اقامت در هتل‌های ۴ ستاره دبی مارینا

جاذبه‌های گردشگری دبی
اقامت در هتل‌های ۴ ستاره دبی مارینا

دبی مارینا که منطقه‌ای ساحلی و لوکس در تور دبی است از آن نقاط به شدت لاکچری و فوق‌العاده در این شهر توریستی است که کاملا به دست بشر ساخته شده و پروژه احداث آن همچنان در حال گسترش است. این پروژه در پایان بزرگ‌ترین مارینای دنیا و بزرگ‌ترین مارینای دست‌ساخت بشر در دنیا خواهد شد. این منطقه سراسر با بهترین سواحل دبی، کافه‌ها، رستوران‌ها و بهترین هتل‌ها برای اقامت پر شده و از بهترین و گران‌ترین مناطق شهر محسوب می‌شود. بنابراین اقامت در اینجا یک موهبت محسوب می‌شود. ما در این مقاله شما را با بهترین هتل‌های ۴ ستاره دبی مارینا آشنا می‌کنیم.

 

Wyndham Dubai Marina

هتل ۴ ستاره Wyndham Dubai Marina یک هتل مجلل با منظره خیره کننده خلیج فارس و دبی مارینا است. این ملک خدمات شاتل رایگان به ساحل، مراکز خرید، ایستگاه مترو و سایر جاذبه‌ها ارائه می‌دهد و وای فای رایگان در سراسر ملک موجود است. همه ۴۹۳ اتاق مجهز به تهویه مطبوع دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، میز، گاوصندوق و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. حمام‌ها مجهز به دوش و حمام هستند و لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌دهند. این ملک طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد، به عنوان مثال The Blacksmith گوشت دودی سرو می‌کند، رستوران ایتالیایی Alloro Ristorante صبحانه، ناهار و شام را نیز به صورت آلاکارته ارائه می‌دهد. Terrazza یک غذاخوری آرام و تمام روز در Al Fresco است. کافه هلو یک سالن لابی و قهوه‌خانه است و بار استخر Chillz وجود دارد که غذاهای سبک و نوشیدنی‌های تازه را در استخر سرو می‌کند. سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز در دسترس است. مهمانان می‌توانند در اسپا، سونا و اتاق بخار هتل استراحت کنند. همچنین یک سالن بدنسازی و یک استخر روباز نیز وجود دارد. ساحل ۷ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد، در حالی که تراموا دبی و ایستگاه مترو JLT با ۱۰ دقیقه پیاده روی فاصله دارند. این هتل علاوه بر دسترسی راحت به مناطق تجاری اصلی و جاذبه‌های معروف، ۱۷ دقیقه با ماشین تا سایت اکسپو ۲۰۲۰ فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی دبی ۳۰ دقیقه با هتل فاصله دارد و پارکینگ در محل موجود است.

آدرس: P.O. Box: 215373, Al Seba Street,, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Millennium Place Dubai Marina

این هتل در فاصله ۹ دقیقه‌ای از ساحل و در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از ساحل مارینا واقع شده و دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام است. این هتل ۴ ستاره دارای وای فای رایگان و بار است. این هتل میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی هستند. هر اتاق دارای یک چای خوری برقی است، در حالی که برخی اتاق‌ها دارای بالکن و برخی دیگر دارای منظره استخر هستند. صبحانه بوفه هر روز صبح در اقامتگاه موجود است.

 

معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

آدرس: Al Marsa Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Dusit Princess Residences Dubai Marina

این هتل ۴ ستاره مجلل و بسیار محبوب ۱۸ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و در فاصله ۸ دقیقه پیاده تا ساحل مارینا و ۱ کیلومتر از ساحل بارستی واقع شده و اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، رستوران و استخر روباز ارائه می‌دهد. هر واحد دارای آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت کابلی، وسایل اتو، میز و یک قسمت نشیمن با مبل است. در هر واحد حمام خصوصی با جکوزی، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان وجود دارد. صبحانه آلاکارته هر روز در آپارتمان در دسترس است. همچنین این هتل دارای تراسی دلباز و جذاب هم هست. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که ۳۳.۸ کیلومتر از Dusit Princess Residences Dubai Marina فاصله دارد.

آدرس: Al Emreef Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Royal Regency Suites

این هتل جذاب که در ۱۲ دقیقه پیاده تا ساحل و ۸۰۱ متری ساحل مارینا و ۰.۹ مایلی از ساحل هیدن قرار گرفته، اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، استخر روباز و مرکز تناسب اندام ارائه می‌دهد. هر واحد دارای آشپزخانه با مایکروویو و یخچال، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، وسایل اتو، میز و قسمت نشیمن با مبل تختخواب‌شو نیز می‌باشد. در هر واحد حمام اختصاصی با دوش و سشوار به همراه لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. صبحانه کانتیننتال و بوفه هر روز در هتل آپارتمان موجود است.

 

چشم دبی، بزرگ‌ترین آبزرویشن ویل دنیا

آدرس: Al Suwayeb Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Barceló Residences Dubai Marina

این هتل ۴ ستاره لوکس و راحت در واقع هتل آپارتمانی با واحدهای مستقل برای افرادی است که می‌خواهند محیط شخصی و خانه مانند خودشان را داشته باشند. این هتل ۹ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و دارای اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان، باغ، و دسترسی به جکوزی و اتاق تناسب اندام است. هر واحد به طور کامل مجهز به ماشین لباسشویی، تلویزیون صفحه تخت، مبل و میز است. همچنین آشپزخانه در همه واحدها مجهز به فر و یخچال است. همچنین این مجموعه یک استخر روباز هم جهت رفاه حال ساکنین ارائه می‌دهد.

آدرس: Al Sufouh Road, Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Dubai Marriott Harbour Hotel And Suites

هتل و سوئیت ماریوت هاربر دبی که در مقابل چشم‌اندازهای دیدنی شهر قرار دارد، دارای سوئیت‌هایی با خدمات کامل و سه رستوران است که غذاهای مدرن و متحول را ارائه می‌دهند. از این هتل فقط چند قدم با جاذبه‌های کلیدی، سواحل و مراکز تجاری فاصله دارید. این شامل وای فای رایگان در مناطق عمومی است. سوئیت‌های بزرگ هتل هاربر شامل اتاق‌های خواب مجزا با ایستگاه‌های اتصال آی‌پاد و اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه‌تخت ۴۲ اینچی و پخش‌کننده دی‌وی‌دی است. یک آشپزخانه کاملا مجهز با ماشین لباسشویی و بالکن خصوصی هم ارائه شده و بار گریل روم غذاهای کلاسیک و نوشیدنی‌های دست‌سازی شده با ۳۶۰ منظره پانوراما از مارینا دبی و نخل جمیرا ارائه می‌کند. کرافت مکانی است که مهمانان می‌توانند از غذاهای بریتانیایی لذت ببرند. کافه کانتر فرهنگ دارای مکانی معمولی برای استراحت، صرف غذا و ارتباط است. علاوه بر این، یک مکان در فضای باز با منظره دبی مارینا و یک فضای جلسه سرپوشیده با مفهوم Meetings Imagined وجود دارد که به ملک اجازه می‌دهد تا فضا را کاملا بر اساس نیازهای تجاری بازسازی کند.

 

راهنمای سفر ۴۸ ساعته با تور دبی

آدرس: Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Jumeirah Beach Residence, Dubai Marina

یکی دیگر از آپارتمان‌های شیک و عالی برای اقامت در دبی مارینا، این هتل ۴ ستاره است که ۶ دقیقه پیاده تا ساحل قرار دارد و یک استخر روباز، یک مرکز تناسب اندام، و امکاناتی با تهویه مطبوع با پاسیو و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. هر واحد دارای آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، وسایل اتو، میز و قسمت نشیمن با مبل است و در همه واحدها حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان وجود دارد و از همه مهم‌تر آپارتمان دارای زمین بازی است که اقامتی همه جانبه برای خانواده‌ها رقم می‌زند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی جمیرا بیچ رزیدنس، دبی مارینا شامل ساحل برستی، ساحل مینا سیاحی و پیاده روی در JBR است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی آل مکتوم است که ۲۲.۵ کیلومتر از محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Murjan 2 JBR, Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

dubai marina hotel apartment

هتل آپارتمان در دبی مارینا به شدت محبوب است و این یکی دیگر از این موارد است. این ملک ۱ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله داشته و با رستوران، استخر روباز، بار و باغ، در منطقه دبی مارینا دبی قرار گرفته و تنها ۹ دقیقه پیاده تا ساحل مارینا فاصله دارد. این آپارتمان دارای پارکینگ اختصاصی رایگان، میز پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان است. آپارتمان مجهز به تهویه مطبوع شامل ۱ اتاق خواب مجزا، ۲ حمام با دمپایی و سشوار و یک قسمت نشیمن است. آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال و چای‌خوری برقی و قهوه‌ساز است. همچنین این پارتمان دارای یک گریل به همراه یک تراس است و تمامی امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین ساحل هیدن ‍۰ دقیقه پیاده تا هتل آپارتمان دبی مارینا فاصله دارد، در حالی که ساحل بارستی در ۲.۶ کیلومتری این ملک قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی آل مکتوم است که ۱۹.۳ کیلومتر از محل اقامت فاصله دارد.

 

هالووین ۲۰۲۱ در برترین مکان‌های دبی

آدرس: Al Marsa Street, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Pearl Marina Hotel Apartments

این هتل لوکس و جذاب با آپارتمان‌هایی لاکچری و مجلل اقامتگاهی ۴ ستاره در واترپوینت مارینا است که ۶ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد واقامتگاه‌هایی با آشپزخانه کاملاً مجهز و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. آشپزخانه دارای مایکروویو و امکانات پخت و پز است و لوازم بهداشتی رایگان در حمام وجود دارد و اکثر اقامتگاه‌ها دارای ماشین لباسشویی هستند. رنگ‌های ملایم و کف‌های کاشی کاری شده بخشی از دکوراسیون روشن هستند به علاوه مهمانان می‌توانند از شنا در استخر روباز لذت ببرند یا در تراس آفتاب گیر استراحت کنند. مرکز خرید دبی مارینا ۵ دقیقه با ماشین و مرکز خرید امارات ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارند و چندین رستوران در چند قدمی هتل قرار دارند. انبار چمدان و روزنامه در میز پذیرش موجود است و Pearl Marina همچنین دارای یک باشگاه ورزشی با تجهیزات مدرن قلب و عروق است. بابراین شما در اینجا بیش از آنچه که فکرش را کنید به امکانات مدرن و عالی دسترسی دارید.

آدرس: Marina Waterfront, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

۳۰ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران