تور قشم نوروز 1403

درباره تور قشم نوروز 1403

تور قشم نوروز 1403

انتخاب بین مقاصد زیبای داخلی برای سفر نوروزی بسیار سخت است. اما قشم با آب و هوای ایده‌آلش در ایام عید، جاذبه‌های طبیعی کم‌نظیر و البته مراکز خرید و تفریحی بسیار عالی، تا حدی این موضوع را برای شما حل و فصل کرده است. در این ایام برنامه‌های مفرح و کنسرت‌های فراوانی در تور قشم نوروز 1403 برگزار می‌شود که نوید روزهایی عالی را به شما خواهد داد.

چیزی که از سفر به قشم در ذهنتان باقی می‌ماند، زیبایی‌های طبیعی فراموش نشدنی و منحصر به فرد این جزیره‌ی زیبا، مردم خون گرم و مهمان‌نوازش و سواحل جذاب قشم خواهد بود. جزیره‌ای که مردم کشورمان، از سراسر این پهنه‌ی خاکی، برای دیدنش صف می‌کشند و البته که آن‌جا، یکی از مقاصد پرطرفدار برای تورهای نوروزی نیز به حساب می‌آید.

 

چرا تور قشم نوروز ۱۴۰۳

تور قشم نوروز ۱۴۰۳ بهترین انتخاب برای نخستین روزهای بهار دوست داشتنی است. سفری که  تعطیلات نوروز را در کنار آب و هوای عالی به سر می‌برید. تور قشم نوروز همیشه جزو پرفروش‌ترین سفرها برای این ایام از سال به حساب بیاید. روزهایی که می‌توانید، در کنار بازدید از جاذبه‌های طبیعی قشم، به سراغ سواحلی این جزیره رفته، خرید کنید و تمامی فعالیت‌های پرطرفدار در آن‌جا را به انجام برسانید.

تور قشم نوروز 1403، انتخابی ایده‌آل برای سلایق مختلف به حساب می‌آید. آن‌هایی که به دنبال یک مقصد مفرح و شاد هستند، روزهای خود در این سفر را می‌توانند به انجام تفریحات آبی گذرانده و از مراکز تفریحی مختلف استفاده کنند. اگر اهل طبیعت گردی هستید، کم‌تر جایی در تمام ایران را مثل قشم پیدا خواهید کرد. این جزیره دارای جاذبه‌های خاصی است که نمونه‌ی آن در جهان نیز کم‌تر پیدا شده و از همین رو، گردشگران خارجی نیز برای تماشایشان به این گوشه از کشورمان کشیده می‌شوند. و در نهایت، حتی جاذبه‌های تاریخی جالب توجهی را در این جزیره پیدا خواهید کرد.

این جزیره‌ی زیبا با حال و هوای خاصی که دارد، محلی عالی برای سفر خانوادگی به حساب می‌آید، با این حال برای درک بهتر دلیل انتخاب تور نوروز 1403 قشم، باید ابتدا به جاذبه‌های گردشگری آن نگاهی بندازیم:

  • سواحل قشم

قشم بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین جزیره ایران و یکی از زیباترین جزایر در خلیج فارس به حساب می‌آید. جالب است بدانید که وسعت قشم از کشورهایی مثل سنگاپور، بحرین یا حتی سن مارینو نیز بیشتر بوده و خط ساحلی آن‌جا، مملو از نقاطی خاص و دیدنی و مناظر دریایی، همیشه یکی از نقاط عطف در سفر به این جزیره به حساب می‌آید. برای راحتی گردشگران در قشم، چندین پارک ساحلی بزرگ درست شده و شما برای گردش و تفریح در سواحل جزیره، می‌توانید به سراغ این محل‌ها بروید.

ساحل زیتون قشم شلوغ‌ترین محل در خط ساحلی قشم به حساب می‌آید و همچنین از محل‌های محبوب برای انجام ورزش‌های آبی در قشم است. جایی که نه تنها بانانا، اسکی روی آب، شاتل، جت اسکی، پاراگلایدر و ... را می‌توانید تجربه کنید، یک کلاب غواصی هم در همان‌جاست که تورهای غواصی در اطراف قشم برگزار می‌کند. از طرفی، جاهایی مثل ساحل سوزا نیز هستند که مکانی دنج بوده و امکنات زیادی در آن‌جا وجود ندارد. جایی عالی برای لذت بردن از ساحلی آرامش بخش که بالای صخره‌ی منتهی به ساحل، جایی عالی برای عکاسی نیز محسوب می‌شود.

  • دره ستارگان

از جمله جاهایی که بدون دیدنش، نباید تور قشم را به پایان برسانید. این منطقه‌ی طبیعی فوق‌العاده دیدنی، به خاطر فرم خاصی که صخره‌های آن به خود گرفته‌اند، معروف شده و همان شکل و فرم عجیب، داستان‌های جالبی را نیز حول محور این محل به وجود آورده است. از نقاط شبیه دره ستارگان قشم، می‌توان به تنگه چاهکوه قشم یا دره تندیس‌ها در قشم هم اشاره کرد که هر کدامشان، یک زیبایی منحصر به فرد را برای جزیره به ارمغان می‌آورند.

  • جزیره هنگام

پشت‌های دریایی، از جمله دیگر فعالیت‌های توریستی پر طرفدار در قشم است. در این سفرها، شما می‌توانید صبح زود به دیدن دلفین‌ها بروید، به ماهیگیری بپردازید یا حتی همان طور که گفتیم، غواصی را تجربه نمایید. اما یکی از پرطرفدارترین تورهای دریایی که در تور نوروزی قشم هم امکان تجربه آن را دارید، به مقصد جزیره هنگام برگزار می‌شود. جزیره‌ای کوچک اما زیبا مناظر زیبایی برای دیدن دارد و در طول مسیر هم اگر خوش شانس باشید، دلفین‌ها را در حال بازی می‌بینید. از جمله دیگر جزایر دیدنی اطراف قشم، جزیره ناز است که در حالت جزر، مسیری ماسه‌ای برای دیدن آن‌جا باز می‌شود و نیازی به قایق سواری نیست.

  • جنگل حرا قشم

یکی دیگر از مسیرهای دریای جذاب در اطراف قشم، رفتن به جنگل حرا در آب‌های اطراف جزیره است. جنگل‌های حرا در دل آب شکل می‌گیرند و ریشه‌هایشان در مقابل شوری آب مقاومند. جنگل حرا قشم از بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود به حساب آمده و انبوهی از پرندگان مختلف در میان درختان آن‌جا زندگی می‌کنند که بازدید از این محل را لذت‌بخش می‌کنند.

  • جاذبه‌های تاریخی قشم

از غار خربس قشم که مجموعه‌ای از پناهگاه‌های غاری در این جزیره به حساب می‌آمد تا قلعه پرتغالی‌ها در قشم، چند بنای تاریخی مهم هستند که در تور نوروز 1403 قشم، می‌توانید به دیدنشان بروید. مخصوصا قلعه پرتغالی‌ها که هم معروف بوده هم لوکیشنی عالی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در قشم است.

ژئو پارک قشم، بندر لافت، بازارها و مراکز خرید متعدد و خیلی دلایل دیگر برای رفتن به تور قشم نوروز وجود دارد. همچنین در این ایام، بسیاری از هنرمندان داخلی برای برپایی کنسرت به قشم می‌آیند و شما این فرصت را خواهید داشت تا در سفر، در این برنامه‌ها شرکت نمایید. این کنسرت‌ها تقریبا در تمامی روزهای نوروز برگزار شده و بیش از ۱۰ هنرمند در این ایام در جزیره قشم اجرا خواهند داشت.

انواع بسته‌های تور قشم نوروز ۱۴۰۳

برای تور قشم نوروز 1403، مجموعه مقتدرسیر تابان، یک بسته تور در نظر گرفته که تنها دو هتل ۳ ستاره در خود دارد. این تورها با هواپیمایی کاسپین برگزار می‌شوند اما می‌توانید، با هماهنگی کارشناسان فروش، پرواز دیگری را برای سفر خود انتخاب نمایید. تاریخ رفت سفرهای نوروزی قشم، از ۲۹ اسفند بوده و تا پایان تعطیلات، امکان شرکت در تور نوروز قشم برای گردشگران مهیا خواهد بود. مدت زمان این سفر ۳ شب و چهار روز است و هتل‌‌های در نظر گرفته شده نیز، هتل ۳ ستاره ویهان و هتل ۳ ستاره دریتاست.

آب و هوای قشم در نوروز ۱۴۰۳

یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به قشم، ایام نوروز است. در این ایام، هوا آن خنکای زمستانی را از دست داده اما هنوز گرمای سخت تابستان این جزیره از راه نرسیده است. همین باعث می‌شود تا آبتنی در سواحل قشم یا انجام فعالیت‌های آبی، به بهترین شکل ممکن انجام شود و همچنین، بازدید از جاذبه‌های گردشگری در محیط‌های روباز نیز، سخت و طاقت فرسا نباشد.

اگر تجربه شرکت در تور قشم بین اردیبهشت تا اواخر مهر را داشته باشید، می‌دانید که گرمای هوا در این جزیره می‌تواند به حدی باشد، که غیر از شب‌ها، بیرون آمدن از هتل نیز سخت باشد، چه برسد رفتن به جاهایی مثل دره ستارگان یا دیگر محیط‌های روباز، با این حال در روزهای نوروز، هنوز نسیم خنک می‌وزد، دمای هوا مناسب بوده و شرایط برای داشتن یک سفر نوروزی ایده‌آل فراهم است.

قیمت و خدمات تور قشم نوروز ۱۴۰۳

همان طور که گفتیم، تور نوروز 1403 قشم، تنها در یک بسته و به مدت ۳ شب و ۴ روز برگزار می‌شود. تنها دو هتل برای این سفر در نظر گرفته شده که در زیر، اشاره‌ای به امکانات هر دو هتل خواهیم داشت:

  • هتل ویهان قشم: تور نوروز 1403 قشم به مقصد هتل ویهان، با قیمت پایه ۹٫۹۰۰٫۰۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این هتل در چهار راه پردیس قرار گرفته و فاصله‌ی چندانی در بندر و ساحل ندارد و از نظر موقعیت مکانی، در یکی از بهترین مناطق جزیره واقع شده است. از امکانات آن‌جا نیز می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، سیستم تهویه هوای مطبوع و تلوزیون بزرگ بوده و همچنین به چند مورد از مراکز خرید معروف قشم نیز نزدیک است.
  • هتل دریتا قشم: هزینه تور نوروز قشم 1403 به مقصد هتل دریتا که دیگر هتل ۳ ستاره لیست است، ۱۲٫۹۰۰٫۰۰۰ هزار تومان است. این هتل یک ساختمان بلند در نزدیکی مجتمع سیتی سنتر قشم است و این مجموعه نیز دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و خرید دارد. اینترنت وای‌فای رایگان، تلوزیون هوشمند، آسانسور و پارکینگ از جمله امکانات این محل به حساب می‌آید.

هر دو هتل‌ها صبحانه رایگان سرو کرده و با توجه به موقعیت مکانی‌شان، در نزدیکی هر دو چند رستوران خیلی خوب و کافه‌های متعدد واقع شده‌اند. خدمات تور نیز تنها شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت و صبحانه است و ترانسفر فرودگاهی را در بر نمی‌گیرد.

فرودگاه قشم را بیشتر بشناسید

فرودگاه بین‌المللی قشم، مهم‌ترین درگاه ورود گردشگران از نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای خارجی به این جزیره به حساب می‌آید. این فرودگاه دارای دو ترمینال بوده که پروازهای خارجی و داخلی را به صورت مجزا میزبانی می‌کنند. سرویس بندی بندی بار، شعب بانک‌های مختلف، رستوران کافه، فروشگاه‌های متعدد در زمینه خوراکی، سوغات و حتی کتاب از جمله امکانات این مجموعه به حساب می‌آید و برای دسترسی از این فرودگاه به مرکز شهر و هتل، بهترین راه، استفاده از تاکسی است. فاصله‌ی این فرودگاه تا مرکز شهر و مناطق توریستی چیزی حدود ۵۰ کیلومتر است.

خرید در تور قشم نوروز ۱۴۰۳

قشم همیشه جزو مقاصد عالی برای خرید به حساب می‌آمده و در هر سه شهر بزرگ آن یعنی قشم، سوزا و درگهان، بازارها و مراکز خرید متنوعی واقع شده‌اند که برای خرید، می‌توانید به آن‌جاها مراجعه نمایید. بازار قدیم قشم که از سال ۱۲۹۰ کار خود را در این منطقه آغاز کرده، یکی از جاهای خاص برای خرید در تور قشم نوروز به حساب آمده و خیلی‌ها برای تهیه لباس‌های محلی، پارچه، زیورآلات محلی و به طور کلی، سوغات به آن‌جا می‌روند. این بازار در میدان امام خمینی قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار راحت است.

اما دیگر مکان‌هایی که برای خرید پیشنهاد می‌شود، مراکز خرید بزرگ قشم هستند. برای مثال، بازار ستاره قشم جزو مراکز معروف جزیره بوده که ۳ طبقه دارد و بیش از ۶۴۰ فروشگاه مختلف را میزبانی می‌کند. مجتمع تجاری سیتی سنتر که به یکی از هتل‌های انتخابی در صفحه تور قشم نوروز 1403 نیز نزدیک است، چیزی نزدیک به ۲ هزار واحد تجاری در خود داشته و محصولات بسیار متنوعی در دسته‌های مختلف در آن‌جا به فروش می‌رسد که از پوشاک تا لوازم خانگی، از اجناس گران قیمت و برند تا محصولات ارزان و مقرون به صرفه را شامل می‌شوند.

از دیگر مراکز خرید بزرگ و محبوب قشم می‌توان از بازار بزرگ فردوسی قشم نام برد که در بلوار ولیعصر قرار گرفته و با بیش از ۴۵۰ فروشگاه، یکی دیگر از جاهای عالی برای خرید محصولات مختلف در سفر به قشم به حساب می‌آید. این مکان همچنین دارای چند رستوران و کافه خیلی خوب هم هست. گفتن از تمامی مراکز خرید قشم از حوصله این نوشته خارج است، اما پیشنهاد می‌کنیم، در سفر به این جزیره، اگر اهل خرید هستید، حتما چند مورد از این مراکز خرید را بگردید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. متاسفانه مراکز خرید قشم، همچون مراکز مدرن امروزی، دارای امکانات تفریحی مناسبی نیستند و عملا، تنها برای خرید کردن ساخته شده‌اند.