بهترین رستوران‌های تایلندی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های تایلندی در دبی

غذاهای برخی کشورها محبوبیت جهانی دارند و غذاهای تایلندی، قطعا یکی از آنها به شمار می‌آیند. در واقع این خوراکی‌ها با تاثیراتی که از کشورهای آسیایی اطراف و مناطق دورتر می‌گیرند، ترکیبی زیبا بین غذاهای تند هندی و غذاهای معطر چینی را ارائه می‌دهند.

البته تایلند دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از دستورالعمل‌های منحصر به فردی برای طبخ غذاها استفاده می‌کنند و در این میان، گزینه‌های فراوانی متناسب با هر ذائقه و سلیقه‌ای را می‌توان یافت. و اما همانطور که از بسیاری از شهرهای بزرگ انتظار می‌رود، دبی نیز دارای رستوران‌های تایلندی عالی و متعددی است. بسیاری از این غذاکده‌ها، منظره‌ای باورنکردنی از خط افق شهر را ارائه داده و حظ بصری بی نظیری را در حین شکم گردی به مردمان محلی و گردشگران تور دبی هدیه می‌دهند.

 

رویال بودا در دبی (The Royal Budha)

پس از لذت بردن از اسکی دبی، شکم گردی در این رستوران خالی از لطف نیست. اینجا از نظر دکور و منو بسیار سنتی بوده و در عین حال، کیفیت پخت و پز بسیار بالاست. در این غذاکده، خوراکی‌های وسوسه‌انگیزی همچون مانند کیک‌های میگوی چرخ‌کرده و سرخ‌شده با سس آلو، کاری ماسامان با گوشت گاو و باس دریایی ترد شما را غافلگیر می‌کنند. بعلاوه، گزینه‌های غذایی متنوع دیگری از منطقه ایسان سرو می‌شوند که طرفداران بسیاری دارند. پیشنهاد می‌کنیم از سالادهای پاپایا، ووک، مرغ سوخاری، برنج چسبناک انبه خوش طعم، دسر انبه و بستنی وانیلی غافل نشوید و این خورد و خوراک را با نوشیدنی‌های گوارایی همچون یخ چای، چای سرد تایلندی یا شربت لیمو کامل کنید.

گفتنی است این مکان، گزینه‌ای عالی برای برگزاری مراسم سالگرد و تولد و هرگونه دورهمی دوستانه و خانوادگی به شمار می‌آید. پرسنل نیز بسیار صبور بوده و خدماتی فوق‌العاده ارائه می‌دهند. فضای آرامش‌بخش، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا برای مشتریان مهیا هستند. و همه این خدمات و امکانات، با قیمت‌های مناسب ارائه می‌شوند.

 

۱۱ فعالیت جذاب در جزیره نخل دبی

آدرس: Holiday Inn Dubai,Sheikh Zayed Road, Near Mall of the Emirates - Al Barsha - Dubai - United Arab Emirates

 

پای تای در دبی (Pai Thai)

این رستوران که بر فراز آبراه‌های مدینه جمیرا گسترده شده و از رمانتیک‌ترین رستوران‌های دبی نیز هست، فقط با قایق قابل دسترسی است و با بهترین غذاهای تایلندی به استقبال مشتریانش می‌آید. این فضای رمانتیک، در عین حال دارای پرسنلی حرفه‌ای بوده که خدماتی عالی ارائه می‌دهند. وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و پارکینگ اختصاصی، از دیگر مشخصه‌های این فضای رمانتیک و باشکوه به شمار می‌آیند.

و اما منو بسیار غنی بوده و در این میان سالادهای پاپایا، مرغ کاری، برنج چسبناک انبه خوشمزه، کرم بروله و دسر انبه بسیار پرطرفدارند. همچنین می‌توانید فراپه شکلاتی، لیموناد یا آبمیوه عالی را نیز در کنار غذایتان امتحان کنید. درنظر داشته باشید که قیمت‌ها در اینجا کمی گران هستند. اما خدمات و غذاهای لذیذ و چشم‌اندازهای باشکوه و زیبای اینجا که از برترین رستوران‌های فضای باز دبی است، حداقل ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

آدرس: Jumeirah Al Qasr, Madinat Jumeirah، King Salman bin Abdulaziz Al Saud Street، Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates

 

مانگو تری تای بیسترو در دبی (Mango Tree Thai Bistro)

این غذاکده، غذاهای جنوب تایلند را سرو می‌کند و این بدان معناست که غذاهای دریایی در قلب منو قرار دارند. پنجره‌های بزرگ این رستوران اطمینان می‌دهند که در طول روز فضای داخلی مملو از نور طبیعی باشد. در حالی که محیط بیرونی سرپوشیده، امکان غذاخوری در فضای باز را در طول سال برای مشتریان فراهم می‌کند.

در اینجا منتظر بشقاب‌های بزرگ و سنگین غذاهای دریایی تایلندی، میگوهای کبابی و البته برنج چسبناک انبه لذیذ باشید. همچنین اسپرینگ رول، کاری قرمز، دسر انبه، بستنی نارگیلی و آب میوه‌های تازه و گورا به شدت توصیه می‌شوند.

فضای خانگی این رستوران به مشتریان این امکان را می‌دهد که پس از یک روز گشت و گذار خسته کننده، از استراحت و شکم گردی مطبوعی برخوردار شوند. بعلاوه پرسنل مهمان نواز و حرفه‌ای، خدماتی سریع را ارائه می‌دهند. قیمت‌های مقرون به صرفه، دکوراسیون زیبا، وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا نیز در این غذاکده به یادماندنی فراهم هستند.

 

گردش در معروف‌ترین مکان‌های دبی

آدرس: The Walk - Jumeirah Beach Residence - Dubai - United Arab Emirates

 

بنجارونگ در دبی (Benjarong)

اگر حوالی برج تجاری اسپین مشغول گردش هستید، توصیه می‌کنیم برای استراحت و شکم‌گردی به این رستوران بیایید. این رستوران زیبا که از فضای داخلی شیک با مبلمان مخملی برخوردار است، در طبقه ۲۴ برج خلیفه دبی واقع شده و چشم‌اندازهایی جذاب از مناظر بی بدیل اطراف را ارائه می‌دهد.

منو، غذاهای کلاسیک را شامل می‌شود و مرغ سبز کاری با بادمجان تایلندی، برگر مرغ گریل با سس ریحان مقدس و تخم مرغ سرخ شده تایلندی از محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند. هر چند که تام یام کونگ، سالاد پاپایا، برنج چسبناک انبه و باس دریایی گریل نیز بسیار پرطرفدارند. بعلاوه دسرهای این غذاکده از جمله دسر انبه و بستنی نارگیلی، لذتی به یادماندنی در حین خورد و خوراک به شما هدیه می‌دهند و آب میوه‌های تازه، آب نارگیل یا قهوه در این مکان منتظر شما هستند.

این فضای رمانتیک، بسیار مناسب قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های دوستانه است. و خدمات عالی پرسنل صمیمی و حرفه‌ای همراه با قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان و پارکینگ، به جذابیت‌های این فضای دوست داشتنی و زیبا می‌افزایند.

آدرس: Dusit Thani Dubai - Sheikh Zayed Rd - Trade Centre - DIFC - Dubai - United Arab Emirates

 

رانگ تیام در دبی (Rhong Tiam)

این غذاکده که در داخل مرکز خرید Wasl Vita Mall قرار دارد، با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از سایر غذاکده‌های لوکس شهر، غذاهایی چشمگیر با طعم‌هایی عالی را ارائه می‌دهد. بعلاوه فضای آرام اتاق ناهارخوری بزرگ، این مکان را به رستورانی بسیار مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه بدل می‌کند.

 

محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دبی در سال ۲۰۲۲

آدرس: Rhong Tiam Dubai, Wasl Vita Mall - Al Wasl Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

تیپتارا در دبی (Thiptara)

اینجا رستوران، برنده جایزه بهترین تجربه غذاخوری تایلندی فضای باز در دبی بوده و دارای یک تراس خیره کننده در دریاچه برج‌های جمیرا دبی با فواره‌هایی باشکوه است. بعلاوه وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز برای مهمانان تور دبی در دسترس هستند.

البته با وجود چنین سابقه و چشم‌اندازهایی، قطعا گزینه‌های منو از قیمت‌هایی بالا برخوردارند. در این میان مرغ سبز خوش پخت، سالاد پاپایا، میگوی سوخاری، دسر خوش طعم انبه، چیزکیک و برنج چسبناک انبه بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. همچنین می‌توانید لذت این شکم گردی در یکی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در دبی را با یک نوشیدنی گوارا و باکیفیت نظیر آب سیب خوب، یخ چای یا لاته کامل کنید.

آدرس: Ground Level, Palace Downtown 9770 - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

 

تای کیچن در دبی (The Thai Kitchen)

این کیترینگ در طول سالیان، بعنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های تایلندی دبی به شهرت رسیده است. می‌توانید سرآشپزها را در آشپزخانه اوپن تماشا کنید که در حال تهیه غذاهایی هستند که مواد اولیه آنها، مستقیما از تایلند وارد می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم گوشت خرچنگ لذیذ، مرغ سبز و اردک ترد را میل کنید و دسرهایی همچون بستنی نارگیلی خوشمزه، برنج چسبناک انبه و دسر انبه را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.این غذاکده، همچنین مجموعه‌ای از غذاهای خوشمزه را به گیاهخواران ارائه می‌دهد. در ضمن اگر از طرفداران چای تایلندی هستید، می‌توانید در این رستوران دلی از عزا در آورید.

این غذاکده همچنین به دلیل وجود پرسنلی پرانرژی و خدماتی عالی، قیمت‌های مقرون به صرفه، دکراسیون مدرن و فضای دلپذیر، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و خدمات تحویل غذا محبوبیت دارد. در صورت تمایل و برای بهره‌مندی از فضای اطراف و هوای تازه نیز، می‌توانید از میز و صندلی های چیده شده در محیط بیرونی رستوران استفاده کنید.

 

گردش و خرید در بازارهای محلی دبی

آدرس: Park Hyatt Dubai Dubai Creek Resort - Dubai - United Arab Emirates

 

وایس کوای در دبی (Wise Kwai)

این رستوران زیبا و دنج نیز غذاهای تایلندی سرو می‌کند. بسیاری از مشتریان برای صرف خوراکی‌هایی همچون سالاد پاپایا، پد تای، گوشت گاو ترد در برنج بو داده، ساتای مرغ، کاری قرمز، میگوی سرخ شده، بستنی نارگیلی خوشمزه، برنج چسبناک انبه، دسر انبه و همچنین نوشیدنی‌هایی همچون چای سرد تایلندی، آب میوه یا چای سبز یخی به این رستوران می‌آیند. هر چند که پرسنل خوش برخورد و خدمات عالی، قیمت‌های پایین، دکور زیبا و فضای آرامش بخش و امکاناتی نظیر وای فای رایگان، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و خدمات تحویل غذا نیز، نقش بسزایی در محبوبیت این غذاکده دارند.

آدرس: 1st Floor, DusitD2 kenz Hotel - Al Khareef 1 St - Barsha Heights - Dubai - United Arab Emirates

 

کافه ایسان در دبی (Café Isan)

این کافه رستوران که غذاهای منطقه شمال شرقی تایلند را سرو می‌کند، در عین حال از فضایی آرام و شگفت‌انگیز و محبوبیت بالا در بین مردم محلی و گردشگران تور دبی برخوردار است. گزینه‌های منو، از غذاهای خیابانی تایلندی الهام گرفته شده‌اند و سبک‌تر از غذاهایی هستند که از یک رستوران استاندارد تایلندی انتظار دارید.

علاوه بر سرو تعدادی از غذاهای کلاسیک تایلندی، یک منوی جداگانه با عنوان " farang" نیز در کافه ارائه می شود که شامل غذاهای فست فود تایلندی جذاب است. صرف سالادهای لاب، تام یام، پاپایا، برنج چسبناک انبه و نوشیدنی‌هایی نظیر چای سرد تایلندی، لاته یا یخ چای را در این مکان زیبا به شما توصیه می‌کنیم. گفتنی است خدمات عالی و پرسنل صبور، قیمت‌های مناسب و امکاناتی نظیر وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات تحویل غذا و میز و صندلی‌های فضای بیرونی، از عمده دلایل محبوبیت این غذاکده زیبا به شمار می‌آیند.

 

عین دبی، بزرگترین چرخ و فلک دنیا

آدرس: Waterfront, Cluster B, (Lake View Tower - Dubai - United Arab Emirates

 

تانگ تای در دبی (Tong Thai)

بدون شک اینجا رستورانی برای برگزاری مناسبت‌های خاص نظیر جشن‌ها و سالگردهاست. نورپردازی قرمز رنگ، پنجره‌های کف تا سقف و دکوراسیون شیک، محیطی لوکس را برای لذت بردن از غذاهای مجلل مانند کاری خرچنگ، پانانگ کاری، گریل تایلندی، باس دریایی سوخاری و برنج چسبناک انبه فراهم می‌کند. بعلاوه سالاد پاپایا، کوفته مرغ، کیک‌های شکلاتی، دسر انبه، یخ چای و لاته محبوبیت بالایی دارند و بارها و بارها شما را به این غذاکده می‌کشانند. همچنین مشتریان به خدمات سریع پرسنل حرفه‌ای، قیمت‌های مقرون به صرفه، فضای دنج، پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل غذا دسترسی دارند.

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates

 

استیکی رایس در دبی (Sticky Rice)

این مکان کوچک و صمیمی که تنها ۶ میز را در خود جای داده، توانایی رقابت با محبوب‌ترین غذاکده‌های شهر را دارد و صف‌های طولانی و همیشگی مشتریان، گواهی بر این ادعا هستند. منوی این رستوران، گزینه‌های محبوبی را شامل می‌شود از جمله مرغ کای یانگ سیخی، صدف‌های سرخ شده، تام یام، برنج نارگیلی، مرغ نارگیلی کاملا پخته شده، برنج چسبناک انبه، بستنی نارگیلی خوشمزه، بستنی انبه و چای یخی.

بعلاوه خدمات تحویل غذا یک مزیت بزرگ در این مکان به شمار می‌آید. پرسنل مثبت و خدمات فوق العاده، قیمت‌های مقرون به صرفه، فضای زیبا، دکوراسیون مدرن و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز در جذب مخاطبان بسیار تاثیر گذارند.

 

تفریحات خاص دبی (قسمت اول)

آدرس: JVC | Sobha Daffodil | Shop No. 06 Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

سوخوتای در دبی (Sukhothai)

اینجا از محیطی گرم و صمیمی برخوردار بوده و منویی کلاسیک را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کاری ماسامان بره بروید و یا خوراک خرچنگ را امتحان کنید. همچنین می‌توانید سالاد پاپایای خوشمزه، کاری قرمز، میگوی سرخ شده، بستنی نارگیلی، برنج چسبناک انبه و دسر انبه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و اوقات خوشی را در اینجا سپری کنید. منوی نوشیدنی‌ها نیز بسیار متنوع بوده و در این میان آبمیوه، لیموناد یا چای، از محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند.

خدمات حرفه‌ای، قیمت‌های مناسب، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا و میز و صندلی‌های فضای بیرونی از دیگر مزایای این غذاکده به یادماندنی محسوب می‌شوند.

آدرس: Le Meridien Dubai Hotel - D89 - Dubai - United Arab Emirates

 

چارم تای در دبی (Charm Thai)

و در نهایت اگر بعد از بازدید از اسکله شماره ۷ احساس گرسنگی کردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این رستوران بزنید و از صرف سالادهای خوشمزه تایلندی، آبگوشت و کاری سبز، بستنی خوشمزه، برنج چسبناک انبه، دسر انبه و چای شیر عالی لذت ببرید.

این رستوران به ظاهر ساده در کرون پلازا و در دبی مارینا، ظاهری الهام گرفته از بازارهای خیابانی آسیایی داشته و به کفپوش چوبی، مبلمان زیبا و نورپردازی گرم آراسته شده است. گفتنی است این مکان، ترکیبی از بهترین غذاهای شمال و جنوب تایلند را سرو می‌کند و در عین حال حس معاصر بودن را به آن اضافه می‌افزاید.

و البته پرسنل بی نظیر و خدمات عالی، قیمت‌های مناسب، دکوراسیون زیبا و مدرن، پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل غذا به جذابیت این رستوران دامن می‌زنند. در صورت تمایل و برای بهره‌مندی از هوای تازه، می‌توانید از میز و صندلی‌های محیط بیرونی رستوران نیز استفاده کنید. و در آخر برای آشنایی با سایر گزینه‌های غذاخوری بین‌المللی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران‌ها برای صرف غذاهای اروپایی در دبی را نیز مطالعه کنید.

 

برگزاری جشن عروسی در دبی (بخش دوم)

آدرس: Crowne Plaza - Al Yahoom St - Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates

 

منبع ۱

منبع ۲

۳۰ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران