رستوران های ۲۴ ساعته دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
رستوران های ۲۴ ساعته دبی

صادقانه اگر بخواهیم بگوییم، دبی با انتخاب‌های بسیار زیادی که پیش روی ما می‌گذارد انتخاب را برایمان سخت می‌کند و این مسئله در هر موضوعی صدق می‌کند. در کنار کافه‌ها و رستوران‌های مختلف در این شهر، رستوران های ۲۴ ساعته دبی  حتی در نیمه شب نیز از شما میزبانی می‌کنند و هر زمان که بخواهید، می‌توانید برای صرف غذا به آن‌جاها بروید. همراه ما باشید تا بعضی از بهترین رستوران‌های ۲۴ ساعته شهر را به شما معرفی نماییم.

 

رستوران الریف

معروف‌ترین و بهترین انتخاب در میان رستوران های ۲۴ ساعته دبی، رستوران الریف است. این مجموعه سال‌هاست که در دبی به فعالیت مشغول بوده و می‌توانید برای تمامی وعده‌های غذایی به آن‌جا بروید. فضای رستوران اگر چه کمی قدیمی به نظر می‌آید، اما کیفیت غذاها بسیار خوب بوده و از نظر قیمتی نیز در زمره رستوران‌ها ارزان دبی است.  این رستوران لبنانی چهار شعبه مختلف در دبی داشته که شعبه اصلی آن در خیابان زبیل قرار گرفته است.

آدرس: Zabeel Road - Al Karama

عکس: hidubai.com

 

رستوران زاروب

با فضای داخالی شیک و شاد، زاروب یکی دیگر از رستوران‌های ۲۴ ساعته‌ای است که می‌توانید در دبی انتخاب کنید. تفاوت مهمی که در مورد زاروب به نسبت دیگر رستوران های ۲۴ ساعته دبی وجود دارد این است که در زاروب سعی شده تا غذاها به شکل خانگی پخت و به روی میز بروند. این رستوران در خیابان شیخ زائد و در یک مکان به شدت توریستی واقع شده و همچنین دارای آشپزخانه باز است و می‌توانید، روند آماده شدن غذا را در آن‌جا مشاهده نمایید.

آدرس: Shop 1 - 1 Sheikh Zayed Rd - Trade Centre – DIFC

 

بهترین رستوران‌های دبی مارینا

عکس: visitdubai.com

 

رستوران دنیز

اگر به دنبال یک کافه رستوران بزرگ و یا بهترین فست فودهای دبی هستید که در ۲۴ ساعت روز باز باشد، بهتر است به سراغ رستوران دنیز (Denny’s) در تور دبی بروید. مهم نیست چه ساعتی از روز باشد، همیشه می‌توانید در آن‌جا انواع ساندویچ‌ها از جمله برگرهای مختلف یا میلک شیک‌های متفاوت را سفارش دهید. در کل دنیز یک رستوران آمریکایی کلاسیک است که در هر زمان از روز می‌توانید برای خوردن غذا به آن‌جا مراجعه نمایید

آدرس: Ghurair Centre - Ground Floor - Al Rigga Rd

عکس: zomato.com

 

رستوران کولچا کینگ

انتخاب دیگر شما در میان رستوران های ۲۴ ساعته دبی، کولچا کینگ (Kulcha King) است که در واقع غذاهای هندی و انواع تاکو ارائه کرده و گزینه‌های زیادی برای آن‌ها که اهل غذاهای گیاهی هستند در منو دارد. کوچلا کینگ رستورانی نسبتا ارزان، با کیفیت، متنوع و متفاوت است که در خیابان شیخ زائد قرار دارد و هر زمان از روز به راحتی به آن‌جا دسترسی خواهید داشت.

آدرس: Opposite Karama Spinneys - Sheikh Khalifa Bin Zayed St

 

کافه‌ها و رستوران‌های مرکز خرید دبی مال

عکس: booking.com

 

رستوران الشامی

البته این رستوران دقیقا ۲۴ ساعته نیست و هر روز ساعت ۴ صبح برای چند ساعتی کوتاه تعطیل می‌شود و بعد از نظافت، دوباره شروع به کار می‌کند. رستوران الشامی نیز یک رستوران عربی به حساب می‌آید که فلافل‌های ترد و خوشمزه، حمس عالی و انواع کباب‌های عربی را سرو کرده و در خود آن‌جا نیز نان داغ و تازه پخت می‌شود. از نظر کیفیت و قیمت، رستوران الشامی واقعا عالی‌ست و فقط چون قدمت کم‌تری نسبت به گزینه‌های بالا دارد، کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد. رستوران الشامی در دیرا، یکی دیگر از رستوران های ۲۴ ساعت دبی است که در مکانی پر رفت و آمد و توریستی واقع شده.

آدرس: Al Muraqqabat Al Muraqqabat Rd 14 Street, 6

عکس: flickr.com

 

رستوران گرین سیتی

قبول کنیم که خیلی‌ها در طول سفر دوست دارند، غذاهای متفاوت بخورند، اما آیا رستوران‌های ۲۴ ساعته خاص و متفاوتی هم در این شهر وجود دارد؟ مطنئا بله! رستوران گرین سیتی (Green City) یک رستوران هندی جذاب است که در مجموع سه شعبه در جاهای مختلف داشته و می‌توانید در آن‌جا، غذاهای معروف هندی مثل مرغ کره‌ای، مرغ پاری و ماسالایِ کره نیر سفارش دهید. تمامی سه شعبه کرین سیتی به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند با این حال، شعبه بور دبی معروف‌تر از بقیه آن‌هاست. جدا از وعده‌های غذایی معمول که در تمامی طول روز در این رستوران سرو می‌شود، از صبح زود، صبحانه هندی همچون دوسا، اوتاپام یا ایدلیس نیز در این محل پخت شده و شما می‌توانید برای چشیدن آن، به یکی از شعب رستوران گرین سیتی مراجعه نمایید.

آدرس: Oud Metha Oud Metha Rd

 

بهترین رستوران‌های تایلندی در دبی

عکس: zomato.com

 

رستوران سیند پونجاب

یکی دیگر از رستوران‌های هندی که به غذاهای شمال این کشور اختصاص دارد و مطمئنا ارزان‌ترین رستوران های ۲۴ ساعته دبی است.  سیند پونجاب بیش از ۲۰ سال است که در دبی به فعالیت می‌پردازد و اگر چه غذاهای آن ارزان است اما کیفیت خوبی دارد. این رستوران حتی یک سایت هم دارد و غذاها را با پیک ارسال نیز می‌کند. جالب است بدانید، سیند پونجاب همیشه جزو بهترین رستوران‌های ارزان دبی شناخته شده و بسیار هم پرطرفدار است.‌

آدرس: 29A St - Al Fahidi

عکس: khaleejtimes.com

 

رستوران هات برگر

هات برگر نیز به صورت ۲۴ ساعته در دبی فعال بوده و یک فست فود ارزان و با کیفیت در این شهر است که پاتوق جوانان نیز به حساب می‌آید. ساندویچ‌های مختلف، شاورما، انواع برگر و سخاری‌های متنوع جزو منو هات برگر (Hot Burger) محسوب شده اما با توجه به چرب بودن غذاهایش، جزو سالم‌ترین رستوران‌های دبی نیست .

آدرس: Mabrook Building - 1st Floor - Khalid Bin Al Waleed Rd - Al Hamriya

عکس: facebook.com

 

رستوران Operation:Falafel

نظرتان در مورد یک فلافلی عالی و با کیفیت که جزو رستوران های ۲۴ ساعته دبی باشد چیست؟ البته Operation:Falafel در کنار انواع فلافل، دیگر غذاها و ساندویچ‌های عربی را نیز سرو می‌کند اما همه در دبی برای چشیدن فلافل‌های آن‌جا به این محل می‌روند. اگر اهل فلافل هستید و می‌خواستید، طعم واقعی این غذای عربی را بچشید، حتما سری به این مکان بزنید. Operation:Falafel نیز جزو برندهای زنجیره‌ای در دبی است و چند شعبه مختلف در سطح شهر دارد. البته همه‌ی شعبه‌های آن ۲۴ ساعته نیستند و تنها دوتایشان به صورت شبانه‌روزی کار می‌ کنند و هر زمان از روز می‌توانید برای خوردن غذاهای عربی به آن‌جا بروید. شعبه خیابان بن راشد و شعبه نزدیک هتل سوفیتل از جمله جاهای ۲۴ ساعته هستند. یکی از آدرس‌ها را در زیر قید می‌کنیم.

آدرس: 2 The Walk - near Sofitel Hotel - Jumeirah Beach Residence

 

۵ رستوران عالی منطقه سیتی واک دبی

عکس: hidubai.com

 

۰۱ فروردین ۱۴۰۳

نظرات کاربران