هتل‌های منطقه لانگ بیچ در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل‌های منطقه لانگ بیچ در کوش آداسی

کوش آداسی از مقاصد ساحلی و جذاب ترکیه است که مخصوصا تابستان‌ها طرفداران زیادی را به خودش جذاب می‌کند. اگرچه این شهر توریستی در روزهای گرم و آفتابی سال میزبان خیل زیاد گردشگران تور کوش آداسی است اما در پاییز و زمستان و با وجود قیمت‌های پایین هم انتخابی عالی برای سفر محسوب می‌شود. با این حال مهم است که کجا و در چه موقعیتی اقامت داشته باشید تا به بهترین امکانات دسترسی داشته باشید. کوش آداسی شهر خیلی بزرگی نیست که به ده‌ها محله مختلف تقسیم شود اما یکی از معروف‌ترین جاهای آن ساحل لاگ بیچ است. اول بیایی با لانگ بیچ کمی آشنا شویم و بعد به سراغ هتل‌های برترش برویم.

 

مختصری بر لانگ بیچ در کوش آداسی ترکیه

لانگ بیچ (Long Beach) همانطور که از نامش پیداست به ساحل طولانی کوش آداسی گفته می‌شود که ۱۸ کیلومتر امتداد یافته است. در امتداد لانگ بیچ امکانات تفریحی زیادی قرار دارد و جاهای تفریحی، بهترین رستوران‌های کوش آداسی و هتل‌های مختلفی پراکنده شده است. ولی از آنجایی که ۱۸ کیلومتر خیلی زیاد است، این ساحل به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده که امروزه دیگر فقط به قسمت ورودی آن لانگ بیچ می‌گویند. لانگ بیچ که در ۶ کیلومتری جنوب کوش آداسی واقع شده میزبان یکی از سه پارک آبی این شهر یعنی آکوآ سنتر است. این ساحل دارای امکانات توریستی مثل توشک، نیمکت و تخت آفتابی است و از طریق دلموش در دسترس قرار می‌گیرد.

۱- ویلا سویلا در کوش آداسی ترکیه (Villa Sevilla)

این اقامتگاه که در منطقه دریای اژه و در نزیکی لانگ بیچ واقع شده اقامتگاهی تقریبا ساحلی است که پارکینگ رایگان در محل ارائه می‌دهد. برای افرادی که دوست دارن حریم شخصی خودشان را داشته باشند اینجا عالی است چرا که هر واحد شامل حمام و دوش خصوصی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و یخچال است و اتاق خواب هم دارای تراسی جذاب است. به علاوه امکان پذیرش و ورود حیوانات خانگی وجود دارد و صبحانه نیز در باغ سرو می‌شود. مارینا کوش آداسی در ۹.۲ کیلومتری ویلا سویا و تئاتر بزرگ افسوس در ۲۵ کیلومتری این ملک قرار دارند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که ۸۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Sultan Selim Caddesi, 09400 Kusadası, Turkey

 

۲- هتل یونیک لایف استایل در کوش آداسی ترکیه (Unique Life Style Hotel)

هتل یونیک لایف استایل در کوش آداسی، در ۱.۴ کیلومتری ساحل Amara Sealight Elite، دارای اقامتگاه با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام است. اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کوش آداسی شیک و جذاب است که مستقیما در ساحل واقع شده با امکانات لوکس و به روزش یکی از بهترین اقامت‌های ممکن را در کوش آداسی برای مهمانان رقم می‌زند. این اقامتگاه دارای یک منطقه ساحلی خصوصی، و همچنین یک بار و یک باغ است که امکان تفریح و استراحت و داشتن محیطی خصوصی‌تر را برای مهمانانش فراهم می‌کند. در اینجا پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم آمده و وای فای رایگان برای همه مهمانان در دسترس است، این در حالی است که برخی از اتاق‌ها دارای پاسیو نیز هستند. هر روز صبح در اینجا صبحانه قاره‌ای سرو می‌شود و کرایه دوچرخه و ماشین در اقامتگاه در دسترس است. در واقع اینجا برای دوچرخه سواری خیلی محبوب است و مردم برای دوچرخه سواری همیشه مشتاقند. لانگ بیچ ۲.۴ کیلومتر تا هتل یونیک لایف استایل و ساحل پارادایس ۲.۵ کیلومتر از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه فرودگاه میلاس-بدروم است که ۱۱۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی کوش آداسی

آدرس: Süleyman Demirel Bulvarı Yavansu Mevkii No:120, 09400 Kusadası, Turkey

 

۳- آتلانتیک هالیدی کلاب در کوش آداسی ترکیه (Atlantique Holiday Club - All Inclusive)

هتل آتلانتیک هالیدی کلاب یکی از بهترین هتل‌های کوش آداسی است که واقع در نزدیکی دریا، دارای یک استخر روباز، وای فای رایگان و یک منطقه ساحلی خصوصی است و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با تلویزیون LCD و بالکن مشرف به دریا ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌ها مبله و مدرن هستند و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با کلیه امکانات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود. رستوران بوفه این هتل غذاهای سنتی و بین المللی سرو می‌کند. در رستوران à la carte Akilia Beach می‌توانید غذاهای دریایی را نیز بچشید. مرکز اسپا در آتلانتیک هالیدی کلاب شامل حمام ترکی، سونا و خدمات ماساژ است. می‌توانید در این هتل بیلیارد، دارت و تنیس روی میز بازی کنید و زمین بازی کودکان نیز در دسترس وجود دارد. این هتل تنها ۹ کیلومتر تا مرکز شهر کوش آداسی و ۳۰ دقیقه با ماشین تا شهر باستانی افسوس فاصله دارد. معبد آرتمیس ۱۸.۵ کیلومتر با این ملک فاصله دارد. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۱.۵ ساعت با ماشین فاصله دارد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است.

 آدرس: Karaova Mevkii Sahil Siteleri , 09400 Kusadası, Turkey

 

۴- هتل ملیس کوش آداسی در ترکیه (Melis Hotel Kusadasi)

هتل ملیس کوش آداسی که در کنار دریا واقع شده است دارای یک ساحل خصوصی با صندلی های آفتابگیر رایگان است و یک استخر روباز و اتاق های تهویه مطبوع با وای فای رایگان در دسترس مهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل ملیس کوش آداسی با کفپوش فرش شده، دکوراسیونی مدرن دارند و دارای تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و حمام خصوصی هستند. صبحانه روزانه به صورت بوفه باز سرو می‌شود و برای ناهار و شام، رستوران منوی آلاکارته از غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می دهد. این رستوران دارای فضای ناهار خوری داخلی و خارجی است. مرکز شهر کوش آداسی ۶ کیلومتر و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۷۵ کیلومتر با شما فاصله دارد.

 

اقامت در هتل‌های ۴ ستاره کوش آداسی

آدرس: Yavansu Mah. Esin Engin Sk. No 63/64, 09400 Kusadası, Turkey

 

۵- هتل آرورا در کوش آداسی ترکیه (Arora Hotel)

در کنار دریای اژه، این هتل در کوش آداسی دارای یک ساحل خصوصی کوچک و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با بالکن خصوصی است و ۲ استخر و اسپا با حمام ترکی نیز در دسترس مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های بزرگ هستند و به گرمی با رنگ‌های قرمز تزئین شده‌اند و چشم‌اندازی دریا یا استخر دارند و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و مینی‌بار هستند. رستوران آرورا به سبک بوفه، مجموعه‌ای از غذاهای محلی و بین المللی را سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار استخر روباز غذا بخورند یا در داخل خانه بمانند. همچنین بار و سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز وجود دارد. اسپا یک استخر سرپوشیده با قسمت‌های نشیمن دنج برای نوشیدن نوشیدنی ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند یک جلسه سونا یا ماساژ رزرو کنند. همچنین یک اتاق تناسب اندام و یک اتاق بازی با تنیس روی میز وجود دارد.

آدرس: Yavansu Mah. Esin Engin Cad. No: 103, 09400 Kusadası, Turkey

 

۶- ریزورت سایناتور بلو در کوش آداسی ترکیه (Signature Blue Resort)

ریزورت سایناتور بلو واقع در کوش آداسی، اقامتگاه‌های ساحلی در فاصله ۱.۵ کیلومتری لانگ بیچ ارائه می‌دهد که امکانات مختلفی مانند رستوران، مرکز تناسب اندام و بار را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل ۵ ستاره دارای یک منطقه ساحلی خصوصی و خدمات اتاق است و استخر سرپوشیده، سونا و پذیرش ۲۴ ساعته نیز در دسترس مهمانان قرار می‌دهد. در این هتل هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و بالکن با منظره دریا بوده و تمامی واحدها دارای گاوصندوق هستند. در ساحل اینجا می‌توانید قایق سواری و تخته سواری کنید،یا به شنا بپردازید و یا فقط در ساحل لم بدهید و دراز بکشید.

 

بهترین هتل‌های دارای زمین گلف در کوش آداسی

آدرس: yavansu mahallesi esin engin sokak no 66 KUŞADASI / AYDIN, 09400 Kusadası, Turkey

 

۷- هتل کوش آداسی ویلا لانگ بیچ (Kushadasi villa Long Beach)

کوش آداسی ویلا لانگ بیچ با منظره باغ، اقامتگاهی در کوش آداسی است که در ۲۰۰ متری لانگ بیچ و ۱۰ کیلومتری مارینا کوش آداسی واقع شده است. این ملک دارای بالکن، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان بوده و اقامتی آرام را برای مهمانان رقم می‌زند. این خانه ویلایی ۸۸ متری به سبک دوبلکس برای افرادی که در سفر خانوادگی در کوش آداسی هستند و می‌خواهند اقامتی مستقل با حفظ حریم شخصی خودشان داشته باشند انتخابی عالی است. این خانه تعطیلاتی با تهویه مطبوع دارای ۳ اتاق خواب، تلویزیون صفحه تخت، و آشپزخانه است و تمامی امکانات لازم یک اقامت همه جانبه مثل ماشین لباس شویی در آشپزخانه را هم دارد. تئاتر بزرگ افسوس ۲۷ کیلومتر با خانه تعطیلات فاصله دارد، در حالی که کلیسای مریم در ۲۷ کیلومتری ملک است. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۹۰ کیلومتری کوش اداسی ویلا لانگ بیچ قرار دارد.

آدرس: Karova mahallasi idareciler sitesi şebboy sokak no.15, 09400 Kusadası, Turkey

 

۸- ویلا ویستور در کوش آداسی ترکیه (VİLLA MİSTUR)

این ویلای مستقل که در منطقه آیدین واقع شده، با ۲۰۰ متر متراژ و دسترسی لوکس کامل اقامتی فوق‌العاده را برای شما رقم می‌زند که تا همیشه در یادتان بماند. این ویلا دارای بالکنی جذاب و واقع در ساحل، دارای یک باغ است. این ویلا دارای تهویه مطبوع از ۳ اتاق خواب مجزا، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه کاملا مجهز و ۱ حمام تشکیل شده و یک تلویزیون صفحه تخت نیز ارائه شده است. لانگ بیچ ۷۰۰ متر و مارینا کوش آداسی ۹.۱ کیلومتر با ویلا فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۸۸ کیلومتری ویلا میستور قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز را ارائه می‌دهد.

 

معرفی ۵ هتل‌ دارای پارک آبی در کوش آداسی

آدرس: Yavansu mah 4038 sokakno:2f, 09400 Aydın, Turkey

 

منبع

 

۲۴ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران