غذاهای ژاپنی در بهترین رستوران‌های کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
غذاهای ژاپنی در بهترین رستوران‌های کوالالامپور

در حالی که سوشی یکی از شناخته شده‌ترین غذاهای ژاپنی در سراسر جهان است، در ژاپن چندان محبوب نیست. مطالعات نشان می‌دهد که ۳۰ درصد از مردم ژاپن، یک بار در ماه سوشی می‌خورند و کمتر از ۵ درصد، آن را بیش از یک بار در هفته صرف می‌کنند.

اما در کوالالامپور، مردمان بسیار طرفدار سوشی و البته سایر انواع غذاهای ژاپنی هستند. بنابراین می‌توانید در سفر با تور کوالالامپور، رستوران‌های ژاپنی بسیاری را در سطح شهر بیابید که اغلب آنها غذاهایی باکیفیت و تهیه شده از مواد اولیه تازه را سرو می‌کنند.

 

Sushi Oribe

Sushi Oribe، یک رستوران باورنکردنی برای صرف غذاهای فصلی و تازه است. منوی این غذاکده شامل غذاهای فوق العاده ساشیمی و سوشی، دونبوری و دیگر غذاهای کلاسیک ژاپنی است. این غذاهای لذیذ، ذائقه شما را اغنا کرده و خاطره‌ای خوش از طعم‌های ژاپنی را برایتان رقم می‌زنند.  

Sushi Oribe، همچنین از توجه کامل به جزئیات برای تزئینات غذاها غافل نمی‌شود. در کنار اینها، انواع سس سویا سرو می‌شوند که با طعم‌های مختلف، جذابیتی بی نظیر به غذاها می‌بخشند. بنابراین در کل مهم نیست که چه چیزی سفارش می‌دهید، زیرا در هر صورت با یک خوراکی خوشمزه روبرو خواهید شد.

 

غذا خوردن در بهترین رستوران‌های بانگسار کوالالامپور

آدرس: Vipod Residences, Ground Floor Block C-1, No 6, Jalan Kia Peng, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Taka

تاکا، یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای خوردن غذاهای ژاپنی است. مشتریان می‌توانند در فضای چوبی ۳۰۰ ساله این غذاکده بنشینند و از نزدیک، شاهد باشند که سرآشپزها چگونه غذاها را آماده می‌کنند. در صورت تمایل، می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای هواخوری و تماشای چشم اندازهای سرسبز اطراف نیز برخودار شوید.  

این رستوران باکیفیت‌ترین استیک‌ها و سوشی دست ساز را ارائه می‌دهد. همه خوراکی‌ها به زیبایی تزئین شده‌اند به نحوی که تصور می‌کنید بهترین غذاهایی هستند که تا بحال دیده‌اید. علاوه بر اینها، نوشیدنی‌های گوارا نیز در این غذاکده سرو می‌شوند. گفتنی است فضای دنج و راحت اینجا، بهترین گزینه برای انجام امور کاری و جلسات، قرار ملاقات‌های رمانتیک و دورهمی‌های دوستانه است.

آدرس: No. 6, Level 3A, The St. Regis Kuala Lumpur, Jalan Stesen Sentral 2, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sushi Ori

سرآشپز و پرسنل این غذاکده، به گرمی و صمیمیت به استقبال مشتریان آمده و در نهایت مهمان نوازی از آنها پذیرایی می‌کنند. بدین ترتیب، از همان ابتدا، تجربه‌ای منحصر به فرد را از غذاخوری برای مخاطبان رقم می‌زنند.

گفتنی است منوی ناهار و شام در اینجا شامل سوشی، ساشیمی و دسرهای خوشمزه است که با مواد تازه درست شده‌اند. میهمانان می‌توانند پشت پیشخوان سوشی بنشینند تا سرآشپز را تماشا کنند که ماهی را آماده می‌کند، یا از خوردن غذای خود در محیطی خصوصی‌تر لذت ببرند.

حتی اگر می‌خواهید سریع غذا بخورید و بروید، منوی غذای آماده این رستوران که سرشار از گزینه‌هایی متنوع از ساشیمی، سوشی، آناگودون و سایر غذاهای ویژه است، به شما این امکان را می‌دهد که طعم لذیذ غذاهای دریایی تازه ژاپنی را به بهترین نحو تجربه کنید.

 

معرفی ۶ رستوران ارزان KLCC کوالالامپور

آدرس: Menara Keck Seng, 203, Bukit Bintang St, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sushi Hibiki

خود را برای بهترین تجربه غذاخوری به سبک اوماکاسه آماده کنید. این رستوران، غذاهای تازه و خوشمزه را در محیطی دلپذیر ارائه می‌دهد. این مکان عالی، برای دورهمی‌های دوستانه در یک رستوران مجلل، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.  در واقع این غذاکده، خدماتش را بر ارائه معتبرترین تجربه ژاپنی در مالزی متمرکز کرده است. در اینجا نیز می‌توانید از طعم بی نظیر ساشیمی، سوشی و دسرهای خوشمزه نهایت لذت را ببرید.

آدرس: Lot B1-04(A), Basement 1 Shoppes at Four Seasons Place KL, 145, Jln Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Hanaya

این غذاخوری ژاپنی نیز، منوی گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه و معتبر را ارائه می‌دهد. اینجا، یک منوی تمپورای باورنکردنی دارد که دارای انواع غذاهای دریایی و سبزیجات است.

اگر به چیزی بیش از تمپورا علاقه دارید، می‌توانید ماهی کامل را که مزه دار شده و ماهرانه پخته شده است، میل کنید. اگر ماهی خام را ترجیح می‌دهید، منوی ساشیمی و سوشی شامل گزینه‌های تازه و خاص است که در دهان شما آب می‌شوند.

البته بدون خوراک گوشت گاو واگیو، اینجا اعتبار رستوران ژاپنی را نخواهد داشت. گفتنی است این رستوران، گوشت گاو واگیو را از ژاپن و استرالیا وارد کرده و آنها را با سبزیجات و سس امضایی خود، سرو می‌کند. در کنار اینها، برنج سنتی و کاسه  نودل نیز طرفداران بسیاری در این غذاکده دارند.

 

۸ کافه‌ رستوران‌های خانوادگی در کوالالامپور

آدرس: Lobby Floor, Grand Millennium Kuala Lumpur 160 Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sushi Azabu

این رستوران، خواهر دوقلوی رستوران معروف جهانی Sushi Azabu در منهتن است. این مکان زیبا، دو بار در هفته مواد اولیه غذاهای دریایی را مستقیما از ژاپن وارد می‌کند. انتخاب سرآشپز، شامل غذاهای مورد علاقه و سنتی متداول ژاپنی مانند ماهی قزل آلا و صیدهای فصلی کمیاب نظیر ماهی‌های چشم درشت است.

در ضمن، فضای رستوران شما را به تماشای فعالیت هنرمندانه سرآشپزها دعوت می‌کند. در هر صورت اگر تصمیم دارید به سبک اوماکاسه غذا بخورید، با یک غذاکده واقعی و عالی در این رابطه مواجه خواهید شد.

آدرس: 4F Lot 10 Shopping Centre, 50, Jln Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sushi Ryu

این رستوران، سوشی های باورنکردنی را در محیطی شیک و با قیمتی پایین‌تر از سایر همتایانش ارائه می‌دهد. بعلاوه سایر غذاهای اصیل ژاپنی را نیز می‌توانید در این مکان دنج و راحت صرف کنید. هر چند ساشیمی ماهی سفید با سس سویا، محبوبیت بیشتری نسبت به سایر گزینه‌های منو دارد. همچنین، نوشیدنی‌هایی باکیفیت و گوارا نیز در کنار غذاهای خوشمزه سرو می‌شوند.

آدرس: Platinum Park, Persiaran KLCC, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sou Omakase Dining

اینجا، یکی از بهترین مکان‌ها برای بهره مندی از حظ بصری در کنار صرف غذاهای خوشمزه ژاپنی است . منوی این رستوران شامل ساشیمی، غذاهای دریایی پخته شده و سوشی، غذاهایی اصلی با گوشت گاو واگیو، بره، مرغ و یک دسر خانگی است. گفتنی است هنگام سرو خوراکی‌ها و غذاهای چند مرحله‌ای، سرآشپز ابتدا غذاهای سبک‌تر را ارائه می‌کند و به سمت غذاهای سنگین‌تر و غنی‌تر می رود.

 

بهترین رستوران‌های لیتل ایندیا در کوالالامپور

آدرس: G247, Ground Floor, The Gardens Mall, Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 58000, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, 58000 Kuala Lumpur, Malaysia

 

TSUKIJI No. 8

این رستوران، ماهی وارداتی تازه را از بازار Tsukiji در توکیو تهیه می‌کند و غذاهایی بسیار تازه و خوشمزه را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. بعلاوه، چندین نوع سالاد لذیذ را با انواع ماهی خام و سایر مواد تازه تهیه و سرو می‌کند. در ضمن منو، چند نوع غذای خوش طعم با گوشت گاو واگیو مانند رول گریل شده واگیو و واگیو فوی گرا دان را نیز داراست.

اما یک رستوران ژاپنی بدون سوشی، رستوران ژاپنی نخواهد بود. بنابراین این غذاکده نیز،  منوی گسترده‌ای از سوشی و ساشیمی ارائه می‌دهد که بسیار خوشمزه بوده و شما را بارها به این رستوران می‌کشانند. در اینجا می‌توانید مجموعه‌ای عالی از رول‌ها نظیر رول ماهی سالمون آبوری، رول خرچنگ نرم پوسته و رول فلفلی شیرین ابی تن را بیابید. در نهایت، باید گفت صدف سرخ شده نیز محبوبیت فراوانی در میان مشتریان این رستوران دارد.

آدرس: Lot 136/8, First Floor, Wisma Lim Foo Yong, 86, Jalan Raja Chulan, Kuala Lumpur, 50200, Wilayah Persekutuan, Malaysia

 

EDJU Omakase

اینجا، یک رستوران هیجان‌انگیز و مدرن با فضایی بسیار دنج و آرام است. سالن استراحت، ظرفیت پذیرش ۱۴ نفر را داراست و طیف وسیعی از نوشیدنی‌های گوارا و مجموعه‌ای از سیگارهای طعم‌دار را ارائه می‌دهد.

منوی شام بسیار ساده است و دو گزینه غذاخوری اوماکاسه را ارائه می‌دهد. اما به هر حال تمرکز بر ایجاد صمیمیت و اعتماد بین سرآشپز و مهمانانش است که این امر، با تهیه منتخبی از غذاهای خوشمزه مطابق با ذائقه مشتریان تحقق می‌یابد.

آدرس: G-19 Ground Floor, Damansara City Mall, Damansara City, 6, Jalan Damanlela, Damansara City, 50490 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Nobu Kuala Lumpur

اینجا یک منوی باورنکردنی با گزینه‌های بی شمار را ارائه می‌دهد. منوی شام شامل غذاهای عالی مانند تورو تارتار با خاویار، کوفته‌های واگیو با سس پونزو تند و میگوهای جامبو با سس فندق است. منو همچنین مواردی نظیر نیگیری، ساشیمی و سوشی رول عالی را دربر می‌گیرد و برخی از گزینه‌های محبوب عبارتند از ساشیمی سالمون با میسو و رول تمپورا تارتار ماهی تن با سس میسو.

منوی پیش غذا نیز بسیار غنی بوده و در این میان، سرویچه غذاهای دریایی و هالاپینو بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. در بین غذاهای اصلی نیز مرغ کبابی تریاکی با ترافل، میگوی سیر تند و قارچ توبان یاکی طرفداران بیشتری دارند.  و در نهایت باید گفت دسرهایی خوشمزه نظیر کیک پنیر، موچی خانگی و فوندانت ماچا، لذت شکم گردی در این رستوران را کامل می‌کنند.

 

۷ رستوران برای چشیدن غذاهای محلی در کوالالامپور

آدرس: L4A-05, Level 4A Shoppes at Four Seasons Place Kuala Lumpur No, 145, Jln Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

 

Gekko Dining

این رستوران ژاپنی معروف در کوالالامپور، بیشتر به خاطر سرو توفوی سرخ شده، کامای کبابی و صدف‌های پخته شده شهرت دارد. و البته اگر غذاهای سبک دوست دارید، ماهی سالمون تند و اسپرینگ رول تند ماهی تن به شدت پیشنهاد می‌شوند. در این فضای دنج با دکوراسیون خلاقانه و زیبا و رنگ‌هایی شاد و جذاب، می‌توانید از غذاهای برنجی منو نیز برخوردار شوید.

آدرس: 120A, Jalan Kasah, Medan Damansara, 50490 Wilayah Persekutuan, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sushi Kazu

طراحی داخلی این رستوران همراه با  پیشخوان بیضی شکل برای تماشای طبخ غذا توسط سرآشپز که  ماهی را برش می‌دهد، سبزیجات را خرد کرده و غذا را آماده می‌کند، بسیار مفرح و جذاب است. در طرف دیگر نیز، یک بار درنظر گرفته شده که انواع نوشیدنی‌های ژاپنی را سرو می‌کند. منوی اوماکاسه شامل مجموعه غذاهایی نظیر ساشیمی فصلی و سوشی، دسر خوشمزه و غیره است. تمام این خوراکی‌ها از بهترین مواد اولیه تازه تهیه شده‌اند و بسیار ترد بوده و در دهان آب می‌شوند.

آدرس: Lot 8-A, Plaza Batai, Bukit Damansara, 50490 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Sushi Hara

اینجا بهترین مکان برای صرف یک شام رمانتیک در کوالالامپور است. در این غذاکده، یک منوی عالی اوماکاسه با سوشی تازه و ساشیمی ارائه می‌شود. برای دسر شیرین بعد از شام، می‌توانید یکی از موچی‌های بادام زمینی این رستوران را امتحان کنید.

در این رستوران، همچنین غذاهای خوشمزه تهیه شده از گوشت گاو واگیو نیز سرو می‌شوند. جالب است بدانید برای تجربه منحصر به فرد اوماکاسه با سرآشپز و برخورداری از اوماکاسه ویژه و شگفت انگیز این غذاکده، باید ۱۰ روز قبل  میز رزرو کنید تا سرآشپز زمان زیادی برای انتخاب و تهیه مواد اولیه داشته باشد.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید

آدرس: No. 360, Level 2-12 & 13, The Linc, Jln Tun Razak, 50400 Kuala Lumpur, Malaysia

 

Mitasu

و در انتهای این سفر مجازی، سری می‌زنیم به این رستوران که مشتریانش را از یک بوفه غذای ژاپنی بهره مند می‌کند. منوی بوفه شامل گزینه‌های متعددی از سبزیجات سرخ شده و غذاهای دریایی نظیر تمپورا، پیش غذای سرد و گرم، دونبوری، اودون، ساشیمی، سوشی، رول‌های دست ساز و دیگر گزینه‌ها را خواهید یافت. به‌علاوه چندین دسر، سوپ و سالادهای تازه تهیه شده از گیاهان باغ این رستوران نیز به استقبال مشتریان می‌آیند.

در اینجا می‌توانید غذایتان را در پشت پیشخوان، یا در فضای غذاخوری اصلی و یا در یک اتاق خصوصی که قبلا رزرو کرده‌اید صرف کنید. پرسنل صمیمی و دلسوز نیز به طور خستگی ناپذیر، در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که شما راحتید و تجربه‌ای عالی از این شکم گردی را با خود به همراه خواهید برد.

آدرس: Basement, central plaza, jalan sultan ismail, kl, Kuala Lumpur Malaysia

۲۸ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران