بهترین هتل های ترکیه

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین هتل های ترکیه

از کلان‌شهرهای بزرگ ترکیه تا مقاصد ساحلی این کشور زیبا، هتل‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارند که هر کدام به شکلی منحصر به خود، می‌توانند جزو برترین هتل های ترکیه به حساب بیایند. برای آشنایی بیشتر با این هتل‌های استثنایی، ما لیستی از ۲۵ هتل برتر در این کشور را برایتان گردآوری کرده‌ایم تا در سفرهایتان به مقاصد مختلف ترکیه، از آن‌ها برای اقامت بهره ببرید.

 

هتل مِت، بدروم

این ریزورت زیبای ساحلی، آن‌قدر به منطقه قدیمی شهر نزدیک است که پنجره‌ی بعضی از اتاق‌هایش، رو به قلعه باستانی بدروم باز می‌شود. هتل مت (Mett Hotel)  دارای فضایی بزرگ با طراحی منحصر به فرد است و با توجه به وجود ویلاهای چند خوابه و امکانات تفریحی، گزینه‌ای مناسب برای سفرهای جمعی نیز به حساب می‌آید. با وجود یک رستوران ایتلایی معرکه، ساحلی اختصاصی کوچک اما بکر و آرامش بخش، اسپا لاکچری و بسیاری ویژگی‌های دیگر، این هتل بدون شک گزینه‌ای عالی برای اقامت در تور ترکیه به حساب می‌آید.

  • آدرس: Eskiçeşme, Değirmenler Mevkii, Haremtan Sk., 48400 Bodrum 
  • شماره تماس: 00902523164848

عکس: onthebeach.co.uk

 

هتل آرگوس، کاپادوکیا

اقامت در هتل‌های غاری در سفر به تور کاپادوکیا یکی از واجبات است و البته یکی از جذاب‌ترین هتل‌های شهر، هتل آرگوس (Argos) به حساب آمده که به خوبی منظره‌ی این نقطه منحصر به فرد از جهان را برایتان به تصویر می‌کشد. آرگوس در واقع یک صومعه باستانی در دره کبوتر است که بازسازی شده و با توجه به نزدیکی به گورمه، دسترسی شما به خیلی از جاذبه‌های منطقه را نیز آسان می‌کند. این هتل دارای سوییت‌های غاری و تراس‌هایی بزرگ است که در هنگام پرواز بالن‌های هوای گرم، نمایی عالی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

  • آدرس: Tekelli, Kayabaş Sk. No: 23, 50240 Uçhisar/Nevşehir Merkez
  • شماره تماس: 00903842193130

 

معرفی هتل پرگ آنتالیا

عکس: tripadvisor.com

 

هتل سیکس سنس کاپلانکایا، بدروم

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های ترکیه که در خلیج بدروم قرار گرفته و با فضای سبز بی‌نظیر و ساحل اختصاصی فوق‌العاده جذابش، مکانی استثنایی و دنج برای یک تعطیلات آرامش بخش به حساب می‌آید. هتل سیکس سنس کاپلانکایا (Six Senses Kaplankaya) کمی دور از مرکز شهر بدروم است اما با داشتن چنین فضایی سحر انگیز، رستوران‌هایی عالی به همراه یک سرآشپز درجه یک، استخرهای اختصاصی و عمومی بزرگ رو به خلیج و نزدیکی به شهر باستانی افسوس، یک انتخاب فوق‌العاده برای اقامت در ترکیه است.

  • آدرس: Bozbük, Merkez Sokak No:198, 48200 Milas/Muğla
  • شماره تماس: 00902525110030

عکس: tripadvisor.com

 

هتل چراغان پالاس، از معروف‌ترین هتل های ترکیه در استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Çırağan Palace Kempinski)  یکی از گران‌ترین هتل های ترکیه به حساب می‌آید اما نمی‌توان چنین اقامتگاه بی‌نظیری را در لیست امروزمان نمی‌گنجاندیم. هتلی که در یکی از کاخ‌های عثمانی که ساخت آن به قرن ۱۹ میلادی بر می‌گردد ساخته شده و چسبیده به تنگه بسفور ،دارای حیاطی بزرگ، استخر و رستورانی در فضای باز است. هتل چراغان پالاس هم در طراحی بیرونی و داخلی و هم در امکانات، مکانی بسیار مجلل به حساب آمده و جالب این که در محله‌ای عالی با دسترسی بسیار خوب به مراکز خرید و تفریحی قرار دارد.

  • آدرس: Yıldız, Çırağan Cd. No:32, 34349 Beşiktaş/İstanbul
  • شماره تماس: 00902123264646

 

بهترین هتل های آنتالیا با تفریحات آبی

عکس: istanbul-tourist-information.com

 

هتل گایا بای دِ سی، ازمیر

بر خلاف خیلی از گزینه‌های لیست امروزمان، گایا بای د سی (Gaia by the Sea) هتل لاکچری نیست و در واقع یک اقامتگاه مدرن و زیباست که از ویلاهایی زیبا تشکیل شده که همگی دوستدار طبیعی هستند و مصالح کاملا طبیعی در ساختشان مورد استفاده قرار گرفته است. در قلب این هتل نیز یک درخت زیتون قرار گرفته که قدمت آن به بیش از ۵۰۰ سال قبل بر می‌گردد. این هتل آرامش بخش و خاص، انتخابی متفاوت در سفر به تور ازمیر است.

  • آدرس: Ardıç, Aegean Region, 5495. Sk No:26, 35930 Çeşme/İzmir
  • شماره تماس: 00902327297777

عکس: redonline.co.uk

 

هتل استِی ورهاوس، آلاچاتی

یک ساعت دورتر از غرب فرودگاه ازمیر در آلاچاتی، یکی از بهترین هتل های ترکیه با نام استی ورهاوس (The Stay Warehouse) قرار گرفته که دارای فضایی مدرن و بسیار زیباست و البته امکانات خیلی خوبی نیز دارد. اتاق‌های این مجموعه بزرگ بوده و در کنار طراحی مینیمالستی، دارای تجمل چشم‌گیری نیز هست. فضای کلی هتل شبیه به اسمش، از دور شبیه به چند چند انبار کنار هم چسبیده است اما باغی سرسبز و پر گل آن‌جا را احاطه کرده و چندین استخر نیز در جاهای مختلفش قرار دارد.

  • آدرس: Alaçatı, 27, 14001. Sk., 35930 Çeşme/İzmir
  • شماره تماس: 00902329707829

ویلا محل، آنتالیا

مجموعه ویلا محل (Villa Mahal) از چندین ویلا با اندازه‌های مختلف تشکیل شده و اگر چه ساحل اختصاصی ندارد، اما چسبیده به دریا بوده و در کنار یک اسلکه کوچک، محلی برای نشستن کنار آب یا حتی آبتنی نیز در آن‌جا مهیا شده است. ویلاهای این مجموعه همگی دارای استخر اختصاصی هستند و از روی تراس آن‌جا می‌توان منظره‌ی زیبای دریا را تماشا کرد. ویلا محل حدودا یک ساعت با ماشین از جنوب فرودگاه دالامان دور است و اطراف آن مملو از درختان لیمو بوده که جذابیتی مضاعف به این هتل لاکچری داده است. ویلا محل یکی از معروف ترین هتل های آنتالیاست و اگر برای یک سفر رویایی و خاطره‌انگیز قصد خرید تور آنتالیا را دارید به دنبال این هتل نیز باشید.

  • آدرس: Kalkan, P.K. 4, 07960 Antalya
  • شماره تماس: 00902428443268

 

۹ هتل آنتالیا با استخرهای روباز آب گرم

عکس: villamahal.com

 

دی ریزورت، فتحیه

با یک ساحل سفید رنگ فوق‌العاده زیبا و ویلاهایی شیک و مدرن، بدون شک دی ریزورت (D-Resort) یکی از بهترین هتل های ترکیه به حساب می‌آید. فضای آرامش بخش، زیبایی طبیعی این گوشه از فتحیه در کنار امکانات رفاهی فوق‌العاده از جمله رستورانی ژاپنی، باری بزرگ و حتی کافه‌ای که بستنی‌های خوشمزه ارائه می‌کند و تجهیزات عالی برای انجام تفریحات آبی و یک مرکز اسپا و سلامتی بزرگ و مجلل، باعث می‌شوند تا هتل دی ریزورت، انتخابی استثنایی در فتحیه باشد.

  • آدرس: Göcek, Sıtkı Koçman Caddesi No:8, 48310 Fethiye
  • شماره تماس: 00902526610900

عکس: redonline.co.uk

 

کوکز کلاب آداکوی، مارماریس

اگر مسافر تور مارماریس هستید، در حاشیه‌ی شهر و در منطقه‌ای بسیار زیبا و خلیج مانند، هتل کوکز کلاب آداکوی (Cook’s Club Adakoy) را پیدا می‌کنید که در نوع خود بی‌نظیر است. این هتل بزرگ ۵ ستاره در کنار ساحل ساخته شده و دور تا دور آن را جنگلی بسیار زیبا احاطه کرده است. ساحل این گوشه از مارماریس با آبی شفاف برای آبتنی و تفریحات آبی نیز مناسب بوده و خود ریزورت نیز برای انجام انواع فعالیت‌ها، تجهیزاتی را در اختیار شما می‌گذارد.

  • آدرس: Adakoy mahallesi Kızılkum Mevkii No. 110 Cennet Adası, 48700 Marmaris
  • شماره تماس: 00902524220001

عکس: cooksclub.com

 

دنیز فنری لایت هاوس، کاش

کاش یکی از مناطق ساحلی بسیار زیبا در ترکیه است که از دید گردشگران ایرانی تا حد زیادی پنهان مانده. فارغ از زیبایی‌های طبیعی کاش و سواحلی جذابش، دنیز فنری لایت هاوس (Deniz Feneri Lighthouse) که از جمله بهترین هتل های ترکیه به شمار می‌رود، اقامتگاهی خاص است که از چندین ویلای لاکچری با استخر اختصاصی درست شده و در همه‌ی آن‌ها، شما از بالای تپه‌ای سرسبز، مشرف به دریا، منظره‌ای جذاب را پیش رو خواهید داشت. این هتل امکاناتی کامل و بسیار خوب را در اختیار مشتریانش می‌گذارد اما به خاطر فضای صخره‌ای این منطقه، دارای ساحل اختصاصی نیست، با این حال امکاناتی برای تفریحات آبی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: ndifli, Metin, Çukurbağ Yarımadası Beyhan Cenkci Cad, Toker Sk No:54, 07580 Kaş
  • شماره تماس: 00902428362742

 

بهترین هتل‌های محله بشیکتاش در استانبول

عکس: otelz.com

 

هتل گامیراسو، کاپادوکیا

دیگر هتلی که از کاپادوکیا در لیست امروزمان داریم، گامیراسو (Gamirasu) است که شرایط آن تا حد زیادی از گزینه‌ی قبلی متفاوت است و یکی از بهترین هتل‌های غاری در کاپادوکیا به شمار می‌رود. تمامی ااتاق‌های این هتل درون غار قرار گرفته‌اند اما از طرفی دارای امکاناتی همچون جکوزی اختصاصی، فضای بزرگ، تلوزیون بزرگ و چیزهایی از این دست هستند! این هتل در دهکده آیوالی در جنوب اوگروپ قرار گرفته و از آن‌جا به بسیاری از دره‌ها و مناطق طبیعی جذاب کاپادوکیا، دسترسی خواهید داشت.

  • آدرس: Ayvali Village City, 50400 Ayvalı
  • شماره تماس: 00903843545815

عکس: redonline.co.uk

 

پاین بِی هالیدی ریزورت، کوش آداسی

تور کوش آداسی نیز در میان گردشگران ایرانی بسیار پرطرفدار است. این شهر نیز دارای هتل‌های ساحلی فوق‌العاده خوبی است اما هتل پاین بِی هالیدی ریزورت (Pine Bay Holiday Resort) با امکانات کسترده تفریحی خود، انتخابی معرکه برای سفری مفرح و خانوادگی به این گوشه از ترکیه خواهد بود. پاین بِی دارای پارک آبی، رستوران‌های متعدد، ساحل بزرگ اسختصاصی و اتاق‌های بسیار خوب با امکانات رفاهی کامل است.

  • آدرس: Bayraklıdede, Camlimani Mevkii, 09400 Kuşadası
  • شماره تماس: 00902566181920

 

هتل سوییس اوتل بویوک افس ازمیر

عکس: joinup.ee

 

هتل فور سیزن در سلطان احمد، استانبول

هتل فور سیزن در منطقه سلطان احمد استانبول (Four Seasons Hotel Istanbul at Sultanahmet) از دو خانه‌ی قدیمی تشکیل شده که به تازگی نوسازی و با امکاناتی کامل تجهیز شده‌اند تا هتلی لاکچری را در قلب محله تاریخی استانبول شکل دهند. جالب است بدانید این مجموعه که حالا یکی از بهترین هتل‌ های ترکیه به حساب می‌آید، زمانی به عنوان زندان مورد استفاده قرار می‌گرفته است! دسترسی به برترین جاذبه‌های گردشگری، امکانات رفاهی بسیار عالی و همچنین طراحی داخلی کلاسیک و مجلل هتل فور سیزن، این مجموعه را به یکی از بهترین‌ها در سفر با تور استانبول بدل کرده است.

  • آدرس: Sultanahmet, Tevkifhane Sk. No:1, 34122, Istanbul
  • شماره تماس: 00902124023000

عکس: fourseasons.com

 

ریزورت مکس رویا کمر، آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا (Maxx Royal) از جمله بهترین هتل ‌های آنتالیا است که امتیازات و جوایز بسیار خوبی را در سال‌های فعالیتش به دست آورده است. مجموعه‌ای با یک ساحل بزرگ اختصاصی در جایی معرکه، فضای سبز فوق‌العاده خوب و طبعتی جذاب که آن را احاطه کرده است. این ریزورت شامل اتاق‌های متنوع و ویلاهای استخر دار شده و سه ساحل مختلف با امکانات تفریحی عالی دارد. زمین‌های ورزشی، استخرهای بزرگ، رستوران‌های درجه یک، چندین بار و کلاب کودکان تنها بخشی دیگر از امکانات مکس رویال به حساب می‌آیند.

  • آدرس: Kiriş, Kiriş Mh., Kiriş Cad. No:88, 07980 Kemer/Antalya
  • شماره تماس: 00902428136060

عکس : tripadvisor.com

 

شانگری-لا بسفور، استانبول

البته که استانبول بخش زیادی از بهترین هتل های ترکیه را میزبانی می‌کند و می‌توان گزینه‌ها متعددی از این شهر را در لیست قرار داد. اما در میان هتل‌های لاکچری شهر، یکی دیگر از بهترین‌ها که باید از آن اسم ببریم، هتل شانگری-لا بسفور (Shangri-La Bosphorus) بوده که یکی از شعبه‌های این برند معروف است. این هتل از امکانات کاملی برخرودار بوده و چسبیده به تنگه بسفور است که منظره‌ای عالی را نیز برای متشریان خود به همراه دارد.

  • آدرس: Sinanpaşa, Hayrettin İskelesi Sk. D:No.1, 34353 Beşiktaş/İstanbul
  • شماره تماس: 00902122758888

 

هتل‌های منطقه سیتی سنتر در مارماریس

عکس: shangri-la.com

 

انتخاب‌های دیگر در میان برترین هتل های ترکیه

  • The Bodrum Edition در بدروم
  • Biblos در آلاچاتی
  • Ariana، کاپادوکیا
  • Tuvana، آنتالیا
  • Divan، بدروم
  • Hilton Dalaman Sarigerme Resort and Spa، دالامان
  • Hagia Sofia Mansions، استانبول
  • Blue Waters Club، آنتالیا
  • Xanadu Island، بدروم
  • Delphin Palace Hotel، آنتالیا
۳۱ مرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران