گردش و خرید در بازارهای محلی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
گردش و خرید در بازارهای محلی دبی

دبی یکی از سریع‌ترین شهرهای دنیا در پیشرفت و توسعه تکنولوژی و زندگی شهری مدرن بوده است. این شهر دارای مختصاتی جهانی و با مردمان و فرهنگ‌های متنوعی است که همه چیز از زیرساخت‌های مدرن گرفته تا ساختمان‌های سنتی را در خود جای داده است. با این همه تور دبی چیزهایی خیلی بیش از این‌ها برای ارائه دارد. همچنین دبی فرصت‌های آنچنانی برای خرید در دسترس شما قرار می‌دهد و مراکز خرید لوکس و برندهای سطح جهانی به وفور در مراکز خرید این شهر یافت می‌شوند. با این همه شک نکنید برای عاشقان خرید آن چه که به راستی جیب‌هایشان را خالی می‌کند بازارهای این شهر با فرصت‌هایی با برخی از بهترین خریدها است.

 

بهترین زمان برای سفر به دبی

همانطور که می‌دانید دبی منطقه‌ای کویری است که در ماه‌های آبان و آذر بهترین شرایط را برای پذیرایی دارد. در واقع در این ماه‌ها هوا دلپذیرتر بوده و از آن گرمای آنچنانی خبری نیست همچنین در این ماه‌ها ازدحام توریستی به حداقل می‌رسد و شما آزادی بیشتری برای بازدید از نقاط و جاذبه‌های مختلف شهر خواهید داشت. اما اگر اشتیاق شما برای خرید بیشتر از میل به سفری با دوری از ازدحام توریستی است، دسامبر تا فوریه زمان مناسبی برای بازدید شما از جشنواره خرید دبی است، در این دوره جمعیت گردشگران برای جشنواره‌های قبل سال نو دبی رو به افزایش می‌گذارد و تخفیفات عالی ۷۵ درصدی در فروشگاه‌ها اعمال می‌شود. در این مدت می توانید از بازارهای مختلف هند در دبی نیز دیدن کنید. جولای تا آگوست به دلیل گرمای بسیار بالای هوا زمان مناسبی برای سفر به این شهر نیست اما همچنان مسافرانی که چیزی جلودارشان نیست با تور دبی سفر می‌کنند. شاید یکی از شگفتی‌های جذب توریست‌ها به دبی در تابستان تخفیفات وسوسه‌انگیز ۴۵ روزه فروشگاه‌ها باشد.

بیایید نگاهی به این بهترین بازارهای دبی برای خرید بیندازید تا بدانید اینجا چه چیزی در انتظار شماست!

 

آشنایی با ۱۰ طراح مشهور مد دبی

بازار دستفروشی دبی (Flea Market)

اگر مایل به گشت و گذار در بازارهای محلی دبی هستید، بازار دستفروشی جایی است که باید به آنجا بروید. بهترین و بزرگ‌ترین بازار دست فروشی که به شما امکان خرید تعداد زیادی اقلام مختلف را شما فراهم می‌کند. اگر به خرید کتاب به صورت عمده و همچنین لوازم برقی با قیمت بسیار ارزان علاقه دارید، این بازار برای شما مناسب است. همچنین این بازار شبانه در دبی آثار هنری و عتیقه‌جات دست ساز را هم در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. آیا نمی‌خواهید این چیزهای زیبا را با نرخی ارزان‌تر از قیمت واقعی بخرید؟ بنابراین، برای بازدید از بازارهای دستفروشی دبی و داشتن بهترین تجربه خرید در یکی از بهترین بازارهای شهر بیش از این تعلل نکنید.

زمان بازدید: ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: Zabeel Park - Za'abeel - Al Kifaf - Dubai - United Arab Emirates

 

بازار طلای دبی

بازارهای دست فروشی و محلی دبی همه چیزی برای ارائه و خرید در مجموعه سنتی شهر دارند که بهترین آن برای دوستداران طلا است که برای خرید طلا با قیمت‌های ارزان‌تر به آنجا سفر می‌کنند. این بازار خیابان‌های باریکی دارد و درهای آن با روکش طلا پوشانده شده است، با انواع طلا اعم از سنتی، مدرن، شیک، زنانه و فاخر و غیره چیزهای زیادی برای عرضه دارد. رنگ‌های مختلف طلا مانند صورتی، سفید، رنگ‌های سبز و غیره توجه شما را به خود جلب می‌کند. مخصوصا افرادی که عاشق طلا هستند نمی‌توانند در مقابل مغازه‌های بازار طلای دبی مقاومت کنند و مطمئنا طلا را با قیمت‌های ارزان‌تر از آنچه در محل زندگی خود در دسترس دارند خریداری خواهند کرد. بنابراین اگر شما هم عاشق طلا هستید و نمی‌خواهید جیب‌تان را خالی کنید این هشدار ما را جدی بگیرید.

 

بهترین تخفیف را در فستیوال خرید بازارهای روباز دبی تجربه کنید

زمان بازدید: از ۹:۳۰ صبح تا ۲۱:۳۰ به جز جمعه (جمعه - ۱۶ تا ۲۱:۳۰)

آدرس: Gold Corner Building, 3rd Floor - Gold Souq - Deira - Dubai - United Arab Emirates

 

بازار نساجی

بازار نساجی که به نام بازار بور دبی نیز شناخته می‌شود، به عرضه بهترین پارچه در رنگ‌هایی که قبلا دیده نشده شهرت دارد. دسترسی به این بازار بسیار راحت است و بخاطر تنوع رنگ در پارچه‌ها همیشه خدا شلوغ دیده می‌شود. این بازار بهترین پارچه ها از پشم تا پشمینه را در بهترین رنگ‌ها به شما عرضه می کند. بنابراین اگر خرید لباس یا سوغاتی سفارشی برای شما نوعی هدیه لاکچری و خاص محسوب می‌شود، پس این بازار دارای خیاط‌فروشی‌ها و مغازه‌های سوغاتی بسیاری است که چکمه‌های اعلاء و تی‌شرت‌های دبی را به شما پیشنهاد می‌کنند. خیاطان در این بازار به قدری ماهر هستند که شما هرگز با آن لباس‌های سفارشی نخواهید داشت. برای هر نوع بهترین پارچه و کفش و هر چیز دیگری که نیاز دارید از این بازار دیدن کنید. مطمئنا این یکی از بهترین بازارهای دبی برای لباس‌هایی است که در ذهن دارید.

زمان بازدید: شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. جمعه ۱۶ الی ۱۰ شب

آدرس: 57, Opposite to Abra - Ali Bin Abi Taleb St - Dubai - United Arab Emirates

 

بازار ریپ

شلوغ‌ترین بازار غرفه‌ای که محصولات صنایع‌دستی فراوان، غرفه‌های غذا، و محصولات تازه‌ای که مستقیما از مزرعه می‌آیند ارائه می‌کند، مکانی است که در آن محصولات ارگانیک، صبحانه در فضای باز و بسیاری از خوراکی‌های دیگر در دسترس خواهد بود. اگرچه بازار کاراما در دبی محصولات مزرعه و ماهی تازه را نیز ارائه می‌دهد، اما تنوع و کیفیتی که در Ripe پیدا می‌کنید بسیار بهتر خواهد بود! این مکان با نیازهای خانواده شما مطابقت داشته و نوعی محیط لذت بخش با غذا و غرفه‌های خرید فراوان را در اختیار شما قرار می دهد.

 

مرکز خرید لوکس و جذاب نخیل در دبی

زمان بازدید: ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر

آدرس: Zabeel Park, Al Barsha Pond Market, times square Centre

 

بازار عطر

در نزدیکی بازار طلا، این مکان طیف گسترده‌ای از عطرهای سنتی تا عطرهای مدرن را ارائه می‌دهد. اگرچه تنوع عطرها شما را در مورد خرید گیج می‌کنند، اما مغازه داران همیشه حاضرند تا تجربه خرید شما را در بازارهای دبی، امارات راحت کنند. بخور، عطرها و عطارها در اشکال مختلف چوب‌های مختلف، کریستال و غریزه بویایی شما را تحریک کرده و تجربه خریدی جذاب و مقرون به صرفه را برای شما رقم می‌زنند.

آدرس: Sikkat al Khali - Dubai - United Arab Emirates

 

دهکده جهانی

اگر مایل به گشت و گذار در بازارهای شبانه در دبی هستید، دهکده جهانی دبی مطمئنا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این مکان دارای مجموعه‌ای از محصولات مختلف از کشورهای جهان است، که غرفه داران آن با محصولات تخصصی کشور خود، تجربه جذابی از فرهنگ، خرید و کاوش را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زنند. با وجود چیزهای زیادی برای ارائه، این قطعا یکی از بهترین بازارها برای بازدید در دبی است. چه چیز دیگری می تواند بهتر از انجام فعالیت‌های سرگرم کننده در مکانی که در حال خرید هستید باشد؟

زمان بازدید: ۴ بعد از ظهر تا ۱۲ صبح (شنبه تا چهارشنبه)؛ ۴ بعد از ظهر تا ۱ بامداد (پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی)

آدرس: جاده امارات

 

آرته، بازار سازندگان

بازار میکر در دبی یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در دبی است که در آن نمایشگاه‌های صنایع دستی و متخصصان از سرتاسر کره زمین، که هر کدام تفسیر قابل‌توجهی از طرز کار خود دارند دور هم گرد آمده‌اند. از متخصصان اماراتی برخاسته، نمادهای هنر پاپ، و برهم زنندگان کار طراحی گرفته تا آزمایش اکسپرسیونیست‌ها و حرفه‌ای‌های هنری و عکاسی، نمایش ترکیبی متنوع از سبک‌های زیبایی شناختی را به وجود آورده‌اند که حقیقتا ارزش بازدید و کاوش را دارد.

 

معرفی مرکز خرید Cityland دبی

زمان بازدید: از ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: Al Marabea Road – Al Quoz – Dubai – United Arab Emirates

 

بازار پارچه ساتوا

در واقع، دبی یکی از محبوب‌ترین بازارهای پارچه در امارات است. مراکز تجاری در دبی جابجا و متنوع شده‌اند، اینطور به نظر می‌رسد که همه جا فقط مراکز عالی و برندها در دسترس هستند در حالی که بازارهایی وجود دارد که لباس‌های بسیار ارزان قیمت دارند و چند نقطه که پارچه درجه یک عرضه می‌کنند. این بازار مملو از دلالان کوچک، عمده فروشان و تولیدی‌ها است، اگرچه سازمان‌های بزرگ مواد تولیدی، فروشگاه‌ها و دفاتر را در خود جای داده است.

زمان بازدید: از ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: D90 – Al Bada’a – Dubai – United Arab Emirates

 

بازار ساحلی

دبی شهری است که به خاطر فرصت‌های بی‌نظیر و متنوع خرید، سازه‌های بلند و زندگی شبانه هیجان‌انگیز در تمام دنیا معروف و شناخته شده است اما ویژگی استثنایی این شهر اینست که نیازهای همه مردم شهر را در نظر می‌گیرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید برند خاصی نیستید و به راحتی می‌خواهید چیزهای جالب و دوست داشتنی بخرید پس بازار ساحلی می‌تواند بسیار مناسب شما باشد. این بازار به سبک قدیمی که توسط بازارهای معمولی دبی راه اندازی شده را احتمالا می‌توان از عالی‌ترین ناهماهنگی‌های منطقه شیک مرکز شهر دانست. از رستوران‌ها گرفته تا محصولات ارگانیک خشک گرفته تا عطرها، این بازار همه‌چیز و کیفیت را در یک قالب به شما عرضه می‌کند و دستتان را برای خریدی بی‌قید باز می‌گذارد.

زمان بازدید: از ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: Dubai Marina – Dubai – United Arab Emirates

 

جمعه بازار

برخلاف نام جمعه بازار این بازاری در تمام طول هفته است. مجموعه‌ای از کالاها که در اینجا خواهید دید شامل ظروف سنگی، دستگاه بخور، قالیچه‌های معمولی، گیاهان هرس‌شده، و محصولات جدید کشاورزی هستند. صرف نظر از اینکه در منطقه الدید هستید، حتما در این بازار توقف کنید.

 

آشنایی با مرکز خرید وافی دبی

زمان بازدید: از ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: 426 Al Rasheed Road – Hor Al Anz East – Dubai – United Arab Emirates

۲۰ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران