بهترین نقاط خرید در پراتونام، بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین نقاط خرید در پراتونام، بانکوک

خرید در محله پراتونام بانکوک عموما به عنوان فعالیت شماره یک محبوب در این منطقه خرده فروشی پر از هتل برشمرده می‌شود. این منطقه علاوه بر غذاهای خیابانی فوق‌العاده و فرصت‌های اقامتی مختلف در کنار شلوغ‌ترین و بهترین نقاط بانکوک واقع شده است. شما به راحتی می‌توانید ظرف ۱۰ دقیقه از ایستگاه Ratchathewi یا Chit Lom BTS Skytrain به این محله برسید. ما در اینجا بهترین نقاط خرید در این محله را که در تور تایلند می‌توانید به آن‌ها بروید بررسی می‌کنیم.

 

Platinum Fashion Mall

پلاتینیوم فشن مال یک مگامال برجسته و اختصاص یافته در زمینه مد و لوازم جانبی مد است. این بازار به درستی مفهوم مد را با هزار فروشگاه در ۴ طبقه معنی کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های اینجا خرید به قیمت عمده فروشی است. شما می‌توانید با خرید یک قلم و یا بیشتر از یک جنس، حتی پول بیشتری ذخیره کنید. این مگامال در فاصله ده دقیقه‌ پیاده‌روی از ایستگاه Skytrain Ratchathewi و Chidlom BTS واقع شده است. شما می‌توانید برای تمامی اعضای خانواده با هر سن و سلیقه‌ای که هستند لباس‌های زیبا و قیمت مناسبی بخرید. به طور کلی این مکان برای تجربه خرید ارزان در بانکوک پیشنهاد می‌شود.

آدرس: 222 Phetchaburi Rd, Phetchaburi, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

 

Pantip Plaza IT Mall

همان‌طور که از نام این مرکز خرید پیداست به رایانه، لوازم جانبی کامپیوتر، IT و دوربین اختصاص یافته است. به علاوه در برخی از مغازه‌ها می‌توان انواع لنزهای دوربین و لوازم سخت افزار جانبی را پیدا کرد. در کنار غرفه‌های تجاری کوچک در طبقه همکف Hardware House و IT City که تمام طبقه بالا را گرفته اصلی‌ترین جاهای این مرکز برای خرید هستند که هر مارک و قیمتی را می‌توان در آن‌ها یافت. البته توصیه می‌کنیم برای خرید بهتر حتما از دوستان محلی خود کسی را همراه خود ببرید تا در مورد خرید قطعه مورد نظر دچار اشکال نشوید.

 

جدیدترین مراکز خرید بانکوک

آدرس: Phetchaburi Rd, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب

 

بازار پراتونام

شما در این بازار می‌توانید انواع لباس ولوازم جانبی مربوط به مد را با قیمت‌های عمده فروشی در این بازار پیدا کنید. وارد کوچه‌های پر پیچ و خم این بازار شوید و مغازه‌های لباس فروشی را پیدا کنید. در اینجا لباس‌ها بسیار ارزان هستند و بیشتر مغازه‌ها قیمت عمده را برای تک فروشی ارائه می دهند. این بازار در محل تقاطع جاده‌های Ratchaprop و Petchburi  (جنب هتل Amari Watergate Bangkok) واقع شده و مملو از مغازه‌ها و غرفه‌های ریز و درشت بوده و تا Baiyoke Towers I و Baiyoke Towers II در Ratchaprarop Soi 3 امتداد یافته است. تنوع مغازه در این بازار آنقدر بالاست که عملا گیج می‌شوید چه چیزی می‌خواهید بخرید.

 

در بانکوک از این ۵ بازار شناور حتما خرید کنید

آدرس: Phetchaburi Road, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

 

Shibuya 19

مرکز خرید Shibuya Pratunam در بانکوک به Shibuya 19 شهرت دارد و یک مجتمع ۶ طبقه از لباس‌های مد روز زنانه و مردانه  با قیمت‌های تخفیفی است. فروشگاه‌های این مرکز خرید در زمینه لباس‌های مد روز، و کیف و کفش فعالیت می‌کنند که عمده آنان به مد زنانه اختصاص یافته است. شما می‌توانید به راحتی این بازار را در گوشه خیابان Petchburi Road Soi 19 در منطقه پراتونام پیدا کنید که در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه Ratchatewi یا Chit Lom BTS واقع شده است.

آدرس: Shibuya Pratunam Building, 919 Phetchaburi Rd, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

ساعت کار: 10 صبح تا 6 عصر

 

Palladium World Shopping Mall

مرکز خرید پالادیوم ورلد در بانکوک یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های پراتونام است که می‌توانید در آن با قیمت عمده فروشی لباس و لوازم جانبی فوق‌العاده‌ای را خریداری کنید. این ساختمان ۵ طبقه که در گوشه جاده فتچابوری و Ratchaprarop واقع شده با پیاده‌روی از بازار پراتونام ، پانتیپ پلازا و Platinum Mall در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید لباس‌های اساسی بسیار ارزشمندی مانند کفش، پیراهن، پیراهن زنانه، و لباس ساحلی با قیمت‌های بسیار کمتری نسبت به بیشتر مراکز خرید بانکوک را در اینجا مرکز خرید پیدا کنید.

 

۵ مرکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک برای عاشقان خرید

آدرس: 555 Ratchaprarop Road, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

ساعت کار: هر روز از 10 صبح تا 8 شب

 

B-Gallery Fashion Mall

مرکز خرید گالری مد بایوک (B-Gallery) مرکز خریدی بزرگ و گسترده در ۵ طبقه است که به فروشگاه‌های عمده فروشی و تک فروشی پوشاک و لوازم جانبی اختصاص یافته است. به کار بردن چمن مصنوعی و صندوق پستی انگلیسی و طراحی‌های پر زرق و برق اینجا را شبیه به ترمینال ۲۱ در سوخومویت کرده است با این تفاوت که اینجا قیمت‌ها مقرون به صرفه هستند.

آدرس: 1 Ratchaprarop Rd, Thanon Phaya Thai, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

ساعت کار: هر روز 10 صبح تا 9 شب

۲۸ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران