۷ استودیوی برتر یوگا در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
۷ استودیوی برتر یوگا در پاتایا

پاتایا جزیره‌ی معروف گردشگری تایلند است که در رتبه‌های نخستین جذب توریست در این کشور قرار دارد. جزیره‌ای که به طور شبانه‌روزی در آن می‌توانید تفریح کنید و صاحب خاطره‌های فراموش نشدنی بشوید. جزیره‌ای که انواع تفریحات آبی و ماجراجوهای دریایی را می‌توانید در آن انجام بدهید. جزیره‌ای که بسیار مورد استقبال مجردها قرار دارد و فرصت انواع دورهمی‌ها را برای گردشگرانش فراهم می‌آورد. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال استودیوهای یوگا برای انجام این ورزش هستید همراه ما باشید تا ۷ استودیوی برتر یوگای این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم. استودیوهایی که مدارس یوگا نیز به شمار می‌آیند و برای آموزش این ورزش نیز می‌توانید به آنها مراجعه کنید.

 

۱- استودیو Ashtanga Yoga

اگر به دنبال پیدا کردن نسبت یوگا با زندگی اجتماعی‌تان هستید رفتن به این استودیو در پاتایا می‌تواند انتخاب گردشگرانه‌ی خوبی برای شما باشد. این استودیو جایی است که همه‌ی افراد اعم از متخصصان یوگا و آماتورها می‌توانند به آن بروند و برای لحظاتی بدون دغدغه در آن به یوگا بپردازند. در این استودیو اساتید برجسته‌ای حضور دارند که می‌توانید از آنها فنون مختلف را بیاموزید و بعد در بازگشت‌تان از پاتایا این فنون را تمرین کنید. این استودیو در اقامتگاه Mind واقع شده است.

 

تجربه خریدی متفاوت در بازار شناور پاتایا

۲- استودیو Yoga Pattaya

این استودیو یکی از بهترین استودیوهای یوگا برای آموزش در پاتایا به شمار می‌آید. استودیویی که اگر آماتور هستید با خیال راحت می‌توانید به آن مراجعه کنید و بعد از چند جلسه تمرین و آموزش به عنوان یک حرفه‌ای بیرون بیایید. استودیویی که کلاس‌هایش به صورت روزانه برگزار می‌شود و در تمامی روزهای هفته می‌توانید به آن مراجعه کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید با مراجعه به این استودیو می‌توانید مدارک معتبر در زمینه‌ی آموزش یوگا نیز دریافت کنید.

۳- Fairtex Pattaya

این استودیوی یوگا در یک مرکز ورزشی به همین نام واقع شده است که هم آماتورها می‌توانند به آن مراجعه کنند و هم حرفه‌ای‌ها. استودیویی که برای آماتورها کلاس‌های آموزش فنون و تمرین برگزار می‌کند و برای حرفه‌ای‌ها ورکشاپ‌های آموزشی. این استودیو در شمال پاتایا قرار دارد و اگر محل اقامت شما نیز در شمال پاتایا واقع شده است، برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هایتان می‌توانید به آن مراجعه کنید. استودیویی که مربیان نسبتا خوبی دارد و از سوی گردشگران امتیازهای مثبتی گرفته‌اند.

 

پارک آبی هیجان‌انگیز رامایانا در پاتایا

۴- Balaji Yoga

در جنوب پاتایا استودیویی قرار دارد که غالبا حرفه‌ای‌ها برای تمرین یوگا به آن مراجعه می‌کنند. استودیویی که تمرکزش بر حرفه‌ای‌ها است و یکی از مهمترین امتیازهایی که دارد آن است که کلاس‌هایش به هنگام عصر برگزار می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم اگر دوره‌ی آماتوری را در یوگا طی کرده‌اید و می‌خواهید جزو حرفه‌ای‌های این ورزش شوید به این استودیو مراجعه کنید و مدرک معتبر دریافت نمایید. اگر در جنوب پاتایا ساکن هستید رفتن به این استودیو برای یوگا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

۵- استودیو Yoga Haus

این استودیو یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین استودیوهای یوگا در پاتایا است که با مراجعه به آن می‌توانید یک تمرین خوب داشته باشید. استودیویی شیک و لوکس که مراجعه به آن اندکی برایتان هزینه بردار است. بنابراین در سفر با تور پاتایا اگر مشکل بودجه ندارید می‌توانید به این استودیو فکر کنید، در غیر این صورت این استودیو را چندان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. استودیویی که در بیشتر روزهای هفته درهایش به روی مراجعه کنندگان باز است و کلاس‌های آموزشی زیادی در آن برگزار می‌شوند.

 

معرفی ۷ ساحل معروف و زیبای پاتایا

۶- استودیو Chang Yoga

این استودیو یکی از بهترین استودیوهای یوگا در جنوب پاتایا برای آماتورهاست. استودیویی که چندان تمرکزی بر روی حرفه‌ای‌ها ندارد و بیشتر به فکر توسعه‌ی یوگا در میان کسانی است که چندان با این ورزش آشنا نیستند. بنابراین در سفر با تور پاتایا اگر چندان اهل یوگا نیستید اما می‌خواهید آن را بیاموزید و تمرین کنید به شما توصیه می‌کنیم به این استودیو تشریف ببرید و تکنیک‌های ابتدایی این ورزش را در غالب تمرین بیاموزید. قیمت شرکت در کلاس‌های این استودیو چندان گران نیست و اگر با بوجه‌ای متوسط به پاتایا رفته باشید به راحتی می‌توانید بخشی از بودجه‌ی خود را صرف شرکت در کلاس‌های این استودیو کنید.

۷- Jasmine yoga

یک استودیوی کوچک واقع شده در سوخومیت که فضایی گرم و صمیمی دارد. استودیویی که فضای دوست داشتنی آن سبب به وجود آمدن یک حس امنیت و آرامش در مراجعه‌کنندگانش می‌شود و برای آنها ساعات خاطره‌انگیزی از حضور در پاتایا می‌سازد. مراجعه به این استودیو برای آنهایی که درونگرا هستند پیشنهاد مناسبی است.

 

بهترین گردش‌های یک روزه از مقصد پاتایا

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران