تجربه‌های گردشگران در اولین بازدید از دبی مال

جاذبه‌های گردشگری دبی
تجربه‌های گردشگران در اولین بازدید از دبی مال

دبی مال یکی از مراکز بسیار مشهور و پر بازدید دبی، و از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیاست که در کنار برج خلیفه بلندترین سازه دنیا واقع شده است. این مرکز دارای یک آکواریوم عظیم، پیست اسکیت روی یخ، نام‌های تجاری برجسته دنیا، بوتیک‌ها، رستوران‌ها با غذاهای دوست داشتنی و چیزهای بیشتری است. با این همه تمام امتیازاتی که دبی مال در اختیار شما قرار می‌دهد به این‌ها ختم نمی‌شود. بیایید مروری بر تجارب شگفت‌انگیز این مرکز برای گردشگرانی که برای اولین بار با تور دبی سفر می‌کنند داشته باشیم.

 

 

در دبی مال گم می‌شوید

دبی مال به معنای واقعی کلمه بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیاست که مجموعه شهرک مانندی را در خودش جمع آوری کرده که نه تنها جایی تمام و کمال برای خرید باشد بلکه بتواند مرکزی تفریحی هم باشد به همین خاطر گم شدن روالی عادی در این مرکز است و تقریبا هر بازدیدکننده‌ای حداقل برای یک بار هم که شده در آن گم می‌شود. بنابراین اگر گم شدید اصلا نگران نشوید فقط شما نیستید که در این مرکز خرید عظیم سرگردان شده‌اید.

 

مراکز خرید دبی که تا سال ۲۰۲۰ افتتاح می‌شوند

 

 

 دبی مال

 

 

بزرگی بی انتها

هر کسی که برای بار اول به این مرکز می‌رود از درک بزرگی و ابعاد آن دچار عجز و ناتوانی می‌شود. معمولا گردشگرانی که برای بار اول به دبی مال می‌روند بین سالن‌های آن می‌ایستند و با تعجب و سرگردانی به اطراف نگاه می‌کنند تا بلکه بتوانند مسیر خود را تشخیص داده و درک بهتری از ساختمان به دست بیاورند. در حالی که این کار بیهوده است. دبی مال بیش از آن که شبیه به یک مرکز خرید مدرن باشد شبیه به شهرکی است که همه چیز را در خود جای داده.

 

 

 دبی مال

 

 

تماشای مردم از سراسر دنیا

دبی شهری از ملت‌های مختلف است و اصلا هیچ عجیب نیست که وقتی به مراکز دیدنی و تفریحی‌اش می‌روید مردم گردشگری را ببینید که همانند شما آمده‌اند تا تجارب به یادماندنی کسب کنند. دبی مال یکی از بهترین نقاط دبی است که در آن می‌توان مردمان مختلفی از نژادهای گوناگون سراسر دنیا را دید. یکی از سرگرم کننده‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید تماشای مردم و نوع تعاملات آن‌ها می‌تواند برایتان جذابیت زیادی داشته باشد. از افراد محلی گرفته تا گردشگران خجالتی، خانواده‌های عرب و چهره‌های روپایی همه جور سبکی را می‌توانید پیدا کنید.

 

برگزاری دوباره فستیوال باشکوه‌ خرید دبی در سال 2019

 

 

 دبی مال

 

 

اشانتیونی از عطرهای بی‌شمار

مردم دبی عاشق عطرها هستند. و چه چیزی بهتر از آن که بتوانید تمام عطرهای مورد علاقه خودتان را در این مرکز خرید بزرگ پیدا کنید؟ از استندهای عطر فروشی تا مغازه‌ها شیک و لاکچری، شما می‌توانید با پرسه زنی مقدار زیادی عطرهای اشانتیون و نمونه به دست بیاورید.

 

 

 دبی مال

 

 

به حد کافی خوش لباس نیستید

دبی مال جایی است که اغلب افراد مرفه برای خرید جدیدترین محصولات برندهای برجسته به این مرکز خرید می‌آیند. تیپ و لباس‌های این افراد طوریست که حس می‌کنید به حد کافی خوش لباس نیستید. آن‌ها سعی می‌کنند بهترین چهره خودشان را به نمایش بگذارند. اصلا ناراحت نباشید و به گردش خود ادامه دهید هر کسی همچون شما حداقل یک بار در بازدید از این مرکز چنین احساسی را تجربه کرده است.

 

 

 دبی مال

 

 

احساس فشار و درد در پاها

بگذارید رک و راست بگوییم، در طی بازدید از این مرکز خرید بزرگ بر اثر پیاده‌روی زیاد احتمالا دچار پا درد و خستگی شدید شوید. تقریبا هر همه مثل شما این شرایط را تجربه می‌کند بنابراین سعی کنید کفشی راحت به پا کنید تا دچار خسران کم‌تری شوید.

 

 راهنمای گردش، تفریح و خرید در مرکز خرید ابن بطوطه دبی 

 

قهوه‌های گران‌قیمت

دبی مال پر از ویژگی‌های سرگرم کننده دیگری هم هست و تنها به فروشگاه‌ها محدود نمی‌شود. بعد از پیاده‌روی و گردش‌های طولانی حتما نیاز پیدا می‌کنید یکی از کافی شاپ‌ها بروید و چیزی بخورید. فروشگاه‌های این مرکز خرید لوکس برندهای برجسته را میزبانی می‌کنند بنابراین قیمت نجومی آن‌ها قابل درک است. اما احتمالا ۲۰ دلار تنها برای یک قهوه رقم بالایی باشد که ما تمایلی برای پرداخت آن برای یک فنجان قهوه دارک نخواهیم داشت. در کنار این مردمی هم هستند حتی خیلی بیش از این‌ها حاضرند برای یک نوشیدنی هزینه کنند. به نظر می‌رسد این بهایی باشد که برای همنشینی با مردم پولدار در زیر یک سقف می‌پردازیم.

 

 

 دبی مال

 

 

فواره رقصان

هر کسی که برای بار اول به دبی سفر می‌کند باید به دیدن فواره رقصان واقع در بیرون مرکز خرید و کنار برج خلیفه برود. تماشای فواره رقصان همراه با موسیقی در کنار بلندترین ساختمان دنیا می‌تواند یکی از بهترین تجارب شما در این سفر باشد.

 

 

 

 

 

سعی کنید عکسی زیبا جلوی آکواریوم بگیرید

این مرکز خرید میزبان یکی از شگفت‌انگیز آکواریم‌هاست که در آن گونه‌های زیادی از آبزیان و ماهیان گرد هم جمع شده‌اند. حقیقت اینست که گردشگران به بازدید از این آکواریوم می‌روند و سعی می‌کنند تا عکسی زیبا با پس زمینه آن بیاندازند. پس به دیدن آکواریوم بروید و عکس‌های جذاب و اینستاگرامی بیاندازید.

 

 

 دبی مال

 

 

آبنبات فروشی مقابل آکواریوم هدف بعدی عکاسی

یکی از جذاب‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین فروشگاه‌های دبی مال آبنبات فروشی مقابل آکواریوم است. جایی که خیلی‌ها مقابلش عکس می‌گیرند و از دیدن آن همه شکلات‌های رنگی و متنوع دچار هیجان می‌شوند. خجالت نکشید تمام مسافرینی که قبل از شما این کار را انجام داده‌اند.

 

آشنایی با ۱۰ طراح مشهور مد دبی برای خرید بهترین و به روزترین لباس‌ها

 

 

دبی مال

۲۱ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران