رستوران های گیاهی در سامویی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
رستوران های گیاهی در سامویی

کشف مکان های جدید برای ماجراجویی‌های شکم گردی در سفر، همیشه می‌تواند هیجان انگیز باشد، خصوصا اگر گیاهخوار هستید. در این میان اگر به جزایر تایلند سفر می‌کنید، به احتمال زیاد بهترین رستوران های گیاهی سامویی و غذاهای بدون گوشت را، در جوامع سلامتی و دوستداران یوگا خواهید یافت.

 

آشنایی با بهترین رستوران های گیاهی سامویی

آیا به دنبال رستوران‌های گیاهی در سفر با تور ساموئی هستید؟ در این صورت درست آمده‌اید! گزینه‌های گیاهی و وگان بسیاری در این جزیره زیبای تایلندی وجود دارند که ساعاتی مفرح را، همراه با چشم اندازهایی باشکوه از طبیعت اطراف به مهمانانشان هدیه می‌دهند.

هالاپوا اثر کاپوهالا

Halapua by Kapuhala، یک رستوران ۱۰۰% وگان و از برترین رستوران های گیاهی سامویی بوده و موقعیت مکانی آن مشرف به منظره شگفت انگیز دریاست. غذاها در اینجا با مواد فصلی، سبزیجات و میوه‌های تازه چیده شده درست می‌شوند که در مزرعه کاپوهالا کوه سامویی رشد می‌کنند. اینجا شما را در سفر وگان، بعنوان بخشی ضروری از گردشگری پایدار و آگاهی از محیط زیست حمایت می‌کند و اگر به دنبال غذای گیاهی خارق‌العاده هستید، در این غذاکده ناامید نخواهید شد.

آدرس: Chaweng Noi | Near Sunrise Villa/Restaurant, Bophut 84310, Thailand

عکس: kapuhalasamui.com

 

آرت کافه بای جون

کافه رستوران Art Café by June، جواهری در جزیره بوده و از محبوب‌ترین رستوران های گیاهی سامویی به شمار می‌آید که بهترین غذاهای گیاهی در تایلند را ارائه می دهد. اینجا بهترین مکان شکم گردی برای گیاهخواران، وگان‌ها، خام گیاهخواران و افرادی است که به دنبال گزینه‌های بدون گلوتن با غذای سالم و ارگانیک و نان خانگی هستند. این رستوران، تجربه‌ای منحصر به فرد از خورد و خوراک را با غذاهای سنتی، گیاهی و قهوه ارگانیک رقم می‌زند که نباید از دست بدهید. شما غذاهای این غذاکده را بسیار دوست خواهید داشت، به خصوص سالاد کینوآ، ساندویچ و اسپاگتی خوش پخت. و البته سرآشپز این رستوران کیک‌های شکلاتی، کلوچه، ماست، آب میوه و چای بی نظیری را نیز ارائه می‌دهد.

جدا از غذاهای خوشمزه، این رستوران بسیار آرامش بخش، دنج و زیبا بوده و یک مکان طبیعی مملو از انرژی خوب و پرسنلی فوق العاده به شمار می‌آید. همچنین موقعیت مکانی مناسب این کافه رستوران، دسترسی به آنرا حتی در ساعات شلوغی آسان می‌کند. در نهایت، قیمت‌ها نسبت به آنچه دریافت می‌کنید مناسب بوده و وای فای رایگان نیز در دسترس است.

آدرس: Thailand, 4169, Ko Samui, Surat Thani, Thailand, 4169

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی در پوکت

عکس: restaurantguru.com

 

پیور وگان هیون

رستوران Pure Vegan Heaven، یک سورپرایز عالی در جاده ساحلی Lamai بوده و از برترین رستوران های گیاهی سامویی به شمار می‌آید. طعم‌های عالی، فضای خوب خانگی، دکوراسیون زیبا و چشم اندازهای سرسبز، مکانی را در اینجا رقم می‌زنند که نمی‌خواهید آنرا از دست بدهید و یک شکم گردی خاطره انگیز را با عشق زندگی‌تان و یا خانواده و دوستان برایتان به ارمغان می‌آورد.

منو نیز بسیار جذاب بوده و همبرگرهای ساده، بهترین گزینه وگان خانگی اینجا به شمار می‌آیند که از بافت فوق العاده با طعمی شگفت انگیز برخوردار بوده و همراه با سیب زمینی شیرین برشته شده خوشمزه سرو می‌شود. اسموتی‌ها، آب میوه‌های تازه و قهوه سرد نیز واقعا گوارا و منحصر به فرد هستند و در عین حال، تنوع بالایی از غذاهای بین المللی را در این غذاکده خواهید یافت. همچنین فلافل، سالاد پاپایا، کاسه‌های آکای و پنکیک‌های لذیذ نیز محبوبیت بالایی دارند.

گفتنی است این رستوران، در میان محبوب‌ترین رستوران های گیاهی سامویی، پس از یک پیاده روی طولانی در حوالی پارک آبی و ماجراجویی Coco  در دسترس است و بهترین مکان برای استراحت و شکم گردی محسوب می‌شود. پرسنل نیز به گرمی در تمام طول سال، پذیرای علاقمندان بوده و خدمات تماشایی و باکیفیتی ارائه می‌دهند.

آدرس: 131/1Had Lamai Rd, Ko Samui, Surat Thani, Thailand

عکس: tripadvisor.com

 

وایلد ترایب سوپرفود

Wild Tribe Superfood، یک کافه رستوران و آبمیوه فروشی با فضایی راحت در ساحل لامای است و از برترین رستوران های گیاهی سامویی محسوب می‌شود. این مکان به ارائه غذاهای سالم، جامع و سم زدایی اختصاص داده شده است.

مواد تشکیل دهنده خوراکی‌ها، همگی از مزارع ارگانیک کوچک در جزیره سامویی تهیه می‌شوند و این غذاهای مغذی و خوشمزه، احساس سلامتی ده برابری را به شما هدیه می‌دهند. سالاد، سوپ، رول‌های خوش پخت، نان تست فرانسوی، پنکیک خوشمزه، قهوه و اسموتی، از محبوب‌ترین گزینه‌های منو محسوب می‌شوند. برای افراد غیر گیاهخوار، گزینه‌های گوشت و ماهی نیز در اینجا سرو می‌شوند. این کافه، همچنین چای رایگان ارائه می‌دهد.

در ضمن قیمت‌ها کمی بالا هستند، اما ارزشش را دارد که در سفر با تور تایلند، یکبار هم که شده سری به این غذاکده بزنید و دورهمی جذابی را با خانواده و یا دوستانتان تجربه کنید.

از طرفی فضای خانگی این نقطه، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز گشت و گذار خسته کننده ساعاتی جذاب را به استراحت بپردازند. خدمات سریع پرسنل حرفه‌ای، وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز با چشم اندازی به منظره زیبای اطراف، از دیگر جذابیت‌های این مکان به شمار می‌آیند.  

آدرس: 55,108/54-55Had Lamai Rd, Ko Samui, Surat Thani, Thailand

 

۸ غذای خیابانی معروف در پاتایا

عکس: visitnaturaldetoxresort.com

 

کلوپ ساحلی تراپیکس

آیا عالی نیست اگر غذاهای گیاهی، در اقامتگاهتان در دسترس باشند؟ اگر به دنبال چنین تجربه‌ای هستید، حتما سری به کلوپ ساحلی Tropics بزنید که غذاخوری آن، بهشت شکم گردی برای گیاهخواران بوده و از برترین رستوران های گیاهی سامویی به شمار می‌آید.

این رستوران، درست در کنار ساحل چاونگ واقع شده و مکانی عالی برای استراحت و گذراندن یک روز آرامش بخش در زیر نور آفتاب، لذت بردن از طعم بی نظیر غذا و نوشیدنی در کنار استخر و دی جی‌های زنده محسوب می‌شود. بعلاوه گزینه‌های بسیاری در منو برای افراد گیاهخوار ارائه می‌شوند از جمله پیتزای گیاهی، پیتزا پستو با سس گوجه ‌فرنگی، سبزیجات کبابی، سس پستو و پنیر موزارلا.

آدرس: 159/88Moo 2 Chaweng Beach Road Koh Samui, Surat Thani

عکس: luxuryescapes.com

 

گرین لایت

در ادامه گشت و گذار در میان بهترین رستوران های گیاهی سامویی، سری می‌زنیم به Greenlight. اینجا مکانی پرطرفدار برای اوقاتی است که به غذای سالم و یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد نیاز دارید. منوی این غذاکده، انواع گزینه‌های خوشمزه و سالم را پیشنهاد می‌دهد و وعده‌های غذایی گیاهی و بدون گلوتن، آب میوه‌های تازه، قهوه تازه برشته شده و ارگانیک، اسموتی‌ها و موارد دیگر را شاهد خواهید بود. در این میان سالاد کدو تنبل، سوپ سیب زمینی، فلافل، اسموتی‌های توت، کیک‌های شکلاتی، تیرامیسو، کاپوچینوی عالی، آب میوه‌های تازه و ماچا، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند.

در ضمن اگرچه اینجا در مقایسه با سایر رستوران های گیاهی سامویی بسیار گران است، اما غذاها و کیفیت عالی آن نیز ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. گفتنی است بیشتر مواد تشکیل دهنده، محلی و ارگانیک هستند. فضا و طراحی کافه رستوران، بسیار قابل توجه و زیبا بوده و یک کتابخانه کوچک را نیز در خود جای داده که می‌توانید در حین لذت بردن از صرف غذا، چند کتاب قرض بگیرید و بخوانید.

این کافه، پاتوقی دوست داشتنی است و همیشه گروه‌هایی از مردمان محلی و گردشگران را در اینجا شاهد خواهید بود که دور هم جمع شده‌اند و ایده‌ها و اطلاعاتشان را با هم به اشتراک می‌گذارند.

آدرس: 3/28Fisherman's Village Bophut, Ko Samui, Surat Thani, Thailand

 

طعم بی‌نظیر غذاهای آسیایی در بانکوک

عکس: tourismthailand.in

 

سامر بای کوکو تامز

Summer by Coco Tam’s رستورانی برای خنک شدن، خوردن غذاهای عالی، کسب آرامش و انرژی و برخورداری از حال و هوای خوب است. این غذاکده که در شمار بهترین رستوران های گیاهی سامویی محسوب است، در محیطی زیبا واقع شده و مشرف به ساحل شنی سفید است.

در این مکان غذاهای فوق العاده تازه، سالم و با کیفیت سرو می‌شوند و می‌توانید از خوردن کینوا، کاسه‌های اسموتی تازه، سالادهای خوشمزه، سیب‌زمینی سرخ شده و سایر وعده‌های غذایی گیاهی در حین تماشای مناظر رویایی کوه سامویی لذت ببرید. همچنین می‌توانید عکس‌های فوتوژنیک جذابی را در این فضای اینستاگرامی بگیرید.

آدرس: 62/1a, Koh Samui, Surat Thani

عکس: tripadvisor.com

 

وجترین تایم

Vegetarian Time یک جواهر کوچک در جزیره بوده و از برترین رستوران های گیاهی سامویی به شمار می‌آید. تمامی غذاها گیاهی تایلندی این غذاکده با قیمت‌هایی مقرون به صرفه، در بشقاب‌هایی بزرگ و سخاوتمندانه سرو می‌شوند. همچنین در این فضای خانگی، میوه‌های خوشمزه ای در کنار غذاها ارائه می‌شوند. بعلاوه می‌توانید در صورت تمایل، از میز و صندلی‌های فضای باز برای استنشاق هوای تازه در حین خورد و خوراک برخوردار شوید. در عین حال این مکان، خدمات دلیوری را برای مشتریانش فراهم می‌کند.

آدرس: F28Q+QCH, Ko Samui, Surat Thani, Thailand

 

۸ رستوران رمانتیک ساموئی

عکس: thesunrisedreamers.com

 

جی تاماچاد وجترین

در انتهای سفر مجازی به بهترین رستوران های گیاهی سامویی، سری می‌زنیم به Jay Tamachad Vegetarian که غذاهای صد در صد گیاهی بودایی و بسیار خوشمزه را به صورت بوفه سرو می‌کند. پرسنل، بسیار صمیمی و دوست داشتنی هستند و به شما کمک می‌کنند تا از میان غذاهای پرادویه و ساده‌تر، هر کدام را خواستید انتخاب نمایید.

اما گزینه منحصر به فرد منو، توفوی خوشمزه این رستوران است. در عین حال می‌توانید یک بشقاب برنج، سبزیجات و پروتئین را بردارید و به فضای باز رستوران بروید و از تماشای ساحل و امواج اقیانوس در حین خورد و خوراک نهایت لذت را ببرید. اینجا بهترین مکان برای استراحت و شکم گردی، پس از بازدید از معبد بودای بزرگ (Wat Phra Yai) به شمار می‌آید.

آدرس: H3C6+797, Ko Samui, Surat Thani, Thailand

عکس: restaurantguru.com

۱۴ بهمن ۱۴۰۲

نظرات کاربران