برترین سواحل سال ۲۰۱۹ به انتخاب تریپ‌ادوایزر

اطلاعات مفید
برترین سواحل سال ۲۰۱۹ به انتخاب تریپ‌ادوایزر

لیست‌های برترین‌های گردشگری در سال ۲۰۱۹ را که مرور می‌کردیم، به برترین سواحل دنیا از نگاه گردشگران سایت تریپ‌ادوایزر در این سال رسیدیم. لیستی ارزشمند که بهترین‌ها و زیباترین‌ها در آن گنجانده شده است. لیستی که تصمیم گرفتیم آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

ساحل Baia do Sancho (برزیل)

ساحل خلیج مانند و بسیار زیبا در Fernando de Noronha که همه چیز دارد. از یک ساحل شنی پهن و عالی، آرامش به واسطه‌ی دور بودن از شهر، مناظر دیدنی، آب شفاف و کریستالی و جنگلی سرسبز که از تپه‌ها تا نزدیکی ساحل کشیده شده است. بسیاری Baia do Sancho را جدا از بهترین، از جمله زیباترین سواحل دنیا نیز به حساب می‌آورند.

 

 ۱۰ ساحل عجیب دنیا ، از شن‌های سیاه تا ساحل ناپدید شونده 

 Baia do Sancho

 

ساحل Varadero (کوبا)

این ساحل در شهری به همین نام در کوبا واقع شده و شما می‌توانید در تمام طول سال برای تفریح به آن جا مراجعه کنید. Varadero آنقدر معروف است که بیش از ۸۰ هتل ۴ و ۵ ستاره در اطراف آن دایر شده است. ساحلی طویل که درختان گرم‌سیری تا نزدیکی ساحلش آمده و آب شفافش مامنی برای انواع بازی‌ها و تفریحات آبی خواهد بود.

 

 Varadero

 

ساحل Eagle (آروبا)

آروبا کشور و جزیره‌ای کوچک است که جزو مقاصد گردشگری لاکچری در دنیا محسوب می‌شود و این ساحل نیز یک مکان اختصاصی بوده و شما می‌توانید در آرامش از آن بهره ببرید. یکی از زیباترین سواحل دنیا که در تمامی طول سال می‌توان به آن مراجعه کرد و از زیباترین‌ها در منطقه نیز به حساب می‌آید.

 

  ده ساحل برتر اروپا که حتما باید به دیدن آن‌ها بروید 

 Eagle

 

ساحل La Concha (اسپانیا)

اسپانیا نیز چندین ساحل استثنایی دارد که گویا گردشگران علاقه بیشتری به La Concha دارند تا به دیگر سواحل این کشور. این ساحل در سن سباستین واقع شده و دور آن صخره‌هایی زیبا گرفته است، همین سبب شده موج‌هایی که به این ساحل می‌رسند کم باشند و آرامش در بیشتر مواقع بر آب آن حکم فرما باشد. این ساحل زیبا و دیدنی بوده و به منطقه شهری نیز نزدیک است. البته این را هم باید در نظر بگیرید که در پیک حضور گردشگران، ساحل La Concha  بسیار شلوغ می‌شود.

 

 La Concha

 

ساحل Grace (جزایر تورکس و کایکوس)

این ساحل در کشوری متشکل از چندین جزیره‌ی کوچک با نام جزایر تورکس و کایکوس قرار دارد. ساحلی بسیار دیدنی که از جمله مناطق خاص برای سفر در آمریکای شمالی به حساب آمده و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. آب شفاف آن در اولین بازدید شما را شگفت زده می‌کند و با این که به جزیره‌ی کوچک و کشوری گمنام سفر کرده‌اید، اما از یک سفر لاکچری لذت خواهید برد.

 

  پربازدیدترین شهرهای دنیا در سال ۲۰۱۹ 

 Grace

 

ساحل Clearwater (فلوریدا، آمریکا)

فلوریدا از مقاصد محبوب تابستانی در آمریکا است و سواحل زیبای زیادی در آن پیدا خواهید کرد. اما ساحل سفید رنگ و بسیار زیبای Clearwater کاملا با بقیه فرق می‌کند. جدا از تمام موارد تفریحی که تا بالاترین حد در این مکان مهیا شده است، زیبایی‌های طبیعی و همچنین وجود آبزیان مختلف همچون دلفین‌ها در نزدیکی ساحل، Clearwater را به یکی از بهترین سواحل آمریکا بدل کرده است.

 

 Clearwater

 

ساحل Spiaggia dei Conigli (جزایر سیسیل)

جزایر سیسیل یک منطقه خودمختار است که از جمله مقاصد گردشگری محبوب ساحلی و خاص در اروپا به حساب می‌آید. یک ساحل متفاوت و دیدنی که تا مسافت زیادی آب کم عمق داشته و با توجه به این که از مناطق مسکونی فاصله دارد، دارای یک محیط آرام و دلچسب است.

 

  ۷ مقصد عالی برای سفر به ایتالیا در زمستان ۲۰۲۰ 

 Spiaggia dei Conigli

 

ساحل Seven Mile (جزایر کیمن)

یکی دیگر از سواحل منتخب این لیست در کشوری دیگر از مستعمره‌های بریتانیا در کارائیب به حساب می‌آید. ساحلی دیدنی که از برترین‌ها در این حوزه به حساب آمده و جزو یکی از لوکس‌ترین مناطق برای سفر ساحلی محسوب می‌شود. در این مکان شما می‌توانید انواع تفریحات آبی نظیر غواصی، شنا و قایق سواری را در آبی کریستالی و جذاب تجربه کنید و از طرفی از ساحلی دیدنی با محیط طبیعی عالی لذت ببرید.

 

 Seven Mile

 

ساحل Playa Norte

Playa Norte از معدود سواحل این جزیره‌ی بسیار زیباست که نمای از دور آن خیره کننده بوده و در خود ساحل نیز شما با فاصله‌ای زیاد آب کم عمق کریستالی دارید که دنیای زیر آن و ماهیان رنگارنگش بدون این که سر در آب کنید پیداست.

 

 Playa Norte

 

ساحل Kelingking (بالی)

سواحل زیادی در طول سال از بالی به شما پیشنهاد می‌شود، اما بدون تردید انتخاب این ساحل زیبا از طرف تریپ‌ادوایزر، انتخابی عالی‌ست. ساحلی که بدون شک از زیباترین نقاط طبیعی بالی به حساب می‌آید و از منظر طبیعی، همه چیز را در خود دارد. ساحلی استثنایی و بکر که حتما در سفر با تور بالی ار رفتن به آن جا لذت خواهید برد.

 

  شب‌گردی در بهترین کلاب‌های شبانه بالی 

Kelingking

۲۸ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران