همچنین تمامی میهمانان این هتل با خودرو مدل بالایی مثل بنز در فرودگاه استقبال شده و به سمت هتل ترانسفر می‌شوند. مسافرین این هتل می‌توانند از موسیقی دلنشین پیانو که همواره در لابی نواخته می‌شود، نهایت لذت را ببرند. علاوه بر آن رستوران‌های این هتل به قدری شیک بوده و دارای منو غذایی لذیذ و متنوعی هستند، که دیگر نیازی به رفتن بهترین رستوران‌های شهر مشهد نخواهد بود.

 

هتل مدینة الرضا مشهد

از دیگر هتل‌هایی که نمی‌توان نام آن را در لیست بهترین هتل مشهد نیاورد، هتل مدینه الرضا است. این هتل با سبک معماری منحصر به فرد و امکانات رفاهی بسیاری که دارد، این روزها به یکی از انتخاب‌های اول مسافران مشهد تبدیل شده است. در این هتل هر آنچه را که از یک اقامت راحت و به یاد ماندنی انتظار دارید را به دست خواهید آورد. بزرگ‌ترین مزیت اقامت در این هتل نزدیک بودن به اماکن تاریخی مشهد و البته حرم امام رضا (ع) است.

هتل پردیسان مشهد

اگر به فکر رزرو هتلی در یکی از بهترین منطقه‌های مشهد از نظر آب و هوا و موقعیت مکانی هستید، توصیه می‌کنیم تا هتل پردیسان مشهد را از دست ندهید. چرا که سفر آرام و دنجی را در این هتل تجربه خواهید کرد. به غیر از آن می‌توانید از امکاناتی نظیر رستوران‌های شیک با منو غذایی لذیذ، سالن ورزش برای علاقه مندان به بدنسازی، بیلیارد، زمین تنیس و ... استفاده کنید.

 

بازدید از دو آرامگاه مهم بزرگان ایران در مشهد

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد با فراهم کردن فضایی کاملا لوکس و بدون هیچ گونه کم و کاستی برای مسافران اقامتی به یادماندنی و منحصر به فردی را رقم خواهد زد. این هتل پنج ستاره یکی از بهترین‌های مشهد بوده همواره سعی دارد تا رفاه و رضایت مشتریان را در الویت اول خود قرار دهد. مسافران با توجه به تعداد نفرات و انتظاراتی که از سفر دارند، می‌توانند یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کنند؛ چرا که هتل قصر مشهد دارای اتاق‌های مخصوص رویال، لاکچری، کلاسیک، پرنسس روم، هخامنش و ... است. علاوه بر آن دارای چندین رستوران با سبک غذایی و معماری متفاوت بوده که مسافران به دلخواه خود می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در یکی از آن‌ها میل کنند.

 

گردش در ۵ شهربازی معروف مشهد

 

هتل الماس ۱ مشهد

یکی دیگر از هتل‌های مجلل و باشکوه مشهد که با اقامت در آن‌ها حس خاص بودن به شما دست خواهد داد، هتل الماس ۱ است. بسیاری از مسافران علاوه بر لوکس بودن و خدمات عالی و با کیفیت هتل، آن را به دلیل نزدیک بودن به حرم امام رضا و بازار بزرگ رضا در مشهد انتخاب می‌کنند. به طوری که هیچ نیازی به سوار شدن به ماشین نبوده و با کمی پیاده‌روی می‌توانید به مقصد خود برسید. این هتل دارای رستوران شیک با منظره زیبا، کافی شاپ سنتی و مدرن، خشکشویی و ... است.

هتل الماس ۲ مشهد

یکی دیگر از هتل‌های خاص و متفاوت مشهد، هتل الماس ۲ مشهد است. این هتل ۵ ستاره با سبک معماری خاص که از چندین کشور مختلف الهام گرفته شده است این روز‌ها به یکی از الویت‌های مسافران مشهد تبدیل شده است. به خصوص اگر علاقه زیادی به اقامتگاه‌های لوکس و مجلل دارید هرگز این هتل را از دست ندهید.

 

معرفی مرکز خرید پرومای مشهد

هتل بزرگ پارک حیات مشهد

هتل بزرگ پارک حیات مشهد، قدمت زیادی در بین هتل‌های مشهد دارد. اما به دلیل بازسازی‌هایی که در آن انجام شده و کیفیت بالای خدمات هنوز هم مورد پسند بسیاری از مسافران است. البته ناگفته نماند که این هتل از حرم امام رضا (ع) کمی فاصله دارد؛ اما مسافران می‌توانند از سرویس‌های ویژه هتل به سمت حرم برای رفتن به آن استفاده کنند.

۰۲ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران