۸ رستوران رمانتیک ساموئی برای نوش جان کردن عاشقانه‌ترین غذای عمرتان

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۸ رستوران رمانتیک ساموئی برای نوش جان کردن عاشقانه‌ترین غذای عمرتان

ساموئی یکی از جذاب‌ترین جزیره‌های کشور تایلند است که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا زیباست اما به اندازه‌ی آنها شلوغ نیست و همین امر باعث شده است یکی از دنج‌ترین نقاط این کشور به حساب آید. جزیره‌ای آرام مخصوص تفریحات خاص. جزیره‌ای سرشار از زیبایی‌ها که در دل صخره‌ها و جنگل‌ها واقع شده است. جزیره‌ای که یکی از بهترین نقاط تایلند برای غواصی کردن به حساب می‌آید و مراکز غواصی معتبری را در خود دارد. جزیره‌ای بکر برای پشت سر گذاشتن عاشقانه‌ترین روزهای زندگی. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال نوش جان کردن یک وعده‌ی غذایی عالی در یک رستوران رمانتیک هستید همراه ما باشید تا ۸ رستوران رمانتیک این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- رستوران Zanzen


در ساحل بوفوت و در اقامتگاه زازن آن یک رستوران رمانتیک واقع شده است که با تشریفات تایلندی برای شما یک فضای بی‌بدیل می‌سازد. رستورانی که پنجر‌هایش رو به دریا هستند و سر میز آن باید روی تشکچه بنشینید. رستورانی که فقط برای وعده‌ی غذایی شام از مهمانانش پذیرایی می‌کند و همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ درهایش به روی مهمانانش باز است.

 

هتل‌های برتر ساموئی؛ جزیره‌ی تفریحات عاشقانه در تایلند

 

 

 Zanzen

 


۲- رستوران Six senses


رستورانی ویژه که متعلق به اقامتگاه ساحلی حس ششم خلیج سامرانگ ساموئی است. رستورانی که بر روی صخره و بلندی قرار گرفته است و چشم‌انداز زیبایی به مهمانانش ارائه می‌دهد. رستورانی که هم فضای داخلی برای پذیرایی دارد و هم فضای خارجی. رستورانی که با غذاهای تایلندی و بین‌المللی از مهمانانش پذیرایی می‌کند و منوی متنوعی دارد. رستورانی که در برخی شب‌ها موسیقی زنده در آن نواخته می‌شود. نکته‌ی جالب اما درباره‌ی این رستوران آن است که درهایش همه روزه از ساعت ۶ عصر باز می‌شود و شب‌ها تا هنگامیکه آخرین مشتری آنها در آن باشد باز می‌ماند.

 

 

رستوران Six senses

 


۳- رستوران Ocean 11


رستورانی کوچک اما دنج واقع شده در ساحل بانگراک. رستورانی که در یک پلاژ نسبتا قدیمی که ۶۰ سال از عمرش می‌گذرد واقع شده است. رستورانی که تنها ظرفیت پذیرایی از ۲۵ مهمان را به صورت همزمان دارد و از سال ۲۰۰۷ تا به امروز یک سرآشپز بین‌المللی درجه یک را به استخدام خود درآورده است. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

خوشمزه‌ترین غذاها را در کدام رستوران‌های ساموئی بخوریم؟

 

 

 رستوران Ocean 11

 


۴- رستوران Tree tops


در ساحل چاونگ و در زمینی متعلق به اقامتگاه ساحلی آنانتارا لاوانا رستورانی واقع شده است بی‌اندازه دنج و خاص. رستورانی که سالن پذیرای آن اتاق‌های مجزا روی درخت است. در حقیقت این رستوران در خانه‌های درختی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. خانه‌هایی جذاب که نمونه‌اش را در هیچ کجای این جزیره نمی‌توانید پیدا کنید. آشپزخانه‌ی این رستوران همه روزه از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب به طبخ غذاهای تایلندی و برخی از غذاهای مشهور بین‌المللی می‌پردازد تا با رفتن به آن امکان نوش جان کردن یکی از رمانتیک‌ترین شام‌های عمرتان را داشته باشید.

 

 ۱۰ فعالیت جذابی که در جزیره پانگان سامویی باید تجربه کنید 

 

 

رستوران Tree tops

 


۵- رستوران Orgasmic


ساحل دریا همیشه زیر نور مهتاب و ستارگان یکی از رمانتیک‌ترین تصاویر هستی است و این رستوران دقیقا در همین تصویر رمانتیک واقع شده است. ساحل بوفوت ساموئی رستورانی را در خود جای داده است که همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ در یک فضای رویایی با برترین غذاهای شرق آسیایی از مهمانانش پذیرایی می‌کند و خیلی از زوج‌های جوانی که برای ماه عسل به ساموئی سفر کرده‌اند را به خودش می‌کشاند.

 

 

رستوران Orgasmic

 


۶- رستوران The Boudoir


یک رستوران عالی واقع شده در ساحل مائه‌نام ساموئی که به سیاق رستوران‌های عربی طراحی و دیزاین شده است. رستورانی که در یک فضای داخلی و زیر نورهای قرمز از مهمانانش پذیرایی می‌کند. رستورانی که با رفتن به آن جدای از غذاهای تایلندی و فرانسوی، برخی از غذاهای مدیترانه‌ای را نیز می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ دقیقه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. این رستوران در روزهای چهارشنبه به طور کامل تعطیل است.

 

۱۰ بازار و مرکزخرید معروف ساموئی؛ جزیره‌ی سفرهای عاشقانه

 

 

 The Boudoir

 


۷- رستوران Maleti Beach


این رستوران در خلیج تونگ سونگ واقع شده است و زیر درخت‌های نخل تنومند فضایی پدید آورده است که یکی از جادویی‌ترین فضاهای تایلند به حساب می‌آید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب به مشتریانش خدمات ارائه می‌کند تا برای آنها در تمامی وعده‌های غذایی بتواند لحظات عاشقانه خلق کند. نشستن در این رستوران و نوش جان کردن انواع غذاهای لذیذ در حالیکه صدای امواج ملایم آب به گوشتان می‌رسد و چشمان‌تان پر می‌شود از زیبایی ساحل و دریا امکانی است که این رستوران برایتان فراهم می‌آورد.

 

 هتل‌های برتر ساموئی؛ جزیره‌ی تفریحات عاشقانه در تایلند

 

 

Maleti Beach

 


۸- رستوران H bistro


در اقامتگاه ساحلی هانسار و در ساحل بوفوت جزیره‌ی ساموئی رستورانی قرار دارد که داخل چادرهایی در ساحل از مهمانانش پذیرایی می‌کند. رستورانی رمانتیک که روزی سه بار درهای آن در زمان‌های مختلف صبح و ظهر و شب به روی مشتریانش باز و بسته می‌شود تا قادر باشد با هر سه وعده‌ی غذایی از آنها پذیرایی کند.

 

 

H bistro

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران