بهترین هتل‌های دارای زمین گلف در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
بهترین هتل‌های دارای زمین گلف در کوش آداسی

برخلاف آنتالیا که چندین و چند هتل با زمین‌های گلف بزرگ دارد، کوش آداسی به خاطر وسعت کم‌ترش، هتل‌های انگشت‌شماری دارد که در آن‌ها زمین گلف تعبیه شده است. البته همین چند هتل نیز، اقامتگاه‌های لاکچری و بسیار جذاب برای اقامت در تور کوش آداسی هستند و امکانات خیلی خوبی را در اختیار شما می‌گذارند. اگر طرفدار ورزش گلف هستید یا می‌خواهید در طول سفر، چند باری این بازی آرامش‌بخش را تجربه کنید، مقاله امروز ما درباره بهترین هتل‌های کوش آداسی که دارای زمین گلف هستند را مطالعه نمایید.

 

Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa

اصلی‌ترین انتخاب شما در کوش آداسی، مجموعه Wyndham است که در کنار زمین گلف بزرگ و جذابش، یکی از بهترین هتل‌های شهر نیز محسوب می‌شود. Wyndham در منطقه‌ای نسبتا مرتفع ساخته شده و از محل هتل، منظره‌ی دریای اژه و پارکلند به خوبی مشخص است و هر روز با چنین منظره‌ی زیبایی از خواب بلند خواهید شد. همانطور که از اسم هتل پیداست، شما با مجموعه‌ای مفرح و لوکس مواجه هستید که هم زمین گلف داشته و هم مرکز اسپا و البته در منطقه‌ی وسیعی که به این مجموعه اختصاص داده شده، پارک آبی و خیلی امکانات تفریحی دیگر وجود دارد.

 

خرید و گردش در مرکز خرید AVM کوش آداسی

زمین گلف هتل Wyndham استاندارد بین‌المللی داشته و چندین مسابقه مختلف در آن برگزار شده است. البته طراحی آن به گونه‌ای است که بازیکنان آماتور و حتی کسانی که اولین تجربه‌شان را در این محل به دست می‌آورند نیز به راحتی بتوانند از بازی کردن در آن‌جا لذت ببرند. جالب است بدانید که وقتی در این زمین بازی می‌کنید، در سمتی، می‌توانید منظره‌ی پارک ملی را نیز مشاهده کنید. زمین گلف حدودا ۱۰ دقیقه با خود محل هتل فاصله دارد و ماشین‌های مخصوص برای بردن شما در نظر گرفته شده. فروشگاه مخصوص و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای کرایه در همان محل وجود داشته و همه چیز برای لذت بردن از این ورزش در تور کوش آداسی فراهم است.

این هتل ۵ ستاره‌ی بزرگ دارای اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و بزرگی است. تنوع بسیار خوبی نیز در این اتاق‌ها وجود دارد که از واحدها‌ی ۴۸ متری تا سوییت‌های ۱۱۷ متری را شامل می‌شود. اتاق‌ها همگی دارای امکانات رفاهی عالی و اینترنت پر سرعت بی‌سیم هستند و همه‌ی آن‌ها بالکنی زیبا رو به طبیعت جذاب کوش آداسی دارند. در بخش غذا و نوشیدنی نیز انتخاب‌های شما در هتل Wyndham بسیار زیاد خواهد بود. از رستوران‌های درجه یک با سرآشپزانی عالی گرفته تا انواع بارها که در نقاط مختلف هتل وجود دارند، چیزهای مختلفی هستند که می‌توانید در مدت اقامت خود در آن‌جا، امتحان کنید.

 

بهترین سواحل کوش آداسی برای شنا

اما به دیگر بخش‌های تفریحی هتل Wyndham بپردازیم. غیر از زمین گلف، چندین زمین ورزشی دیگر از جمله مینی‌گلف، تنیس، والیبال، فوتبال و ... در نظر گرفته شده و بعضا بخش‌هایی برای کودکان و نوجوانان نیز در آن‌جا وجود دارد. بچه‌ها می‌توانند از کلاب مخصوص خود با بازی‌های متنوع و پخش انیمیشن لذت برده و بزرگ‌ترها هم می‌توانند برای تماشای اجراهای مخصوص در شب‌ها و شرکت در جشن‌های بزرگ، به محل برگزاری آن‌ها در هتل بروند. این هتل دارای چند استخر در محیط روباز و محیط سرپوشیده بوده و یک اسپای بسیار لوکس و جذاب با امکانات عالی دارد.

آدرس: emalpasa Mahallesi, Kiranta Mevkii, Soke, 09200 Kuşadası

شماره تماس: 00902564200041

 

Ramada Resort Kusadasi & Golf

دیگر انتخاب شما در میان هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری کوش آداسی، ریزورت Ramada است که البته یکی دیگر از بهترین هتل‌های کوش آداسی به حساب می‌آید. بنای اصلی هتل اگر چه ۱۸ دقیقه پیاده از ساحل دور است، اما وسعت آن باعث شده تا یکی از امتیازات این محل داشتن یک ساحل اختصاصی نسبتا بزرگ باشد که در آن‌ امکانات لازم برای لذت بردن از هوای آفتابی و انجام انواع تفریحات آبی و ساحلی کوش آداسی نیز در آن‌جا فراهم گردیده است.

زمین گلف بزرگ  Ramada با ۱۸ حفره و توسط Jose Canales Galvez Mas طراحی شده و از آن‌جا نیز پارک ملی و دریای اژه به خوبی مشخص است و در خود زمین نیز دو آبگیر کوچک برای تنوع بخشیدن به بازی تعبیه گردیده است. تمامی امکانات لازم برای بازی گلف در اختیار شما قرار داده می‌شود و طراحی زمین نیز به گونه‌ای‌ست که بخش‌هایی از آن برای افراد آماتور عالی است. زمین حدودا ۲-۳ دقیقه از بنای اصلی هتل فاصله داشته و مربیان نیز به چهار زبان از جمله ترکی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

 

چشمه‌های آب گرم پاموکاله، در نزدیکی کوش آداسی

اتاق‌های هتل شامل واحدهای ۳۲ تا ۱۱۵ متری می‌شود و هم اتاق‌های دو نفره و خانوادگی و هم سوییت‌های مختلف را در بر می‌گیرد. امکانات و طراحی داخلی اتاق‌های فوق‌العاده عالی بوده و از نظر امکانات رفاهی نیز کاملا در قواره‌ی یک هتل ۵ ستاره‌ است. در مجموع ۷ رستوران و بار نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده که در میانشان رستوران‌ فرانسوی و اسنک بار مشاهده کرده و یکی از بارها نیز هر شب با اجرای موسیقی زنده از شما پذیرایی می‌کند. مجموعه اسپا و سلامتی هتل نیز فوق‌العاده شیک بوده و پکیج‌های مختلفی را در اختیار شما می‌گذارد. این مجموعه شامل حمام ترکی، اتاق‌های خصوصی ماساژ، سونا، سالن آرایش، سالن فیتنس با امکانات کامل و ... می‌شود.

در زمینه‌ی تفریحات مختلف نیز هتل Ramada بخش‌های متنوعی را برای شما تدارک دیده است. هتل دارای چندین استخر بزرگ و کوچک و مینی پارک آبی بوده و یک مکان بزرگ برای برگزاری اجراهای نمایشی، موسیقی زنده و پارتی‌های شبانه دارد. چندین زمین ورزشی مثل زمین تنیس و مینی فوتبال برای آن‌جا در نظر گرفته و برای کودکان و نوجوانان نیز بازی‌های مخصوص به آن‌ها در هتل وجود دارد. قبلا در مورد ساحل اختصاصی هتل Ramada نیز برایتان گفتیم که شما را از رفتن به سواحل عمومی راحت کرده و فضایی خصوصی و خلوت‌تر و البته بسیار تمیز و عالی برایتان به همراه خواهد داشت.

 

پارک آبی تورتوگا در کوش آداسی

Kusadasi Golf and Spa Resort

این ریزورت در واقع مجموعه‌ای از آپارتمان‌های مجلل و زیباست که با فراهم کردن امکانات تفریحی عالی انتخابی مناسب برای اقامت در سفر با تور ترکیه به کوش آداسی به حساب می‌آید. این مجموعه با فضایی بسیار بزرگ، از واحدهای خود نمای دریای اژه را برایتان به نمایش می‌گذارد و دارای فضایی شاد و مفرح است.

واحدهای این ریزورت، همگی ۶۰ متر مربع هستن و شامل دو اتاق خواب و یک سالن پذیرایی بوده و امکاناتی از قبیل آشپزخانه کاملا مجهز، اینترنت رایگان بی‌سیم، لباسشویی، سرویس بهداشتی و حمام خوب، مبلمان کامل و ... را در خود دارند. با این که تمام واحدها دارای آشپزخانه هستند اما با این همه یک رستوران خیلی خوب نیز در مجموعه وجود دارد که در کنار صبحانه‌های بوفه باز، برای نهار و شام نیز می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. یک بار هم در خود Kusadasi Golf and Spa Resort برای صرف نوشیدنی در نظر گرفته شده.

 

شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های کوش آداسی

زمین گلف بزرگ و بسیار عالی این مجموعه حدودا ۳ کیلومتر از آپارتمان‌ها فاصله دارد و شرایط بسیار خوب و امکانات لازم را برای بازی در اختیار شما می‌گذارد و با منظره‌‌ای زیبا و هوایی مطبوع از شما میزبانی خواهد کرد. همچنین در خود ریزورت چند استخر کوچک در کنار هم ساخته شده و یکی از آن‌ها دارای چند سرسره آبی نیز هست. مرکز اسپا و سلامتی و سالن ورزشی و باغ بزرگ Kusadasi Golf and Spa Resort از جمله دیگر امکانات این مجموعه بوده که باعث می‌شوند همه چیز برای یک اقامت جذاب و لذت بخش مهیا باشد.

Kusadasi Golf Holiday Home

شرایط این مجموعه نیز خیلی شبیه به گزینه‌ی قبلی است. این مکان نیز مجموعه‌ای از آپارتمان‌های مختلف است که البته در Kusadasi Golf Holiday Home واحدها همگی ۸۶ متری هستند. این آپارتمان‌ها دارای ۲ اتاق خواب و یک پذیرایی بوده، سرویس مبلمان کامل برایشان در نظر گرفته شده و گنجایش ۶ نفر را دارند. یکی از امتیازات این هتل این است که بر خلاف ۳ گزینه‌ی قبلی، امکان بردن حیوانات خانگی خود به آن‌جا را نیز خواهید داشت که برای بسیاری این گزینه، اهمیت زیادی دارد. فضای خانوادگی، محیط مفرح و امکانات تفریحی مختلف، از امتیازات Kusadasi Golf Holiday Home به حساب می‌آیند.

 

تورهای یک روزه کشتی‌ کروز در کوش آداسی

این مجموعه اگر چه جایی لوکس برای اقامت محسوب نمی‌شود، اما برای جمع‌های خانوادگی بسیار به صرفه بوده و همچنین دارای یک ساحل اختصاصی نیز هست که برای تفریح، شنا و خوشگذرانی می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. حتی یک پارکینگ رایگان نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده تا در اگر در تور کوش آداسی، ماشینی اجاره کرده‌اید، بتوانید از این پارکینگ استفاده کنید. اینترنت رایگان، بار اختصاصی، داشتن یک باغ گل زیبا، مکانی برای استراحت در فضای باز و آشپزخانه کامل در واحدها از دیگر امکانات هتل به حساب می‌آید.

این هتل خود یک زمین گلف اختصاصی ندارد بلکه به خاطر این که با مجموعه گلف بین‌المللی کوش آداسی تنها ۷۰۰ متر فاصله دارد، طبق قرارداد با این زمین، مهمانان خود را به این زمین حرفه‌ای و جذاب برای بازی می‌برد. در خود مجموعه چندین استخر کوچک و بزرگ و یک مرکز اسپا و سلامت خیلی خوب در نظر گرفته شده که حمام ترکی، سونا، سالن ورزشی بزرگ، اتاق‌های ماساژ و ... را در اختیار مسافرانش می‌گذارد. در کنار زمین ‌گلف چند زمین تنیس برای بازی تهیه دیده شده و امکاناتی نیز برای انجام تفریحات آبی مختلف در ساحل وجود دارد. ساحل اختصاصی هتل تجهیزاتی مثل تخت و آفتابگیر را نیز به رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

 

دورهمی در بهترین کافه‌های کوش آداسی

۲۱ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران