مرکز خرید مگابانگنا (Megabangna) در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
مرکز خرید مگابانگنا (Megabangna) در بانکوک

هر مرکز خرید بزرگی که در پایتخت تایلند می‌بینید، ویژگی‌های خاص خود را دارد و به همین خاطر همیشه بعد از تور تایلند، این احساس در ذهنتان باقی می‌ماند که هنوز خیلی چیزها را در این شهر تجربه نکرده‌اید.

در میان این مراکز خرید، مگابانگنا (Megabangna) در بانکوک را باید جایی متفاوت دانست که خیلی‌ها از آن اسم نمی‌برند، اما بدون شک از بهترین‌ها در این شهر است. همین دلیلی شد تا امروز ما به این مکان جذاب در مقتدرسیر تابان بپردازیم.

 

معرفی مرکز خرید مگابانگنا بانکوک

مگابانگنا یک مرکز خرید بزرگ محسوب می‌شود که مساحتی به اندازه ۳۵ هزار متر مربع را برای مشتریانش فراهم کرده و به همین دلیل یکی از بزرگ‌ترین مراکز در جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید. این مکان دقیقا میان راه بین فرودگاه Suvarnabhumi بانکوک تا مرکز شهر واقع شده و به راحتی می‌توانید به ایستگاه BTS بانگنا رفته و از آن‌جا با شاتل‌های اختصاصی مرکز خرید به این مکان بروید.

طراحی این مکان بسیار هوشمندانه بوده و از طبیعت تایلند الهام گرفته شده است. شکل کلی مرکز خرید مگابانگنا شبیه یبه یک دره بوده و این را می‌توان با فضای روباز بخش‌های بزرگی از این مکان و همچنین سقف‌های شیشه‌ای به خوبی حس کرد. در طبقه همکف فضای سبز خوب و همچنین آبنماهایی نیز کارگذاری شده که به بهترین و مطبوع‌تر شدن فضای مگابانگنا کمک شایانی می‌کند.

این مرکز خرید، بزرگ‌ترین فروشگاه IKEA و همچنین بزرگ‌ترین پارک بازی سرپوشیده در بانکوک را داراست. در مجموع ۴۵۰ فروشگاه، چندین رستوران و فود کورت، مجموعه سینمایی، پیست اسکی روی یخ و خیلی بخش‌های دیگر در مگابانگنا وجود دارد که آن را در زمره بهترین مراکز خرید در بانکوک قرار می‌دهد.

فروشگاه‌های پرتعداد مگابانگنا

همانطور که گفتیم، مگابانگنا بیش از ۴۵۰ فروشگاه را میزبانی می‌کند که اجناس آن‌ها در دسته‌های مختلفی قرار گرفته و یک مجموعه متنوع و عالی را رقم می‌زند که همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند از آن‌جا خرید کنند. باید در نظر داشته باشید که این مرکز خرید، یک مکان لوکس و خیلی گران‌قیمت نیست و برندهای متنوعی از سراسر جهان در آن گردآوری شده‌اند که اجناس بسیار خوبی با قیمت متوسط و بالا ارائه می‌کنند.

در زمینه مد و پوشاک، دست شما در این مکان خیلی باز خواهد بود چون تقریبا نیمی از فروشگاه‌ها به این دسته بندی اختصاص خواهد داشت. از پوشاک ورزشی و برندهای معروف همچون فیلا، نایک و آدیداس تا برندهای محبوب آمریکایی، انگلیسی و چندین فروشگاه کره‌ای و ژاپنی در مگابانگنا پیدا می‌شود. همچنین برای لباس بچه نیز فروشگاه‌های پر تعدادی در این مکان وجود دارد تا بتوانید از آن‌ها نیز به خرید بپردازید.

 

بهترین نقاط خرید در پراتونام، بانکوک

خوشبختانه برای کسانی که به دنبال تجهیزات الکترونیک و هستند، بیش از ۴۰ فروشگاه وجود دارد تا بتوانند تمام چیزهایی که می‌خواهند را با قیمتی مناسب تهیه کنند. جدا از فروشگاه‌های برند‌های اختصاصی همچون هواوی، اغلب فروشگاه‌ها محصولاتی از برندهای مختلف را ارائه می‌کنند. اگر علاقه مند به دوربین‌های دیجیتال باشید، چند فروشگاه عالی در مگابانگنا پیدا خواهید کرد که شما را عاشق خود خواهند کرد.

گفتن از تمامی فروشگاه‌ها در حوصله‌ی این مقاله نمی‌گنجد، اما به طور خلاصه بگوییم که در زمینه‌ی زیور آلات، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، اسباب بازی، لوازم آرایشی بهداشتی و چند دسته‌بندی دیگر فروشگاه‌ها در تعداد مناسب یافت می‌شوند و فروشگاه‌های متفرقه زیادی هستند که شما می‌توانید در طبقات مختلف آن‌ها را ببینید.

بخش‌های تفریحی متنوع در مگابانگنا

در ابتدا از مجموعه‌ی سینمایی Mega Cineplex بگوییم که مکانی مدرن و بسیار جذاب بوده که فیلم‌های روز دنیا در آن به نمایش گذاشته می‌شود. این مکان سالن‌های سه بعدی و ۴ بعدی و همچنین سالن‌های VIP و مخصوص کودکان را نیز دارا بوده و اغلب فیلم‌ها به صورت زبان اصلی در آن به نمایش در می‌آید.

دو زمین بازی برای کودکان و نوجوانان در این محل در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها بزرگ‌ترین سالن بازی سرپوشیده در بانکوک به حساب می‌آید و در مجموع بازی‌های فوق‌العاده زیادی در آن‌ها تعبیه شده که به راحتی، چندین ساعت بچه‌های شما را سرگرم نگه خواهد داشت. اکو گیم هم یک محیط بازی‌های دیجیتال را در خود دارد که کوچک‌ترها و بزرگ‌ها می‌توانند در آن به بازی مشغول شده و حتی از دستگاه‌های کارائوکه نیز استفاده کنند.

 

۵ فروشگاه عالی در بانکوک برای خرید جواهرات

سالن بولینگ معروف این مجموعه، از جمله بهترین سالن‌های بولینگ در پایتخت است که ۲۴ خط داشته و همچنین در اطرافش چندین بازی دیجیتال و آرکید نصب شده است و اتاق‌های بسیاری برای کاراوکه نیز داشته، می‌توانید در محیطش انواع نوشیدنی‌ها را نیز سفارش دهید. در آخر فراموش نکنید که این مکان دارای یک پیست اسکی یخی به بزرگی هزار متر مربع است که به شکلی زیبا تزیین شده و امکاناتی برای تازه‌کارها و کسانی که تا به حال روی یخ نرفته‌اند نیز، ارائه می‌کند.

انتخاب‌های بی‌پایان برای نوشیدنی و خوراکی‌های خوشمزه

این نکته را نیز باید متذکر شویم که در مگابانگنا بیش از ۱۸۰ کافه، رستوران و فود کورت وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی‌ها از جاهای مختلف دنیا در آن ارائه می‌شود. جز برندهای مطرح زنجیره‌ای همچون KFC، برگر کینگ و ... کافه‌ها و رستوران‌های مستقل زیادی در این مکان هستند و شما می‌توانید در هر ساعتی از روز، غذایی که می‌خواهید را در آن‌ها پیدا کنید.

 

۱۰ مرکز خرید معروف در سیام بانکوک

دیگر بخش‌های مرکز خرید مگابانگنا

اگر در تور بانکوک به مرکز خرید مگابانگنا مراجعه کردید، امکان استفاده از اسپاها، مراکز زیبایی و آرایشگاه‌ها و ... را نیز خواهید داشت. این مکان دارای یک سوپرمارکت بزرگ، جایی برای اجاره‌ی ماشین، بانک‌های متخلف، دستگاه‌های خودپرداز و تمامی امکاناتی است که از چنین جایی انتظار می‌رود.

۱۵ آذر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران