بهترین ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
بهترین ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور

کوالالامپور شهری جذاب است که به آسمان‌ خراش‌های برجسته و جاذبه‌های نمادینی همچون برج‌های دوقلوی پتروناس می‌بالد. سالانه، گردشگران بسیاری با تور کوالالامپور به این منطقه می‌آیند تا زیبایی‌هایش را تحسین کنند و اوقات خوشی را همراه با خانواده یا دوستان بگذرانند. در این میان برای راحتی هر چه بیشتر مسافران، ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا همزمان تجمل و راحتی را به مهمانان ارائه دهند و فضایی بسیار خصوصی و دنج را برایشان رقم بزنند.

 

هپی ۳۵ در کوالالامپور

این ویلای جذاب، در احاطه فضای سبز بسیار زیبایی بوده و در فاصله ۵.۸ کیلومتری از مگامال مید ولی و ۷.۶ کیلومتری از معبد تین هو واقع شده است. همچنین کی ال سنترال ۱۰ کیلومتر و برجایا تایمز اسکوئر ۱۱ کیلومتر با این ویلا فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که ۱۸ کیلومتر دورتر از اقامتگاه قرار دارد.

و اما به لحاظ امکانات باید گفت این خانه تعطیلات ۳ خوابه، دارای اتاق ضد حساسیت همراه با عایق صوتی و تهویه مطبوع است. بعلاوه ملحفه، حمام خصوصی، حوله، سشوار، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، بازی‌های ویدیویی و همچنین آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری، مایکروویو و یخچال را ارائه می‌دهد. در عین حال مهمانان به تراس، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، مینی مارکت و امکانات سرگرمی نظیر نمایش فیلم، بازی‌های رومیزی/پازل دسترسی دارند.

 

آشنایی با بازار مرکزی کوالالامپور

آدرس: 35Jalan Lazat 6, 58200 Kuala Lumpur, Malaysia

 

مس هوم استی در کوالالامپور

این ویلای ساده و دنج ۲ خوابه که یکی از بهترین ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور محسوب می‌شود، کلیه امکانات رفاهی از جمله کمد لباس، اتاق پرو، حمام خصوصی، حوله، سشوار، فضای نشیمن، میز مطالعه، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، پنکه، وسایل اتو، آشپزخانه کامل با کلیه وسایل ضروری از جمله میز غذاخوری، قهوه ساز، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. بعلاوه اتاق‌ها دارای بالکن، تهویه مطبوع و کفپوش سرامیک/مرمر هستند.

از طرفی باغچه، تراس، مبلمان فضای باز، کتاب و دی وی دی برای کودکان، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان، روزهایی مفرح را برای مسافران تور کوالالامپور رقم می‌زنند.

به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی‌ها باید گفت برجایا تایمز اسکوئر ۸.۸ کیلومتر، مرکز خرید استارهیل گالری ۱۰ کیلومتر و مگامال مید ولی فقط ۸.۷ کیلومتر با ویلا فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۲۵ کیلومتری محل اقامت واقع شده است.

آدرس: no. 60, Jalan Makmur, bandar Tun razak, 56000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

تاون هاوس در کوالالامپور

این ویلای باشکوه که چشم اندازی جذاب به مناظر باورنکردنی طبیعت و کوهستان دارد و یکی از محبوبترین ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور به شمار می‌آید،  فقط ۸.۲ کیلومتر از مرکز بازدید رویال سلانگور پیوتر کوالالامپور و ۱۱ کیلومتر از مرکز اکتشاف علمی پتروساینس فاصله دارد. همچنین برج‌های دوقلوی پتروناس در ۱۱ کیلومتری، سورینا کی ال سی سی در ۱۱ کیلومتری و فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه در ۳۵ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند. ضمن اینکه این ویلا، شاتل فرودگاهی را نیز برای مهمانانش ترتیب می‌دهد.

بعلاوه باید گفت این ویلای ۳ خوابه، بالکن با چشم اندازی جذاب به منظره کوهستان و تهویه مطبوع را ارائه می‌دهد. در عین حال از مهمانانش با ملحفه، کمد لباس، اتاق پرو، ۲ حمام خصوصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، فضای نشیمن مبله، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، پنکه، وسایل اتو پذیرایی می‌کند. در ضمن آشپزخانه‌ای مجهز همراه با میز غذاخوری، قهوه ساز، محصولات شوینده، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، مایکروویو و یخچال نیز درنظر گرفته شده‌اند. از طرفی این ویلا، هر روز صبحانه آلاکارت یا قاره‌ای سرو می‌کند.

از دیگر امکانات جذاب این اقامتگاه رویایی می‌توان به تراس آفتابگیر، استخر خصوصی روباز، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خدمات خشکشویی، پارکینگ عمومی رایگان و وای فای رایگان اشاره کرد.

 

تم پارک سانوی لاگون کوالالامپور

آدرس: No. 42, Jalan Wangsa 7, Taman Wangsa Ukay Bukit Antarabangsa, Ampang, 68000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

دیزاینتر استودیو در کوالالامپور

این ملک نیز جزو بهترین ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور بوده و در منطقه چو کیت کوالالامپور و نزدیک به برج‌های دوقلوی پتروناس، با امکاناتی جذاب از جمله مرکز تناسب اندام، پارکینگ عمومی رایگان و وای فای رایگان به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه این ویلای یک خوابه، اتاق نشیمن، تهویه مطبوع، ۲ حمام خصوصی همراه با حوله و سشوار، تلویزیون، وسایل اتو، آشپزخانه مجهز همراه با اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، مایکروویو و یخچال و سایر امکانات رفاهی در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این ویلا ۲.۲ کیلومتر تا مرکز همایش کوالالامپور و ۲.۶ کیلومتر تا پارک KLCC فاصله دارد. همچنین در نزدیکی سوریا کی ال سی سی، موزه و گالری هنری بانک نگارا مالزی و مرکز اکتشاف علمی پتروساینس واقع شده است. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۲۳ کیلومتری ویلا قرار دارد.

آدرس: Jalan Doraisamy, Chow Kit, 50300 Kuala Lumpur, Malaysia

 

خانه جنگلی پوریمای در کوالالامپور

این خانه جنگلی در قلب کوالالامپور، در ۱۱ کیلومتری باغ گیاه شناسی پردانا، ۱۱ کیلومتری کی ال سنترال و مرکز تجارت جهانی پوترا و ۸.۱ کیلومتری مسجد فدرال واقع شده است. بعلاوه مرکز خرید مفهومی Evolve ۱۲ کیلومتر، موزه هنرهای اسلامی مالزی ۱۲ کیلومتر و فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه ۱۷ کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارند.

در ضمن این اقامتگاه که از پرطرفدارترین ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور است، دارای تهویه مطبوع، بالکن با چشم اندازی به منظره باغچه، ۳ اتاق خواب، اتاق نشیمن، ۴ حمام با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار بوده و سایر وسایل و امکانات راحتی و آسایش را ارائه می‌دهد از جمله: ملحفه، کمد لباس، اتاق پرو، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، پشه بند، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، پنکه، اتو، آشپزخانه همراه با صندلی کودک، میز غذاخوری، محصولات شوینده، اجاق گاز، مایکروویو، خشک کن، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و چای/قهوه ساز.

از دیگر جذابیت‌های این ویلا می‌توان به تراس، باغچه، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، مبلمان و غذاخوری در فضای باز و امکانات باربیکیو اشاره کرد. ضمن اینکه این محدوده، برای پیاده روی بسیار ایده آل است. در نهایت، ورود حیوانات خانگی با پرداخت هزینه اضافی امکان‌پذیر است.

آدرس: Jalan Palimbayan Indah 1 L3312, 60000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

دسا هیل اکو ویلا ۱۲ در کوالالامپور

این ویلای ۳ خوابه در میان بهترین ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور، در ۸ کیلومتری معبد تین هو واقع شده و اقامتی خاطره انگیز را با امکاناتی نظیر تراس، باغچه، امکانات تنیس روی میز و بیلیارد، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان در اتاق‌ها رقم می‌زند.

بعلاوه این اقامتگاه مجهز به عایق صوتی و تهویه مطبوع بوده و با پاسیو و بالکن با چشم اندازی به منظره شهر و باغچه، فضای نشیمن مبله، ملحفه، مبل تختخواب شو، کمد لباس، اتاق پرو، میز مطالعه، پنکه، اتو، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ۴ حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، اجاق گاز، کتری برقی، ماشین لباسشویی، مایکروویو و یخچال پذیرای مهمانانش است.

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این ویلا در ۶.۳ کیلومتری مگامال مید ولی، ۹.۴ کیلومتری کی ال سنترال و ۱۰ کیلومتری برجایا تایمز اسکوئر قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که ۲۲ کیلومتر از ویلا فاصله دارد.

 

۱۰ بازار خیابانی پرطرفدار در کوالالامپور

آدرس: Jalan Puncak Desa, 58100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

دامای پردانا در کوالالامپور

این ویلای ساده و دنج نیز از دیگر ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور پرطرفدار در شهر بوده و در ۱۳ کیلومتری مگامال مید ولی، با ۲ اتاق خواب و کلیه امکانات رفاهی پذیرای مهمانان است. در اینجا می‌توانید به تهویه مطبوع، ۲ حمام خصوصی، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، آشپزخانه کاملا مجهز همراه با میز غذاخوری، مایکروویو و یخچال دسترسی داشته باشید. بعلاوه تراس و پارکینگ خصوصی رایگان نیز ارائه می‌شوند.

از نظر دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر باید گفت این ویلا در ۱۴ کیلومتری مرکز خرید استارهیل گالری، ۱۳ کیلومتری برجایا تایمز اسکوئر و ۱۵ کیلومتری معبد تین هو قرار دارد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۳۰ کیلومتری ویلا واقع شده است.

آدرس: 4Jalan Damai Perdana 1/4b, 56000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

بوکیت دامانسارا در کوالالامپور

این اقامتگاه زیبا و نورگیر در شمار بهترین ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور، در ۵.۸ کیلومتری کی ال سنترال، ۶.۸ کیلومتر از موزه هنرهای اسلامی مالزی و ۶.۸ کیلومتر از موزه و گالری هنری بانک نگارا مالزی قرار دارد. بعلاوه ۵.۴ کیلومتر تا مسجد فدرال، ۵.۶ کیلومتر تا باغ گیاه شناسی پردانا، ۷.۸ کیلومتر تا مرکز تجارت جهانی پوترا و ۸.۷ کیلومتر تا برجایا تایمز اسکوئر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در ۱۸ کیلومتری ویلا واقع شده است.

همچنین باید گفت این ویلای ۴ خوابه، مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای فضای نشیمن مبله، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت، پنکه، اتو، ملحفه، کمد لباس، ۳ حمام خصوصی، حوله، سشوار آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری، محصولات شوینده، اجاق گاز، خشک کن، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال است. در ضمن در صورتی که با خودروی شخصی تردد می‌کنید، این ویلا پارکینگ خصوصی رایگان را نیز ارائه می‌دهد.

 

گشت و گذار شبانه در کوالالامپور

آدرس: 17,Lorong Setiabistari 3, Bukit Damansara,, 50490 Kuala Lumpur, Malaysia

 

آر آر هومستی در کوالالامپور

در نهایت سری می‌زنیم به این ویلای محبوب که از ویلاهای اجاره‌ای کوالالامپور بوده و در ۵.۸ کیلومتری کی ال سنترال واقع شده است. این اقامتگاه با انواع امکانات و جذابیت‌ها از جمله تراس، سونا، خدمات خشکشویی و پارکینگ خصوصی رایگان به استقبال گردشگران تور کوالالامپور می‌آید.

مهمانان در این اقامتگاه ۴ خوابه، به تهویه مطبوع، بالکن با منظره باغ، فضای نشیمن مبله، کمد لباس، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، پنکه، وسایل اتو، ۳ حمام خصوصی، آشپزخانه کامل همراه با محصولات شوینده، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال دسترسی دارند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این ویلا ۶.۸ کیلومتر از موزه هنرهای اسلامی مالزی، ۶.۸ کیلومتر از موزه و گالری هنری بانک نگارا مالزی، ۵.۴ کیلومتر از مسجد فدرال و ۵.۶ کیلومتر از باغ گیاه شناسی پردانا فاصله دارد. بعلاوه مرکز تجارت جهانی پوترا در ۷.۸ کیلومتری، برجایا تایمز اسکوئر در ۸.۷ کیلومتری و فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است در ۱۸ کیلومتری این ویلا واقع شده‌اند.  و در آخر، اگر به سایر گزینه‌های اقامتی خصوصی و دنج علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در کوالالامپور را نیز مطالعه کنید.

آدرس: 121Jalan Makmur, 56000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۹ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران