محبوب‌ترین رستوران‌های کوش‌آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
محبوب‌ترین رستوران‌های کوش‌آداسی

ترکیه شهرهای ساحلی بسیاری دارد. در میان همه آنها، کوش آداسی یکی از بهترین مقاصدی است که می‌توانید در فصل گرم به آنجا سفر کنید و در سواحل زیبا و جاذبه‌های تاریخی این شهر گشتی بزنید. این جزیره زیبا در نوار ساحلی منطقه دریای اژه قرار گرفته و طبیعت چشم‌نوازی دارد. این شهر برای پذیرایی از گردشگران پر از رستوران‌های خوبی است که می‌توانید با هر سلیقه‌ای، تنوع غذاهای محلی خوشمزه و لذیذ ترکیه‌ای و بین‌المللی را در آنها امتحان کنید. تور کوش‌آداسی بهترین موقعیت برای گردش در شهرهای باستانی مجاور، لذت بردن از آفتاب گرم و سفارش غذاهای خوشمزه ترکی است. در این متن چند رستوران محبوب کوش‌آداسی را معرفی می‌کنیم که انواع غذاهای سنتی ترکی و دریایی را با کیفیت بالا سرو می‌کنند.


کبابی حسن کولکوقلو Hasan Kolcouglu

در سفر به هر شهری از ترکیه، دقیقا مثل شهرهای ایران، باید قبل از هر چیز کباب آنجا را امتحان کنید. چرا که کباب‌های ترکیه واقعا خوشمزه هستند. در این میان شاید با دیدن نام کبابی حسن کولکوقلو تصور کنید که با یک رستوران قدیمی یا یک کبابی ساده روبه‌رو هستید. اما سخت در اشتباهید. اگر علاقه‌مند به مزه کباب‌های مختلف هستید، بهتر است بدانید که این رستوران در طبقه بالای هتل افه بوتیک واقع شده است و فضای بسیار شیک و چشم‌انداز زیبایی دارد. در یکی از وعده‌های غذایی، شاید دلتان بخواند انواع کباب‌ها را سفارش داده و طعم‌های مختلفی را مزه کنید. این رستوران تراس بزرگی دارد که می‌توانید با تماشای ویوی کوش‌آداسی، لذت غذا خوردن را چندین برابر تجربه کنید. در صورتی که برای ناهار یا شام کباب سفارش دهید، حدود پنجاه لیر ترکیه خواهید پرداخت. اما اگر سحرخیز باشید و دلتان بخواهد یک صبحانه مفصل و شیک میل کنید، می‌توانید در این رستوران با پرداخت حدود ۲۳ لیر، یک وعده صبحانه ترکی بخورید.

 

رستوران هالیدی این در کوش آداسی

رستوران اوستا کاظم Kazım Usta

بعد از خوردن یک وعده کباب لذیذ در کبابی حسن کولکوقلو، این بار نوبت سفارش یک غذای دریایی در رستوران معروف و قدیمی اوستا کاظم است. این رستوران که طرفداران بسیاری دارد، حدود شصت سال است که بهترین ماهی‌های کبابی را برای مهمانان و گردشگران می‌پزد. شما هم در سفر خود به این شهر ساحلی و زیبا، حتما سری به رستوران اوستا کاظم بزنید و با رزرو یک میز در کنار پنجره و مزه کردن غذاهای لذیذ سرآشپز اوستا کاظم، از چشم‌انداز بی‌نظیر دریا با قایق‌ها و کشتی‌هایش نهایت لذت را برده و خاطره‌ای به یاد ماندنی برای خود بسازید. این رستوران که به یکی از بهترین رستوران‌های کوش آداسی شهرت دارد، در طبخ و تهیه انواع غذاهای دریایی، حرفه‌ای عمل می‌کند و انواع ماهی و میگو‌هایی که تازه صید شده‌اند را به روش‌های مختلف با بهترین مواد اولیه و آشپزها تهیه و سرو می‌شود.

رستوران آولو Avlu

هر چقدر در کوش آداسی بمانید باز هم کم است. تنوع غذایی این شهر به همراه جاذبه‌های دیدنی که دارد، شما را ترغیب می‌کند که روزهای بیشتری را در این شهر اقامت کنید. در این صورت باید علاوه بر کباب‌ها و غذاهای دریایی، حتما غذاهای محلی ترکی را هم امتحان کنید. در این شهر آنقدر تنوع غذایی دارید که مطمئن باشید که غذای دلخواه خود را خواهید یافت. همان طور که می‌دانید معمولا غذاهای محلی هر شهری را باید در خانه‌های محلی با دست پخت زنان با تجربه امتحان کرد. اما در کوش آداسی شما می‌توانید چنین غذای خوشمزه‌ای را در رستوران آولو نیز سفارش دهید. منوی این رستوران پر از انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای است. اشتهای شما با چشیدن طعم هر غذا و تماشای رنگ و لعابشان در میان فضایی تمیز و زیبا دو چندان خواهد شد. برای صرف وعده غذایی خود رستوران آولو گزینه مناسبی است. خیالتان از رفتار و ادب کارکنانش راحت باشد. شما از این رستوران راضی بیرون خواهید رفت و شاید دلتان بخواهد حتی بار دیگر در همین رستوران غذا بخورید. رستوران آولو علاوه بر اینکه فضای باز دارد و می‌توانید به راحتی در یکی از صندلی‌های بیرون رستوران بنشینید و غذای خود را میل کنید، اینترنت رایگان هم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

۶ رستوران غذای دریایی در کوش آداسی

رستوران قصر saray

روزها به گردش در میان کوچه و خیابان‌های کوش آداسی می‌روید و ممکن است دلتان بخواهد در وسط روز غذا میل کنید. رستوران قصر یا سارای یکی از گزینه‌های خوبی است که در مرکز شهر قرار دارد. این رستوران گرما و مهمان نوازی ترکی را در فضای باز شامل حیاط و فضای داخلی خود با طراحی بسیار زیبایی ارائه می‌کند. کارکنان رستوران قصر متشکل از سرآشپز، آشپزها و گارسون‌ها حرفه‌ای عمل می‌کنند و رضایت شما را جلب خواهند کرد. شما در این رستوران با هر سلیقه غذایی می‌توانید از داخل منویش غذای مورد علاقه‌تان را پیدا کرده و سفارش دهید. منوی رستوران سرای بسیار متنوع است و انواع غذاهای بین‌المللی، مدیترانه‌ای، اروپایی، مکزیکی، چینی، ترکی و غذاهای مخصوص گیاهخواران را در منوی خود دارد. علاوه بر این در این رستوران موسیقی زنده نواخته می‌شود که باعث خواهد شد، برایتان شبی فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز باشد. شما پس از انتخاب میز خود در فضای باز یا بسته، تا زمانی که بخواهید غذای خود را سفارش دهید، نوشیدنی مخصوص خوشامدگویی را میل خواهید کرد. بعد از آن بهتر است تصمیم بگیرید که غذای محلی بخورید یا دریایی. شاید هم یکی از غذاهای بین‌المللی که قبلا دلتان می‌خواست در یک رستوران برای اولین بار امتحان کنید. هر کدام را که انتخاب کرده و سفارش دهید، مزه لذیذ آن در خاطرتان خواهید ماند.

رستوران اوکسا مارینا Oksa Marina Balık Restaurant

رستوران اوکسا مارینا یکی از رستوران‌های خوب کوش آداسی محسوب می‌شود که موقعیت عالی و نمای فوق‌العاده‌ای دارد. این رستوران با یک تراس زیبا محبوب گردشگران است. ویوی این تراس رو به بندر است و خوردن غذا با چشم‌انداز دریا اشتها را چند برابر می‌کند و لحظات دلنشین‌تری برای شما به همراه می‌آورد. اوکسا مارینا به طبخ و سرو غذاهای دریایی عالی و لذیذ در میان مردمان کوش آداسی و گردشگران خارجی شهرت یافته است. این رستوران، اختاپوس خوشمزه، باس دریایی و بوقلمون را به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین می‌توانید یک لیوان راکی خوب یا شراب سفید در کنار غذای خود میل کنید. اوکسا مارینا دارای منظره‌ای باشکوه و کارمندان مودب و خون گرمی دارد. این مکان به دلیل خدمات سریع خود قابل توجه است. از دید مهمانان، قیمت‌ها منصفانه است. حتی اگر سعی نکردید در این رستوران غذا خورده و به طور همزمان حس زیبایی را تجربه کنید، از این نقطه دیدن کنید تا کمی آرامش پیدا کنید. در میان رستوران‌ها گوگل به رستوران اوکسا مارینا امتیاز ۴.۳ را اختصاص داده است تا بتوانید اوقات خوشی را در اینجا سپری کنید.

 

بهترین رستوران‌های کوش آداسی برای گیاه‌خواران

رستوران فراه Ferah

رستوران فراه گزینه مناسبی برای صرف یک وعده غذای دریایی در زمانی است که شما نمی‌خواهید مبلغ زیادی بابت یک وعده غذایی بپردازید. این رستوران در کلاس اقتصادی قرار دارد و با این حال یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کوش آداسی به شمار می‌آید. این رستوران در نزدیکی باغ چای و پارک کوچک شهر واقع شده است و با منظره دریا و غروب‌های زیبایش شما را غافلگیر می‌کند. رستوران فراه غذاهای دریایی بسیار با کیفیت و خوشمزه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

رستوران بلک اند وایت Black and white

از آنجایی که کوش آداسی در کرانه دریای اژه واقع شده است، بیشتر رستوران‌های شهر، غذای دریایی سرو می‌کند. بنابراین در صورتی که بخواهید یک غذای تازه دریایی میل کنید، رستوران بلک اند وایت را امتحان کنید. شما به هنگامی که بخواهید در شهر گشتی بزنید و در این میان از بازار ماهی فروشان کوش آداسی هم دیدن کنید، می‌توانید پس از آن به این رستوران رفته و از غذاهای خوشمزه‌اش با قیمتی مناسب سفارش دهید. در این رستوران ماهی کبابی به همراه سالاد و نان سرو می‌شود. همچنین رستوران بلک اند وایت برای صرف صبحانه هم گزینه خوبی است و صبحانه ترکی عالی برای مشتریان آماده می‌کند.

رستوران اوز اورفا Oz Urfa

ممکن است شما جزو افرادی باشید که در شهرهای دیگر دنیا به دنبال غذای حلال مسلمانان بگردید. در این صورت می‌توانید غذای خود را با خیال راحت در رستوران اوز اورفا سفارش دهید. این رستوران امتیاز بالایی را از سمت مشتریانش دریافت کرده است. طعم غذاهایش متناسب با علاقه گردشگران ایرانی طبخ می‌شود. رستوران اوز اورفا رتبه بسیار خوبی در بین همه رستوران‌های کوش آداسی کسب کرده است و انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی، آسیای میانه، حلال و مخصوص گیاهخواران را به همراه نان‌های خانگی تهیه و سرو می‌کند. همچنین کارکنان این رستوران با ادب و احترام با گردشگران برخورد کرده و با شما رفتار مناسبی خواهند داشت.

 

رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

رستوران هالیدی این Holiday Inn

در شهر کوش آداسی رستوران‌های بسیاری وجود دارد که شاید بتوانید در هر کدام از آنها غذای جدیدی میل کنید. بنا به سلیقه و موقعیتتان ممکن است یکی از آنها را انتخاب کنید. اما مهم این است که در نهایت رضایت شما جلب شود. یکی دیگر از رستوران‌هایی که در این شهر محبوب است، رستوران هالیدی این است. اگر شما از خوردن غذاهای محلی یا دریایی خسته شده‌اید، می‌توانید با سفارش یک پیتزای ترکی در این رستوران به وعده‌های غذایی خود تنوع دهید. اما اگر هنوز هم دلتان کباب می‌خواهد، می‌توانید یکی از آن کباب‌های خوشمزه را با قیمتی بسیار مناسب در هالیدی این میل کنید. این رستوران فضای بخصوصی ندارد و می‌توانید با نشستن در صندلی‌های پیاده‌رو غذای خود را صرف کنید.

 

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران